Lev2019-07-30 18:19:59 // 10143
Készülőben egy 2.2 Veloce? :)
Szabolcs 1592019-07-30 17:27:36 // 10142
Piritu - 1.000.0002019-07-30 17:24:35 // 10141
A 159 felnije felmegy a Giuliára?
RomeoOne2019-07-29 15:38:55 // 10140
Ez lett volna a második tippem. Gondolom 200 felett már elmaradt :D
R33Z2019-07-29 14:44:19 // 10139
RS6 560hp, nagy böszme kombi
PBali2019-07-29 14:18:00 // 10138
Ha tippelős, akkor én Octavia RS-re :-)
RomeoOne2019-07-29 13:56:24 // 10137
Audi RS3-ra tippelnék
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-29 13:44:20 // 10136
Azért nem mindegy, RS is sokféle van. TT RS, Fabia RS, 130 RS, Megane RS, GT3 RS kékRS... :-DD
R33Z2019-07-29 12:57:26 // 10135
Jah, kevés sikerrel :)
RomeoOne2019-07-29 08:58:08 // 10134
Már 6 ezer? :O Azért pörögnek a kilométerek ott is :D
Mi volt az RS-ekkel? Próbálkoztak? :D
Mi volt az RS-ekkel? Próbálkoztak? :D
R33Z2019-07-28 23:46:22 // 10133
'''''2019-07-28 09:05:42 // 10132
Mindkettő egy gombnyomással kikapcsolható.Szerencsére nem kell a menüben matatni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-27 17:58:02 // 10131
A sávelhagyó alap esetben nincs bekapcsolva, az s/s-t meg ki lehet kapcsolni
Piritu - 1.000.0002019-07-27 17:39:44 // 10130
A Giuliában ki lehet kapcsolni a sávelhagyás figyelőt?
Start/stop-ot?
Start/stop-ot?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-27 14:36:16 // 10129
Ideges? Én? :-DD Lehet hogy jó, ki kéne próbálni.
A 159 megtanított, hogy a vezetési élmény minden áron hajszolása helyett próbáljak meg hátradőlni és élvezni a színházat. :-P
A 159 megtanított, hogy a vezetési élmény minden áron hajszolása helyett próbáljak meg hátradőlni és élvezni a színházat. :-P
esvé2019-07-27 10:08:44 // 10128
ugye nem leszel nagyon ideges, ha azt mondom, hogy a Giulia dynamicban gázfröccsöt ad visszaváltásnál? :D
baromi jóóó...
baromi jóóó...
G-MANN🍀2019-07-26 19:34:34 // 10127
Tényleg para, hogy ne kapja el az ember a felni szélét, de azért eddig a 19-el is sikerült megúszni, korábban a Giuliettán 18-al még alacsonyabb volt a gumi, mint ezzel. Ez a 19-el sokkal kényelmesebb és használhatóbb, P Zero AR peremvédő egy álom. Cinturato gáz volt.
tdemeter2019-07-26 18:10:54 // 10126
Csak egy egyszerű rosszindulatú feltételezés volt:-):-):-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-26 17:51:58 // 10125
Ezt nem tudom miből gondod :-)
R33Z2019-07-26 17:21:05 // 10124
2.0 / 2.2 ZF850HP 500Nm
QV ZF875HP 750Nm
QV ZF875HP 750Nm
zgi5212019-07-26 16:55:23 // 10123
az a baj, hogy sok emberke, aki ebben a szegmensben mozog/na csak sznob módon az emblémát nézi az autón. (audi, merci, bimmer)
engem 2x a bimmer pl. nem vezet meg. :)
2 évtized alatt az olaszokkal volt a legkevesebb gondom. de komolyan!!
a Giulia meg kuriózum lesz, lehet sosem adom el :P
engem 2x a bimmer pl. nem vezet meg. :)
2 évtized alatt az olaszokkal volt a legkevesebb gondom. de komolyan!!
a Giulia meg kuriózum lesz, lehet sosem adom el :P
tdemeter2019-07-26 16:54:03 // 10122
Enyém is perem védős, kb semmit sem ér
zgi5212019-07-26 16:49:39 // 10121
pedig peremvédős a GY F1, háát kb. ennyit ér :(
zgi5212019-07-26 16:48:22 // 10120
zgi5212019-07-26 16:41:55 // 10119
kivárnak a népek a hibridre.. :(
zgi5212019-07-26 16:39:43 // 10118
úgyis tucatfelni ez már, veszel másikat :)
viccet félretéve,. én is mélygarázs kanyarokban csaptam oda hátul, ahol egy kombi octaviaval siman elférek.
tudomásul kell vennünk. hogy nagy a tengelytáv és széles a hátsó futómű.
állj be az autó elé és nézz bele párhuzamosan a kasztniba, mennyire kilóg a hátsó kerék..
ezután 2x jobban vigyázol.
ennél nagyobb baj sose legyen. (asszony elviszi sem tudod mi történik :P)
viccet félretéve,. én is mélygarázs kanyarokban csaptam oda hátul, ahol egy kombi octaviaval siman elférek.
tudomásul kell vennünk. hogy nagy a tengelytáv és széles a hátsó futómű.
állj be az autó elé és nézz bele párhuzamosan a kasztniba, mennyire kilóg a hátsó kerék..
ezután 2x jobban vigyázol.
ennél nagyobb baj sose legyen. (asszony elviszi sem tudod mi történik :P)
tdemeter2019-07-26 16:22:39 // 10117
Valami jó hír még mára?
27000 db az iszonyú kevés. Ha jól emlékszem valami évi 400e volt a cél
27000 db az iszonyú kevés. Ha jól emlékszem valami évi 400e volt a cél
pettinke2019-07-26 16:16:39 // 10116
Elég sokat kanyarogtam vele, sínautó, és partner az AT8, pedig nekem dízel volt.
Tommi2019-07-26 15:46:26 // 10114
Nyilván pont ez a lényeg, hogy vegyél egy másik gyárit :)
tdemeter2019-07-26 15:15:56 // 10113
Ami igazán bosszantó hogy nincs szín kód a kerékhez.
Tobb külföldi fórumon is írják hogy ez nem Alfa gyakorlat hanem mások sem adják ki a kerekek színét. Így újra fújni sem tudom majd, olyan sose lesz mint a gyári....
Tobb külföldi fórumon is írják hogy ez nem Alfa gyakorlat hanem mások sem adják ki a kerekek színét. Így újra fújni sem tudom majd, olyan sose lesz mint a gyári....
tdemeter2019-07-26 15:11:27 // 10112
Egy mélygarázs kihajtó jegyolvaso cuccot tarto talapzat volt. Közel kellett állni hozzá de egyáltalán nem álltam annyira közel. Leolvasta a cuccot de egyből kanyar jött és így szépen rahuztam ...
Hazafelé a jégeső verte össze a kocsit. Azt meg sem mertem még nézni hogy mit hozott össze. Szerintem büntet a karma... :-(:-(:-(
Hazafelé a jégeső verte össze a kocsit. Azt meg sem mertem még nézni hogy mit hozott össze. Szerintem büntet a karma... :-(:-(:-(
RomeoOne2019-07-26 15:04:19 // 10111
Ne akarjatok ilyen autót, vagy vezessenek jobban mint én....
A második opcióra szavazok :D
Parkolás közben vagy hogy történt? Amikor közel van a padka, akkor extrém figyelmes vagyok, ha nem látom a tükörben, akkor megállok, kinyitom az ajtót, megnézem és csak úgy megyek, ha látom, hogy semmi baj nincs.
Emlékszem droberto is bedugította egyszer az OBI vagy a Praktiker parkolót, mert nem volt hajlandó elkapkodni a parkolást azért, mert mögötte sor volt. Had várjanak csak, nekik csak fél perc, de ha a felni kap egyet, az már sok macera.
A második opcióra szavazok :D
Parkolás közben vagy hogy történt? Amikor közel van a padka, akkor extrém figyelmes vagyok, ha nem látom a tükörben, akkor megállok, kinyitom az ajtót, megnézem és csak úgy megyek, ha látom, hogy semmi baj nincs.
Emlékszem droberto is bedugította egyszer az OBI vagy a Praktiker parkolót, mert nem volt hajlandó elkapkodni a parkolást azért, mert mögötte sor volt. Had várjanak csak, nekik csak fél perc, de ha a felni kap egyet, az már sok macera.
tdemeter2019-07-26 15:00:41 // 10110
tdemeter2019-07-26 14:57:01 // 10109
Gyuri,te abban is találnál valami kivetnivalót 😀
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-26 14:45:42 // 10108
Pont kanyarban volnék kíváncsi a Giulia-ra :-D Elhiszem amúgy. A 159 automatája van annyira jó, hogy eltettem az előítéleteimet és megkedveltem az automatát de nincs annyira jó, hogy ne vágynék néha valami, okosabb , ügyesebb szerkezetre.
RomeoOne2019-07-26 13:47:07 // 10107
Az alap, a Veloce meg a Q AT8-asa között van különbség?
pettinke2019-07-26 12:37:17 // 10106
a 159 automatája a kanyarban nincs a Giuliájéhoz képest :-)
igen, nagyon jó a kézi váltó, ha JÓ, ahogy mondod, pl. a régi autóban.
vagy ott van az új Fiat 124 Spider váltója - na az persze meg japán.
igen, nagyon jó a kézi váltó, ha JÓ, ahogy mondod, pl. a régi autóban.
vagy ott van az új Fiat 124 Spider váltója - na az persze meg japán.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-26 11:20:03 // 10105
Akkor vagy tényleg nagyon jó az a váltó programozás és szinte gondolatolvasó, vagy még kell pár ezer km összeszokás. :-) Nekem most kezd kevés lenni a 159 automatája. Kényelmes, jó, gyors, de ha eltolom neki kanyargós úton, akkor könnyen megtörténik az, hogy mást szeretnék, mint amit csinál. Ilyenkor nagyon tudnék értékelni csak annyit ami a Giulia-ban is van, hogy kézzel vissza vagy akár fel pöccintsem egy fokozattal. BIztos a 2.4 motor karaktere is nehezíti a dolgát, szegény bele tud zavarodni a nagy gáz, nagy fék, gyors kanyar dolgokba. Van hogy előbb a konverterrel próbál nyomatékot előcsalni, ami okos, csak hülye érzés kanyargás közben. Aztán meg belevált a kanyar közepén :-) Egyszerűbb lenne, ha visszapöckölném én. Így eleve kiteszem manuálba ilyenkor, ha el nem felejtem :-)
A kréziváltó pedig jó dolog! :-D Nekem legalábbis nagyon jól szokott esni még a TD kicsit pontatlan, de mechanika érzetű (rudazatos) szerkezete is. Nincs kettőstömegű, bowden helyett fémrudak, és máris vidámság van. Olyan ösztönösen jön a gázra rárúgás visszagang előtt. Tökmindegy, hogy dízel, jól tud esni. Valahogy a kellemes váltás érzet nálam csak régi autókhoz kapcsolódik. Vagy megszépítette az idő, vagy nem vezettem még igazán jól megcsinált modern autót, ki tudja :-DDD
A kréziváltó pedig jó dolog! :-D Nekem legalábbis nagyon jól szokott esni még a TD kicsit pontatlan, de mechanika érzetű (rudazatos) szerkezete is. Nincs kettőstömegű, bowden helyett fémrudak, és máris vidámság van. Olyan ösztönösen jön a gázra rárúgás visszagang előtt. Tökmindegy, hogy dízel, jól tud esni. Valahogy a kellemes váltás érzet nálam csak régi autókhoz kapcsolódik. Vagy megszépítette az idő, vagy nem vezettem még igazán jól megcsinált modern autót, ki tudja :-DDD
tdemeter2019-07-26 09:06:02 // 10104
Én imádtam a 159 váltóját, szerintem az korrekt volt.
De nem tudnék egy db okot sem mondani miért kéne még egyszer kézi váltó.
Elmúlt. Azt hiszem ez a jó szó rá.
Egy barátommal autóztam a minap és kérdezte, hogy szoktam-e használni a váltó füleket?
Mondtam neki, hogy közel 100.000 ft volt mint extra, de csak 2x használtam eddig, azt is azért, hogy kipróbálhassam milyen.
Őszintén? Minek? Jó érzés, hogy ott van, szép is, de egyszerűen nincs szükségem rá.
Ez a váltó mindig kitalálja, hogy én mit akarok csinálni. Ha lassan megyek, akkor szép komótosan vált, alacsonyan tartja a fordulatot.
Ha odalépek neki, akkor pörgeti a motort ahogy kell és mindig jó sávban vált.
Nagyon eltalálták.
De nem tudnék egy db okot sem mondani miért kéne még egyszer kézi váltó.
Elmúlt. Azt hiszem ez a jó szó rá.
Egy barátommal autóztam a minap és kérdezte, hogy szoktam-e használni a váltó füleket?
Mondtam neki, hogy közel 100.000 ft volt mint extra, de csak 2x használtam eddig, azt is azért, hogy kipróbálhassam milyen.
Őszintén? Minek? Jó érzés, hogy ott van, szép is, de egyszerűen nincs szükségem rá.
Ez a váltó mindig kitalálja, hogy én mit akarok csinálni. Ha lassan megyek, akkor szép komótosan vált, alacsonyan tartja a fordulatot.
Ha odalépek neki, akkor pörgeti a motort ahogy kell és mindig jó sávban vált.
Nagyon eltalálták.
pettinke2019-07-26 08:45:45 // 10103
ahogy R33Z mondja, neki is az automata tetszett. sőt a kézit ő is fikázta:
A váltó viszont nem jön be. Érezni rajta, hogy hátsókerekes a lánc, amibe belenyúlkálunk vele, de elegánsabb lett volna egy vékony pálcára valami filigrán golyót tenni ennél a bumszli bogyónál. Ráadásul a megvezetése kissé gumis, a mozgatásához pedig erő kell – szerintem ez valami amerikai szerkezet, azok ilyen fogalmatlanok.
hogy általános-e a kijelentés: hát nem tudok neked mást mondani összefoglalólag, mint hogy nem jó érzés vele váltani. nem élvezet.
de akkor részletesebben: senem annyira precíz és rövid utas mint egy jó japán váltó, se nem annyira direkt, mint pl. a 105-ös széria hosszú utas váltói, pláne nem mint a Montreal váltója, ami rövid is meg direkt is.
majdnem azt kell mondjam, hogy a 159 manuálja érzetre jobb volt.
A váltó viszont nem jön be. Érezni rajta, hogy hátsókerekes a lánc, amibe belenyúlkálunk vele, de elegánsabb lett volna egy vékony pálcára valami filigrán golyót tenni ennél a bumszli bogyónál. Ráadásul a megvezetése kissé gumis, a mozgatásához pedig erő kell – szerintem ez valami amerikai szerkezet, azok ilyen fogalmatlanok.
hogy általános-e a kijelentés: hát nem tudok neked mást mondani összefoglalólag, mint hogy nem jó érzés vele váltani. nem élvezet.
de akkor részletesebben: senem annyira precíz és rövid utas mint egy jó japán váltó, se nem annyira direkt, mint pl. a 105-ös széria hosszú utas váltói, pláne nem mint a Montreal váltója, ami rövid is meg direkt is.
majdnem azt kell mondjam, hogy a 159 manuálja érzetre jobb volt.
Szabolcs 1592019-07-26 04:58:29 // 10102
Nekem is Goodyear F1 van egy rakás szemét ez a gumi most tesztelem a falkent ég és föld a különbség
R33Z2019-07-25 21:40:54 // 10101
Nem tudom a dízellel mennyire lehet agresszívan menni a karakterisztikájából adódóan, de menj vele pár kanyart gyorsan, gyorsíts ki padlógázokon, meglátod. A kis benzin turbós negyedikben is csúszik, ciripel. Lehet nagyon hozzá vagyok szokva a QV kanyartulajdonságaihoz, de még nagyon határon sem kell ehhez menni a 2.0val, csúszik össze-vissza ezen a gumin.
R33Z2019-07-25 21:18:34 // 10100
Ezért volt idézőjelben a "csak" ;)
R33Z2019-07-25 21:17:16 // 10099
Benzines manual nem volt soha, Csikós is a 2.0 AT8-ról zengett ódákat. Kizárólag dízelhez adtak MT-t, illetve a QV-hoz 2016-ban, de annyira nem volt rá kereslet, hogy 2017-ben le is álltak vele.
zgi5212019-07-25 13:10:05 // 10098
ez így elég általános. :)
a dízelhez valóban nem, a 450Nm hez a hangolt AT8 való. de Csikós ódákat zengett a benzines manuálról anno..
a dízelhez valóban nem, a 450Nm hez a hangolt AT8 való. de Csikós ódákat zengett a benzines manuálról anno..
zgi5212019-07-25 13:08:29 // 10097
nekem megmondom őszintén semmi bajom a ropogáson kívül a GY F1 -el.. pedig nem kis nyomatékot tesz le a dízel sem.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-25 09:03:17 // 10096
2 év után is cserélik ha normálisak, elektromos hibát írnak rá ...
RomeoOne2019-07-25 08:22:12 // 10095
Mondjuk ha valaki a 2 év leteltével fut bele olyan hibába, mint Chabbi, az áldani fogja azt a +3 év powertrain care-t :D
R33Z2019-07-24 23:05:21 // 10094
Sajnos nem, 2 a teljeskoru, +3 "csak" powertrain care. Bizzunk benne, hogy tenyleg valtottak anyagminoseget, de nem gondolnam, hogy a korabban legyartott termekeket leselejteznek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.