Fórum >> Típusok >> Giulia

'''''2018-02-22 14:16:12 // 4169
Mutatja menet közben de nem tárolja.
AdiArsenal2018-02-22 14:10:29 // 4168
7 millás clio rs tudja, 25milliós alfa qv nem? Érdekes
'''''2018-02-22 13:32:04 // 4167
Igen,ha a legnagyobb "kilengést" mutatná minden irányban az út végén akkor legalább érne valamit. :-)
Jani72122018-02-22 12:25:37 // 4166
Magàt a dolgot nem szàmszerüsiti, csak grafikusan megjeleniti, semmilyen haszna nincs csak jòpofa max.
RomeoOne2018-02-22 11:52:24 // 4165
Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne benne olyan funkció, hogy elindítod, hogy mérje, aztán út végén megállítod és kirajzolná egy grafikonon az értékeket az idő függvényében :)
'''''2018-02-22 11:36:13 // 4164
Próbáltam én is nézni menet közben de ahhoz túl bolond az autó,hogy normálisan figyelni lehessen. :-)
RomeoOne2018-02-22 10:23:49 // 4163
Hát hogyne mérne. Az autóra ható gyorsulási erőt. Nyilván amikor nagy, akkor az útra kell figyelned, mert akkor történnek a dolgok. Mást hozzá kapcsolni, nem biztos, hogy sok értelme lenne. Az elektronika dolgozik mindig. Száraz úton, lehet, hogy bír 0.8-1g-t, havas úton meg lehet már 0.2 körül elcsúszik.
Jani72122018-02-21 21:22:17 // 4162
ez nem mér semmitse, csak egy központi pontból egy piros vonal az erő irányát mutatja, de amikor éppen mutat akkor akció van ezért nem ajánlott lesni :) én egyébként egy húzos kanyarban néztem azt gondoltam ha eléri a külső kőrt akkor már kiperdül az autó, tehát amíg a körön bellül van addig tud az elektronika segíteni (talán így van)
RomeoOne2018-02-21 21:16:24 // 4161
Jó, hát a sebességen és az üzemanyag szinten kívül kb. minden csak érdekesség, aminek nem sok értelme van. Én mégis imádom a turbónyomás mérőt a 159-ben. Egy ilyen erőmérő is nagy fun lehet, én élvezném :D
Jani72122018-02-21 21:11:46 // 4160
"D" állásban lehet megtalálni, csak érdekesség, de nem sok értelme van :)
'''''2018-02-21 18:58:31 // 4159
Nálatok is van G erő mérő?
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
pettinke2018-02-21 15:46:12 // 4158
nemtom mi az az üvegszálas fűtés :-)
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
zgi5212018-02-21 14:24:01 // 4157
üvegszálas fűtés?
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
pettinke2018-02-21 14:18:52 // 4156
a fűtőszállal meg a rezgéssel is az a probléma, hogy a radar antenna apertúrája előtti felületnek (ezt hívják radomnak) az elektromágnese hullámok számára átjárhatónak kell lennie.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
'''''2018-02-21 13:59:37 // 4155
159-en külön kellett bekapcsolni a radart ha már használtad az autót.Azon is nálam első-hátsó volt gyáriban.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
zgi5212018-02-21 13:57:16 // 4154
még egy dolgot elfelejtettem az előző téli felsorolásból.. :)

tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)

szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
zgi5212018-02-21 13:53:24 // 4153
"nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám"

ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))

az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
zgi5212018-02-21 13:48:00 // 4152
nem pontosan értelek, sztem ez más modelleknél is így van a parkradar kapcsán. a vezetést segítő funkciók az indítás után általában alaphelyzetbe (ON) kerülnek, független attól, hogy Te az előző futáskor milyen helyzetben hagytad, használtad. a TPMS -t az LDW -t (keréknyomás ell., sáv elhagyás) lehet kikapcsolni fixen.
zgi5212018-02-21 13:42:32 // 4151
"dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget" -persze, persze :-)


én biztosan nem mentem még annyit , mint Te csak tapogatózom, illetve úgy érzem, hogy a hőmérsékletet is figyeli/heti a comp. és ennek függvényében avatkozik be. nem tudom biztosan, csak a száraz, melegebb időszakhoz képest érzem így.. puhábbnak, komfortosabbnak -de mondom úgy, hogy a DNA maradt N-ben.
pettinke2018-02-21 11:17:19 // 4150
mindegyik ponttal egyetértek :-)

az elsőhöz annyit azért hozzátennék, hogy a dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget akár 90-nél is egyenes latyakos úton...

a radarral ez van, a nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám, a fizikával nehéz vitatkozni.

a parkradar szenzor valóban beérzékenyül az eső / hó hatására, és megállva elkezd hamisan riasztani, de legtöbbször megnyugszik.
'''''2018-02-21 11:06:50 // 4149
Osztom a véleményed.Amióta felraktam a téli gumikat még gyorsulgatni is tudok.Teljesen jól használható télen is.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
zgi5212018-02-21 09:42:51 // 4148
kicsit a téli közlekedésről..
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.

-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát


-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.

-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-20 20:43:25 // 4146
inkább 3 hónap... és még ki is? :D
tirex2018-02-20 20:10:56 // 4145
Miért nem lepődök meg? :))
'''''2018-02-20 20:05:50 // 4144
Már néztem hozzá boxot! :-)
tirex2018-02-20 20:01:55 // 4143
Igazából egy Ferrari az álom de mióta kijött a qv már nem érdekel. Hála az Alfának új álom lett ami elérhetőbb. Az a brutál 500 ló, na az kell! Ezt már nem kell tuningolni! :)))
'''''2018-02-20 19:47:00 // 4142
Én is úgy vettem,hogy csak ott láttam meg. :-)
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
tirex2018-02-20 19:37:37 // 4141
Jövő nyárra lenne aktuális de csak a qv érdekel. Fogyi nem számít, amit ad cserében gondolom kárpótol! Mondom úgy hogy még nem is láttam élőben! :::))
'''''2018-02-20 19:25:00 // 4140
Két hónapot mondtak minimum.
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
zgi5212018-02-20 19:13:28 // 4139
tirex2018-02-20 18:31:51 // 4138
Hali! Nem kérdezted anno mennyit kell várni egy új qv.re?
RomeoOne2018-02-19 09:09:11 // 4136
Vagy a modell csaj ül az ölünkben, miközben megyünk pár kört. Kreatívnak kell lenni :DDD
'''''2018-02-19 08:44:33 // 4135
Akkor változtatok rajta! :-)))
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
RomeoOne2018-02-19 08:11:39 // 4134
Az a kocsi arra való, hogy az 50 kilós modell csajokat furikázd vele, akik elég hajlékonyak ahhoz, hogy egy 30 cm ne jelentsen nekik akadályt :DDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
'''''2018-02-19 07:57:23 // 4133
Na majd próbálkozom még.
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
pettinke2018-02-18 22:23:21 // 4132
Hát nemtom... Nekem az első stekkerre (ami a középkonzol alján van) a Zasszony iphone-ját feldugva elkezdett lelkendezni a hifi, hogy jajdejó, műsorforrás, és zenélt róla. Meg tölti is. De ugyanúgy megy pendrive is onnan. A könyöklő alatt a dobozban pendrive-ot szoktam használni. Én a telómat a könyöklő alatti 12V-os aljzatból töltöm egy extragyors töltővel, úgyhogy arról BT-on zenélek.
A hátsó biztosan csak tölt.
'''''2018-02-18 21:01:04 // 4131
Elől nekem van stekker meg hátul is de ott csak tölt.Viszont elöl nem csatlakozott kábelen a telómmal.Pendrive-ról viszont lejátsza a számokat.
Jani72122018-02-18 20:49:42 // 4130
na azt nem tudtam :) az enyémben a stick csak a belső steckerrel megy
pettinke2018-02-18 20:45:34 // 4129
nem pont, az elöl lévő USB (HA megrendelted) is teljes értékű, a hátsó sorban lévő viszont tényleg csak töltő.
Jani72122018-02-18 20:14:47 // 4128
csak a boxban lévő stekkerrel tudsz kapcsolódni, a többi csak töltő áram
'''''2018-02-18 18:28:47 // 4127
Köszi a segítséget.Ma átállítottam mindent a saját szájízemre a menükben.
Érdekes,hogy bluetooth-on sikerült kapcsolódjak a kocsihoz de kábellel valamiért nem.Lényeg,hogy kapcsolódtam.Egyébként a fényképeket is meg lehetne nyitni a képernyőn?Névjegyzék,üzik,telefon hívásokat látom rajta de mást nem.
'''''2018-02-17 11:53:21 // 4126
A fehér szín sárga féknyergekkel nekem kicsit furcsa.
zgi5212018-02-17 09:29:18 // 4125
droberto2018-02-15 21:14:33 // 4124
Számomomra hihetetlen, hogy Giuliettábók 30%-al adtak többet el, mint Giuliából.
droberto2018-02-15 21:07:41 // 4123
Basszus itt van ez is (az orrom előtt).
droberto2018-02-15 21:05:06 // 4122
Valamiért a TC mindig torzítja a valóságot az Alfa eladásokkal kapcsolatban.
A Marchionne tavalyi belsősök szerinti optimista 170 ezres eladásából 150 ezer jött össze. Ez nagy fejlődés az előző évekhez képest. Két éve volt vagy 60 ezer.
Igaz az USA eladások húzták szépen a számokat.
Európában pedig a prémium D szegmensben a három német után a negyedik lett az Alfa. Ami nagy szó, főleg, hogy megelőzte a Jag-et.
A baj az, hogy idén megint csak 2 modellre apad a kínálat. Kis/nagy SUV sehol , D kupé sehol, zászlóshajó sehol.

Sajnos valódiak a számok és elég kevés ez a 24.679 db Giu európában. Ha lett volna SW ez simán lehetne duplája. Persze ez lehet elvett volna a Ste eladásokból 10-20%-ot.
Tavaly kevesebb Giu fogyott az mint a valáság után 159.
Ha feljebb kattintotok akkor minden Alfa, sőt más márkák eladásait megnézhetitek. Érdekes nézni, hogy 1990-től, hogy csökkent a piaci részesedés.

Az USA, ne adj isten a Globális típusonkénti Alfa eladásokat nem tudja valaki linkelni?
Tedi2018-02-15 20:41:03 // 4121
Erre annyit tudok mondani, hogy az Alfa Romeónak nincs a tőzsdéken forgó részvénye. A Fiatnak sincs, a Lanciának sincs. Mi több, a befektetők nem ezekbe a márkákba öltek lóvét. Hanem az FCA-ba, amit viszont jegyeznek a tőzsdén. Az FCA pedig tavaly rekord pénzügyi évet zárt, mint ahogy arról beszéltünk a kettővel ezelőtti Backstage-ben. Úgyhogy ne féltsd a befektetőket :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-15 20:38:30 // 4120
jah a 84000 db autó 1 milla már értem :DDD szegény részvényesek megyek sírni :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.