Fórum >> Típusok >> Giulia

Lev2020-02-11 15:52:59 // 14034
Ugyanígy látom én is,minden nap vigyorogva szállok be és rettentően élvezek minden megtett km-t :) nálam előbb lesz kikapcsolható a menetstabilizátor,a 280-as programot majd meglátjuk,még bőven kell együtt töltenünk időt, ahhoz,hogy teljesen megismerjük egymást:)
Ami az ülést illeti,a hétköznapokban nagyon jó, viszont amikor kergetőzés van kevésnek tálalom.
TtK2020-02-11 15:48:57 // 14033
De azért hamarosan kap majd egy kis extrát, ami még nagyobb élménnyé teszi majd.

Egy klassz dupla kipufogó-véget? ;DD
RomeoOne2020-02-11 15:47:44 // 14032
Pont ez a lényeg. Nem lenne beszorítva a monstrum alá, ahol sokadlagos szempont, hogy mi van az Alfával, hanem a Ferrari és az Alfa lenne egy konszern, akkor tökéletes helyen lehetne sok szempontból.
RomeoOne2020-02-11 15:46:36 // 14031
Na, ha nyártól olyan gumik lesznek rajta, amik tapadnak, kíváncsi leszek a tapasztalatokra, hogy mennyire fog menni továbbra is a fara
droberto2020-02-11 15:41:59 // 14030
A Ferrari pénzügyileg már ki van szervezve az FCA-ból úgy 3-4 éve.
droberto2020-02-11 15:41:57 // 14029
Igaz kicsit más, nem gázadásra, hanem csak kanyarban, de a 159-et határozottan meg kell fogni ellenkormánnyal. A VDC is besegít finoman, de ha túl nagy a tempó, vagy a terhelésváltás akkor már kevés hozzá, hogy ne állj keresztbe.
droberto2020-02-11 15:41:55 // 14028
Hát ebben én is biztos vagyok, hogy a hátsó kereket nagyon jól érezni, még ha nem is forgatja el, de tapadáshatáron egyensúlyozva finoman sodródva fordítja a farát.
Erre a kellemetlen beavatkozásra meg kíváncsi lennék már.
Ki kéne próbálni. Bár nem tudom ki az aki engedné így használni.
droberto2020-02-11 15:41:52 // 14027
Én kikapcsoltam, de visszakapcsolja. :)))
Halesz2020-02-11 15:25:08 // 14026
Pontosan. Én is azt gondolom, hogy a 200 lovas Giulia is egy tökéletes autó napi használatra.
És ez is hatalmas mosolyt csal az arcomra, ha lepadlózom, vagy ha csak úgy mehetek hazafele vele az Istenhegyi úton, hogy nincs előttem senki :) De oda sem kell mind a 200 ló.

Nekem ez fért bele anyagilag, de tökéletesen meg vagyok elégedve vele. Benne van mindaz, ami nélkül már nem tudok elképzelni egy új autót, és állítom, hogy az alap bőrülések is teljesen jók :) Persze, a Veloce ülés az Isten, de azért nem fáj érte a szívem minden nap.

Pár évig tuti nem lesz benne tuningbox, pedig nyilván fel lehetne húzni 280 lóerőre.

De azért hamarosan kap majd egy kis extrát, ami még nagyobb élménnyé teszi majd.

Azért bárhogy nézzük, ez egy 1429 kilós, 200 lóerős autó, az utcán látott autók 80 százalékánál még így is erősebb :)
RomeoOne2020-02-11 15:23:06 // 14025
Jól van már Shadin, te voltál a "200lómindenreelég" egyik szószólója, most meg azért szar a Giulia, mert ujjgyakorlatként bele kéne raknod egy kapcsolót, ami ráadásul sokkal olcsóbb is, mint a Squadra bedugós? Hogy legyen egy kocsit, ami forgalomban jóval veszélyesebb is lenne, mint egy 200+-os kocsi erős menetstabilizátorral? Jajj, ne már :)

Akkor inkább mondd azt, mint Gyuri, hogy kicsi a családnak, az sokkal hitelesebb ellenérv.
Shadin2020-02-11 14:41:48 // 14024
Akkor az sem kell :-(
Lev2020-02-11 14:38:02 // 14023
:D mondtam,h haragszom magamra,nem kell forgatni bennem azt a bizonyos kést :)
RomeoOne2020-02-11 14:30:01 // 14022
Majd a váltófülekkel együtt azokat is beépíted :)
Lev2020-02-11 14:29:08 // 14021
Haragszom is magamra, ne aggódj :D
Lev2020-02-11 14:28:12 // 14020
Én sem driftelni vettem és biztos igazad van abban, hogy több összetört példány lenne, ettől függetlenül szerintem a kikapcsolás lehetőségét meg kellett volna adni. Már sokszor írtam,hogy ami engem különösen idegesít, az az, hogy indokolatlanul korán és rettentő agresszívan "oldja meg helyettem". Lehet, hogy én vagyok túl érzékeny,ki tudja :)
Valahol olyan ez a kérdés, mint a hány lóerő elég a normális közlekedéshez.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 14:27:04 // 14019
hát jah azt kár, hogy nem rendelted meg nálam az volt az első Veloce ülés :D
Lev2020-02-11 14:20:27 // 14018
Mindig hangsúlyozom, hogy imádom ezt az autót, tényleg parádés, ezen kívül, csak az ülést szoktam felhozni, arról pedig senki nem tehet, csak én, hogy hülye vagyok és nem rendeltem meg :D
Lev2020-02-11 14:11:44 // 14017
Én csak arra a kérdésre válaszoltam, hogy kinek hiányzik,azt nem mondtam, hogy jobb számokat lehetne produkálni az eladások terén, ha kikapcsolható lenne :) persze, hogy megvettem, nálam ez nem lehetett kizáró ok, ettől függetlenül zavar és hiányolom ezt az opciót.
RomeoOne2020-02-11 14:10:57 // 14016
Sőt, ha látnál parkolni a Tesco-nál... Amikor visszanézek a kocsira, ahogy ferdén, félig az egyik vonalon áll, néha még én is azon morfondírozok, hogy a látens BMW-s vagyok :DDD
Liquid2020-02-11 14:08:41 // 14015
őszintén vagy udvariasan ? :D
rövid haj, gyúrós.... :D
Shadin2020-02-11 14:04:32 // 14013
Ez pont annyi sokkal drágábban mintha a bizti helyett kapcsolót tennék be :-)
RomeoOne2020-02-11 14:01:11 // 14012
De amúgy meg itt van, minden más csak kifogás :D
Squadra ABS/TC off
RomeoOne2020-02-11 13:58:23 // 14011
Kedvencem a témában: 11811 hsz., 5. bajusz :DDD
RomeoOne2020-02-11 13:57:54 // 14010
A Q-ban itt is :)
Shadin2020-02-11 13:57:34 // 14009
Ez komoly?
Giuntini2020-02-11 13:54:31 // 14008
Csak az M-esekben.
G-MANN🍀2020-02-11 13:54:27 // 14007
Azért érdemes majd nyáron, nyári gumival is kipróbálni, használni. így egy álom, úgy meg csodajóóóóó is! :-)
RomeoOne2020-02-11 13:49:21 // 14005
Mittudomén. Úgy nézek ki, mint aki minden nap BMW-vel csapatja? :D
Shadin2020-02-11 13:48:04 // 14004
Én akarom megfogni!!
Shadin2020-02-11 13:47:34 // 14003
Hát hivatalosan. BMW-ben ki lehet kapcsolni?
RomeoOne2020-02-11 13:39:55 // 14002
Lehet, hogy félreérthető voltam. Úgy értettem, hogy már fél gáznál is küszködik, hogy tapadást találjon, olyan erő van benne és nagyon érződik a hátsókerekes karakterisztika.
Tulajdonképpen nem értem amúgy, hogy mit lehetett ezen máshogy érteni :D
Ez jó dolog, pozitívum.
tdemeter2020-02-11 13:30:24 // 14001
Muhaha:) Nemtom mit értesz küszködés alatt, de soha ilyen merész nem voltam azelőtt autóval kereszteződésekben, mint ezzel...
Jó lenne, ha nem jutnánk el oda, hogy egy rakás szar a Giulia és kérjen bocsánatot az Alfa miatta.
Továbbá - már elnézést, de - egy tesztkör megtétele nem minősül tapasztalatnak. Használd hetekig, hónapokig, aztán mond el milyen.
Halesz2020-02-11 13:22:01 // 14000
Küszködik? Az nem küszködés, ami akkor éppen történik. Hanem megoldja helyetted.

És szerintem a vásárlók 99 %-a nem driftelni vesz egy 15 milliós autót.

Ha driftautót akarsz, veszel egy Q-t, de ott is meg fogod fontolni, hogy hányszor teszed el keresztbe úgy rendesen, mert gondolom nem akarsz majd rá kéthavonta új gumit venni...

Persze, én is azt mondom, hogy tök jó lenne, ha ki lehetne kapcsolni, akkor legalább nem csak összetört Quadrifogliókkal lenne tele az internet, hanem sima alapmodellekkel és velocékkal is :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 12:55:21 // 13999
de itt lassan semmi nem elég kezdem azt hinni :)))
RomeoOne2020-02-11 12:53:38 // 13998
Nem csak tudat van, Veloce-s tapasztalatom mondatja velem, hogy határozottan érezni egy kereszteződésben kikanyarodásnál már félgázon is küszködik hátul.
Lehet, hogy körforgalmat nem lehetne körbedriftelni vele beavatkozás nélkül, de azért szó sincs arról, hogy így úgy menne, mint bármi más.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 12:49:13 // 13997
ez meg tök faxán kitöri a seggét csak utána meg sem kell fogni, mert magától megcsinálja :DDD
RomeoOne2020-02-11 12:48:48 // 13996
Akkor már törheted a malacperselyt :)
Vagy mit értesz a "rendesen" alatt?
Shadin2020-02-11 12:45:24 // 13995
Tök semlegesen indul meg kifelé négy kerékkel. Csak az Alfát meg tudtam fogni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 12:36:05 // 13994
jah ott az S-Max az igazi sport egyterű :DDD
Shadin2020-02-11 12:31:40 // 13993
"Hátsókerekes tökéletes egyensúlyú autó kikapcsolhatatlan vdc-vel az fából vaskarika.
Akkor mindegy hol hajt, mentsen meg és férjünk el."

Szerintem sem elég csak a tudat, hogy hátul kapar. Ennél az autónál meg kell magyarázni hogy mikor hol érződik ki belőle. Robi hamarabb fordul a körforgóban kilinccsel előre a 159-cel :-)
Shadin2020-02-11 12:24:57 // 13992
Én kikapcsoltam a 145-ben és addig nem veszek Giulia-t amíg ki nem lehet belőle rendesen kapcsolni ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-11 10:13:42 // 13991
Írtam én is, hogy nekem jó így :-) Viszont aggasztó a helyzet, nem mehet a végtelenségig ez, hogy veszteségesen kifejlesztenek az igazi Alfások számára tízévente valami érdekeset. Egyszer csak baj lesz.. Mondjuk nagy baj részemről akkor sincs, autoscoutról bármikor lehet vadászni egy keveset futott régi Alfát aztán jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-11 10:08:50 // 13990
A tiéd q4 volt, eleve más felállás, az alkalmasabb volt ilyesmire. Az elölkaparóssal még kevesebb a mozgástér. VDC bekapcsolva és aktív kézifék használattal lehet talán a legtöbbet kihozni fánkrajzolás témában. Egyébként inkább hagyni kell békén, nem arra való. Giulia ügyben engem sem tántorít ez el, mert tuti 100% hogy valahogy arra a pár alkalomra kikapcsolom és kész.
Morfiusz Cédula2020-02-11 10:03:09 // 13989
Szerintem a legtöbben pont emiatt aggódunk. Én személy szerint örülök neki, hogy nem minden második autó Alfa, de ilyen kis eladási darabszámmal kérdéses, hogy meddig tud talpon maradni majd az Alfa Romeo.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-11 09:56:45 // 13988
45/46-ban nincs is. A zöldben ABS sincs. Én bírom, hogy semmibe nem tud beleszólni. Az 59-ben kapcsoltam ki párszor, de ... inkább nem folytatom :-))
Ha mókázni támad kedvem úgyis a 146-ot viszem, a másik meg mentsen meg ha úgy gondolja.
Hátsókerekes tökéletes egyensúlyú autó kikapcsolhatatlan vdc-vel az fából vaskarika.
Akkor mindegy hol hajt, mentsen meg és férjünk el.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:55:52 // 13987
ez nem a kormány, hogy mindenféle javallatért millák ússzanak ki, maradj Te is a kaptafánál, a kereskedelem más farkas :DDD
RomeoOne2020-02-11 09:42:29 // 13986
Ha egy jó tanácsadóra van szükséged, csak szólj, nem kérek mást fizetés gyanánt csak egy céges Ferrarit meg egy Alfát, benzinkártyával :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-11 09:30:27 // 13985
köszi én kapirgálok ott amihez értek... de nem kell atomfizikusnak lenni ahhoz, hogy az ember rájöjjön nem biztos, hogy az a jó ha beállsz a sorba ezrediknek tömeget eladni lóf@sz haszonnal, mint inkább szakosodni valamire amit a többiek nem tudnak ... néha a kevesebb a több ... tudod egyszerű matek :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.