Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212019-11-24 19:34:24 // 12327
sztem, aki a kifogásokat keresi, valójában nem is akarja, kvázi sosem veszi majd meg. ezt a típust nem.
Kazes☻2019-11-24 19:29:04 // 12326
Teljesen egyetértünk. :)
Kazes☻2019-11-24 19:26:47 // 12325
Igen... gyakorlatilag a Stelvio az új 146! :D
Giuntini2019-11-24 19:05:05 // 12324
Igazad van! Gyerekkoromban Wartburgjaink voltak, nagyon szűk volt hátul. Akkor kompromisszumot kellett kötni előrehúzott első ülésekkel. Az első autóm a nagy Polski viszonylag nagy volt. Amik igazán nagy autóim voltak, a két Cromám. Ott hátul keresztbe lehetett tenni a lábakat. A Mareának hiába volt sokkal nagyobb csomagtere, a hátsó lábtér a rövidebb tengelytávnak köszönhetően szűkös volt. Ott kompromisszumot vállaltam. Inkább az lehet a probléma, hogy egy Alfa vezetésénél nincs kompromisszum. Ott mi vagyunk, a vezetők az elsők. Egy "családi" autónál megkérdezzük a hátul ülőktől; jól ültök? Itt meg nagy ívben lesz@rjuk, mert mi vagyunk a fontosak. Az Alfa önzővé tesz😊
'''''2019-11-24 18:01:40 // 12323
Hát szerintem majdnem minden Giu méretű szedán inkább négy mint öt személyes.
Egyébként azt sem tudom,hogy a qv és a normál hátsó üléssor között van-e különbség.
(Az enyém négy személyes)
Ezek szerint csak a belső térrel és főként a hátsó helyekkel van gond?
Vagyis csak az üléspozícióval?

Mondjuk mázlid van,hogy nem 30-40 évvel ezelőtt vagyunk.:-)))
Lenne nagyjából zsiguli,trabant,waresz. Ne válaszolj,tudom,hogy mit választanál. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 16:07:20 // 12321
Leírtam. már párszor :-) A Giulia a hátsó sorban kétszemélyes. A 146 és a 159 a gyerekek jelenlegi méretéhez sokkal jobb, mert középen látod hogy ül a gyerek.. :-) A 146-ot városban használjuk, teljesen 🎃 mindegy. Egyébként a 146 jelenleg az, amibe legkényelmesebben beférünk.
Plusz ugye ezek a fránya gyerkőcök csak nőnek állandóan. Én meg ha új autót veszek, akkor 10 évre tervezek. Illik belekalkulálni, hogy 5-8 év múlva is beférjünk. A 159-nél mindegy, ha kinőjük, eladom és veszünk valamit, ebben nem áll 13 millám. Nem mindegy.
droberto2019-11-24 15:53:50 // 12320
Majd ha 10-12m ember munkanélküli lesz, majd kapálózhatnak. A beszállító piacról nem is beszélve. Családok milliói válnak fedél nélkülivé.
Gratulálok előre is.
Ja, és mi lesz itthon, Magyarorágon?
Államcsőd. Az egész magyar gazdaság az autóiparra épül.
😥
'''''2019-11-24 15:22:52 // 12319
Gyuri!
Most elférsz egy 146-ban vagy a 159-ben? A giulia minden méretében nagyobb mindkettőnél.Tetőbox is van hozzá (gondolom).Akkor mi a hezitálás oka?
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 15:17:53 // 12318
Hát sajna ez van, azért elmegyünk majd Nyíregyházára, ott ha van autó, beülünk próbából mindkettőbe.
De amíg ez a dög áll a beállóban, addig olyan nagy baj nincs XD

'''''2019-11-24 15:17:08 // 12317
Tegnap voltam Pesten.Rakparton keveregtünk,végig egy sorban.Még nem is a csúcsban.
Hogy lehetne már ezt lezárni???
Egyébként zárják le a rakpartot és a belvárost is plusz tiltsák ki az összes dízelt!Nekik kellett Karácsony!
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 15:13:13 // 12316
Az egy Esprit Turbo? Hogy a lényeget megragadjam XD
droberto2019-11-24 15:03:39 // 12315
Megnéztem a videót. Borzasztó dolgok ezek.
Ha 120 g/km Co kibocsájtású autót veszek, akkor 700k Ft a bünti. Csak a hülye hiszi el azt, hogy ezt a gyártók fizetik. Ezt a pénzt mi, a vásárlók fogják fizetni.
Magyarul az EU az autóvásárlókat bünteti, ha úgy tetszik adóztatja.
Közbe meg az e autók 0 emisszióval vannak számolva! De miért is? Égész életciklus alatt még több is a kibocsájtásuk. Ezt bármelyik autós szakember megmondja.
Mikor megyünk Brüsszelbe felgyújtani az EP-et???

A másik ostobaság, hogy a kipufogógáz menedzsment rendszerek fajlagos ára miatt, az emberek a nagyobb autók fele lesznek terelgetve. Viszont ezek meg pont ennyivel esznek többet, pufognak ki több Nox-ot. Magyarul kinyírják a kisautókat. Csak gratulálni tudok. 👏
Giuntini2019-11-24 14:50:41 // 12314
Jön mindenhol a hülyeség! Karácsony aki meg semmit sem ért a fővárosból, ki akarja tiltani a dízelautókat. Mert a sötét agya szerint egy modern dízel levegőszennyező. Úgy beszélnek a dízelről mint a patás ördögről. Aztán le akarja zárni a rakpartokat. Hiába veszel villanyautót, ha nem lesz út. Egy-két ilyen agymosott zöldnek vissza kellene állítani a Lipót mezőt!
Én azt látom Budapesten, hogy sorban állnak az autók a villany töltő helyeken.
A legszebbek a plug-in hibridesek. Mindegyik folyamatosan töltöget, nehogy 100 métert benzinmotorral menjenek. Én úgy látom, mindenki megőrült. Merre megy ez a világ? Elfelejtünk normálisan utazni, mindent azonnal.
Most is olasz diákcsoporttal voltam. 80 %-uk a Hősök terén a telefont nyomkodta. Minden információ onnan jön és nem a való életből. Csodálkozunk hogy a fejlett világ agymosottá válik? Egy szűk réteg ebből profitál.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 14:44:39 // 12313
Én hosszú távra gondolkodok, remélem még 5 év múlva is kapni benyás Alfát az lesz az uccsó autóm 15 évre beterezve :))))
Eszement dolgok ezek nem is tudok mit mondani jah de boaf
droberto2019-11-24 14:32:52 // 12312
Majd adják 7-ért a te meg az én pénzemből meg támogatva.
Röhelyes.
Meg majd közpénzen építünk töltőket és közpénzen töltjük a toronyeszűek autóit.
Amikor meg már nekünk is az lesz, mert más nem lehet, akkor meg majd az áramért fizetünk mint a katonatiszt.
Aztán majd együtt a szabàlyozókkal kézenfogva nèzzük, ahogy a szénerőművek meg az akksigyárak és megsemmisítők tönkreteszik a bolygónkat.
Persze utóbbi némileg túlzás, de a sok agymosott nem érti meg, hogy a villany csak lokálisan emittál keveset, globàlisan sokkal rosszabb mint egy belső égésű.

Ahelyett, hogy az ipari üzemeket basztatnák, bezáratnák, korszerűsítenék a foszilis erőműveket és a hajó motorokat szigorú emissziós normákkal szabályoznák az autókat piszkálják.
Tök érdekes, hogy a Visontai gabonafeldolgozó és a pénteki dunai vízszennyezés 100-ad ekkora figyelmet kapott.
Szerintem ezekre kéne koncentrálni.
G-MANN🍀2019-11-24 14:25:57 // 12311
Hátsó kerekessel középen hátul sajnos nincsenek csodák, bár mi 5en is utaztunk már, gyerek imádta középen, az igaz, hogy terpeszben 👍😁
G-MANN🍀2019-11-24 14:23:38 // 12310
Mind hármunknak sok minden befért 👍👍😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 14:06:00 // 12309
dehogy is én örülök neki pl a héten is olyan autókhoz vittek alkatrészeket amikhez a kezdetem óta sem adtam el semmit :DDD
Pl Croma 95-ös 2.0 benya vagy Prelude 2.4-es 93-as ... lassan ölni fogják az emberek egymást a jobb állapotban lévő használt autókért, a magyar átlag max 2 milláig vesz használt autót de ami a legjobban pörög az a 400e-től 1 milláig kategória, idén kis hazánkban az autók átlag életkora 14 év... majd berobban a vellany mi 10 millákért :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Liquid2019-11-24 13:36:56 // 12308
az egész EU megérett a kipusztulásra
zgi5212019-11-24 13:07:40 // 12306
erdemes meghallgatni VG szavait
januar!
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-24 11:09:24 // 12305
A Giulia berlina kasznival szép (számomra is) . Mint ahogy a 159 is úgy tetszik, igazából a Ti berlina alegszebb autó forma számomra továbbra is. Tudod hogy sw párti sem vagyok, de nem mindenki teheti meg, hogy egy 10+ milliós autót pusztán hobbiból tartson (ez Ferinek is szól ;-)) Tudom.. tetőbox XD Azóta világos lett, hogy egy sw sem biztos hogy kisegítene. Giorgio platformon nekem a Stelvio az egyetlen választás. Régóta próbálom a maximális bevállalható kompromisszumot belőni, és nagyon fáj a konklúzió, hogy a Giulia csak apa hobbi és munkaautójaként fér bele. Úgy viszont drága mulatság, mert kell egy családi autó is. Tegnapi fotó a 146-ban :

A Giuliaba Tündi lányom nem igazán tudna beülni hátra, csak felhúzott lábbal. Ha Sw lenne sem akarnám, hogy úgy kelljen végigülnie a kirándulásainkat.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 09:45:27 // 12304
én nem tudom magamra venni ismerem az autóm korlátait amíg pl a hazafelé tartó úton az előttem lévő Honda Sport Civic-et (1.5 182 nyiha) szó szerint letoltam az S-kanyarban utána meg laza előzés a kanyarívből kijövet mondhat bárki bármi rosszat a Stelviora én vigyorogva konstatálom ez nemazalány... biztos jobb a Giulia ebből a szempontból de nekem össz szempontból a Stelvio kellett, emléxem mikor elmentem az OAH-hoz, hogy akkor kéne valami új Alfa már kikonfiguráltam a Giulia Veloce-t és mikor beültem ebbe, aztán abba a Stelvio nyert... persze nagyobb, magasabb, bunfordi de legalább Alfa, meg benzines ...
Shadin2019-11-24 09:20:01 // 12303
Az van hogy szétütjük egymást és miért? Mert az FCA baszik beismerni, hogy rétegautókat kellene csináljanak, de inkább lehúzták az új modelleket (is) :-( Továbbra is az a gond, hogy azzal kell szarakodjanak, hogy mit húzzanak ki a listáról, pedig lehetne zsupersport, SW, SUV vagy bármi is, mert mindre van igény. És ez csak romlik :-(
És sajnos az ami most van az egy olyan patthelyzet, hogy idő kérdése meddig tudunk még bármilyen Alfát vásárolni...
Ford után Giulia lesz kb. 99%
Shadin2019-11-24 09:07:46 // 12302
Túlemelt, hatalmas homlokkal, ahogy Robi mondta, és hatalmas felületekkel amiket egész jól megoldott az Alfa, de korántsem tökéletesen. Továbbá azt kell mondjam lényegesen több zöldségesautó 159 fut az utakon mint négyajtós.
droberto2019-11-24 09:04:23 // 12301
Az a baj, hogy tényleg nincsenek típus szerinti SW és Berlina statisztikák a neten.
Az biztos, hogy 56 és 59-ből a tulnyomó többség kombi. Nyugateurópában, ahol tömeges eladások vannak ezt szeretik. Középen meg keleten a lépcsős hátút.
A használtpiacból pedig szerintem ne vonjunk messzemenő következtetéseket. Az hogy pl Giuliából 2x annyi dízelt adtak mint benzinest nem jelenti azt, hogy dízelből 2x több is lenne. Csak annyit mutat meg, hogy az elején nem volt benyás illetve ezeket most cserélik le. Feltételezhetően, mert ezekben több a km, ezeket inkább cégek vették.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-24 09:01:30 // 12300
Nem tudom hol mi megy de pl a szfvári mercinél pappas alig tudnak eladni c vagy e típust szinte mindenki glc-t vagy gle-t rendel akár 2/3 évi várakozással... de nézhetjük a hazai kedvec márkát a buzukit első a Vitya, aztán az sxszét... pedig gyártódik stift, Ignác, baléno... akkor ki eröltet kire a mit??? A legkevesebb eladott típus itthon az A8, utána a prius...
Giuntini2019-11-24 08:30:40 // 12299
Alátámasztásul direkt megnéztem az olasz Auto Scout hirdetéseket, a BMW 320d-t. Direkt 2017- néztem. Minimum 70%-a a hirdetéseknek kombi. Tehát a kombi jobban megy, és ezen nincs mit szépíteni!
Nekem az Alfánál jobban tetszik az sw, de ez egyéni vélemény. Én efogadom azt, akinek jobban tetszik a berlina, de jó lenne ha nem azt mondanák, nekem nem tetszik, és ezért nincs szükség rá. A számadatok bizonyítják, hogy igenis szükség van rá, és a Giulia sw-vel sokkal jobban menne! A Stelvio projectnél bemagyarázták és próbálták igazolni magukat. Ezt már lehet hogy ki sem tudnák javítani, mert már késő.
Ez ugyanaz mint a dízel. Besz@ratták a népet, aztán ismét a dízel jön ki a gödörből. Az embereket csak ideig-óráig lehet hülyére venni.
Giuntini2019-11-24 07:37:17 // 12298
Kíváncsi vagyok majd mit mondanak a Giuliára? A Giulia nagyszerű autó, mégis, erre is ki gogják jelenteni hogy hiba volt? Jövőre ismét válságot prognosztizálnak, ami az autóipart érinti. A 159- nél mi volt a baj? A benzinmotorok hiánya, a Tibi későn jött. A Giuliánál mit fognak mondani? Ha most nagy hirtelen elkészítenék az SW-t későn jött?
Én kitartok álláspontom mellett, igenis az SW Olaszországban minimum megduplázta volna az eladásokat. Nem megy ott a szedán. A konkurenciából is nagyrészt kombit adnak el. Tipoból sem megy a szedán, pedig olcsó autó. Kombi, és a rövid hátuljú.
droberto2019-11-24 00:53:06 // 12297
Pont én is ezen gondolkodtam nézve az eladásokat, hogy maga a Giulia volt elbaltázott lépés. A C-SUV-ot kellet volna egyből hozniuk.
Sajnos. :(
Illetve miért nem történt meg ez már 6-8 éve, amikor kezdett kibontakozni ez az őrület?!?
droberto2019-11-24 00:33:52 // 12296
Direkt nem a Stelviótól beszéltem. Egyrészt nem akarok senkit - bár itt max csak Erhard van - megsérteni. Igen, a Stelvio jól kendőzi SUV-ságát, biztos kurva jól és jobban is fordul mind a legessleges f@szább 159, de:
- Körtét a körtével, almát az almával. Embeeer. Ne hasonlítsd már egy Giorgo plattformos hátsó kerekes, karbon kardános, alu elemes, Stelviót egy elsőkerekes Premium plattformos 159-hez!!! :) A Stelvio egy kiváló autó, de a Giuliához kell mérni.
- A Giulia sokkal sokkal gyorsabb és allűröktől mentesebben (pontosabban allűrmentesen) viselkedik. Sajnos a Laptimingon kívül nem találtam más videót, ahol ilyen egzaktul összemérhető a kettő forszírozott állapotukban. Ebben viszont tökéletesn látod, hogy egy tehénke a Stelvio a Giuhoz képest. A Nringen is lassabb, pedig AWD. Nincs ezzel baj, főleg nem az Alfánál, csak senki ne akarjon meggyőzni, hogy ez nem létezik.

Szóval most már remélem, hogy érted, hogy mi a bajom ezzel az egésszel.

Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a Tonale megtartja-e a Ste ezen jó tulajdonságait és a Giorgo plattformot. Tartok tőle, hogy nem. :(
Liquid2019-11-24 00:29:15 // 12295
Szerintem is netto baromság az egész kategória, de sajnos jelenleg ezt kéri a piac.
Az időseknek, azért mert könnyű beülni, a többieknek azért mert (ál)biztonságérzetet ad, vagy éppen szeretnek kamionos pozícióban vezetni.
A Porsche-t is a Cayenne húzta ki a kakiból. Ha ez kell a népnek, akkor ezt kell eladni nekik. Az Alfa nem tett mást mint a lehető legszebben megoldotta ezt a feladatot.
Egy baj van csak vele: kb. 10 évvel ezelőtt kellett volna meglépni...
Hogy kell-e SW, az más kérdés. Egyrészt gondolom a pénzszűke miatt is a Stelvioval akarták kiváltani, másrészt meg valóban elmentek az eladások a SUV-ok felé.
Ha szigorúan vesszük, akkor maga a Giulia volt elhibázott döntés, inkább a kombi és egy 3 ajtós kellett volna helyette. De akkor nem lenne cél a szemem előtt, szóval én nagyon nem bánom :)
RomeoOne2019-11-24 00:26:46 // 12294
Bírom ezt a fazont amúgy. A Giulia tesztje nem ennyire jó, de azért ebben is vannak nagy pillanatok :D
Pl. ahogy mondja, hogy a kocsi a nagymértékű karbon használat miatt olyan könnyű, hogy repülni is képes lenne. Majd be is mutatja a repülést :DDD
RomeoOne2019-11-24 00:15:34 // 12293
Egyébként ha neked bejön, akkor te miért Giuliát és nem Stelviót veszel?
Leírtam én is, hogy nekem sem a favoritom a SUV.

Robi, nem vezettél még Stelvio-t, de már leírod. Én sem, de kurva sok videót megnéztem Giuliáról és a Stelvio-ról sem keveset. És a Stelvio-nál is mindig kiemelik.. Nem is kiemelik, hüledeznek, hogy ezen nem érződik, hogy SUV. Nem azt mondják, hogy ahhoz képest, hogy SUV, jól kanyarodik... Azt mondják, hogy nem érzik, hogy ez SUV lenne.

Persze, ha lenne Giulia SW, az biztos még olyanabb lenne, de ha mondjuk egy Stelvio Super-t, meg egy 159 TBi SW-t eresztenének össze, mondjuk a Hungaroringen vagy a Nürburgringen, én nagyon nagy pénzben a Stelvio-ra fogadnék.

Szóval alapvetően arra akartam kilyukadni, hogy ha te azt mondod, hogy nem érzelmi alapon nem akarsz SUV-ot, hanem mert nem tud olyat menni, akkor nagy valószínűséggel tévedsz, mert szerintem gyorsabb lenne, mint a 159 SW.

Ezt a videót konkrétan ma néztem meg, mert felkaptam a fejem a szőke csajra, aki piros kosztümben teszteli a Stelviot:
Alfa Romeo STELVIO - charming Italian? - Girl on Swiss Roads
A csaj már eleve azzal kezdi, hogy mekkora élmény ezt vezetni, aztán letudja a következőket, körbejárja, stb, de nem tud elszakadni a vezetési élményétől, a videó második felében megint csak arról tud beszélni, hogy milyet lehet ezzel szerpentinezni, te jó ég. Szerintem meg is kellett törölni az ülést, miután kiszállt...

Vagy itt a másik, ez a kedvencem a Stelvio tesztek közül:
Alfa Stelvio - see why it’s the ONLY fun SUV | carwow
Oda is tekertem a lényeges részhez. Itt nincsenek bajok a terhelésváltásokkal.
droberto2019-11-24 00:13:42 // 12292
Még annyi a SUV-ok arányaihoz, meg az ültetéshez, hogy a nagy oladalfelületeket nagy kerékjárati ívekkel és nagy kerekekkel törik meg, ellensúlyozzák. Úgyhogy a leültetéssel igen furán nézne ki.
Az autók viselkedésén nem segít nagy és nehéz kerék miatt rugózatlan tömeg növekedés.
Ezt a problémát a gyártók próbálják szélesség csökkentéssel kompenzálni. (pl Scenic - 195/55 R20!)
Ami mit okoz? Tapadás vesztést.
Éljenek a SUV-ok!
Liquid2019-11-24 00:10:55 // 12291
A fene se tudja, biztonságérzet előbb lesz a nagy tankban.
A CX5 pl. teljesen kulturáltan mozog, persze nem egy versenyautó, de nem dülöngél jobban, mint egy Almera. Ugyanez igaz a RAV4-re is.
Nekem nem tetszik a magas üléspozíció, ezért nyilván vezetni se szeretem, de ezzel kisebbségben vagyok.
Liquid2019-11-24 00:08:18 // 12290
Mindkét gép ugyanazon a 19-es keréken futott. (Amúgy alapvetően jogos amit írsz)
A Stelvio esetében viszont nincs olyan nagy különbség, meg úgy általában ez a SUV kategória, igazából csak egy kissé emelt kombi. Sokszor az emelés is inkább csak jelképes, meg optikai. Nyilván nem egy Escalade-ról beszélünk, hanem egy kompaktból készített valamire.
A sportosság meg inkább futómű és hangolás kérdése, a Stelvio inkább a Macan haverja nem a hosszu pajerójé.
Hozzáteszem, hogy nagyon nem vagyok a suvok barátja.
droberto2019-11-24 00:01:30 // 12289
Lehet butaságnak tűnik ez a súlypontozás, de próbálj ki egy Mazda 3-at meg egy CX3-at vagy egy, Corollát vagy RAV-4-et, vagy egy Focust meg egy Kugát.
Előbbiek stabilabbak, biztonságosabbak és jobb vezetni őket.
Zongorázni lehet a különbséget.
droberto2019-11-23 23:54:30 // 12288
A 159 ti 19"-os felni átmérője egy alap 16-17"-os kerekű nem ti-jéhet képest pont annyival nagyobb mint a 20 mm-es ültetés. :)
A CW nyílván magasabban van mint a sima 56, emiatt az pont annyival szarabbul is kanyarodik mint a sima.
Egy SUV-nál a súlypont nem mm-ekkel, hanem 10-20 cm-ekkel van magasabban. Ezt nem veszi már be a gyomrom.
droberto2019-11-23 23:36:14 // 12287
Hova is akarsz kilyukadni?
Mindennemű ültetéstől elhatárolódok. Kinőttem az ilyesmiből. Én erre nem reagáltam.
Egyébként nem azt írtam, hogy az övvonal van magasan húzva, hanem hogy felette okés a forma, alatta viszont aránytalanul nagyok a felületek. Ez tény, ettől suv a SUV. Valakit ez nem zavar, sőt tetszik is neki. Erről kár vitázni.
Egyébként ha neked bejön, akkor te miért Giuliát és nem Stelviót veszel?

Amit tegnap akartam mondani, amit a SUV vásárlók elfelejtenek - és ezek szerint neked se jött át a mondandóm- , a sok előnye melletti bazi nagy hátránya.
A súlypontja. Hogy kanyarban és legfőképpen terhelésváltáskor tehén módjára viselkednek és borulékonyabbal. Ez miatt erősebben kell beavatkozni az elektronikának és szarabb vezetni. A 156, 159 SW-nél, meg nagyjából az összes kombinál nincs ilyen.
RomeoOne2019-11-23 23:25:31 // 12286
Tudjuk ezekre a választ. Nem volt pénz. Nem voltak eladások. 159 idejében a 2008-as válság, most meg az, hogy kiköltekeztek, aztán ezeknek a modelleknek népeszerűbbé kellett volna válniuk. De valahogy nem kívántak rá az emberek és nem lettek gyorsan nagy eladások. Mondjuk elég álomszerű volt, amit vártak. De ha eladtak volna 3-4x ennyiket, lehet az SW-t is behozták volna.
Lev2019-11-23 23:22:40 // 12285
Szerintem ez csak ízlés kérdése,szubjektív én úgy látom mint Emil.
Giuntini2019-11-23 23:19:38 // 12284
Sok mindenről lehet vitatkozni, miért nem lett 159 GTA. Brera GTA, miért nem lett Sportwagon a Giuliából... Ezek mind egytől egyik hiányoztak, hiányoznak.
Az Alfettát is miért állították le????

Liquid2019-11-23 23:19:17 // 12283
"ahhoz képest, hogy kombi" - ottapont :)
Kazes☻2019-11-23 23:18:45 // 12282
A hátsókerekesség túl sokáig hiányzott szeretett márkánkból...
Liquid2019-11-23 23:18:19 // 12281
Pl. a 159-nél a sima elsőkerekes és a Q4 TI között akkora a különbség kanyarodásban, hogy szavakkal nehezen kifejezhető, pedig a Q4-ből az orrtolós nagydízelt hasonlítom a könnyed benzineshez.
Kazes☻2019-11-23 23:17:56 // 12280
Vagy akár te is láthatod rosszul... nekem sem jelenti a sportosságot... ezen kár így lamentálgatni. De nem rossz. Viszont egy Breraval szvsz összehasonlíthatatlan! :)
RomeoOne2019-11-23 23:17:25 // 12279
Ezt csak tőled szoktam hallani Emil :) Nem csúnya az SW hátulról, de azt az igazi tenyészbika fart a berlina hozza. Az SW is sportos. Csak hozzá kell tenni, hogy "ahhoz képest, hogy kombi"
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 23:16:29 // 12278
És itt baszta el most az Alfa valami ilyesmit kéne tolni a 6C néven
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.