Fórum >> Típusok >> Giulia

AdiArsenal2018-04-29 07:30:39 // 4668
AdiArsenal2018-04-29 07:13:14 // 4667
Főleg amerikai fórumokon olvasni problémákról, egyik oldalon volt kérdőív, hogy ki robbant már le vele, voltak sokan, akiket megszivatott a technika, van, aki vissza is akarja vásároltatni a kereskedéssel, azt nem tudom, hogy amerikában árulnak-e a dízelt, de ott mindenkinek a benzinessel gyűlt meg a baja.
----2018-04-28 20:56:22 // 4666
Pár ezer már van benne. Eddig megy, nem kell a patás a falra. :)
zgi5212018-04-27 12:48:17 // 4665
örülök, mennyi van már benne? pár ezer után változni fog :)
----2018-04-27 11:41:01 // 4664
Szerelők mondták, hogy az elektronyos nyavajákat nagyon nehéz kiszűrni, plusz aprólékos, pepcselős meló, a ráfordított idő és munka értéke pedig rendre meghaladja a fizetendőt. Nekem 4 év hibátlan freemontozás után volt hasonlóm. Zárlatos volt egy vezérlő, ami miatt szabálytalan időközönként 0-ra merült az akku, sokszor még bikázni sem volt könnyű, menet közben leállt az autó, s ilyenek. A kiskunhalasi KB Autoteamnek hála, ma már tökéletesen megy, de egy évig jártam szervizről szervizre, s mindenhol mindenféle nevetséges dolgot "találtak", mint "hibaforrást". Az a könnyebb ellenállás, nah.

(A Stelviom meg hibátlanul megy.)
zgi5212018-04-27 08:36:29 // 4663
tudtommal amerikába szállítják legnagyobb példányszámban a Giu-t, ezért az ottani visszajelzéseket is figyelembe kell venni.
már linkeltem máskor is a sráctól.. szereti az autóját, kapott Julis hideget, meleget is tőle.
most eléggé elkeseredett.. :(
pettinke2018-04-25 08:48:33 // 4662
oké, akkor nézze :-)

minden márkánál igaz, hogy az egyetlen hivatalos, aktuális és igaz szentírás az az árlista.
vzsiros2018-04-24 23:27:59 // 4661
Miért ne nézhetné a konfigurátort? Nem jó válasz, hogy az egy fosch. Ha más márka meg tudja oldani, az alfa miért nem? Annak működnie KELL. És jól.
pettinke2018-04-24 23:24:05 // 4660
Nemtom mit nézel, de NE a konfigurátort nézd, hanem az árlistát.
tekerj le a Giuliáig

vzsiros2018-04-24 23:22:08 // 4659
Én amúgy sűrűn nézem a konfigurátort, mert a lehetséges behozandó Giuliákat szoktam összeállítani, hogy lássam miből engednek kb.

Szóval sűrűn hibás.
vzsiros2018-04-24 23:18:14 // 4658
Nem először rontják el az oldalt. Sajna bármit is változtatnak, az kettő hibát okoz. Utóbbi 2 hónapban azt hiszem ez a 4edik ilyen v. hasonló hiba.

Minden kapható amúgy, csak a konfigurátor rossz adatokkal van feltöltve. Iszonyú bénák. (Itt jegyzem meg, h ilyen és ennyi hibát egy skoda sem enged meg magának...)
Stef2018-04-24 22:41:28 // 4657
Időnként ránézek az alfaromeo.hu-s Giulia konfigurátorra. Ma ismét meglepetés ért. Minimum 14 millió egy csupasz Giulia? Mire teszek bele valamit, már 16,5! A Super változat eltűnt? Már csak Veloce létezik?
Jani72122018-04-24 21:43:50 // 4656
köszönöm
'''''2018-04-24 21:18:52 // 4655
Nekem tetszik ez a felni.
Jani72122018-04-24 20:55:48 // 4654

Ilyen lett a felni, márcsak a felniközép matrica hiányzik, de már úton van :) (köszi GT!)
Jani72122018-04-22 09:22:46 // 4653
Garis, de én 10 ezrenként cserélek olajat, ezért minden második lesz szervizes a közteseket meg megcsinálom én
'''''2018-04-22 09:15:32 // 4652
Egyébként nem garis a gép?Te cserélsz olajat?
Jani72122018-04-22 09:13:53 // 4651
sok hagyományhoz ragaszkodnak az Alfáéknál, pl a szűrő elhelyezése ennél is k. sz@r helyen van :)
'''''2018-04-22 09:08:14 // 4650
Az a matricamaradvány az asszonyén hat év után is ott van ahogy a tiedén is elöl a lökös alján. :-)))
Jani72122018-04-22 09:05:37 // 4649
olajat cseréltem :)
'''''2018-04-22 07:21:14 // 4648
Mi van vele?
Jani72122018-04-21 21:07:10 // 4647

Alacsonyan szállnak az Alfák :)
zgi5212018-04-20 22:06:35 // 4646
Like ;-)
Jani72122018-04-20 21:41:57 // 4645

nem tudok betelni vele :)
zgi5212018-04-20 21:07:13 // 4644
Ez jo hir es nagyobb elismeres mintha az ev autoja lett volna, talan
Kazes☻2018-04-20 20:54:08 // 4643
Jani72122018-04-19 17:02:27 // 4642
Na igen, tipikus modern dizel, tèlen nem akart melegedni, de most jol èrzi magàt :)
zgi5212018-04-19 15:11:27 // 4641
másik..
végre egy olyan autó, ahol álló helyzetben nem bömböl a hűtőventillátor. nyilván ennek is lesz (a forróságban) több fokozata, de most még elég diszkrét. jó pont az olaszoknak. :)
zgi5212018-04-19 15:09:38 // 4640
nekem a dízelnél 4 egységnél áll(t) középen és időnként most az 5.
R33Z2018-04-19 14:37:57 // 4639
Télen 3 egység fölé nem ment, most 3-4 közt váltakozik. Én is rögtön észrevettem ahogy jött a jobb idő.
zgi5212018-04-19 12:29:25 // 4638
..az ingre csatolt órával :ooo
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 12:15:13 // 4637
Elengedett kormánnyal 250-nel :-)
pettinke2018-04-19 12:14:15 // 4636
aki sokat látott Alfettát :-)))
zgi5212018-04-19 11:42:49 // 4635
hát igen..! akinek jó a szeme :)
zgi5212018-04-19 11:42:08 // 4634
@Jani
a meleg beköszöntével nem csak a gumi melegszik jobban.. :) az eddigi konstans olajhőmérséklet középről fel-fel kúszik időnként egy szegmenst, ha nagyobb a terhelés. aztán visszahűl. Te hogy látod?
pettinke2018-04-19 08:55:30 // 4633
hát a bal oldali az egy Alfetta, nem egy régi Julis :-) de a kép jópofa
zgi5212018-04-19 07:15:05 // 4632
Jani72122018-04-18 14:01:57 // 4631
Itt a nèmet bamba szakemberekkel nehèz, a gumis csàkònak fèl óràba telt felfogni mièrt van kèt szelep lyuk, aztan elsőkènt a keskenyebb gumit rakta a szèlesebb felnire...
'''''2018-04-18 12:58:32 // 4630
Há mer szarolaszra megy! :-)
Jani72122018-04-18 12:10:51 // 4629
Ès akkor mèg nem beszèltem a csavarokròl :) mert ehhez csak torx fejű csavarok fèrnek el a normàl nem :)
zgi5212018-04-18 11:52:13 // 4628
rákerestem a neten az ackermann-szögre , már legalább képben vagyok. :)
thx
'''''2018-04-18 10:51:23 // 4627
Vannak ám problémák! :-)))
zgi5212018-04-18 09:50:59 // 4626
köszönöm! ez érdekes. :)
hol publikálják ezen dolgokat hivatalosan egyébként? én nem kapok bulletin-t :(
'''''2018-04-18 08:30:20 // 4625
Köszi!
Egyébként kurv@ szar érzés ahogy pattog.
Kollégáim mindig kérdőn néznek ilyenkor én meg csak pislogok,hogy ez ilyen.
Jani72122018-04-18 08:29:44 // 4624

A kulsejèn nincs szelep ezert a palaston van csak, ott rejtett szelep lesz a kereknyomas szenzor meg bekerul a belso èlre
R33Z2018-04-18 08:27:13 // 4623
Ha ilyen jelenséget tapasztalsz, alacsony sebességnél előre-hátra menetben az teljesen normális. A futómű geometria és a nagy teljesítményű gumik okozzák ezt a "pattogós" jelenséget teljesen eltekert kormányállásnál, parkolásnál. Az alfa TSB-n is felvetődött a kérdés, de teljen normális jelenség az első futómű ackermann-szöge miatt. Kb. ennyi.
Jani72122018-04-18 08:25:00 // 4622
Mindkettő 40, de elol lesz 10 mm nyomtav oldalankènt, a felnik hatul 9.5" elol 8.5"
RomeoOne2018-04-18 08:23:17 // 4621
Csak elcsodálkoztam, de látszik, hogy sokat nézegettem anno felniket, mert egyből felismertem képről :DDD
Én is nézegettem ezt a felnit a 159-re, de aztán más mellett döntöttem. Ez milyen ET-vel van?
'''''2018-04-18 08:19:00 // 4620
Minek kell rá kettő?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-18 08:18:51 // 4619
Az autódban alig van kilométer, még fel se keményedhetett az a gumi. Ezek szerint lehet hogy nekem is eleve vacak volt a Conti? Ugyanez volt a bajom vele, hogy nagyon műanyag szerűen kemény volt a felülete. Jól tapadt oldal irányban, viszont viszonylag könnyen kipörgött. És autópályán hangos, morog.
Tegnap tettük fel az új szettet (Vredestein), hát az pihepuha párduc tappancs. Városban mentem csak vele még , ott jobb. Kellemesebben is döccen, érződik, hogy puhább. Viszont nem kizárt, hogy kopni is fog és üzemanyagban is többet kér. Bár kitudja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.