R33Z2019-09-01 14:47:33 // 10892
Szerkezetileg kb. nincs egy azonos alkatresz sem a ket autoban.
Piritu - 1.000.0002019-09-01 14:26:42 // 10891
Esetleg megkérdezni egy kereskedésbe az eladót? :-)
RomeoOne2019-09-01 13:17:58 // 10890
Usa import. Ott van 280 lo rwd
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 13:15:54 // 10889
Én is magasabbat szeretnék, az a bő 15 centi már tökéletes hasmagasság ami a Veloce - nak van. Viszont RWD-ben volna jó, ha létezik ilyen konfig. Megpróbálom kideríteni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 13:12:00 // 10888
Pontosan :-)
RomeoOne2019-09-01 13:09:00 // 10887
Kiiratod a menetstabilizatort es utana mehet körbe összezárt diffivel a körforgalomban keresztbe? :D
sas-1592019-09-01 12:42:08 // 10886
Én örülök hogy magasabb a Veloce. A 159-nél már kezdtem unni, hogy mindenhol a taknyán csúszik. Most voltam Olaszországban, a 159-nek már nem lenne eleje, olyan volt a garázs.
Szűk, meredek lejtő után egy szűk kapun derékszögben kellett beállni. 5x oda-vissza tolatás. De még a garázsban is csak becsukott tükrökkel fért be a helyére. Aztán ugyanez tolatva kifelé. Haver 3 beállásból 2x meghúzta a Ford Kugáját. Én ki sem álltam 1 hétig az 1 hetes Giuliával.
Kb 3 Giut, köztük egy rendőrt, és 3 Stelviot láttam. Olaszokat. Meg sok 159, Mito, 147-et.
Szűk, meredek lejtő után egy szűk kapun derékszögben kellett beállni. 5x oda-vissza tolatás. De még a garázsban is csak becsukott tükrökkel fért be a helyére. Aztán ugyanez tolatva kifelé. Haver 3 beállásból 2x meghúzta a Ford Kugáját. Én ki sem álltam 1 hétig az 1 hetes Giuliával.
Kb 3 Giut, köztük egy rendőrt, és 3 Stelviot láttam. Olaszokat. Meg sok 159, Mito, 147-et.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 11:41:20 // 10885
Megpróbálom itt is:-)
Kroszter2019-09-01 11:39:06 // 10884
Esetleg itt tudnak valamit mondani
http://www.alfaromeo.hu/lepjen-velunk-kapcsolatba
http://www.alfaromeo.hu/lepjen-velunk-kapcsolatba
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 11:35:53 // 10883
Az Alfa Romeo-nak van valami technial supportja? Vagy van itt valaki, aki ismer valakit aki ki tudja deríteni az igazságot a hasmagasságról? :-) Engem nagyon érdekelne.
Az egyértelmű, hogy a Veloce magasabb. Viszont képeken a Veloce csomagos RWD-k is mind magasabbnak tűnnek..de a kép az csak kép. A Veloce csomag tartalmaz is egy "technikai kód" nevű opciót, ami akár ez is lehet, de más is. Utána lehet ennek járni valahol?
Az egyértelmű, hogy a Veloce magasabb. Viszont képeken a Veloce csomagos RWD-k is mind magasabbnak tűnnek..de a kép az csak kép. A Veloce csomag tartalmaz is egy "technikai kód" nevű opciót, ami akár ez is lehet, de más is. Utána lehet ennek járni valahol?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-31 15:43:25 // 10882
Tudja valaki, hogy a QV és az alap Giulia-hoz rendelhető aktív felfüggesztés ugyanaz? Mennyire tartós szerkezet egy ilyen állítható lengéscsillapító? Nem nagy vágyam, viszont a Q2 difi az, és csak együtt elérhetők sajnos. Ha elpusztul cserélhető sima mezei lengéscsillapítóra?
Golyszi2019-08-31 12:21:41 // 10881
Csak viccelek 😁
De 220 felett lesz.
De 220 felett lesz.
Golyszi2019-08-31 12:17:01 // 10880
http://www.turbochargerworld.it/alfa-giulia-2-2-180cv-300cv.html
tdemeter2019-08-31 11:52:12 // 10879
Benzinesítés?:)
Golyszi2019-08-31 11:28:50 // 10878
Nem, dehogy. Az autó marad.
Más terveim vannak. 😉
Más terveim vannak. 😉
Norby2019-08-31 10:32:56 // 10877
Már el is ment az autó?
Golyszi2019-08-30 21:21:26 // 10876
Szabolcs 1592019-08-30 20:53:29 // 10875
Szabolcs 1592019-08-30 20:51:15 // 10874
Hozza szépen Giulia automata 2016 évjárat 6,5 másodperc a 100
esvé2019-08-30 20:29:24 // 10873
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 13:28:29 // 10872
Akkor szabad anyázni? :)))
Anyaa, anyaaa!!! :DDD
Ebben az esetben itt az ideje megalkotni :)))
Anyaa, anyaaa!!! :DDD
Ebben az esetben itt az ideje megalkotni :)))
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 13:27:46 // 10871
Nekem Firenze meg Milánó volt a teteje, az pont egy tank a 156-tal tempomattal klimával, konkrétan csak kajálni-pisilni álltunk meg.
De ezt a 75-tel tutira nem vállalnám. Soha.
De ezt a 75-tel tutira nem vállalnám. Soha.
Kazes☻2019-08-30 13:04:31 // 10870
Ugyan (jól szétrúgtátok)... de a baltás már rég nincs... rá se pillant... meg már a csinovnyikja sem... : /
De a kisegyház érdekes lehet! ;)
De a kisegyház érdekes lehet! ;)
Giuntini2019-08-30 12:58:21 // 10869
Én sokszor Rómába, egyszer-kétszer Nápolyig toltam le egy seggel dejzellel, nincs alternatívája a hosszú távú autózásnak.
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:25:16 // 10868
"Jertek őhozzá mindnyájan, kik megfáradtatok a halál völgyében az orrtolás-dpf-turbólyuk háromságban!"
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:22:40 // 10867
Oké, kérjünk :D
Alfások akik lassan szeretnek menni de így is szívesen meghalnának címmel :D
Áhh, a 155 egyébként ebből a szempontból tök jó kis autó, őszinte, jóindulatú, egészenerős, jó a nyomatékgörbe... csak az érem másik oldala az, hogy mindemellett sok elektronyos nyűg alakul vele (tehát öreg és olasz), de mégiscsak elsőkerekes, meg mégiscsak fiat :) Szóval ha már szopni kell valaminek.a nyűgjeivel, az legyen egy 75-ös... :) én így álltam ehhez:)
Ma péntek van, a 75-össel jöttem melóba, ez ilyenkor mindig ünnepnap :) Ennyire vagyok zakkant... :)
Alfások akik lassan szeretnek menni de így is szívesen meghalnának címmel :D
Áhh, a 155 egyébként ebből a szempontból tök jó kis autó, őszinte, jóindulatú, egészenerős, jó a nyomatékgörbe... csak az érem másik oldala az, hogy mindemellett sok elektronyos nyűg alakul vele (tehát öreg és olasz), de mégiscsak elsőkerekes, meg mégiscsak fiat :) Szóval ha már szopni kell valaminek.a nyűgjeivel, az legyen egy 75-ös... :) én így álltam ehhez:)
Ma péntek van, a 75-össel jöttem melóba, ez ilyenkor mindig ünnepnap :) Ennyire vagyok zakkant... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 12:14:41 // 10866
Megyek..
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 12:14:30 // 10865
Szerintem kérjünk ennek egy kisegyház topicot XD
"Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))"
Ezt én így nem merném leírni a 159 vonatkozásában, mert agyonvernek :-) Nem rossz az, a 159 legalább ad valami másféle élményt, én megtaláltam benne, lehet szeretni. Táncolni nem tud :-) De jó tudni, hogy van más is, aki nagyobbat autózik egy öreg csicsafiattal az autózás hagyományos értelmében. Mégsem én vagyok a hülye. Vagy mindketten nagyon azok vagyunk :-) Mindegy, a bolondok házában is az a lényeg, hogy ne maradj egyedül a hülyeségeddel XD
"Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))"
Ezt én így nem merném leírni a 159 vonatkozásában, mert agyonvernek :-) Nem rossz az, a 159 legalább ad valami másféle élményt, én megtaláltam benne, lehet szeretni. Táncolni nem tud :-) De jó tudni, hogy van más is, aki nagyobbat autózik egy öreg csicsafiattal az autózás hagyományos értelmében. Mégsem én vagyok a hülye. Vagy mindketten nagyon azok vagyunk :-) Mindegy, a bolondok házában is az a lényeg, hogy ne maradj egyedül a hülyeségeddel XD
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:08:22 // 10864
Majd meghívlak a Szettantacsinkve-Istentiszteletre :D
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:07:34 // 10863
Fasztot, kivéve a chipet :D
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:07:11 // 10862
Jó, a másik véglet meg az, hogy a 175 lovas 1.9-cel (minden gyári, kivéve a turbót) simán mindenhonnan bármeddig lenyomtam egy gyári 2.4 Brerat az autópályán, pedig igyekeztek azzal is.
===>
A chipelt autót gyárival hasonlítani nem fair :P
===>
A chipelt autót gyárival hasonlítani nem fair :P
Piritu - 1.000.0002019-08-30 12:05:20 // 10861
Kérdés még hogy melyikkel akadtál össze. A 160-as és 210-es között már érezhető különbség lehet :-)
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:04:43 // 10860
Figyelj, én azt tudom, hogy a dejzellel kiváló egy seggel kihúzni Firenzébe, Milánóba, tempomatklímahifi...
De nekem pontossssan arra kellett a hobbiverda, hogy legyen valami, amivel nem azt érzem, hogy jó-jó, gyors, huhú, de valami mégis hiányzik.
A 156 (1.9jtd 16-os kerekeken gyári futóművel) tök jó és tök gyors, szépen semlegesen fordul, és azért el lehet érni a határait, csak ott viselkedik kibaszott bután.
Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))
A 156 1.6 TS (fl előtti) szintén megmozgatott, az hajlamosabb túlkormányzásra természetéből adódóan. Jaaa és nincs redves VDC, amit nem lehet kikapcsolni. Jaaa és 7200-at forog... :)
Nekem a faceliftes 156-ból is hiányzik valami, a 159 meg még azt is tompítja.
A kisegyházam imádott tárgya egyébként tök jellemzően lassabban megtanulható autó, mint akár a 155 volt. Annyira a folyamat elején járok, hogy még igazán megijedni se ijedtem meg benne, a 155-tel meg folyton direkt emeltem bele a kanyarív közepén a gázba... (a 156-ot meg hiába provokálom...)
Lassabban épül fel a tökéletes bizalom, de ez így van jól.
Úgy képzelem, hogy a Giulia a 75 meg a 156 szerelemgyereke, ami kb. a legjobb dolog ami Alfából kijöhet :D
(Elmentünk annyira offtopicba, hogy hamarosan lecsap minket a moderátorok baltája... )
De nekem pontossssan arra kellett a hobbiverda, hogy legyen valami, amivel nem azt érzem, hogy jó-jó, gyors, huhú, de valami mégis hiányzik.
A 156 (1.9jtd 16-os kerekeken gyári futóművel) tök jó és tök gyors, szépen semlegesen fordul, és azért el lehet érni a határait, csak ott viselkedik kibaszott bután.
Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))
A 156 1.6 TS (fl előtti) szintén megmozgatott, az hajlamosabb túlkormányzásra természetéből adódóan. Jaaa és nincs redves VDC, amit nem lehet kikapcsolni. Jaaa és 7200-at forog... :)
Nekem a faceliftes 156-ból is hiányzik valami, a 159 meg még azt is tompítja.
A kisegyházam imádott tárgya egyébként tök jellemzően lassabban megtanulható autó, mint akár a 155 volt. Annyira a folyamat elején járok, hogy még igazán megijedni se ijedtem meg benne, a 155-tel meg folyton direkt emeltem bele a kanyarív közepén a gázba... (a 156-ot meg hiába provokálom...)
Lassabban épül fel a tökéletes bizalom, de ez így van jól.
Úgy képzelem, hogy a Giulia a 75 meg a 156 szerelemgyereke, ami kb. a legjobb dolog ami Alfából kijöhet :D
(Elmentünk annyira offtopicba, hogy hamarosan lecsap minket a moderátorok baltája... )
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:57:53 // 10859
Ugyan Viktor! Nem hisszük, tudjuk XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:57:12 // 10858
Én autópályán akadtam össze már kettővel is. 130 fölött kezd a 2.4 nyeregben lenni, onnantól egyértelműen jobban megy (megírva persze). Így kívülről megítélve a 2.2 olyan 170-nél fogy ki a szuflából. Megy még jól, de nem ugyanaz a töretlen tolás. Országúton is mentem egyszer egy 2.2D mögött, ott is éreztem, hogy előzésekkor kb 100 ig hirtelenebb a Giulia, aztán szépen átbillen a dolog a 2.4 javára. Pirosnál nem gyorsulnék Giulia ellen, az tuti :-) Vagy ha igen, buknám.
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 11:53:54 // 10857
Jó, befejeztem, mert a végén kisegyházat alapítok az alapmotoros 75-öknek, aztán azt hiszitek elfogult vagyok...
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:50:02 // 10856
Dehogy lesz neked dízel Giulia-d :-) Ilyen fekete töltőpisztoly undorral, tuti nem XD
Amúgy meg a 159 2.4 baja is pontosan ugyanez, az orrában az a ménkű nagy vasdarab.
Hiába a zseniális futómű, az egész autót behatárolja az orrnehézsége. Persze, kiveséztük, lehet vele sodródni négy kerékkel, nagy kanyartempó érhető el vele, stb. Ettől még egy orrtolós viselkedésű autó marad, max egy szerencsésebb gumiválasztással a zabszem küszöböd fölé tudod tolni a pontot, amikor elszabadul az ívkülső felé minden előjel nélkül. Ez ilyen, ezzel együtt kell szeretni. Igazából nálam ez egy dilemma. Számít ez? Hányszor csinálom vele, hogy a határokat feszegetem? És hány ezer km-t suhanok csendben közben. Több tíz órányi nyugodt, elégedett autózásba belefér pár perc anyázás? Erre még nincs válaszom XD Pláne, hogy azt sem eszik olyan forrón, a 159-et is komoly élmény végigtolni egy szerpentinen, azért rossznak semmiképp nem mondanám :-)
Azt tudom, hogy egy alublokk nekem nem váltja meg a világot. Még az is lehet, hogy egy hátsókerekes benzines meg igen? Nem tudom, 3 év alatt elég jól "lejöttem a szerről", egyelőre értékelem tovább a 10 óra fölényes nyugodt autózást és anyázok kicsit néha, a téli mókát pedig rábízom a 23 éves technikára, mert azt még táncba lehet vinni :-) Sőt néha a szerpentint is, meglepően jó móka.
Amúgy meg a 159 2.4 baja is pontosan ugyanez, az orrában az a ménkű nagy vasdarab.
Hiába a zseniális futómű, az egész autót behatárolja az orrnehézsége. Persze, kiveséztük, lehet vele sodródni négy kerékkel, nagy kanyartempó érhető el vele, stb. Ettől még egy orrtolós viselkedésű autó marad, max egy szerencsésebb gumiválasztással a zabszem küszöböd fölé tudod tolni a pontot, amikor elszabadul az ívkülső felé minden előjel nélkül. Ez ilyen, ezzel együtt kell szeretni. Igazából nálam ez egy dilemma. Számít ez? Hányszor csinálom vele, hogy a határokat feszegetem? És hány ezer km-t suhanok csendben közben. Több tíz órányi nyugodt, elégedett autózásba belefér pár perc anyázás? Erre még nincs válaszom XD Pláne, hogy azt sem eszik olyan forrón, a 159-et is komoly élmény végigtolni egy szerpentinen, azért rossznak semmiképp nem mondanám :-)
Azt tudom, hogy egy alublokk nekem nem váltja meg a világot. Még az is lehet, hogy egy hátsókerekes benzines meg igen? Nem tudom, 3 év alatt elég jól "lejöttem a szerről", egyelőre értékelem tovább a 10 óra fölényes nyugodt autózást és anyázok kicsit néha, a téli mókát pedig rábízom a 23 éves technikára, mert azt még táncba lehet vinni :-) Sőt néha a szerpentint is, meglepően jó móka.
'''''2019-08-30 11:47:08 // 10855
Kb 7évig nyomtam ki a szemét a 159-nek.A qv persze más de egyszerűen nem érzem benne a sebességet.Kanyarok előtt rápillantok mindig az órára de mindig többet mutat mint amire számítok.Fix trafik előtt az 50 egy kínzás.
Gyorsabb szerintem a dízel giu csak nem érezni benne.Gondolom hozza a gyári adatot ami jobb mint a 159-ek.Sajna még nem tudtam menni egyel sem.
Gyorsabb szerintem a dízel giu csak nem érezni benne.Gondolom hozza a gyári adatot ami jobb mint a 159-ek.Sajna még nem tudtam menni egyel sem.
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 11:44:23 // 10854
Na ez a különbség, nekem gyakorlatilag az egyetlen releváns szempont az, hogy hogy viselkedik az eleje :))
Az 1.9 botrányosan, pedig KKL elölhátul, megminden... :)
Rosszabbul, mint a 16V TS-ek, pedig az is vasblokk... :)
Mióta van egy 50-50%-os súlyelosztású pillekönnyű (1060 kg) hátsókerekes autóm, még jobban tudom mi hiányzott eddig :)))
Az 1.9 botrányosan, pedig KKL elölhátul, megminden... :)
Rosszabbul, mint a 16V TS-ek, pedig az is vasblokk... :)
Mióta van egy 50-50%-os súlyelosztású pillekönnyű (1060 kg) hátsókerekes autóm, még jobban tudom mi hiányzott eddig :)))
Giuntini2019-08-30 11:35:49 // 10853
Ezzel nem tudok vitatkozni:)
Az igazi összehasonlítás nekem egy automata próbája lett volna! Ma mar nem díjazom a kézi váltót.
Az igazi összehasonlítás nekem egy automata próbája lett volna! Ma mar nem díjazom a kézi váltót.
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:28:10 // 10852
Tömören.. XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:26:35 // 10851
Nem tudják gyárilag a 200 lovat. A KKK-s motorváltozat gyári programja vacak. Az én szememmel nézve vacak :-) Biztos teljesít ügyesen minden kritériumot amúgy. Csak gyenge, roszul regaál, rossz helyen vannak az égési időpontok (ahhoz képest, ahol ténylegesen zenél ez a motor). A 200 lovast gyári programon egész biztosan megeszi alap a Giulia, ezen kár vitázni. Megírva más kérdés, ez örök viták indítója, hogy akkor a Giulia-t is megírva nézzük stb. Nyilván egy modernebb motor. És nyilván felhasználták a know-how-t, szóval nem meglepő, ha a 2.0jtdm-ből származik. A többi egyéni preferencia.
Én tudom, hogy a gépi zajokra érzékeny fülemnek egy leírhatatlan boldogság 5 hengert hallgatni. Nem presztízs részemről, hanem a borzalmas/kellemes kontraszt. Igen, van 4 hengeres dízelem, annak se szép a hangja (mégis nagyon más mint egy CR 4 hengeres), de nem is ezért szeretem. Teljesen egyetértek abban, hogy egy 4 hengeres soha nem tud helyettesíteni egy több hengeres dízelt. Nekünk Emil, biztos nem :-D Én azt is tudom, utca tapasztalatból, hogy megírva a 2.4 hogy megy, egy Giulia-hoz képest is akár. Nagyon.. Pálya tempón jön elő, hogy mit tud. Elég magabiztosan azt csinálsz amit akarsz. Az esetek nagy részében :-)
Ettől a Giulia dízel egy modernebb, kiforrottabb konstrukció, elsősorban sokkal jobb fogyasztással, jobb egr/DPF rendszerrel, jobb súlyeloszlással. Hogy kinek mi döntő érv egy autó mellett, teljesen egyéni. Nekem és Neked is a hang egy döntő érv. Volt 4 hengeres jtd-m, a Giulia-ban egy az egyben felismertem a hangját... kb a 146-omnak :-D Kár egyébként, mert alapvetően a dízellel szerintem semmi baj. Nekünk marad opciónak a Ghibli XD
Én tudom, hogy a gépi zajokra érzékeny fülemnek egy leírhatatlan boldogság 5 hengert hallgatni. Nem presztízs részemről, hanem a borzalmas/kellemes kontraszt. Igen, van 4 hengeres dízelem, annak se szép a hangja (mégis nagyon más mint egy CR 4 hengeres), de nem is ezért szeretem. Teljesen egyetértek abban, hogy egy 4 hengeres soha nem tud helyettesíteni egy több hengeres dízelt. Nekünk Emil, biztos nem :-D Én azt is tudom, utca tapasztalatból, hogy megírva a 2.4 hogy megy, egy Giulia-hoz képest is akár. Nagyon.. Pálya tempón jön elő, hogy mit tud. Elég magabiztosan azt csinálsz amit akarsz. Az esetek nagy részében :-)
Ettől a Giulia dízel egy modernebb, kiforrottabb konstrukció, elsősorban sokkal jobb fogyasztással, jobb egr/DPF rendszerrel, jobb súlyeloszlással. Hogy kinek mi döntő érv egy autó mellett, teljesen egyéni. Nekem és Neked is a hang egy döntő érv. Volt 4 hengeres jtd-m, a Giulia-ban egy az egyben felismertem a hangját... kb a 146-omnak :-D Kár egyébként, mert alapvetően a dízellel szerintem semmi baj. Nekünk marad opciónak a Ghibli XD
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 08:27:12 // 10850
Oké, hogy nem bravúr, de ez az alu blokk komoly újdonság, pláne, hogy teljesítménynövekedéssel is járt, duplaturbó nélkül...
Meg azért brutáljó fogyikat mondanak itt a cartársak, a 156 multijet ezt nem tudja!
Meg azért brutáljó fogyikat mondanak itt a cartársak, a 156 multijet ezt nem tudja!
Giuntini2019-08-30 08:04:18 // 10849
Ez így van! A dízel bennem is úgy él, igénytelen hosszútávfutó, ami ha megkapja ami jár neki, elnyűhetetlen. A Croma TD 116 lóerejével mimdent, és minden helyzetet megoldott.
A dízel piacát teljesen tönkretették, mert nem a helyén kezelték. Mondenkit dízelbe ültettek, a benzinmotorok fejlesztése megállt. Mindenki minél gyorsabban és minél olcsóbban akart közlekedni. Aztán túlszárnyalta a dízel a benzinesek teljesítményét, Le Mans-t dízelek nyerték. Óriási pénzeket áldozott a VW, hogy mindenkit dízelekbe ültessenek, aztán itt van.... Egy tollvonással megölik őket.
Én csak azt mondom, az Alfa Romeo (Fiat) mindig élen járt a dízelek feklesztésében. A világ leggyorsabb dízele, amelyik először lépte át a 200-as végsebességet, a 164 volt. Az első közvetlen befecskendezéses dízel a Fiat Croma TD i.d. volt. Az első CR dízel a 156-ban volt. Ezt fejlesztették tovább a 159-ben az Mjet rendszerrel. A Giulia dízel ehhez viszonyítva semmi dobást nem hozott. Addig minden dízel motorban volt valami technikai bravúr, ami átírta a dízel világot. A Giulia dízel motorja semmi újat nem hozott. A stagnálást ha át gondoljuk hogy a 159 és a Giulia fejlesztése között 10 év telt el, dízel fronton visszalépésnek definiálnám.
A dízel piacát teljesen tönkretették, mert nem a helyén kezelték. Mondenkit dízelbe ültettek, a benzinmotorok fejlesztése megállt. Mindenki minél gyorsabban és minél olcsóbban akart közlekedni. Aztán túlszárnyalta a dízel a benzinesek teljesítményét, Le Mans-t dízelek nyerték. Óriási pénzeket áldozott a VW, hogy mindenkit dízelekbe ültessenek, aztán itt van.... Egy tollvonással megölik őket.
Én csak azt mondom, az Alfa Romeo (Fiat) mindig élen járt a dízelek feklesztésében. A világ leggyorsabb dízele, amelyik először lépte át a 200-as végsebességet, a 164 volt. Az első közvetlen befecskendezéses dízel a Fiat Croma TD i.d. volt. Az első CR dízel a 156-ban volt. Ezt fejlesztették tovább a 159-ben az Mjet rendszerrel. A Giulia dízel ehhez viszonyítva semmi dobást nem hozott. Addig minden dízel motorban volt valami technikai bravúr, ami átírta a dízel világot. A Giulia dízel motorja semmi újat nem hozott. A stagnálást ha át gondoljuk hogy a 159 és a Giulia fejlesztése között 10 év telt el, dízel fronton visszalépésnek definiálnám.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-30 06:30:33 // 10848
Gyári progival a 2.4 egy kalap szar.
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 05:54:59 // 10847
Oké, szerintem engedjük ezt el :)
Biztosan szebben szól a 2.4, nekünk is van a családban, habár ős10v, de én egy dízelben nem azt keresem, hogyan szól :)
Lehet, hogy én vagyok igénytelen, de a mai négyhengeres dejzel mezőnyben mindegyiknek szidják a hangját, állítólag az XF a legborzasztóbb.
Én nem is igénylem a dízelben a szép hangot, a karbis Nordom hangjának úgysem lesz a közelében sem soha.
Presztízs...? Mindenki kigyomlálja a dízeleit, mert az a divat, és a dízel sose volt (nekem) presztízs. Nyilván jól megy egy v10tdi touareg, de attól még a rossz pisztolynál tankolsz bele...
Úgy gondolom, hogy a minimum igényt épp kielégítik az Alfánál, a maradékra meg ott a benzines kínálat. Örvendezzünk neki, hogy az legalább jó :)
Senki lelkivilágába nem akarnék beletaposni, nekem is van dízelem, nem rossz nem rossz, de helyén kell kezelni, valószínűleg ezért nem rakták bele a VM dízelt a Julisba... tudták, hogy nem hozná vissza a fejlesztési költéget, mert kvázi leáldozóban van a piacuk.
Biztosan szebben szól a 2.4, nekünk is van a családban, habár ős10v, de én egy dízelben nem azt keresem, hogyan szól :)
Lehet, hogy én vagyok igénytelen, de a mai négyhengeres dejzel mezőnyben mindegyiknek szidják a hangját, állítólag az XF a legborzasztóbb.
Én nem is igénylem a dízelben a szép hangot, a karbis Nordom hangjának úgysem lesz a közelében sem soha.
Presztízs...? Mindenki kigyomlálja a dízeleit, mert az a divat, és a dízel sose volt (nekem) presztízs. Nyilván jól megy egy v10tdi touareg, de attól még a rossz pisztolynál tankolsz bele...
Úgy gondolom, hogy a minimum igényt épp kielégítik az Alfánál, a maradékra meg ott a benzines kínálat. Örvendezzünk neki, hogy az legalább jó :)
Senki lelkivilágába nem akarnék beletaposni, nekem is van dízelem, nem rossz nem rossz, de helyén kell kezelni, valószínűleg ezért nem rakták bele a VM dízelt a Julisba... tudták, hogy nem hozná vissza a fejlesztési költéget, mert kvázi leáldozóban van a piacuk.
Giuntini2019-08-30 00:29:03 // 10846
Várj, Csabinak a 2,4-ese gyári proramos, KKK turbós volt kézi váltóval, és 2 éve mikor kipróbáltam a 170 lovas 2,0 59-esét, saját bevallása szerint érezhető a 30 ló plusz. Igen az enyém is chipelt, erősebb mint a gyári programmal, de emlékeim szerint a 180 lovas dízel nem hozta városi forgalomban a 2,4 erejét. Jó lett volna automatát kipróbálnom.
De igazából nem innen indultunk el. Méltatlanul csúnyán kerreg a 2,2 dízel, én ezt még a tesztek eredményétől függetlenül tapasztaltam, majd később a KUL-on ugyanez volt Haleszék tapasztalata, és még a minden elhivatottsággal rendelkező Alfás szakújságírók is ezt nehezményezték.
Ennél semmi több, mert semmivel sem rosszabb mint egy 320d vagy egy VW kerregése. Az utóbbinál sokkal jobb, xsak egy új Alfában már ne így legyen! Érdekes, a korábbi dízeleknél, a 4 hengereseknél sem voltak ilyen kritikák.
De igazából nem innen indultunk el. Méltatlanul csúnyán kerreg a 2,2 dízel, én ezt még a tesztek eredményétől függetlenül tapasztaltam, majd később a KUL-on ugyanez volt Haleszék tapasztalata, és még a minden elhivatottsággal rendelkező Alfás szakújságírók is ezt nehezményezték.
Ennél semmi több, mert semmivel sem rosszabb mint egy 320d vagy egy VW kerregése. Az utóbbinál sokkal jobb, xsak egy új Alfában már ne így legyen! Érdekes, a korábbi dízeleknél, a 4 hengereseknél sem voltak ilyen kritikák.
Liquid2019-08-29 23:38:15 // 10845
A hengerszám inkább presztizskérdés, aminek egyre kevesebb szerepe van az átlagautóknál (értsd, bármi ami nem full-full). Az embereket nagyon nem érdekli hány hengerből, jön ki a ménes, csak menjen jól
Liquid2019-08-29 23:35:39 // 10844
A gyári 200 lovas 2.4-ek nincsenek 200 lóerősek, a 210-es tán megvan, de abban se vagyok biztos. Neked is csippelt van, sokat számít ám érzetben, én próbáltam az enyémet gyári programmal, és igencsak kiábrándító volt.
A 210 lovas négyhengeres kb. olyan mint egy kellően felpaprikázott 159 2.0, mint mondjuk Shadiné volt, ráadásul a Giulia könnyebb is. Esélye se lenne egy 2.4 159-nek...
A 210 lovas négyhengeres kb. olyan mint egy kellően felpaprikázott 159 2.0, mint mondjuk Shadiné volt, ráadásul a Giulia könnyebb is. Esélye se lenne egy 2.4 159-nek...
Giuntini2019-08-29 23:15:36 // 10843
Ez egy tévhit, tudja a 200 lovat, ez a vesszőparipa, mert a Q4-nél ekkora a veszteség. Én azt hittem, hogy a 180 ló a súlyelőnnyel odabasz a 2,4-nek. Hát nem tette, a hangja meg kimondom, idegesítő. Kellemetlen, magas hangon adja a dízel kopogást. Shadin barátom az ő 170 lovas 2,0-val hasonlította össze. Hetekig azt hitte, jogy a 150 lovasat vezette. Nem, az a 180 lovas volt.
Az a 210 lovas 4 hengeres nem tud helyettesíteni egy 5 hengeres vagy V6 dízelt. A motor működés kulturája egészen más.
Az a 210 lovas 4 hengeres nem tud helyettesíteni egy 5 hengeres vagy V6 dízelt. A motor működés kulturája egészen más.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.