Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002019-12-07 22:27:28 // 12776
Piritu - 1.000.0002019-12-07 18:46:05 // 12775
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-07 10:18:56 // 12774
Igaz csak debreceni Pappas, de negatív tapasztalat. Oda be nem megyek többet. Max ha majd Mercit akarok. Ja nem..akkor sem :-)
'''''2019-12-07 10:15:26 // 12773
Két éve:
Pappas-al beszéltem pénteken.Érdekelt a piros és a competizione rosso közötti különbség élőben.Srác mondta,hogy van egy giu pirosban amit megnézhetek és a másik szín egy stelvióban.Szombat reggel nyitás körülre felértem családdal.Másik srác volt bent.Kérdeztem,hogy akkor hol vannak az autók.Csak nézett és mondta,hogy hát a giut 3hete eladták már a stelviót meg egész hétre kiadták valakinek.
Nem volt kedvem felhívni a másik majmot és elküldeni a....Csak elb@sztam volna vele a napom.
Hazajöttem és pont akkor rakták fel hirdetésbe az enyémet amit egy hét múlva meg is vettem.Az enyém Rohodi Misi cégétől volt egyébként és ő segített a leinformálásnál is.
Pappas-al beszéltem pénteken.Érdekelt a piros és a competizione rosso közötti különbség élőben.Srác mondta,hogy van egy giu pirosban amit megnézhetek és a másik szín egy stelvióban.Szombat reggel nyitás körülre felértem családdal.Másik srác volt bent.Kérdeztem,hogy akkor hol vannak az autók.Csak nézett és mondta,hogy hát a giut 3hete eladták már a stelviót meg egész hétre kiadták valakinek.
Nem volt kedvem felhívni a másik majmot és elküldeni a....Csak elb@sztam volna vele a napom.
Hazajöttem és pont akkor rakták fel hirdetésbe az enyémet amit egy hét múlva meg is vettem.Az enyém Rohodi Misi cégétől volt egyébként és ő segített a leinformálásnál is.
Kazes☻2019-12-06 22:42:09 // 12772
Igen... ám ott sem volt mindig így, de túl élték, rájöttek és most már jó ideje így van... hát akkor legyen az Alfánál is, hajrá! Megérdemlik, megérdemeljük! :)
RomeoOne2019-12-06 22:35:19 // 12771
Én a Kelet-Pestről is jókat hallottam. A Pappas-ra is kíváncsi lennék, elég nagy hálózat az is, de onnan valahogy nem nagyon hallani tapasztalatokat. Pedig egyszer felhívtam őket, alig mondtam valamit, már ott "erőszakoskodott" a csávó, hogy menjek mindenképp, meg vezessem a Giuliát, üljek bele, de tényleg feltétlenül menjek, meg hívjam őt, stb. Na, ő pont úgy viselkedett, aki autót akar eladni. Feltételezem, hogy akkor sikerül is nekik egy párat, a fórumon mégsem nagyon kerülnek szóba.
RomeoOne2019-12-06 22:31:00 // 12770
Ja, leesett, hogy kire gondolsz. Hát érdekes volt látni az ő hozzáállását is, de a baj itt sokkal fentebbről jön. A capite foetet piscis!
A legfelül beleszarnak az egészbe, akkor mit várnak? Hogy majd az alattuk lévők megtáltosodnak, saját üzleti tervet, meg stratégiát találnak ki és dicsőségre vezetik a márkát? Mondjuk ha így lenne, az lenne a legékesebb bizonyítéka, hogy ki lehet rúgni az összes menedzsert, mert nincs rájuk szükség.
De ez nem így működik... Pont hogy felülről kéne irányt mutatni és hajtani az embereket, hogy előre, mindenki tegyen bele apait-anyait!
Ez a világ legnagyobb önámítása, hogy az Alfa réteg autó, ezt lazán kell venni. Ez egész egyszerűen nem így működik, aki így gondolja bárhol a cégnél, azt azonnal ki kell rúgni. Egy általános szabály érvényes az élet, az üzlet a stb. minden területén: Ha eredményt akarsz, akkor dolgozni kell érte és minél többet akarsz elérni, annál több munkát kell belerakni.
A Ferrari vajon miért a legnagyobb legenda, miért a nagybetűs Ikon a sportautó gyártók között? Miért tehetik meg, hogy ők választják ki a vevőiket és nem fordítva? Mert oda csak a legjobbak legjobbjait veszik fel. Akik 1000%-osan elkötelezettek, akik reggel úgy kelnek, hogy első gondolatuk a Ferrari körül forog és úgy fekszenek le, hogy utolsó gondolatuk a Ferrari, mielőtt elalszanak.
Ha a Ferrarinál olyan emberek lennének, mint most az Alfánál vannak, akkor kb. 10 év alatt mállana szét a brand és tűnne el a süllyesztőben. Gondolod, hogy számítana bármit is az örökség meg a múlt? Az Alfánál nagyobb múlttal nem nagyon rendelkeznek, jól láthatjuk ez mennyit számít...
A legfelül beleszarnak az egészbe, akkor mit várnak? Hogy majd az alattuk lévők megtáltosodnak, saját üzleti tervet, meg stratégiát találnak ki és dicsőségre vezetik a márkát? Mondjuk ha így lenne, az lenne a legékesebb bizonyítéka, hogy ki lehet rúgni az összes menedzsert, mert nincs rájuk szükség.
De ez nem így működik... Pont hogy felülről kéne irányt mutatni és hajtani az embereket, hogy előre, mindenki tegyen bele apait-anyait!
Ez a világ legnagyobb önámítása, hogy az Alfa réteg autó, ezt lazán kell venni. Ez egész egyszerűen nem így működik, aki így gondolja bárhol a cégnél, azt azonnal ki kell rúgni. Egy általános szabály érvényes az élet, az üzlet a stb. minden területén: Ha eredményt akarsz, akkor dolgozni kell érte és minél többet akarsz elérni, annál több munkát kell belerakni.
A Ferrari vajon miért a legnagyobb legenda, miért a nagybetűs Ikon a sportautó gyártók között? Miért tehetik meg, hogy ők választják ki a vevőiket és nem fordítva? Mert oda csak a legjobbak legjobbjait veszik fel. Akik 1000%-osan elkötelezettek, akik reggel úgy kelnek, hogy első gondolatuk a Ferrari körül forog és úgy fekszenek le, hogy utolsó gondolatuk a Ferrari, mielőtt elalszanak.
Ha a Ferrarinál olyan emberek lennének, mint most az Alfánál vannak, akkor kb. 10 év alatt mállana szét a brand és tűnne el a süllyesztőben. Gondolod, hogy számítana bármit is az örökség meg a múlt? Az Alfánál nagyobb múlttal nem nagyon rendelkeznek, jól láthatjuk ez mennyit számít...
hzollika1592019-12-06 21:40:33 // 12769
Én egyébként hozzáteszem, hogy ma Magyarországon nincsenek felkészülve a hivatalos Alfa Romeo szervízek egy Giuliára! Bár, ezt inkább szervíz vélemény topicba kéne írni, de olyan szintű kontárságokkal, flegmasággal, arroganciával találkoztam, amit egyszerűen nem hinne el az ember, ha nem vele történne meg. Ez alól talán csak az Olasz Auók Háza a kivétel!
Kazes☻2019-12-06 21:39:23 // 12768
Világos, csak hát Ő lehet a mi szószólónk... ! :)
RomeoOne2019-12-06 21:29:31 // 12767
Ez a menedzsmentnek, aki hagyja kivérezni a márkát.
Kazes☻2019-12-06 21:23:38 // 12766
Ez most akkor inkább Tündikének szól?! ;)
RomeoOne2019-12-06 21:13:32 // 12765
Alfát csak Alfás vesz, olyan mint ha már a látszatát sem akarnák fenntartani, hogy tényleg autót akarnak eladni. De már az Alfásoknál is nagyon feszítik a húrt, külföldi fórumok alapján is ez a benyomás...
Nem nagyon vágom hogy van ez a dolog a kereskedőknél, gondolom kicsit hasonlít a franchise-ra.
Gondold meg, felveszed az Alfát a profilodba, biztos nem kerül kevésbe az sem, de bízol benne, hogy majd megtérül. Aztán az gyár betol egy ilyet, hogy bocs fiúk, de 2,5 hónapig nincs autó, utána is csak alapváltozatok. Nincs mit eladnod, nincs profit, csak a költség. Csoda, ha kidobják inkább a profilból?
Annyira kiábrándító amit művelnek...
Nem nagyon vágom hogy van ez a dolog a kereskedőknél, gondolom kicsit hasonlít a franchise-ra.
Gondold meg, felveszed az Alfát a profilodba, biztos nem kerül kevésbe az sem, de bízol benne, hogy majd megtérül. Aztán az gyár betol egy ilyet, hogy bocs fiúk, de 2,5 hónapig nincs autó, utána is csak alapváltozatok. Nincs mit eladnod, nincs profit, csak a költség. Csoda, ha kidobják inkább a profilból?
Annyira kiábrándító amit művelnek...
Kazes☻2019-12-06 19:26:12 // 12764
Gázgéza... :(
Viszont akkor át kell fogalmazzam, hogy...
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a hölgyike meg majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
Viszont akkor át kell fogalmazzam, hogy...
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a hölgyike meg majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
Liquid2019-12-06 19:08:55 // 12762
csak ahhoz hogy megérintsen valakit, el kellene jutnia oda hogy megvegye, és sajnos jelenleg úgy néz ki mintha az FCA nem igazán lenne érdekelt abban, hogy eladjon :(
Liquid2019-12-06 19:07:33 // 12761
hát ez nagyon szomorú :(
Giuntini2019-12-06 19:01:19 // 12760
Az az igazság, ha egyszer megérint az Alfa, nem veszel többé mást. Ha meg nem, akkor úgyis mindegy.
Én sokszor voltam így. Annak idején a 164 V6 turbo után voltam így. Sokat vezettem, valóban megérintett, utána a propelleres 528i meg nem hozott lázba.
A minap ismét ezt éreztem, úgy, hogy valóban Alfás vagyok. Ugye az akksim megadta magát, aznap este ki kellett mennem a barátaimhoz Pesthidegkútra. Értem jöttek a Budagyöngyéhez a BMW 530d kombival. Abszolút nem éreztem benne semmit. Semmivel nem tud megfogni, hiszen az egész érzés olyan, mintha bármilyen autóban ülnék. Aztán mikor levitt a barátom a villamos végállomásához odalépett neki. És a 6 hengeres BMW-nek nincs szép hangja magasabb fordulaton. Erősebb mint a 2,4, de soha nem érezném jól magam benne az Alfa után.
Tegnap a futóműves barátom odaadta a 2,4-es Honda Accordját (új), hogy el tudjam hozni az akksit. Nem, nem és nem! Semmi, de semmi! Semmi élményt nem képes adni, egy szépen műanyagba csomagolt közlekedő edény.
Én sokszor voltam így. Annak idején a 164 V6 turbo után voltam így. Sokat vezettem, valóban megérintett, utána a propelleres 528i meg nem hozott lázba.
A minap ismét ezt éreztem, úgy, hogy valóban Alfás vagyok. Ugye az akksim megadta magát, aznap este ki kellett mennem a barátaimhoz Pesthidegkútra. Értem jöttek a Budagyöngyéhez a BMW 530d kombival. Abszolút nem éreztem benne semmit. Semmivel nem tud megfogni, hiszen az egész érzés olyan, mintha bármilyen autóban ülnék. Aztán mikor levitt a barátom a villamos végállomásához odalépett neki. És a 6 hengeres BMW-nek nincs szép hangja magasabb fordulaton. Erősebb mint a 2,4, de soha nem érezném jól magam benne az Alfa után.
Tegnap a futóműves barátom odaadta a 2,4-es Honda Accordját (új), hogy el tudjam hozni az akksit. Nem, nem és nem! Semmi, de semmi! Semmi élményt nem képes adni, egy szépen műanyagba csomagolt közlekedő edény.
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 18:12:03 // 12759
Csak ez a valóságban nem így van. Aki nem ismeri az Alfát, annak eszerint nem adunk esélyt sem? Szomorú. Hölgy az illető, és biztos nem fog ezért sehova utazni. Én gondoltam úgy, hogy érdemes volna legalább megnéznie egy Giulia-t, mert ha megtetszik neki, akkor olyat vesz. Nem az az alap szitu, hogy Alfát, vagy bármit akar. Kérdez, próbálgat és vesz majd valamit, ami végül tetszik neki. Nézett Hondát, Volvot, KIA-t, mindent.
Giuntini2019-12-06 18:05:53 // 12758
Én is 80 km-t utazom.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 17:57:31 // 12757
fene tudja, nekem is nagy áldozat, hogy csak Budaörsön van pl Alfa szerviz és ott kell rohadnom 3-4 órákat ... mennyivel könnyebb lenne itt helyben lerakni aztán du érte menni... nem lennék Alfa buzi biztos valami olyan márkát néztem volna ami helyben is van...
Giuntini2019-12-06 17:40:24 // 12756
Na de Te úgyis tudod, aki Alfát aar, az elmegy érte a világ végére is. Akinek meg mindegy az csak egy "közlekedő edényt" akar venni.
Kazes☻2019-12-06 17:36:52 // 12755
Készleten még vannak...! ;)
RomeoOne2019-12-06 16:48:36 // 12754
2,5 hónap vásárolható új autó nélkül (Quadrifoglio esetében minimum 5,5 hónap, de akár 8,5 is lehet, ha csak június végén mutatják be) egy apró update miatt, ami már a modell bemutatása óta benne kell, hogy legyen. Mi lesz itt, ha Facelift lesz? Másfél- 2 évig nem lehet autót rendelni? Nevetséges, amit művelnek :)
Kazes☻2019-12-06 16:36:54 // 12753
F@sza... : /
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a zember mag majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a zember mag majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 16:18:29 // 12752
Erről kb ennyit. Nyíregyen is megszűnt az Alfa Romeo, most akartam leszervezni, hogy elmegyünk együtt, megnézzük, beülünk, akármi. Nincs bemutató autó, nincs semmi. Ha rendelek, megoldják hogy hoznak. Én feltettem a kezem. Egy biztos autóvásárlót akartam kicsit megingatni, hogy hátha beleszeret. De ez így nem megy. :-(
Liquid2019-12-06 11:55:40 // 12751
alapvetően igen, de amikor mondjuk kimászik a parkolóból, akkor villanyozik, aztán ha elérte mondjuk a 30-at akkor jön a hidegen üvegelés
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 11:54:40 // 12750
A Rav4 az gáz a régebbi hibrid hajtással. A sima benzines jobban fogyaszt. Viszont ez a 2l-es 180 lovas hibrid állítólag normálisan működik, sőt egész jó. Napi 160km autózáshoz lehet hogy jó választás. Nagyon nem akarom lebeszélni az illetőt, csak felmerült a dinamikus autózás, meg hogy pörgős legyen, könnyű legyen előzni vele. Egy Alfa nézést megér, nem gondolom, hogy országúton 1l-nél nagyobb lenne a fogyasztás különbség. :-) Persze dízel szóba sem jöhet, pedig erre a felhasználásra az se lenne rossz.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 11:33:49 // 12749
ez szerintem állandó benyás hajtással megy
Liquid2019-12-06 11:26:49 // 12748
Ez szerintem simán lehet attól, hogy elindul villannyal, majd beröffenti a motort és egyből felküldi nyomatékcsúra a cvt miatt, mindezt jéghidegen.
Volt kolléga Rav4-e is ezt csinálta. Kérdeztük is tőle, hogy biztosan jó ez? Persze azt mondta amit a Toyotánál marketingeltek...
Volt kolléga Rav4-e is ezt csinálta. Kérdeztük is tőle, hogy biztosan jó ez? Persze azt mondta amit a Toyotánál marketingeltek...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 10:27:54 // 12747
újonnan biztos nem rossz, használtan biztos nem kéne, múltkor volt egy cikk a TC-n a Toyó Camry a legjobb vétel, a tuti hibrid, a világból kimenő és null költséggel üzemeltethető...
na most pont ilyennel szopom a fxt 2014-es Camry 2.4 hibradék ... a tuti jó, sosem tönkre menő 100x-nél motorgenerálos, a 3-as dugó megrepedt meg kenési gondok, szóval motorgenerál, hajtókar és főtengelycsapágyat nagy nehezen sikerült szerezni túl méretest viszont a dugattyú csak gyári (mivel amcsi gyártmány a tojó magyarország széttett kézzel áll, semmit nem tudnak hozzá), gyűrűből már a harmadik szettet rendelem le de annak sem 1-1-2-es a kiosztása sorolaj még?
Nekem a büdös életben nem lesz nem eu-s autóm :DDD
na most pont ilyennel szopom a fxt 2014-es Camry 2.4 hibradék ... a tuti jó, sosem tönkre menő 100x-nél motorgenerálos, a 3-as dugó megrepedt meg kenési gondok, szóval motorgenerál, hajtókar és főtengelycsapágyat nagy nehezen sikerült szerezni túl méretest viszont a dugattyú csak gyári (mivel amcsi gyártmány a tojó magyarország széttett kézzel áll, semmit nem tudnak hozzá), gyűrűből már a harmadik szettet rendelem le de annak sem 1-1-2-es a kiosztása sorolaj még?
Nekem a büdös életben nem lesz nem eu-s autóm :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 10:12:02 // 12746
Oks, meglátjuk a hajlandóságot. Nyíregyházi a rokon, megpróbálom rávenni egy közös szalonlátogatásra. És hátha autó is van legalább amit körbe lehet tapizni. Persze az ő szempontjából a hibrid Toyota sem rossz választás :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 09:54:04 // 12745
Júlia kevéssel is beéri :)))
RomeoOne2019-12-06 09:41:00 // 12744
Ez mindenhol így van. De ha teszem azt, kapsz 10% kedvezményt a magyar árból, akkor az olaszból kell, hogy kapj 25%-ot, hogy ugyanott legyél.
Giuntini2019-12-06 09:35:43 // 12743
Szerintem azért ilyen drága, mert rengeteget elengednek és lehet alkudni... Barátaim mondták, hogy a listaár csak egy ár, annál jóval olcsóbban el lehet hozni az autót.
Piritu - 1.000.0002019-12-06 09:31:31 // 12742
Hűűűű :-O
Júliáé csak 58liter, minden tizedik villanyoszlopnál tankolni kell :-)
Júliáé csak 58liter, minden tizedik villanyoszlopnál tankolni kell :-)
tdemeter2019-12-06 08:59:16 // 12741
Lehet, hogy a következőnél fog majd jól mutatni
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 08:11:35 // 12740
64L
tdemeter2019-12-06 08:08:00 // 12739
Mennyi is fér bele?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 08:02:48 // 12738
a szoftverfrissítés sem oldotta meg az üzemanyag kijelzés mizériát :( 500km-nél már a pirosat mutatva még elmentem 35km-et és a kúton 55L ment bele...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-05 19:20:28 // 12737
Itt ilyet nem hallottam de keresd meg a Rohodi Misit elég jó kedvezményt ad.
Csabi2019-12-05 19:15:23 // 12736
Okés, az kimaradt. :)
RomeoOne2019-12-05 18:55:45 // 12735
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-05 18:47:20 // 12734
Nem tudja valaki, orvos kedvezményt adnak az Alfánál? Egy rokon készül autót venni, épp a Toyota hibrideknél jár, doki kedvezménnyel jól felszerelve 9-ért kapott ajanlatot. Egy 10m fölötti konfig ez is. Automata, benzines autó a vágy, ami azért ugrik ha kell.
RomeoOne2019-12-05 18:45:45 // 12733
Igen, a nem Q változatokra, ahogy írtam is a hsz. vége felé
Csabi2019-12-05 18:30:43 // 12732
Melyiket nézted? Mert az olasz konfigurátorban megjelennek az új felszereltségi szintek mint pl. Business, Sprint, Executive, velük együtt az új színek, a belső képeken már egyértelműen az új belső köszön vissza. Szóval minden ott van ami a my2020-ban lesz., ezzel együtt az árazása is ennek megfelelő szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-05 14:23:33 // 12731
kb 1 hónap és meglátod az új árakat addig meg marad a körömrágás :DDD
tdemeter2019-12-05 14:07:57 // 12730
Elképzelhető, hogy az olaszoknál más rendszer van és pl nem éri meg magadnak venni autót, csak flottában, mert azoknak adnak valódi árakon autót.
Pl. a hollandoknál az átlag családok sem vesznek maguknak autót, mert kismillió flottás cég van amiben előfizetéssel, havi díjjal lehet évek óta bárkinek autója, amit fizetsz, aztán 3 évesen vagy 100.000-nél kapsz egy másikat. Ha belegondolsz, tök jó konstrukció, nem kell hozzá más, csak egy megfelelő szintű fizetés...
Pl. a hollandoknál az átlag családok sem vesznek maguknak autót, mert kismillió flottás cég van amiben előfizetéssel, havi díjjal lehet évek óta bárkinek autója, amit fizetsz, aztán 3 évesen vagy 100.000-nél kapsz egy másikat. Ha belegondolsz, tök jó konstrukció, nem kell hozzá más, csak egy megfelelő szintű fizetés...
RomeoOne2019-12-05 13:19:24 // 12729
Na, vakargattam még kicsit ezeket a MY2020 árakat. Sokkal nem lettem okosabb, de az 99,9%-ra mondható, hogy az olasz konfigurátorban szereplő extrém magas árak nem a MY2020-ra vonatkozó új EU-s árak. Ez olasz sajátság.
QV árakat nézegettem, mivel abból nincs ezerféle változat. Így azon tisztán láthatóak a különbségek.
Más EU-s országokat, pl. németeket nézegetve is látszik, hogy a konfigurátorokban még a régi árak szerepelnek.
A németeknél 79 000 € egy régi QV alapár. Az olaszoknál ez 86 500 € volt. Rátaláltam az Emil által a Quattroroute-ből bemásolt árakra a 11964-es hozzászólásban. Ott ugyanez szerepelt még, tehát ez nem új ár.
Nem tudom egyébként mi lehet a magyarázata, hogy jó 4M forinttal drágább volt olaszban egy QV, mint itt. Szerintem egy olasznak minden költséggel együtt is sokkal jobban megérte itt megvenni és honosíttatnia a kocsit. De ez már legyen az ő bajuk.
Egyébként az olasz oldalon is még csak az alap Giulákra van új konfigurátor. Az abban szereplő árak viszont már eltérnek az Emil által leírtaktól.
Az alap benzines Giulia régi ára a digóknál Emil hsz.-e szerint 44 700 € volt, a konfigurátorban pedig 46 500 € szerepel most a legolcsóbb változatra. Ez 4%-os áremelkedés. Talán ez már irányadó lehet majd az új árakkal kapcsolatban.
Aztán majd kiderül...
QV árakat nézegettem, mivel abból nincs ezerféle változat. Így azon tisztán láthatóak a különbségek.
Más EU-s országokat, pl. németeket nézegetve is látszik, hogy a konfigurátorokban még a régi árak szerepelnek.
A németeknél 79 000 € egy régi QV alapár. Az olaszoknál ez 86 500 € volt. Rátaláltam az Emil által a Quattroroute-ből bemásolt árakra a 11964-es hozzászólásban. Ott ugyanez szerepelt még, tehát ez nem új ár.
Nem tudom egyébként mi lehet a magyarázata, hogy jó 4M forinttal drágább volt olaszban egy QV, mint itt. Szerintem egy olasznak minden költséggel együtt is sokkal jobban megérte itt megvenni és honosíttatnia a kocsit. De ez már legyen az ő bajuk.
Egyébként az olasz oldalon is még csak az alap Giulákra van új konfigurátor. Az abban szereplő árak viszont már eltérnek az Emil által leírtaktól.
Az alap benzines Giulia régi ára a digóknál Emil hsz.-e szerint 44 700 € volt, a konfigurátorban pedig 46 500 € szerepel most a legolcsóbb változatra. Ez 4%-os áremelkedés. Talán ez már irányadó lehet majd az új árakkal kapcsolatban.
Aztán majd kiderül...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 20:38:10 // 12728
A bölcs mondás szerint "minden napra szarik valamit a ló, csak nem mind1 mekkorát" :))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-04 20:28:39 // 12727
Ugyanezt látom az alumínium forgalmazónál, a galván üzemben. Nem az van mint rég, hogy várni kell mindenre, annyi a rendelés. Pangás van. Valami lesz.. ki tudja mi :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.