Azt hiszem elég jól sikerült eltalálni a 15 ezres szervizt, ennyit mutatott az óra olajcsere közben :-)

Elég masszív lengőkarok vannak hátul:

Ilyen alkatrész meg egyik autómban se volt eddig:

Addig rendben van hogy 3 fokozat, DE az esetek nagy részében nehezen tudom értelmezni a reakcióit.
Számomra sokkal veszélyesebb az utána jövő pár perc mert azt próbálom kitalálni hogy most mi a f@sz volt a baja?
Az e-Golf is ilyen volt, szóval nem az olasz technika sajátja.
A legjobb a biciklis miatti satu volt, mert az előttem menő kikerülte és hipp-hopp ott lett előtte. Én meg már régóta láttam a bicajost az előttem menő ablakán át, lazán kikerülhető volt. Ha valaki jön mögöttem tuti belém durrant...
Ellenben megnéztem a Jeep-eket is a szalonban. Azért dobtam egy hátast hogy már van 3(!) hengeres Jeep is és még mi sírjuk vissza a Busso-t :-DD
Így van, de egy mulatságot megért. A fickó cseppet se szégyellte kimondani a számokat :-)
Én azt nem nézegetem, mert ver a víz, ha az ottani árakat látom. :DDD
Az se holnap lesz :-) A digó konfigurátorból nem derül ki?
Ezt csak akkor tudjuk meg, ha lesz végre árlista :)
Ezek a lomok alapból kötelezően járnak a 2020-as modellekhez? Eddig az Assistance Plus csomag tartalmazta ha jól rémlik. Az persze még sávtartást nem tudott.
Liquid2019-12-03 15:37:27 //
12660
remélem addigra megoldott lesz az is mint a VDC kikapcs. mire hozzájutok egy Giuliához :)
zgi5212019-12-03 15:36:52 //
12659
igen
Race mode ezeket kikapcsolja? Mondjuk logikus lenne.
zgi5212019-12-03 15:30:43 //
12657
nekem nem volt eddig rossz tapasztalatom, sőt ahogy írtam 1x kivédett egy ütközést.
az FCW -t minden indulás után menüből kell kilőnöd, mivel biztonsági opció.
vagy race mode :)
zgi5212019-12-03 15:27:56 //
12656
nyilván Te eddig is deffenzív lehettél, próbálj az érzékenységen állítani kevésbé érzékenyre.
szerintem meg szar, eddig sem változtattam a vezetési stílusomon még sem volt semmi bajom belőle ... már akkor fékez amikor még nem kéne ...
Liquid2019-12-03 15:23:58 //
12654
Ha egyszer nálad is besatuzna előzés közben, csak mert 200m-nél közelebb kerültél a kamionhoz, máshogy látnád a dolgokat :)
Ideális világban biztosan lehet többszáz méter követési távolságot tartani, meg úgy előzni, de a vén Európa telített útjain ez nem életszerű.
Nem tudom az olaszok rendszere milyen, remélem sokkal jobb, de kollégám Toyotája, konkrétan majdnem megölt minket, mert valamiért úgy gondolta vészfékezni kell az autópálya lehajtón 100m-rel a kocsisor mögött, szerencsére nem jött mögöttünk senki.
Ha ilyennel lesz dolgom elsők között iktatom ki az tuti :)
Az enyémre sem tette fel a díler. Azt mondta, hogy mindig csak a baj van vele, szóval nekem sincs, nem is volt eddig gond..
Azt nem is írtam, hogy a holttér figyelő már vagy kétszer megmentette a seggem pályán
zgi5212019-12-03 15:17:58 //
12651
csak az vhogy nem esztétikus igazán. nekem a gyári konzolra lett felcsavarva végül több hónapi ilyen-olyan kisérletezés után. azóta nincs fals riasztás.
ahogy látom az új autókat rendre így szerelik már a dílerek is.
jut eszembe talán emlékszel eleinte az FCW feltette a kezét párszor -indítás után.
nos a tavalyi nagy sw modulfrissítés (12db/fél nap) megoldotta/javította. :)
Én az autót direkt adaptív tempomattal, sávelhagyás figyelővel és holttér figyelővel vettem.
Nekem még sosem okozott csalódást. Néha 1-1 fura szituációban képes tévedni pl abban, hogy lassítsak (pl tipikusan olyan szituban, amikor út szélén álló autót kerülsz ki mivel az út ott kanyarodik) és az adaptív tempomat is kicsit másképp viselkedik mint ahogy én vezetnék (csak akkor kezd el kigyorsítani autópályán, amikor az utolért autó már teljesen visszament a jobb sávba, ami a valóságban nem pont így zajlik), de ezek nem korlátoztak még semmiben sem sosem éreztem veszélybe magam emiatt.
zgi5212019-12-03 15:14:09 //
12649
sztem nem szeretni kell az AI-t, ami egyébként deffenzív vezetésre tanít, hanem megszokni -ez tény.
pár befékezős alkalom után, meggondolja a driver , hogy rámászik e a másikra. :)
nekem az a tapasztalatom, amióta ezek a rendszerek üzemben vannak és vki nem kapcsolja ki minden induláskor jó irányba tereli a vezetését.
zgi5212019-12-03 15:10:07 //
12648
nem értek egyet! 3 fokozatban reagál és 3 féle érzékenységben.
sippant, vizuálisan jelez
sippant, vizuálisan jelez, apró befékezés
sippant, vizuálisan jelez, satu
ez utóbbit hidd el, indokolt esetben jobban kivitelzi, mint a pilóta.
nálam nyomott satut pályán, mikor kitámolygott elém vki -esélyem sem volt, neikmentem volna biztosan 100 feletti tempóval.
Nem árt az, ha úgy kell autóba ülnöd, hogy fáradt vagy. Nem mindig te döntöd el, hogy mikor kell menni (legalábbis nálam).
Nekem mindig akkor volt problémám. Nem megy már úgy a koncentráció. Ha épp visszatekeri a kormányt, mikor valakire ráhúznád a holttérben, az nem életveszély, hanem profit. Vagy ha elbóbiskolsz a full üres M6-on, és a sávban tartja a kocsit és nem a szalagkorlát fog meg, az is inkább csak profit.
Meg egyrészt, feltételezem kikapcsolható, másrészt, szintén feltételezem, csak finoman tekerget, szóval ha te kapaszkodsz a kormányba és csavarod, akkor odamegy, ahova te akarod, nem oda, ahova az asszisztens.
G-MANN🍀2019-12-03 15:03:03 //
12646
Szépek ezek a listaárak 👍:-) de...😉 Ennél azért lehet kedvezőbben :-)
Liquid2019-12-03 14:48:31 //
12645
Addig nincs gond amíg csak villog, megy sipárog, de ha belenyúl meg belefékez az szerintem netto életveszély.
szintén zenész én sem szeretem mikor helyettem fékez vagy kormányoz valami ... ami tetszik egyedül a holtérfigyelő az egy jó újítás...
én a rendszámot végül minden keret és adapter lemez nélkül közvetlenül a lökősre raktam, úgy lett végül kuss.
anélkül max. odáig jutottam, hogy száraz időben nyugi volt, de esőben ideges lett :)
Eddig bő 1,2 millát mentem, sose kellett. Köszönöm ezután se kell, én szeretnék vezetni. Júlia már a mostani szinten is okozott meglepetést, amire a legkevésbbé van szükségem egy adott szituban.
Lesz ez olcsóbb itthon is, csak a forrást kell megkeresni :-)
Hát, ilyenek előfordulnak. Meg hogy az árnyék szélét nézi a sáv szélének és belevezetne az autópályán a hangszigetelő falba, stb.
De azért abból a szempontból én örülök neki, hogy többször megmentett volna már engem. 2 olyan balesetem volt, ahol a kocsi sérült, az egyiknél a holttérfigyelő védett volna meg, a másiknál meg épp a sávtartó.
MY2020-ról jut eszembe: a múlt héten a németeknél találkoztam egy kollégával, aki a reptéren egy 520-at kapott tele ilyen “vezetést segítő” cuccal. Majdnem az árokban landolt mert a sávkövető nem hagyta hogy előzés után visszatérjen a jobb oldalra. Minden áron a bal oldalon akarta tartani, mert nem indexelt jobbra... Persze kikapcsolni nem tudta, mert nem volt kedve végigolvasni a több száz oldalas könyvet arra a két napra.
Biztos hogy erre van szükség?
Rákérdeztem hogy mibe fáj egy 19’-es gyári garnitúra.
Sokba. Más ennyiért autót vesz...
19’ - 22Xezer, 18’ - 18X ezer/db.
Voltam szervizben és megkérdeztem a tükröt.
Vakarták ott is ahol nem viszket, de azt ígérték hogy utána néznek. A “gyári beállítások visszaállítása” sem segített :-DD
Jeleztem még hogy az első rendszám valószínűleg belelóg a radarba és emiatt folyamatosan jelez. Nos nem, a comp kiolvasása azt mutatta hogy szar a szenzor. Csere lesz :-)
ez országfüggő. az EU-ban kötelező a DRL, ezért nyilván nem lehet kikapcsolni. másutt opciós, ott a menüben behozzák ezt a pontot.
de ott is van a használatiban, hogy
"(egyes változatoknál)"
meg
"Ahol van ilyen"
de az automatikusan behajló tükörre persze ez sem magyarázat :D
tirex2019-12-03 08:12:40 //
12634
Van egy pár karbon qv ülés a willhabenen, hátha ha érdekel valakit.
A könyv szerint a menetfenyt is le lehet kapcsolni....
Nekem nincs ilyen menupont,.
Én is most néztem meg. Arra kíváncsi lennék, hogy Pista mit tud a 2021 FL-ről, mert úgy beszélt róla, mint ha már a neten kiszivárgott volna róla valami, de én csak kamu renderelt képeket találok.
R33Z2019-12-02 22:53:28 //
12630
Nagyon jo az uj backstage. Ami a marketing reszet illeti, nagyjabol erre utaltam a 12082 hsz-ban. Lenne mit atgondolni es atdolgozni, de ezekszerint mar otthon is van baj boven.....
Most gyorsan rakerestem és a könyv szerint a driver asistance menü alatt van egy Automatic mirror closing menü ahol ki lehet kapcsolni
Már páran kerestük és nem találtuk meg.
Bekapcsoláshoz megvolt a menüpont, utána eltűnt :-((
Kazes☻2019-12-02 21:27:00 //
12627
Az áprilisi hóban majd átülünk a szomszéd autóba! ;)
Liquid2019-12-02 21:22:55 //
12626
Te is tudod, hogy a dátum egy dolog, a hőmérséklet meg egy másik.
a dátum tökéletes lenne nov 20-tól márc. 20-ig pl...szúrópróba szerűen simán lehetne ellenőrizni ...
Liquid2019-12-02 20:31:23 //
12624
Ez akár rendben is van, de mikor és hogy lenne ellenőrizve? Nem lehet trafival látni :) Pont ezért írtam. Amúgy meg az is képlékeny és jogilag nehéz megfogalmazni, hogy mikor is kell konkrétan? Csak hóban ellenőriznének, vagy csak 7 fok alatt? Másnap ha 8 fok van akkor már nem büntethető. Naptárhoz kötni meg baromság. Szóval nem egyszerű ez, viszont ha baleset vagy bármely dolog ami mentőt/tűzoltót/rendőrt/biztosítót igényel, ott egzakt módon lehetne megfogalmazni, hogy ott és akkor megvolt-e a téli körülmény. Pár büntetés és méginkább megfelelő reklámhadjárat és szerintem lenne belőle valami.
Sziasztok,
A Giulian képtelen vagyok megtalálni azt, hogy hol lehet kikapcsolni a tükör behajtást.
Félek, hogy eltörik ha megfagy és vissza akarja nyitni magát.
A kezelési könyv ami menüpontot ír,hogy hol kell kikapcsolni az egyszerűen hiányzik.
Találkozott már valaki a jelenséggel?
Nekem az első szerviz 5e nél volt :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.