Fórum >> Típusok >> Giulia

Laci822016-06-05 09:53:49 // 1977
Halesz2016-06-03 20:33:19 // 1976
A benzinesek ősztől érkeznek... (kivéve a QV-t)
Kazes☻2016-06-03 19:39:16 // 1975
A QV az benzines...! ;)
RomeoOne2016-06-03 19:24:36 // 1974
A benzinesekről nincs hír? Vagy lemaradtam valami infóról, hogy azok csak később jönnek?
Tedi2016-06-03 17:38:47 // 1973
Pontosan :) Ki is javítottam közben, köszi! :)
RomeoOne2016-06-03 17:05:04 // 1972
Ez így kicsit olcsóbb lett, mint várható volt. A "QB" feltételezem "QV" lenne.
8,9 milliótól indul az Alfa Giulia itthon
RomeoOne2016-06-03 08:39:29 // 1971
A QV-nek meg a fehérnek miért nincs ködlámpája? Nem szériatartozék egy ilyen elem?
Béci Ɨ|ѯ2016-06-02 07:40:38 // 1970
Davide Cironi Driving Experience a Giulia QV-vel. Davide küldi neki, ahogy szokta :)
Willy2016-06-01 17:49:04 // 1969
Szombaton végre élőben láthattam a Giuliát. Azt kell mondjam, hogy nagyon meggyőzött. Az alap modellekbe bele is lehetett ülni, ill. ha nem lett volna éppen szieszta akkor talán a QV-ba is.
Amit kiemelnék, hogy beültem, szinte csak az ülést húztam hátra egy kicsit és minden annyira kézre állt, nagyon otthonos volt első pillanatra. Hátul már magam mögött kicsit szűkös volt a lábamnak a hely, de mivel 190 magas vagyok így eléggé hátra volt tolva az ülés.
A QV pedig maga a csoda. Csak bámultuk-bámultuk, fotóztuk és nem találtunk rá szavakat. Brutális.

RomeoOne2016-06-01 12:37:58 // 1968
Igen, ezt akartam, nem tudom miért lett sz.r a linkem.
pettinke2016-06-01 12:26:50 // 1967
talán inkább így
Béci Ɨ|ѯ2016-05-27 13:12:12 // 1965
Érdekes ábra a Giulia alkatrészeinek származásáról:

Angelo2016-05-26 20:12:51 // 1964
Gondolom láttátok már....de ez a kép mindent elárul az Alfa érzésről:)
Gyönyörűűűűűűűűűűű
AdiArsenal2016-05-26 13:32:26 // 1963
Infiniti Q50, Jaguar XE-t se nagyon veszik, pedig szép autó mindkettő.
AdiArsenal2016-05-26 13:27:04 // 1962
Akinek még tetszene is nem fogja venni, mert "szarolasz" sztreotípia van és ez nem is fog változni egyhamar, még úgysem, hogy a MiTo, Giulietta, Bravotrió műszakilag is nagyrészt kifogástalan, mindenhol dícsérik a megbízhatóságukat.
AdiArsenal2016-05-26 13:27:04 // 1961
Akinek még tetszene is nem fogja venni, mert "szarolasz" sztreotípia van és ez nem is fog változni egyhamar, még úgysem, hogy a MiTo, Giulietta, Bravotrió műszakilag is nagyrészt kifogástalan, mindenhol dícsérik a megbízhatóságukat.
Angelo2016-05-26 12:25:12 // 1960
Nem igazán figyeltem eddig a MO-i megjelenési időpontokat....tudja valaki esetleg,hogy mikortól lehet konfigurálni majd itthon :D....szeretnék álmodozni egy kicsit,és összerakni egyet:):)
Angelo2016-05-26 12:14:34 // 1959
Sziasztok!

Nekem a Vályi Pista által készített beszámoló tetszett a legjobban!Tökéletesen összefoglalja,hogy miért a Giulia a legjobb választás,és amikor néztem a videót,konkrétan emelkedett a pulzus számom,és az az ötletem támadt,hogy már most elkezdek gyűjteni erre az autóra...de ezt most komolyan mondom :D
Szóval....annak ellenére,hogy Alfa szerelmes vagyok,ez az autó tényleg jól sikerült,de nagyon!Páran próbálták fikázni a külső megjelenést,szerintem a mostani buborék autó gyártási mánia közepette(totál jellegtelen külsőt kap minden új autó) a Giulia külseje gyönyörű.Emellett pedig a belseje is gyönyörű lett,minőségi anyagok és kivitelezés...itt azonban egyetlen egy kis hiányzó dolgot emelnék ki....hiányolom egy kicsit a sofőrre figyelő műszer elhelyezést....Nekem a 159-ben is nagyon tetszik ez a belső kialakítás,és ez egy kicsit hiányzik a Giulia belsejéből,de ezen kívül nem tudok mást mondani....ez is inkább csak saját személyes megjegyzés,de ennek ellenére beleszerettem az autóba!!!!

És akkor pár sor azzal kapcsolatban,hogy a hypermodern helyettem vezet az autó szoftverek hiánya....hogy helyettem csinál mindent az autó szoftver....hála az olasz autók istenének,hogy redukálták ezeket a felesleges dolgokat....olyan szinten hányingerem van ezektől a dolgoktól....én vezetni szeretném az autót,és vezetni minden pillanatban...én szeretnék leparkolni vele,én szeretnék sávot váltani és előzni....mert azért veszek autót,hogy vezethessem :)És én alfát...én ezt az alfát szeretném vezetni!!!!Egész egyszerűen imádom ezt az autót,és biztos,hogy 4-5 év múlva magamévá teszek egy szép Giulia Supert:):)

Engem megvettek újra az olaszok....kilóraaa :D:D
(Asszonykám is engedélyezte a Giulia projektet,mert neki is nagyon tetszik,és imád mindent,ami olasz,ugyh Giulia Project is ON)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-05-26 12:07:38 // 1958
nem tudom miért krágoknak az 59-re szerintem sokkal minőségibb, mint egy E90 vagy egy C osztály, szebb is, műszakilag is jobb szóval mindenhogy :)
Nekem semmi bajom a TBi-vel kúrva jól eltalált egy erőgép a váltóját szúrták el a hatodikat túl korán kell rakni ezért sokat pörög 6-ban... nem is bánom, hogy a Gyulában 2.0 lesz meg 8 sebességes automata a Tibi... már várom hogy gyártsák +3 év és benevezek egyre :D
Giuntini2016-05-26 11:17:18 // 1957
Ebben van igazság, de abból nagyrészt hiányzik a stílus. Az Audiból mindenképpen, a BMW minősége nagyot romlott, és gagyi anyagokat használnak, egyedül néhány Merciben található valami stílus. De az is kissé plagizáció, a középkonzolra gondolva, ami a 159-re hajaz, ha megnézzük a levegő beömlőit.
AdiArsenal2016-05-26 06:28:55 // 1956
Aki eddig audi,bmw, merci hármasból vett ezután is abból fog venni szerintem.
Giuntini2016-05-25 21:52:05 // 1955
Egy kicsit megint odafűtenek a germánoknak. Akiknek unalmas autó kell vegyen németet.
Tedi2016-05-25 17:00:46 // 1954
Úgy tudjuk, hogy 9 milla alatt lesz egy hangyányival a kezdő.
Jani552016-05-25 11:30:19 // 1953
A németen néztem, az olaszok megadták az árakat is.: a dízel belépőmodell "legalább" 33e és ettől felfelé, a csúcs benzines (510LE-s) 72e Euro.
Kíváncsi leszek a magyarországi árakra...
Giuntini2016-05-25 09:56:17 // 1951
Most már hirdetik az olasz tévében a Giuliát. nagyon jól megcsinált reklámfilm, tényleg nyálcsorgatásra készteti az embert.
droberto2016-05-24 22:38:08 // 1950
Még jó, hogy jókat ír egy alapvetően jó autóról. :) A gond az az, hogy folyamatosan az M4-et ajnározza és olyan hülye példákat tud felhozni, illetve úgy áltlánosít, hogy legszívesbben rákötném a QV vonószemére és meghúznám a Nordschleifén. :)))
Zsolt1552016-05-24 19:47:29 // 1949
Én sem értem, hogy miért említi, hogy a "lejtő mélypontja" a 159. Az Alfa mélyrepüléséért inkább az elhibázott üzletpolitika a felelős. A Lanciát, pedig mégjobban lenullázták.
Tedi2016-05-24 19:17:23 // 1948
OFF
Én próbáltam a TBI-vel, hát nem a legjobb párosítás volt hozzá. Ettől függetlenül lehet itt károgni a 159-essel kapcsolatban, de a lehetőséghez képest jól össze volt rakva és azt is a szépsége adta el, nem a GM motorok :)
ON
Giuntini2016-05-24 18:25:56 // 1947
Már kezdik túlzásba vinni a 159 fikázását! Formailag szoborszerű, és jól összerakott minőségi autó. Nem volt normális benzinmotor? Ez volt a baj, de késsőbb megérkezett a TBI? Azzal meg mi a probléma?
A Giulia nagyot fog ütni, nem tudom, hogy a BMW miért etalon? Gagyi a belső! Mellette unalmas! Minden könnyen karcolódó.
Norby2016-05-24 18:23:45 // 1946
Alapvetően jókat ír. Ami problémát említ,az nem olyan amiért ne vennék meg egy autót. Bízom benne,hogy ennél rosszabb kritikát nem kap!😎
Tedi2016-05-24 17:40:01 // 1945
Kurvára igaza van. én az Alfa helyében BMW jelre pisilő kisfiút tettem volna a kikapcsolt képernyő helyére :D
Halesz2016-05-24 16:53:55 // 1944
Ezen vagyok a legjobban kiakadva:

"Ez a nagyobbik kijelző (nem érintőképernyő). Kikapcsolt állapotban elég fura, mert csak egy nagy, lapos fekete műanyagot látni"

Mit várna, mégis? Mi legyen helyette, ha kikapcsolja? Egy nagy fasz???? Bazmeg komolyan........
droberto2016-05-24 16:24:53 // 1943
A TC cikkeket már egyáltalán nem lehet kommentelni?
droberto2016-05-24 16:22:51 // 1942
Vezess - Gajdány Milklós Giulia teszt
A kedvenc évautójazsűritagunk hozza a szokásos műsorát. Szar a minőség, szar az ülés. Az ötvenkilencnél is kb ugyanezt kritizálta. Úgy felbillentette az ülőlapot, hogy kuplungoláskor elért a lábszára a térdlégzsákot. :))) Te Jó Ég....
Szerintetek ezt pénzelik a Bajorok, vagy tényleg nem látja a fától az erdőt?
dyRo2016-05-24 14:40:46 // 1941
Csikós tök jó cikket írt.. az elején, első nekifutásból, érzelmek alapján. Aztán jött a racionális énje, és telehordta a lerágott frázisokkal :)

Az Autonavigátoros cikk viszont tök JÓ!!!! Mármint nem maga a cikk, mert az semmiről sem szól, a táblázatba még a sima benzines sem fért bele, hanem a kommentek:

"Csikos cikke par helyen pontatlan, FCA megnevezesen jot nevettem, elektronikai rendszerek teren sincs nagy lemaradas. Telefonnal osszekotheto a fedelzeti rendszer, Android Auto, es Apple Carplay tamogatott (youtubeon van video a bemutatasarol), radaros tempomat is van, start-stop, savtarto, 360 fokos parkolo kamera, stb stb. Ketlem, hogy automata parkolas ne lenne, mivel a Deltaban es a Giuliettaban is van/rendelheto.
A pontos es teljes felszereltsegrol erdemes megnezni pl az osztrak konfiguratort."


A másik okosság:
"No,annyi már kiderült közben,hogy az autó itthon holnaptól rendelhető és a 2.2-es dízel 9 millától indul,ami szerintem nem rossz ár."

Mi ebből az igaz, azt nem tudom.
Zoli852016-05-24 08:12:12 // 1940
Csikós nagyon jó cikket írt. Jó, hogy van olyan aki még ennyi érzi ezt az egész olasz autózást. HIBÁK????..... persze, hogy vannak, miért más autóban nincs?...
Stef2016-05-24 06:57:51 // 1939
Na, ez az autónavigátoros cikk teljesen semmilyen. Írjunk valamiről, amit már láttunk képeken, meg hallottukrólahogyaztmondtákrólahogy... :(
Bakker....
Minek ír az ilyen. :(
Kazes☻2016-05-23 20:32:08 // 1938
dyRo2016-05-23 15:02:32 // 1937
"El tudom képzelni, hogy egy Mercedes C63 AMG jobban megy, lehet, hogy egy BMW M3 jobb a stopper ellen és hamarább kilógatja a farát, egy széria Audiban is több az elektronikai segédlet."
Hol él ez? Mindet lekörözte Nürburgringen...

Meg azért benne vannak a berögzült frázisok. Elég a zárszóra ránézni: "Nem lenne olasz autó, ha csont nélkül bedobta volna a hárompontost, ne is törődjenek velük." Ehh.
avvocato2016-05-23 13:29:07 // 1936
Végre egy teszt, ahol nem fikázzák az alfát !Csikós mindig is nagy alfás volt.
CseBali2016-05-23 13:07:53 // 1935
....csatlakozom az előttem szólókhoz.... zseniális írás!
Csikós for president!! Végig vigyorogtam a cikket - mint egy "hüjjjegyerek"
raga2016-05-23 11:55:05 // 1934
Ezt itt mindannyian érezzük, de ilyen profi módon nem tudjuk leírni ... :)
droberto2016-05-23 08:56:45 // 1933
Ez a cikk bearanyozta a napomat! :)))
István0022016-05-23 07:52:53 // 1932
Örömteli volt olvasni!

Telefonkihangosítót nem értem. Ott vannak a gombok a kormányon, söt a könyöklőben mintha egy qi töltő lenne.
Piritu - 1.000.0002016-05-23 06:56:13 // 1931
Kazes☻2016-05-12 20:25:49 // 1930
Giuntini2016-05-11 21:29:41 // 1928
Ez így van, nem igazán beszéltek róla. Én azt làtom, hogy az olaszok visszakapták az Alfa Romeót. Természetesen mindig meg volt, de most teljesen el vannak halva a hátsókerék hajtástól. Azért én emlékszem a 164 megjelenésére. Akkor meg azon voltak eltelve, hogy az mennyire modern. Fantasztikus autó a Giulia, biztos még jobb vezetni mint a 159-et (ne a GM motorokról beszéljünk), de nekem a belsejéből nagyon hiányzik a 159 tradíciója. Pl. a konzolon a harom körműszer.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.