WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 13:08:39 // 16371
Nincs itt semmi baj 😃
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 13:07:24 // 16370
Simán lehet :-) Az eleje beitta a bőrápolót, a hátulja nem. De akkor nem erőltetem a bőrápolást, inkább elolvasom a használatit, hogy mit javasol:-)
forrasr2020-07-21 12:10:12 // 16369
Sajna szerintem giuliettánál textilbőr (félbőr széle ugyanaz.mint a képen láthatóé)az egész csak felül finomabb anyag mint hátul meg oldalt. Árulkodó a kezelési utasítás vonatkozó része is. A 166on is az ajtókarpitok meg a könyöklő(from Audi a4) már jóféle műbőrök voltak,de bőrnek látszottak végül is. Ülések ott igazi vastag bőrből voltak,még a bőrhibák is helyenként enyhén látszottak amiket életében szerzett a jószág.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 11:50:04 // 16368
az alumíneumnak van egy ilyen rossz tulajdonsága... ha meg vasból lenne az lenne a baj, hogy megint egy 2 tonnás autó :DDD Senki nem érti ezt...minden baj :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 11:42:32 // 16367
Ezt nem kétlem, jobb az ülés pozíció, ez egy sima alap Giuliában is érződik. 😃 És szemben van a kormány, meg hasonló apró örömök 🤣 A 159-ben van anyag, lehet mondani, igaz is, van is súlya. Az ajtó csukás sokat elárul, a 159 egy páncélterem. A Giulia meg könnyű. Elsőre megszokásból úgy bevágtam az ajtaját, mint a budiajtót. 😃 Nem számítottam rá, hogy 5 kiló az egész.
RomeoOne2020-07-21 11:11:47 // 16365
Amerikai kocsit kellett volna vennie, ott ekkora súlyra méreteznek :DDD
Giuntini2020-07-21 10:55:26 // 16364
Ismétlem, nem kritizálom, csak ennyi pénzért sokszor a vásárlókat nézik hülyének!
Egy ismerősömmel történt, Kárpát utcában vett eg, új E Mercit. Emberünk olyan 120 kiló? Eltört alatta az ülés. Garancoában vissza, ott derült ki, hogy az ülés full műbőr, az ülőlap is. Pedig full bőrt rendeltek. Beperelte a Mercedest, tudod mi volt a válasz? Csakis szintetikus anyagot használnak már, a környezet és az állatok védelmében.
Egy ismerősömmel történt, Kárpát utcában vett eg, új E Mercit. Emberünk olyan 120 kiló? Eltört alatta az ülés. Garancoában vissza, ott derült ki, hogy az ülés full műbőr, az ülőlap is. Pedig full bőrt rendeltek. Beperelte a Mercedest, tudod mi volt a válasz? Csakis szintetikus anyagot használnak már, a környezet és az állatok védelmében.
G-MANN🍀2020-07-21 10:54:09 // 16363
😂👍
G-MANN🍀2020-07-21 10:53:08 // 16362
G-MANN🍀2020-07-21 10:49:33 // 16360
Hát gyerekek, azért én minden reggel össze rakom mindkét kezem, hogy ilyenben ülhetnek! Álom! 😁😁🥂🥂 Lehet erről elmélkedni 😂😂, de bele kell ülni és élvezni.
Giuntini2020-07-21 10:46:25 // 16359
Ez a lényeg!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 10:44:28 // 16358
jah és a sajátomnál is műbőr most az oldalkárpit annyit nézegetem...(jah nem) de rohadtul nem érdekel, egy érdekel a Veloce ülés sokkal jobb, mint az 59-ben a Ti ülés ...:DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 10:42:01 // 16357
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 10:28:53 // 16356
aminek eddig cseréltem az ablakemelőjét + a sajátjaim mindegyiken látszódott, hogy műbőr, az ülés oldala is műbőr volt mindegyiken ... amelyiket telibőrrel kérték az olyan, itt is lehet kérni ... nem értem a párhuzamot még mindig :)))
Giuntini2020-07-21 10:27:42 // 16355
Nálam is így van, az ajtókárpit ugyanúgy szívja magába a bőrápolót mint az ülőfelület.
A Giulián nem tetszik a hátsó utasok térdénél a tömör fekete műanyag. Sajnos ez a trend a németeknél még jobban fellelhető. A Merciknél ordít a műanyag fa dekor. A 7-es BMW-n műanyag alapban. A Giuliánál legalább a fa berakás nem imitáció! Az alu sem!
Pont ez tetszett nekem a 159-ben mindig! A felhasznált anyagok minősége! 13 év és 280 ezer km után sem elhasznált!
Annak idején túl drága volt a gyártása, de a pénzért megkaptad, ami elvárható.
A Giulián nem tetszik a hátsó utasok térdénél a tömör fekete műanyag. Sajnos ez a trend a németeknél még jobban fellelhető. A Merciknél ordít a műanyag fa dekor. A 7-es BMW-n műanyag alapban. A Giuliánál legalább a fa berakás nem imitáció! Az alu sem!
Pont ez tetszett nekem a 159-ben mindig! A felhasznált anyagok minősége! 13 év és 280 ezer km után sem elhasznált!
Annak idején túl drága volt a gyártása, de a pénzért megkaptad, ami elvárható.
RomeoOne2020-07-21 10:21:22 // 16354
Giuliánál is kérheted bőrrel, csak feláras :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-21 10:09:03 // 16353
A Giulián az ajtópanel full műanyag. Amiket eddig közelről láttam, azokon az volt. Ezt kicsit sajnálom, hogy erre a trendre felültek. Nekem az otthonos érzéshez kellenek belül bőrök vagy szövetek és fém, vagy akár fa. Hogy műbőr e, az már nem hat meg annyira, a látványa kell, nem tapogatom. Csak ne KIA szintű varrás mintás műanyag legyen, mert az..gááz. :-)
A 159 ülése egész biztosan körben bőr, egyformán szívja az AutoGlym ápolót. A Giuliettában már műbőr az ülés hátulja, és az ajtópanelben a betét is. A bőrápoló csak úgy kenődött erre-arra, mire rájöttem :-)
A 159 ülése egész biztosan körben bőr, egyformán szívja az AutoGlym ápolót. A Giuliettában már műbőr az ülés hátulja, és az ajtópanelben a betét is. A bőrápoló csak úgy kenődött erre-arra, mire rájöttem :-)
Giuntini2020-07-21 10:06:02 // 16352
Az enyém is bőr, ezt sok mindenből lehet látni. Például mikor leveszed az ajtókárpitot. Az újabbaknak 100 ezer után elkezd repedezni az oldala. Annak idején lehetett úgy rendelni Frau bőr totale.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 08:44:22 // 16351
nah 1db a sok közül ezért nem kell általánosítani sajnos maradtak a jól bevált dolgoknál... mindenhol spúrkodnak
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 08:43:11 // 16350
az is volt, még sem volt az a rosso barna bőrrel :)))
Giuntini2020-07-21 08:40:29 // 16349
Fl előttieknél bőr volt.
RomeoOne2020-07-21 08:29:58 // 16348
Warbi Gyuri 59-ese full bőr borítású belül. Ajtók is, a műszerfal teteje, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 08:26:22 // 16347
én még nem találkoztam vele pedig volt 5-6db saját 59-em ....
RomeoOne2020-07-21 08:19:09 // 16346
Van bőrkárpitos belőle. Csak nem túl gyakori :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-21 06:31:20 // 16345
Dehogy bőr az 59 ajtókárpitja még az ülés oldala sem az....
Giuntini2020-07-20 23:49:09 // 16344
Nem mertem ezt kimondani, mert Giulia tulajok megköveztek:
1, Tapintásra sokkal jobb minőségű a 159 bőrülése mint a Giuliáé.
2. A Giulián tisztán látszik még a képekről is, hogy az ajtókárpit műbőr. Az 59-nél bőr.
Sokszor tapintottam a Giulia bőrülését, és nem volt olyan kellemes érzésű mint az 59-é, vagy méginkább a 66-é.
Sajnos ez minden gyárra igaz. Olcsósítanak, a Mercedesnél a bőr már nem tisztán bőr, hanem kevert szintetikus anyag.
1, Tapintásra sokkal jobb minőségű a 159 bőrülése mint a Giuliáé.
2. A Giulián tisztán látszik még a képekről is, hogy az ajtókárpit műbőr. Az 59-nél bőr.
Sokszor tapintottam a Giulia bőrülését, és nem volt olyan kellemes érzésű mint az 59-é, vagy méginkább a 66-é.
Sajnos ez minden gyárra igaz. Olcsósítanak, a Mercedesnél a bőr már nem tisztán bőr, hanem kevert szintetikus anyag.
G-MANN🍀2020-07-20 22:45:43 // 16343
Én úgy tudom, hogy csak a felső rész kérhető bőrrel a műszerfal és ajtó kárpit esetében is, ami fekete színű, az alsó színes rész anyaga nem változik (az nem bőr)
RomeoOne2020-07-20 21:48:26 // 16342
Igen, azóta gondolkoztam még a dolgon. Ugye pl. szélsőséget nézve a top fuel dragstereken olyan gumi van (meg felgumizzák az pályát is), ami úgy ragad, mnit a ragasztó. Az nem is csúszik meg, hanem a köpeny csavarodik el az elején, a felninél lévő belső rész a futófelülethez képest.
Nyilván ez utcai autónál elképzelhetetlen. Egy belsőégésű motor, viszont a sajátosságaiból adódóan nem képes teszőleges kis fordulatszámon megfelelően nagy nyomatékot leadni, így jobban gyorsulhat, ha az elején elforog. Elméletileg akkor lehet maximális a ygorsulás (minimális a 0-100 ideje), ha addig halad előre elforgó kerékkel, amíg a motor olyan fordulatszámtartományba ér, ahol a betapadó kerék mellett akkora nyomatékot tud leadni, amivel a tapadási súrlódási erő a futófelületen legalább akkora lesz, mint a csúszási súrlódási erő. És utána gyorsul még jobban, ahogy tovább nő a nyomaték, amivel együtt a nagyobb ellenállást kifejteni képes tapadási súrlódás is tovább nő vele.
De nem akarok senkit így estére túl sok fizikával untatni. Tényleg érdekes dolog ez és jó kis mérnöki munka ezt leprogramozni, hogy a diffi meg úgy az egész hajtáslánc tudja ezt. Erre van a CDC meg a Torque vectoring a Giuliákban.
Bár összességében véve, azok alapján amit láttam, nem a 0-100-as gyorsulásra van optimalizálva és nem vagyok meggyőződve, hogy a Q nem csak preparált körülmények között tudja-e a gyári adatot. Kíváncsi leszek.
Nyilván ez utcai autónál elképzelhetetlen. Egy belsőégésű motor, viszont a sajátosságaiból adódóan nem képes teszőleges kis fordulatszámon megfelelően nagy nyomatékot leadni, így jobban gyorsulhat, ha az elején elforog. Elméletileg akkor lehet maximális a ygorsulás (minimális a 0-100 ideje), ha addig halad előre elforgó kerékkel, amíg a motor olyan fordulatszámtartományba ér, ahol a betapadó kerék mellett akkora nyomatékot tud leadni, amivel a tapadási súrlódási erő a futófelületen legalább akkora lesz, mint a csúszási súrlódási erő. És utána gyorsul még jobban, ahogy tovább nő a nyomaték, amivel együtt a nagyobb ellenállást kifejteni képes tapadási súrlódás is tovább nő vele.
De nem akarok senkit így estére túl sok fizikával untatni. Tényleg érdekes dolog ez és jó kis mérnöki munka ezt leprogramozni, hogy a diffi meg úgy az egész hajtáslánc tudja ezt. Erre van a CDC meg a Torque vectoring a Giuliákban.
Bár összességében véve, azok alapján amit láttam, nem a 0-100-as gyorsulásra van optimalizálva és nem vagyok meggyőződve, hogy a Q nem csak preparált körülmények között tudja-e a gyári adatot. Kíváncsi leszek.
zümi1662020-07-20 21:17:03 // 16341
Ha jól tudom lehet kérni bőrborítással is, s akkor már az ajtók is olyanok, de az persze feláras. Viszont ez az alap műanyag is puha, prémium kivitel.
Szabolcs 1592020-07-20 20:21:14 // 16340
G-MANN🍀2020-07-20 16:59:50 // 16339
Igen, de a jófajta 😁😉
Giuntini2020-07-20 15:50:41 // 16338
A műszerfal piros borítása ugye műanyag?
zümi1662020-07-20 14:39:45 // 16337
Nemcsak gyönyörű, de mennyei kényelem is. Mikor beleültem egy ilyenbe, úgy éreztem megérkeztem, innen már nincs hova menni!
tdemeter2020-07-20 12:49:16 // 16336
Szerintem az enyém nem piros ennyire. Bár igaz, hogy nekem nem veloce ülések vannak. Illetve nehéz jól fotózni ezt is, mobillal nekem sem t szín hű ami a képen jön vissza.
Giuseppe2020-07-20 09:52:28 // 16334
Giuntini2020-07-19 23:42:01 // 16333
Én már 7 éve érzem ezt az érzést. Nem lehet megunni!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-19 22:53:57 // 16332
Jól nagyon adja feketéhez is a sárga nyereg ez lett volna nálam a második opció
zümi1662020-07-19 22:49:35 // 16331
Szép a Tiéd nagyon, egy ilyenből hetekig se szállnèk ki!
zümi1662020-07-19 22:43:29 // 16330
A sárga féknyerget a fekete kasztnihoz választottam, az viszont nagyon jól megy hozzá. Hát én is nagyon kíváncsi leszek, hogy fog ez élőben mutatni!
tdemeter2020-07-19 22:13:09 // 16329
Nekem is piros van, bőr. Szerintem sokkal pirosbb a műbőr,az nekem nem tetszett annyira, szóval a teli bőr fantasztikusan fog mutatni a fekete autóval. Az enyém fehér,de a tető kárpit feteke,a piros nálam alap volt... Brutál jó lesz,ne aggódj. Napokig ki sem akarsz szállni majd belőle
R33Z2020-07-19 21:47:35 // 16328
A fizika ez, de az okos diffijet es az elektronikat kihagytad az egyenletbol🙂. Egyebkent igazad van, csak egy probalkozas volt, de ha jol emlekszem igy is vmi 4 eleje volt. Nagyon hightech szerkezet es nem fejtettem meg meg 100%ban mit miert csinal. Van, hogy tokjol osszezar es rakludi a nyomatekot, van, hogy benanak tunik (szaraz korulmeny, race mode). A kezi valtos verzio diffi mukodese oszintebb, klasszik, mint a korabbi sportkocsiknal, ott nincs kerdes. Eppencsak annyira kell fogni fekkel, hogy meg ne forogjon, nagyon kis gazallas, aztan start, szerintem az lesz a jo.
Ma nem sikerult merni, amikor uton voltam vagy esett vagy meg vizes volt. Mokazni viszont lehetett vele, szabadon lehet garazdalkodni a nyomatekkal es a diffi is jatekosabb :) es meg kevesbe kopnak is a dolgok. A 0-100 csak annyibol erdekes, hogy mennyire hatekony az ero atvitele az utra, es a max Gt is joerzes megtalani.
Ma nem sikerult merni, amikor uton voltam vagy esett vagy meg vizes volt. Mokazni viszont lehetett vele, szabadon lehet garazdalkodni a nyomatekkal es a diffi is jatekosabb :) es meg kevesbe kopnak is a dolgok. A 0-100 csak annyibol erdekes, hogy mennyire hatekony az ero atvitele az utra, es a max Gt is joerzes megtalani.
sas-1592020-07-19 21:26:57 // 16327
A Karottás Giuliánál is hallatszik, hogy nem az égbe pörög fel a fordulat, hanem kitartja.
+ befeszül az autó, de nem mozdul.
Ehhez képest az a Mustang indulás nem látványos, hiába állítható a fordulatszám.
Na majd ha kipróbáltam meglátom.
+ befeszül az autó, de nem mozdul.
Ehhez képest az a Mustang indulás nem látványos, hiába állítható a fordulatszám.
Na majd ha kipróbáltam meglátom.
Halesz2020-07-19 20:57:57 // 16326
Az értelmező kéziszótár szerint a "sikkes": elegáns, tetszetős, divatos
végül is tetszetős látványosan elindulni! :)
végül is tetszetős látványosan elindulni! :)
Halesz2020-07-19 20:48:35 // 16325
Zümi, zseni lesz az autód feketében, piros bőrrel, ne aggódj! :) Nagyon jó kombó! Volt ilyen kombóban GT-m, nagyot lehetett villantani vele, amikor ott állt az autó a sötétben, közeledtél hozzá, nyitottad a kulccsal, belül kigyulladt a világítás és előtűntek a piros ülések :)
Egyedül a sárga féknyerget nem értem, a piros bőrhöz én a piros belsőhöz piros féknyerget kértem volna, de azért úgy is menő lesz! :)
Egyedül a sárga féknyerget nem értem, a piros bőrhöz én a piros belsőhöz piros féknyerget kértem volna, de azért úgy is menő lesz! :)
Giuntini2020-07-19 19:50:15 // 16324
Igen, ez sokkal élénkebb mint az 59-ben.
zümi1662020-07-19 19:19:02 // 16323
Jól látom hogy Veloce ülések vannak a Juliskádba?
zümi1662020-07-19 19:16:55 // 16322
A konfigurátor becsapós, ott sokkal sötétebb piros van, mint valójában.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.