Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:59:30 // 5111
de biztos van szerintem az Alfa szervizbe csinálják mert ugye csak oda hordják és a csóró svájci rászorul :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:58:16 // 5110
szerintem a Siderral nyertünk talán bele megy egy év alatt 1500-2000km-er :DDD
RomeoOne2018-06-28 11:56:44 // 5109
De azok benzinesek. Itt a dízelről volt szó. Az meg hogy 100-160e km van az órában, mit bizonyít? Svájcban szentek laknak és nincs óratekerés?
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:55:22 // 5108
Az a szomorú, hogy ha a közeljövőben visszaköltözök székesfővárosunkba, nekem is okafogyott lesz a jtd...
Most azért számít, hogy beindul-e reggelente :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:53:31 // 5107
attól függ milyen szerződést kötnek az általános talán az évi 15e km... bár pl svájcban nem nagyon vesznek delejt :DDD
Amiket nézek 159, Giulietta TBi 7-8 évesen mindegyikben 100-160e km között van...ez elég messze van az évi 50e-től :DDD
'''''2018-06-28 11:53:28 // 5106
Én szerencsés helyzetben vagyok mert alig használom az autóimat.Igazából nekem a taxi olcsóbb lenne mint egy kocsit fenntartani.
A 156-os 2db alfám 80.00km-el került el tőlem,166-om 7évesen 55.000km-el vitték el,a 159-em 9 évesen 105.000km-el vitték el.
Rám ilyen formában a km tartósság nem vonatkozik. :-)
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:50:52 // 5105
Tudom, hogy erre gondoltál, ezért írtam le :DDD
Kazes☻2018-06-28 11:49:12 // 5104
Egyetértek.☺
RomeoOne2018-06-28 11:48:45 // 5103
Ott is évi 10ezer km-re veszik a dízelt? :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:42:04 // 5102
"évente vernek bele egy 50est" ez azért eléggé sántít, tőlünk nyugatabbra a céges autókba vernek bele ennyit a magán emberek szinte 100%-ban lízingelik az autót 3-4 évre és bizony km-er megkötéssel különben bődületes kötbért kell fizetni ...
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:30:23 // 5101
Ha egy autó elmegy kvázi hibamentesen 200 K km-t, akkor az azért fogyasztói (igazából eladói) szempontból elég jó üzlet, mert a vásárló elégedett, 4 év múlva érkezik a következő autójáért, a gyártónak is jó...
Igazából ha 200K, akkor sincs semmi... :)
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:28:51 // 5100
Nekem épp Firenzében került bele az órába a 280K. Azt nem tudom hányadjára :)))
Itthon tutira nem tekerték, de akár a behozatal előtt is tekerhették, vagy az első műszaki előtt... Mindegy, amíg ennyire egyben van, nekem mutathat bármit a km óra, úgyse adom el egy ideig :)
'''''2018-06-28 11:27:12 // 5099
"Strapabíró futóművet, jó megbízhatóságot. Ez hova lett? Eltekerték a km-rel"
Azt nem mondták,mennyi km-ig! :-)
RomeoOne2018-06-28 11:26:58 // 5098
És 2012-es gyártás szóval semmi gond :DDD

Az enyém 2011-es, először 4 évesen, az első műszaki vizsgáján került futásteljesítmény a rendszerbe, ami kb. 200 ezer volt. Szóval megvan az évi 50ezres futás. Bízom benne, hogy nem évi 60-80 ezer volt csak visszatekerték :D
Azóta tőlem csak 15 ezer körül kap a kicsike, így is 240 felett vagyunk már :O
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:21:58 // 5097
(bibibííí a puntoban tuti 192 ezer van, mert 2012 óta végigvezethető a nyilvántartásbaaan bibibííííííí :DD)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-28 11:19:29 // 5096
Emil, amikor írod, hogy milyen áron, akkor ne feledd, hogy többségünk használtan jutott hozzá ezekhez a műremekekhez. A Giula-k most vonzóak, jó technikának tűnnek, de mit fognak tudni 200e+ km-rel az órájukban? Ezt nem nagyon tudjuk még.
Én teljesen irreálisnak tartom azt, hogy a fórumos 2.4-ek (és egyéb 159-ek) nagy része 200e km alatt, vagy környékén jár. A sajátjáról mindenki meg van győződve, hogy az biztos annyi. Én is. De ez akkor is hülyeség. Ezekbe az autókba évente vernek bele egy 50-est, és szerintem nagy részük 300e fölött futott. Részemről semmi kivetni valót nem látok a 159 minőségében, és emlékszem, hogy amikor kijött, és ez volt új, mekkora minőségi ugrást emlegetett mindenki. Strapabíró futóművet, jó megbízhatóságot. Ez hova lett? Eltekerték a km-rel...
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:18:14 // 5095
Walter da Silva vagy látta a 159 terveit, vagy ugyanúgy gondolkodott mint a Giugiaro, de teljesen ugyanazt hozta ki a szedánformából. Mindenesetre azon is látszik, hogy a korszellem alapján az volt az irány, olyannak kellett lennie a 159 fenekének.
nekem a 206-tal nem igazán, hanem a Micu colt .. Na az brutál, ott megvan az 5szögletű hátsó ablak is. Mikor először láttam messziről, nem értettem, mi történt ezzel a 147-essel :)))

Nyóccé olaszul :)
RomeoOne2018-06-28 11:06:09 // 5094
Uhh, de beletaláltál ezzel a Seat Cordoba-val! A második generációs 4 ajtós Cordoba olyan, mint ha a kistestvére lenne hátulról a 159-nek. Ha egymás mellé tesszük hátulról a 2-t, kb. pont olyan, mint Amerika kapitány előtte-utána. A 159 a felszteroidozott, szuper verzió, a Cordoba meg az átlag. :D
Pont ugyanez a hatás van meg hátulról, hogy egy 147-est meg egy Peugeot 206-ot teszel egymás mellé.

Biztos tudatlan vagyok, de mi az az ottocsi?
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 10:56:01 // 5093
Az a fura, hogy igazából ha végignézed a fejlődést, a 159 lóg ki formatervileg a sorból, mert a Brera tanulmány vonalát vitte tovább, pedig akkoriban csinálták a 8C-t is, amire az összes többit alapozták.
A 156 és a Giulia között a korkülönbség miatt nehezebb belelátni az evolúciót (plusz ugye ott ott van az fwd platform is), de alapvetően 2 irányba mentek el, az egyik a Giugiaro féle (lásd még fl 156-166-147),a másik a Centro Stile (pre fl 156-147-166-8C-Mito-Giulietta-4C-Giulia-Stelvio). Ettől még a 159 feneke egy az egyben a 156 upgradeje, az is látszik, hogy a korszellem miatt azt a formát csak ebbe az irányba lehetett csiszolni (lásd még seat cordoba).


A Centro Stile a 8C koncepció óta csak csiszolgatja a gyémántot szerintem, a Brera koncepció pedig más irányba vitte (volna) az egész arculatot egységesen. Mivel a 159 piaci sikere nem volt kimagasló (plusz ugye ott a közös padlólemez a GM-mel, amit csak ő illetve a Croma kapott meg, mint súlyosító tényező), szerintem úgy döntöttek, hogy nem azt a vonalat viszik tovább, hanem a belső fejlesztéseket.
Azokon pedig egyértelmű a 8C rokonság, akkor is ha mostanra átfordult a lámpa. Az ívekbe én az ottocsit látom bele és nem a bmwt vagy a mercit, de én köztudottan szemüveges vagyok :D
Kazes☻2018-06-28 10:07:45 // 5092
Szerintem vedd (ha még nincs) meg a nagy Alfás könyvet, nézegesd, olvasgasd, lapozgasd és úgy nézegesd a többi kocsit is, szerintem. ;-)
Tocke2018-06-28 09:20:48 // 5091
Az utolsó mondatodban benne van minden.
Giuntini2018-06-28 09:11:17 // 5090
A vezetési élményhez hozzátenném, a Giuliát valóban abból a szempontból jobb vezetni, hogy gokartosabb az egész, érezni hogy könnyebb az autó, hátul tol és közvetlenebb a kormány, nincs hajtási befolyás. Én 180-as dízel motorral vezettem. Viszont a 159-nél is lehet élvezni a tank jelleget, nekem a 159 még mindig akár mozdulatlan állapotában az "útjából mindent félresöprő" kategória. A 2,4-es dízel motorral időnként lúdbőröző hangja van (De milyen áron:(....). A 159 sokkal többet érdemelt volna, de hát "válságautó" volt. Ha előbb elkészül a Tibi, és megvalósul a GTA... Hiszen futotta már a köröket a Nurburgringen. Ha nem GM alapú benzin motorok lettek volna.... Sok volt a ha. Mindenesetre a 159 az Alfa történetének egyik legszebb, de legvitatottabb terméke.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 09:04:24 // 5089
Szerintem meg sokkal konszolidáltabb lett a forma terv, mint anno a 159 de ettől még full Alfás a kinézete mind a Giu-nak, meg a Stelvionak is én nem látok egyikben sem BMW-t, vagy mást, egyedi lett mindegyik és összetéveszthetetlen, na de ezért is szeretem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 09:01:29 // 5088
fasza, általában utánam fordulnak meg a csajok az már régen rossz, ha csak az autód után :DDD
Giuntini2018-06-28 08:31:12 // 5087
Élőben köze nincs a 3-as BMW-hez!!!! Alfa!!!!
csokagm2018-06-27 23:59:56 // 5086
Mégis akár a 3as bmwt is adjak kisebb motorokkal. Csak példaként hozom de peldaul tetszil valakinek benzinest szeretne, de a 200 loerot meg sokallja. Siman be lehetett volna tenni az 1.4t-t. Persze ez csak az en véleményem, en sem azt venném ha tehetnem, de van aki igen.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-27 23:53:17 // 5085
Formatervre nálam is a 159 üt legnagyobbat, szerintem sokan vagyunk így. Ezért szerettem volna Ti berlinat, mert az megjelenésben nagyon túlmutat az autó kategóriáján. Ott parkol az irodám ajtaja előtt, és ahányszor kilépek, végig nézem. Nekem ez egy kicsi Maser. Annyira arányos, tökéletes és különleges autó forma. A belsővel meg piszok mázlim volt. Kíváncsi lennék egy valódi Maseratira, hogy az vajon mennyire sportos és mennyire 'tank'? Az adrenalin függésről lehozott, ez tény :-) De exkluzív élmény vele minden út.
Műszakilag nem tudott az elődök technikájától eléggé elszakadni. ez jár előnnyel és hátránnyal is, nekem egyelőre semmi komoly gondom a géppel.
A Giulia. Kicsit kevésbé különbözik, nem akar nagyobbat mutatni, mint ami. Szerintem ez sem baj. Nekem nem BMWs, csak közelebb áll formatervben egy középkategóriás autóhoz, több a másokhoz hasonlító részlet. Az összkép mégis jó, és Alfás. Nekem is lassabban érett meg, de tetszik, és remélem egy Giulia lesz a 159 utóda az én beállómban is.
Műszakilag pedig abszolút megfogott, úgy is, hogy nem vagyok egy elvakult 'hátul hajt' hívő. Nekem baromira mindegy, jót játszok bármivel ami hagyja :-) Az Alfk hagyni szokták :-)
RomeoOne2018-06-27 23:16:34 // 5084
Nagyjából egyetértünk. A 159 kicsit tank feeling, a kanyarsebessége nagy, iszonyatosan fekszi az utat, de biztos vagyok benne, hogy vezetés élmény szempontjából több van a Giuliában. Én szigorúan csak a külsőre koncentráltam most.

A felepites pedig parades, ez a resze egyszeruen lefotozhatatlan, ahogy gobolyodik ki a bode hatso tengelyhez,

Ettől ájulok el én is, és ez az amit a 159-en kezdtek el. Engem a 159-ben fogott meg ez először. Az a durva, hogy ahogy mondod, ezt tényleg nehéz lefotózni. És nagyon megörültem, amikor láttam élőben a Giuliát és láttam, hogy ez az agresszív far rész ezen is megjelenik.
De a Giulia, amikor 2016-ban nagy várakozások után kijött, nekem elsőre csalódás volt, mint formaterv. A 159 orrát semmivel sem lehet összetéveszteni, egy űrvadászgép és egy ragadozó madár keveréke.
A Giulia meg kicsit ahhoz a lufisabb formához konvergál, amit a Giulietta vagy a Mito (meg pl. FL előtti 147) képviselt. A QV azért meg van agresszívosítva, de na. Oldalról meg sokáig kellett nézegetni, mire meg tudtam különböztetni egy 3-as BMW-től. Persze Vályi Pista mindig mentegeti, hogy nem is a 3-as BMW-re hasonlít, hanem ez az ultimate forma egy hátsó kerekes kocsinak, de azért na... :DD
Megszerettem én már így két év alatt, de nem az az instant szerelem volt, mint a 159-nél. Aztán, ha beleülnék, valószínűleg minden ilyen irányú fenntartásom elmúlna, olyan jó lenne vezetni
Giuntini2018-06-27 22:10:50 // 5083
Én mindig azt mondom, a Giulia baromian jól néz ki, de azért kíváncsi leszek, mennyit veszít szépségéből 12 éves korára. Mert a 159 semmit. A Stelvio baromian érzékeny a színválasztásra. Rosso, Competizione, Misano kék, és fekete. Ezek a színek amiben üt. Érdekes a Montecarlo kék mennyire rosszul áll neki.
Jani72122018-06-27 21:02:03 // 5082
szerintem ennél sokkal eladásvadászabb kompromisszum a stelvió, abszolut nem a tipikus alfa őrülteknek készűl. ráadásúl kár, hogy annyira a Julisra hasonlít, szerintem teljesen alávágtak vele. Nem csúnya, de én példáúl nem tudok vele mit kezdeni, ha egy Julist látok mindig nézem ki vezeti, köszönök neki, mert tudom, hogy egy Alfás vezeti, a stelviót itt leginkább idésebbek vagy nők akik csak egy divatos autót vettek.
R33Z2018-06-27 20:18:11 // 5081
Minden autotol ezt varjak, a 159et sem a rajongog kedveert dobtak ossze :) Mai napig csodalom a szepseget en is, de a muszaki tartalma nem varazsolt el. Ebbol a korbol nekem Lexus IS 250em volt, 2.5 V6 RWD MT6. Gyonyoru auto volt, egyedulallo minoseggel, de nem volt annyira jo vezetni. Pontosabban nem volt jo sportosan vezetni. Az rwd feelinget kioltek belole es mindent elfinomitott az elektronika es a manualis valtot mindig is bantam, olyannyira sikerult szarul. Az auto minosege viszont egyedulallo volt, 170e km 7 ev, 0 meghibasodas, a boron nem latszodott a hasznalat, gyakorlatilag ujszeru allapotban adtam el.
Tegnap eppen a masik autommal jottem haza, felesegem elottem a Giuval. Probaltam a hibakat keresni benne, de egyszeruen nem talani... na ez a formaterv olyan, amibe 20 ev mulva sem lehet belekotni. Minden szogbol gyonyoru, nincsenek tulhangsulyozott elek, csak formak, de meg milyenek. A felepites pedig parades, ez a resze egyszeruen lefotozhatatlan, ahogy gobolyodik ki a bode hatso tengelyhez, 15-20centivel szelesebb a hatso nyomtav. Es itt a muszaki tartalom is kivalo, sokszor ecseteltuk mar, nem akarom ismetelni. Szoval ez az.
RomeoOne2018-06-27 19:27:12 // 5080
...jellegtelen. Szép, karakteres....
R33Z2018-06-27 19:27:12 // 5079
Ez kozep premium sport sedan, nem alsokozepkategoria, teljesen ertheto a motorpaletta, downsizing ide v oda. Ebben a szegmensben ez a normalis.
RomeoOne2018-06-27 19:26:39 // 5078
Amúgy nem azt mondtam, hogy jellegtelen, szép, karakteres autó, de nem annyira, mint a 159. Látszik rajta, hogy sokkal inkább középre lőttek vele. Eladásokat vártak tőle és nem kompromisszum-mentes művészet formatervet.
RomeoOne2018-06-27 19:23:46 // 5077
Fasza, a 159 után szerencsére a 20-30 közötti csajok fordulnak meg, akár többször is :DD
zgi5212018-06-27 16:54:39 // 5076
"Nem is tartom annyira karakteres autónak a Giuliát, mint amennyire a 159 az."

Neem? :-) Ez érdekes, mert a 20-50 közötti palik mind megfordulnak utána az utcán, egy-egy tulaj 3x is miután leparkolt vele.. :P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 14:09:56 // 5075
nagyon jó a Veloce ülés az biztos, kényelemes és tart is de csak egy színben lehet rendelni...
RomeoOne2018-06-27 13:04:19 // 5074
Mondjuk, ha jól tudom a 159-nél is az volt, hogy ebbe a felszereltségbe ez megy, abba meg az, aztán egyre többet engedtek, amjd az utolsó szériásoknál már mindent lehetett mindennel keverni. Javítsatok ki, ha nem így van, de ilyesmi rémlik. Ha ebből indulunk ki, lehet 2020 körül lesz már Misano kék alap Giulia is meg Veloce üléses QV :D
'''''2018-06-27 13:01:54 // 5073
Nekem az ülések nem tetszenek.Ha én állítottam volna össze.inkább a veloce üléseit rakattam volna bele.Persze a csúcsmodellhez nem lehet ülést választani.Vagy carbon vagy az az egy fajta.Olaszoknál ezt nem igen lehet tudni. :-)
Engem elég szorosan fog az oldaltámasz de egy nagyobb embernek biztos,hogy szoros lenne.ErHard stelviójában legalább lehet állítani az oldaltámaszt.
Szóval sok mindent lehetne finomítani de persze ez ilyen olaszos! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 12:54:50 // 5072
Figyi akkor neked bajortepsit kell venni :DDDD
RomeoOne2018-06-27 12:46:44 // 5071
Mert ott van x-drive, meg van a hátsó kerekes. Mindenki megnyugodhat, azt visz, amit akar. Itt meg összkerék, aztán jónapot. Na mindegy, ez ilyen, én már elfogadtam, nem tépem fel a régi sebeket :D
csokagm2018-06-27 12:41:04 // 5070
Már ha gondolkodtak, az olaszok sokszor nem az esszeruseget keresik. Számomra meglepő, hogy se az 1.6d se az 1.4 nem került bele. Az 1.6dt még talán megértem, de az 1.4t 120-150 és akar 170 lovas verzióban is. Szerintem ez kicsit öngól.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 12:36:31 // 5069
mint ahogy óudiból is kvatrót...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 12:34:59 // 5068
még is mindenki XD keres belőlük :DDD
RomeoOne2018-06-27 12:29:38 // 5067
Erre annyit mondanék, hogy egy azonos teljesítményű 3-as vagy 5-ös BMW sokkal elterjedtebb autó, mint egy Giulia, mégis hátsó kerekesek. Lehet, hogy így gondolkodtak az Alfánál, mikor ezt a koncepciót kitalálták, de szerintem hibásan.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 11:42:46 // 5066
a QV nagyon réteg autó a Veloce viszont tömeg autó, úgy gondolják a réteg tud vezetni a tömegnek meg fő a biztonság :) Stelvioból sem adnak bizonyos lóerő felett csak hátsókerekest egyéb iránt én csak összkerékben gondolkoztam ami be is bizonyosodott kanyarban nagy sebességnél nem engedi megcsúszni elől sem szóval rohadt jó dolog
Ollah2018-06-27 11:13:29 // 5065
A hátsó kerekesre fel kell tölteni a Veloce szoftvert, és máris 310 lóerő. De ettől még nem lesz Subaru (bocsánat! :D) Misano kék, valóban. :)
Tocke2018-06-27 10:20:37 // 5064
Az mondjuk tényleg ellentmondásos, hogy a 280 LE-s Giu összkerekes, az 510 LE-s még csak nem is rendelhető. Gazdaságosság, fenttarthatóság szempontjából szintén az alap benzinest választanám. Csak a 180-as dízelt vezettem eddig, sem a benzines Giu-t, sem a 159 tibit nem volt szerencsém kipróbálni, de gyanítom, hogy az azonos teljesítmény ellenére a Giulia sokkal többet ad. (pedig a tibi sem gyenge enyhén szólva).
RomeoOne2018-06-27 10:10:31 // 5063
Én csak elmondtam a véleményem, számomra mikor lenne vonzó egy Veloce. Jól érzem én magam az első kerekessel is, dizlivel is, holott inkább hátsó kerék és benzin párti vagyok. Nem is tartom annyira karakteres autónak a Giuliát, mint amennyire a 159 az. Ha végtelen pénzem lenne, ezt tartanám meg, kihajítanám belőle a motort, a helyére hosszában valami szívó V8 400 ló körül, kardán hátra és kész az álomautó. Bár ez a 159 inkább impulzus vétel volt, mint tudatos hosszú, keresgélés eredménye.
Giuliát régóta nézegetem és konkrétan megvan az elképzelés, hogy milyennek akarom. Misano kékre sokat csorgattam a nyálam, de az összkerék miatt elvetettem. Meg a másik álmom a piros bőr belső, az meg a kék külsővel kicsit disszonáns. Így most lipari szürkében gondolkodom, meg egy boxban, ami Veloce köré lövi be a teljesítményt ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.