Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2020-03-01 09:54:39 // 14594
Nem lehet ritka eset, a TC-n is volt már ilyen cikk:
Magára hagyott bérroller borult az autómnak, ki fizeti a káromat?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-03-01 09:07:02 // 14593
a legolcsóbb aftermarket szűrő és olaj az komplett 45e :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-03-01 08:56:15 // 14591
a gyári olaj Tutela 9900ft/l, a ZF 8900ft/l, Vaico 6500ft/l....
Lev2020-03-01 08:54:21 // 14590
Köszönöm, kereslek a héten. Jobban állt neki sötét,sajnos...nem esett jól a reggeli látvány
Erhard 242 (Pure Energy)2020-03-01 08:25:52 // 14589
Nem felejtős azok sem, csak ott már a normális szerelő úgy ad rá garit ha pucolja a szeleptömböt is meg a váltót is... szóval ott leveszik a cuccot ami alapban 1 kiló, bármelyik olaj jó bele ami megfelel a specifikációnak + a szűrő
G-MANN🍀2020-03-01 08:24:38 // 14587
...gáz...
Van egy jó ismerős, aki horpadásokat javít fényezés nélkül (remélem csak a lakk sérült, nem jött le a szín, akkor biztos megoldja). Nyugodtan hívj majd.
Lev2020-03-01 00:56:23 // 14586
Ma egy nagyon ügyes ember 5 cm-re rakta le az elektromos rollerét(Lime) az autótól, az eredménye 3 komolyabb karc és egy horpadás,mivel felborult...komolyan nem hiszem el,hogy ezeket a szarokat bárhol le lehet tenni!
Angelo Bianco2020-02-29 23:29:29 // 14585
...és amin nem volt lecserélve az az autó felejtős? Amiket nézegetek általában 80-120 E km-esek, valószínű nem volt még bennük cserélve. Mit kell érezni ha fáradt az olaj benne?
Másik kérdésem a szokásos: "Mennyibe kerül ez?" :D
A net sötét bugyrait nézegetve találni 30e-150e Ft-os árlistákat automata váltó olajcserére. Az tény hogy az összes olajkereső honlapok a gyári ZF olajat hozzák és az basszus 12e Ft/L! Tényleg csak ez jó bele? Nincs alternatívája?
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-29 18:01:01 // 14583
Szépen kiadja a szürke is a formát
carver2020-02-29 17:59:18 // 14582
Piros belsőhöz piros féknyereg jár :)
Piritu - 1.000.0002020-02-29 17:09:54 // 14581
Egyetértek, ezért is lett Júlia piros a korábbi fekete 159 ellenében.
(Mondjuk nem is annyira kényes a koszra mint a fekete. Bár arra az ezüst a legjobb.)
Giuntini2020-02-29 16:00:58 // 14580
Ebben igazad van! A 159 részletei mások! A kilincs formája, az ind3xbúrák, és valóban a karosszérián nincsenek hajlítások, vagyis amik vannak rejtettek.
De szerintem egy fekete QV piros belsővel, sárga féknyergekkel, króm tükörházzal, nagyon adja...
RomeoOne2020-02-29 15:34:05 // 14579
Más design megközelítés. A 159-nek, bármennyire elcsépelt szó is, letisztultabb a formája. A fekete is kiadja. A Giulián sok apró részlet, ív, hajlítás van, amit egy fekete szín elrejt. Nem pro vagy kontra egyik oldalon sem, csak másak.
tdemeter2020-02-29 15:20:34 // 14578
Egyetértek, valahogy a giulia nem jó feketében, nem látszanak rajta a részletek. Rondának nem ronda, pl az, ami feketében egy brera vagy 159 ad, azt nem hozza julisánál.
Fura lehet egy fekete b-tech:)
VKG231!!! (156+75)2020-02-29 15:16:13 // 14577
Jó. Legyen. :)))
Halesz2020-02-29 15:07:45 // 14576
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 15:05:39 // 14575
Ebben a színben is raj :)))
RomeoOne2020-02-29 15:01:01 // 14574
Pedig a Giulának nem jó a fekete, mert rejti a formájának a részleteit. A 159-nek nagyon jó, de ennél ahelyett inkább ez a vezúv szürke. Szép árnyalat.
Giuntini2020-02-29 14:45:43 // 14573
Csak a szín nem jön be! Nálam vagy fekete, vagy piros a nyeeő! A Misano kék is fantasztikus, de QV-ben nem azt választanám....
RomeoOne2020-02-29 14:16:47 // 14572
Hát ilyet mindig boldogság látni, az tény. Nem jön szembe minden sarkon.
Giuntini2020-02-29 14:12:52 // 14571
Nekem boldogság ilyet látni! Nekem a vágyam az én autóm...
RomeoOne2020-02-29 14:08:51 // 14570
2019 áprilisi autó, mint R33Z-jé. E6D már ez is akkor.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-29 13:33:27 // 14568
Az, de a Giulia az 952. A 4C a type 960 :-D
Giuntini2020-02-29 12:34:02 // 14566
Ma vele találkoztam! Gyógyulás a retinámra!
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-29 10:27:48 // 14565
De jó hogy a kormányszervóról szóló részt nem nekem kellett kirészletezni XD
Nagyjából egyetértünk, a hátratolt motor az műszakilag is szép ahogy kivitelezték (szerintem). A futómű nekem a 159 közvetlen utódjának tűnik csillapítás szempontból.
A Ti is tudja azt, hogy sokkal magasabb, puhább autóknál erződik komfortosabbnak, miközben atom stabil. Szinte nem áll össze az ember fejében, hogy ez hogy lehet. A Giuliában még azt a pici hirtelen becsillapítást sem éreztem, amit a 159-ben azért lehet. Kingám konklúziója a jobb egyről: 'hát ez ugyanolyan, csak talán mintha nem döcögne annyira' :-)
carver2020-02-29 10:24:39 // 14564
Utolsó megjegyzésként más autók emlegetéséhez, én kevés olyan dolgot tudok mondani amit ti nem tárgyaltatok volna már meg sokszor, de egy korábbi vitára is visszautalva lehet hogy csak 70-80 aktív ember van a fórumon da ha megnézed most is 94 vendég van itt.

Persze lehet hogy ennek jelentős része is alfás, de én is sokat olvasgattam a afórumot meilőtt megvettem a Giut és ha csak 5 embernek segíthet egy ilyen poszt az Alfa mellett dönteni akkor valamelyik kereskedőnek már megvan a féléves bónusza :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 10:05:25 // 14563
Jah nálam is 140 felett de ott már zavar... a B ebben jobb :(
Piritu - 1.000.0002020-02-29 10:04:59 // 14562
" a 86os Spideremét úgy harapja a kanyarokat, mint éhező gyerek a zsíroskenyeret.." - A hét mondasa :-))
Piritu - 1.000.0002020-02-29 10:02:27 // 14561
Így van, 160 körül kezd hangja lenni, de ennyi kell mert nem veszed észre a tempót.
carver2020-02-29 09:59:58 // 14560
Ok akkor majd "M"ás autókat említek (meg "B"éseket :) nehogy emiatt vétsetek el egy kanyart...

Normál autópálya tempóig (130-140) nagyon csendes, a hangerőt sem csavarja feljebb, nekem 155-160 körül kezd olyan hangos lenni hogy már észreveszem.

Úgy tudom MY20-ban ezen is változtattak és még egy kicsit csendesdbb lett - súlynövekedés nélkül...
Piritu - 1.000.0002020-02-29 09:59:15 // 14559
Nálam semmi szelzaj sincs
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 09:37:36 // 14557
Megkérhetlek, hogy a Mazdázást ne itt erőltesd kiég a retinám, Emilnek meg leszakad :))))
Az Alfának mindig is fantasztikus futóműve volt, van, lesz... azt is mondhatjuk etalon, ha csak megnézem a 86os Spideremét úgy harapja a kanyarokat, mint éhező gyerek a zsíroskenyeret.. Az 59hez képest eltűnt a tank feeling, merev de könnyű az egész autó, a kormányzása direktebb de sokkal könnyebb forgatni, nekem ez is bejön, meg az is... megnéztem ezt a kormány korrekciót, nálam nincs ilyen, jobb kéz a könyöklőn és kényelmesen fogom a kormányt, nem kell igazgatói.. Ami nekem nem tetszik az a szélzaj igaz bumszli nagyok a tükrök ez a Giunál hogyan alakul?
carver2020-02-29 09:15:36 // 14556
A pihepuha orr több több tényezöbőll áll össze szerintem és ez is mutatja mennyit fejlődött (vagy csak változott) a technika akár csak az elmúlt 10 évben.

Az első az az hogy az Alfában a motor jó hátra van tolva - én szeretem középmotorosnak hívni a Giut :) - így lehetett megcsinálni az 50:50 súlyelosztást amit Halesz is említett.

Ennek az is a feltétele volt hogy az utascella is szépen hátra van tolva ettől olyan sportkocsis a Giu vonalvezetése annak ellenére hogy 4 ajtós. Nézd meg menbyivel nagyobb a Giu premium gapje a Mazda6-nál, de még a 3-as BMW-énél is kicsit nagyobb. Cserébe kicsit szükösebb a hátsó sor mint a Mazda6-ban.

Belejátszik amit mondtál, a kormányszervó ami egyrészt nagyon direkt (állitólag a MY20-ban kicsit visszavettek), de szerintem is elég erős és kicsit szintetikus, ennél lehetne picit keményebb is és mindenképp jó lenne több visszajelzés, cserébe oldalszélben egy kézzel is elmegy (dont try this at home) és parkolni is tudsz egy kézzel...

És az utolsó amiről mostanában kevesebbet beszéltünk az az Alfa zseniális futóműve. Én nem értek hozzá, biztos lesz itt aki el tudja magyarázni hogyan oldották meg de az új futóművek (lengéscsillapítók) egyszerre kemények és puhák. A Giulia úgy nyeli el az úthibákat mint egy régi légrugós francia autó közben viszont úgy fekszik a kanyarban mintha sínen menne, érzem hogy nem ereszti az utat de ezért nem üti szét a - hm - lágyrészeidet.

Még nem néztem utána miben más a Giu multilinkje mint más autóké de hogy zseniális konstrukció az biztos. Ha visszaülök a Jazzünkbe úgy érzem mintha egy pályaautóba ülnék olyan kemény mégis billeg mintha egy furgonnal próbálnék kanyarvadászatra menni...
Angelo Bianco2020-02-28 21:14:27 // 14555
Mi az a km ami után érdemes cserélni olajat?
VKG231!!! (156+75)2020-02-28 19:04:03 // 14554
Off:
Nekem konkrétan a nyáron kialakított egy kezdődő golfkönyököt :D A gyógytornászom szerencsére meggyógyította :D

A belvárosi forgolódás, parkolgatások, stb., azért meccses, én se járok vele minden nap mióta megvan a mélygarázs () meg tél van :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-28 14:24:19 // 14553
Akkor a GTA bemutatásáig tiéd XD
Nem tudom hova vezet ez még...
Halesz2020-02-28 13:39:58 // 14552
Ezt most vitted :)
De ha bemutatják a GTA-t, visszaszerezhetem :)

Én amúgy az elektromos 500-as premierjét vártam a legjobban.

https://alfaamore.hu/hirek/gims2020
RomeoOne2020-02-28 13:08:27 // 14551
Azt hiszem Gyuri, a Halesznak kijáró Látnok nick-et én kapom ;)

Elmarad a Genfi Autószalon
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-28 10:10:10 // 14550
Értem, hogy mit éreztem, rég vezettem hátsókerekest. Talán legutoljára USA-ban a Pontiac G6 GT-t. Nem volt ilyen emlékem, hogy ennyire pihe legyen az orra, pedig azzal két napig közlekedtem fel-alá, fánkot rajzolva fordultam meg mikor eltévedtem (jó hogy nem lőttek le érte XD) Szerintem az érzetbe bejátszik a kicsit erősre vett kormányszervo.
A kormány áttétel egyébként tökéletes.
És mire leírtam, a kormányszervo szóról beugrott, hogy valójában pár hónapja vezettem Viktor barátom 75-ösét. :-) Na hát az megmutatja mennyit puhult az autózás itt néhány évtized alatt. Mert abban nincs szervo, lehet izomból dolgozni. Kicsit a másik véglet mai szemmel, de qvajó XD

Számomra a kormányzás 70-80-as tempón állt össze amúgy. Félig hideg motorral vezettem egy dízelt, nem bántottam, igazán oda sem léptem neki, de a kis erdős nyílt szakaszon állt össze a dolog. Ott éreztem pár pillanatra azt az igazi Alfaságot.

Aztán visszaültem a 159-be és iszonyat szélsőséges ködös, szeles, esős időben hazateleportáltunk.Nyugalomban, csendben, és meglehetősen gyorsan, elzárva a külvilág hülyeségétől. És ilyenkor nagyon tudom szeretni ezt a luxusnaszádot. Aztán még gondolkodok, hogy hogy lesz ez jó :-))
tdemeter2020-02-28 08:05:41 // 14549
Nem semmi. ehhez képes az én régi 159-em új autó volt amikor eladtam 175000-el, holott az akkor már 12 éves volt... Ez még három éves sincsen. Az ülést néztem,de az is elfogadható állapotú. Jó lenne egy ilyen autó hiba listáját megszerezni... VIN alapján nem lehet lekérdezni?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-28 07:22:31 // 14548
Sok autóban van ZF 8HP váltó max a szoftver mindenki sajátja, mindenhol döglik, ahol nem cserélnek olajat.. ahol igen ott örök élet és valhalla
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-28 07:18:06 // 14547
Azért érezted, mert ritkán mész D-ben, én meg azért nem, mert mindig 100ast tankolok :)))
Szabolcs 1592020-02-28 04:47:07 // 14546
Szabolcs 1592020-02-28 04:45:10 // 14545
Találni azért már több mint 200 ezer kilométert futottat, hiba nincs csak mén
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.