Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2021-04-08 14:06:16 // 19721
Benzinesekről volt szó :)
Attis2021-04-08 14:05:26 // 19720
Bár csak igazad lenne, de a hahu-n már ma is ott figyelnek 5,3 milliótól magyar rendszámmal a Giuliák. 7 millióig jelenleg is 15 darab van fent az oldalon (Ez több mint a fele az összesen 27 darab használtnak, amit jelenleg hirdetnek). Legyen igazad, de félek, hogy úgy járunk mint a 159-el amiből szó szerint mindent IS behoztak/behoznak. :(
Liquid2021-04-08 13:48:47 // 19719
Ilyesmire gyúrtam én is hiú reményekkel, de rájöttem, hogy magasabbra kell emelni a fájdalomküszöböt :)
samu1262021-04-08 13:21:06 // 19718
Akkor 2030-ra talán már tudok venni 6-7 millióért egy MY20-as Giulia Veloce-t ? :D
Liquid2021-04-08 11:55:18 // 19717
Jelenleg kb. semmilyen sincsen, de ha van az is 8 felett. Ami nem csoda tekintve, hogy folyamatosan emelkedik az új ára nem kicsit.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-08 11:43:45 // 19716
Összeraktam gyorsban egy szemléltetőt az értékvesztésről. 2018-as benzines Giulia Super van a példában, mert annak már látszik hogy most mi az az összeg amiért kb gazdát cserélnek a használtak. A kék a magyarországon vett és eladott autó, a narancs a bárhol máshol az Eu-ban, drágábban vett. Eleve nem rossz az értéktartása, egy év után 80%-ról indulna a görbe. Viszont mivel mi olcsóban vehetjük meg, kiemelkedő, 90% körüli értéke van még egy év múlva is. A 2021-es adat a hazai eladási ár, ami azért nagyjából egyezik az Autoscoutos árakkal, szóval összeér a két görbe.



A benzines autók amúgy is elkezdték a dízelbalhé óta egyre jobban tartani az árukat hosszabb távon is. 10 év alatt 40%-ra esik az érték, amit ha átszámolunk akkori reálértékre (sacc/kb), akkor 10 év alatt értékvesztésen elmegy kb. 70%-a az újkori árnak. Ez egyébként elég jónak mondható. Ha igazam van, és figyelembe vesszük a forint gyengülését, akkor a Vályi Pista féle 5 millás Giulia még 2028-ban sem jön el, inkább 6-7 között lesz az.
AlfaWatch2021-04-07 22:07:58 // 19715
Nálam hideg aszfalton kicsit pattogósabb, de nehezen lehet megcsúsztatni valóban. Hétvégén körforgóban nálam a határt elérte a gumi, igaz 2.ban kicsit keményebben bántam vele és szűkebbre vettem a fordulót, igaz az enyém alatt nem annyira komoly a futómű és a többi.
Tommi2021-04-07 15:58:11 // 19714
Multiair, de ennek utólag már nincs jelentősége, 2 éve nincs nálam az autó :) Az egy Bonalume "plug and play" kütyü volt.
Golyszi2021-04-07 11:28:41 // 19713
1.4 mellik? Multiair vagy T-jet. T-jetet is 2 féle képp lehetett megcsinálni. a Multiairhoz pedig elég volt egy adapter, ha jól emlékszem a turbo csonkjához kellett hozzárakni.

Szerintem a 2.0thoz is ez az adapteres megoldás van.
Tommi2021-04-07 11:07:42 // 19712
Urak, a véleményetekre/tapasztalatotokra lennék kíváncsi :)

A Giuliettámban (1.4 turbó) volt egy diszkrét lefújószelep, amit nagyon szerettem és a Stelviohoz is keresgéltem, de túl sok volt az információ input :) Átszámítva pár ezer forinttól 200 euroig elég sokmindent találtam, de nem igazán tudtam kiigazodni a bőség zavarában. Van valaki. aki tett fel a 2.0 motorra lefújót és ha igen, melyiket és mik a tapasztalatai vele? Érdemes, nem érdemes, ha igen, akkor milyet? Ha valakinek van információja/tapasztalata, kérem ne tartsa magában :)
Piritu - 1.000.0002021-04-07 11:02:34 // 19711
Ma reggel mínusz 3-ban jöttem vele, a körforgalomban most se mertem annyival menni hogy megcsússzon :-)
Piritu - 1.000.0002021-04-07 11:00:45 // 19710
Mert lehet hogy egy szervizes se ment még E6D-s benzines autóval annyit hogy feltűnjön neki hogy másképp viselkedik mint a Lada :-)
leopop32021-04-07 10:21:09 // 19709
Csak program
Kazes☻2021-04-07 10:05:30 // 19708
mr_oven2021-04-07 09:13:02 // 19707
Ismét köszönöm a választ Piritu !
Azt viszont nem értem, hogy két szervizből erre a kérdésre egy sem tud válaszolni.
A válasz, rátesszük a diagnosztikára.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 22:10:54 // 19705
A légfelesleg miatt. Terhelésen nem adhat hozzá levegőt, mert nem gyulladna meg a keverék, a dieselnél azért lehet mert az állandóan légfelesleggel üzemel.
Tapasztalatom szerint felesleges belenyúlni a váltóba, nem lesz jobb a helyzet.
Szabadonfutóba csak "A"-ban kapcsol az enyém, minden más állásban van kapcsolat a motor és a kerék között.
AlfaWatch2021-04-06 21:45:42 // 19704
Szia. 3 hete én is rátettem a PS4-et, szerintem is félelmetesen jók, nálam a 2. szezont kezdik. A téli Dunlop WP5 után mennyei.
mr_oven2021-04-06 20:47:19 // 19703
Kösz a gyors választ, de miért nem akkor égeti a szűrőt mikor egyébként is kap benzint. Miért akkor mikor elengedem a gázt ? Ahogy nő a fordulat lejőn lefelé úgy emelkedik a fogyasztásmérőn az érték. Ez néha meglepetésszerű meglódulással is jár lejtő irányába. Sík terepen ez kb 5 l. Ha 2-esig visszateszem , akkor kilódul 10 fölé is. Ha átvált szabadonfutóba, akkor 2-2,5 l ekkor a fordulat 800. Ez utóbbi még normális is.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 20:31:54 // 19702
Ha hidegindítás után meghallgatod a hangját akkor is keményebb, mert akkor fűti fel a szűrőt. Ilyen a hangja hosszú motorféknél is.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 20:30:21 // 19701
Üdv a részecskeszűrős benzinmotorok világában!
A motor szűrőt folyamatosan égeti. Az első 3 km-en még hideg a szűrő, nem kell neki az égetéshez a benzin. Amint meleg motorféknél "éget" a plusz benzinnel. Ha hosszú a motorfékes szakasz - nálam pl a Großglocknerről lefelé jövet - még több benzint kell adnia, mert nincs terhelés és különben teljesen kihűl a szűrő. Ilyenkor olyan a hangja mint a dieselnek regeneráláskor és bőven 10 liter felett mutat.
Az ősöreg TS motorral az ember hegynek lefelé visszakapja a felfelé elégetett többletet, itt nem...
mr_oven2021-04-06 20:18:37 // 19700
Sziasztok ! Giuliám 1 hónapos lett. Nekem furán viselkedik már első perctől a váltó, ezért kérdezém milyen tapasztalataitok vannak.
Hideg indítás után kb 3 km-ig van motorfék és 0-ba megy a pillanatnyi fogyasztásmérő gáz elvételkor. kb. 3km után gáz elvételkor már nem megy le a fogyasztásmérő 0-ra és visszaváltogatásnál egész 2.-ig és 2000 folötti fordulaton egész 10l-ig is kimegy a pillanatnyi fogyasztásmérő és nincs igazi motorfék hatás. Különösen furcsa mikor ez lejtőn lefelé torténik. Folyamatos fékezés mellett 5-10 l pillanatnyi fogyasztás .
Minden benzines ZF 8HP- így viselkedik ?
Halesz2021-04-06 20:10:38 // 19699
Összességében ez mindenkinek jobb hosszú távon.
carver2021-04-06 17:36:40 // 19698
a piac az ahol adnak vesznek dolgokat. Ahol csak árulnak az a kiállítás :) A járvány nyilván betett a piacnak, de szerintem előtte sem tömte volna be egy nepper a család száját csak Giulia eladásokból...

Az emelés miatt simán elgondolkodok hogy 1-2 évvel tovább megtartsam a kocsit mert egyrészt tartja az árát, másrészt nem kapok nagyon mást ha újat vennék, azt is drágábban... Ettől nem fog felpörögni a piac még akkor sem ha feléledne a kereslet.

Persze az AR-nek ennél nagyobb baja is van de nézd meg a BMW-t hova tolta fel a lepukkant bömösök használt piaca, azok közül a tulajok közül sokan egyszer majd újat vesznek. Ez ugyanaz mind az illegális windows, ha egyetemista korodban letöltötted akkor egyszer majd meg is veszed...
RomeoOne2021-04-06 17:29:54 // 19697
#18316
carver2021-04-06 17:18:37 // 19696
tudtommal csak program, a 200-at fel lehet húzni 280-ra (vagy 300 fölé is ha bevállalósabb vagy) és egy-két kiegészítőtől eltekintve minden ami a Veloce-ban van rendelhető a Superhez is egy kivétellel: az összkerék (ja 2, a Misano blue is csak Veloce-ban van :( ).
Zolibácsi2021-04-06 17:05:05 // 19695
Bár én nem vagyok nagy autónepper, de szerintem kicsit döglött a piac, filléres autók mennek, amin tuti, hogy kicsi a bukás veszélye.
Covid miatt is minek venne bárki autót, ha otthonról kell dolgozni, otthon kell maradni? A ból B be jussanak el aztán annyi.
RomeoOne2021-04-06 16:53:22 // 19694
Ha se a vevőknek, sem az eladóknak nem sürgős, hogy történjen adás-vétel... Nem fiktív amúgy. Ha te most akarsz venni egy Giuliát, akkor ott az ár, azon meg tudod venni. Az ár valós, csak nem likvid a piac.
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-06 16:36:32 // 19693
Majd figyeld a ha.hu-t. A benzinesekre igaz főleg, de elképesztően lassan kelnek el. Közben túl nagy kínálat sincs, pár darab. Teljesen nem működnek a piaci mechanizmusok, nincs normális kereslet-kínálat szabályozás. Itt ez az autó. 2019-es, másfél éve biztos ott áll már Kecskeméten. 2020 januárban kértem rá ajánlatot, nem igazán engedtek belőle. Azóta sem tudják eladni. Nem engednek annyit, hogy bárki elvinné. És ez igaz használtra, készletesre, hogy szakadék van a kínálati ár és a között amennyiért elvinnék. De a kínálati oldal nem enged, a keresleti oldal pedig kb. pár ember. A Giulia piaca nem létezik, az ára egy fiktív szám.
RomeoOne2021-04-06 16:07:11 // 19692
Hát akkor megveszi az, aki látja, hogy most újonnan 13-14-ért venne újat, de csak 10 milliója van rá. Kereslet-kínálat, ha tűnnek el a 10 millás hirdetések a hahu-ról, akkor van piaca, ha csak fél évig ott áll, akkor nem az a reális ára, nyilván.
Aki 3-4 éve nem adott 10-et, az akár adhat is már most. Pénze is gyűlt, volt egy kis infláció is...
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-06 15:59:21 // 19691
Ebben is sok igazság van :-) Így aztán se kereslet, se kínálat.
tirex2021-04-06 14:35:22 // 19690
Tarthatja az árát sokáig, viszont aki újonnan nem adott érte tizenmilliót használtan pláne nem fog.
Giuntini2021-04-06 13:56:29 // 19689
Viszont az új C Mercedes indulóára 15,3 millió forint, Renault származék 1,5-ös turbóval! Akkor az Alfa ezerszer jobb vétel!
samu1262021-04-06 13:49:41 // 19688
Mindig is meg akartam kérdezni, hogy a 200 vs 280 HP között van bármi különbség vagy csak program?
RomeoOne2021-04-06 12:51:50 // 19687
A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!

Mármint a Giulia tulajok szempontjából :D
Akik vennének, azok egyáltalán nem örülnek :D
Halesz2021-04-06 09:05:03 // 19686
A cikk címének azt is adhathattam volna: 13 millió forinttól kezdődnek az Alfák árai Magyarországon

Egymillió forinttal drágultak az Alfa Romeók Magyarországon
leopop32021-04-06 08:52:32 // 19685
Ohh én nagyon szívesen átvennék egy benzines 2.0 Giuliát akárkitől 🤣🤣🙋
Giuntini2021-04-05 23:02:19 // 19684
Ott mindig is volt!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-05 21:52:42 // 19683
A Lengyeleknél van. Viszont drágább, mint itthon a Veloce.
Halesz2021-04-05 21:07:15 // 19682
Ja, és számomra a legnagyobb kérdés: hol van a 280 lóerős, hátsókerekes Giulia?????
Az amerikai piacon ott van...
Halesz2021-04-05 20:59:24 // 19681
Pontosan, idén kellett volna kihozni a facelifetet, mert sajnos - bármennyire is nem akarjuk észrevenni -, a Giulia is öregszik.

Egy minimális - de jól látható - faceliftre kívül és belül szükség van, legkésőbb 2022-ben. Kapásból össze tudnám írni, hogy mi mindent kellene belepakolni, de annyiszor átbeszéltük már, hogy szerintem mindannyian kívülről fújjuk :)

A mostani áremelésnek viszont nagyon jó hatása van/lesz a használtpiacra, soha nem volt ilyen jó ára a 3-4 éves használt Alfáknak!
RomeoOne2021-04-05 17:10:48 // 19680
AlfaOwner-en rendszeresen téma, hogy már kifut a lízing, de nincs mire cserélni a kocsit. A MY20 nem hozott annyi újdonságot, hogy amiatt váltsanak, más meg nincs. Így jobb híján most hosszabb ideig ülnek a meglévő kocsiban. Ami egyrészt hízelgő, mert azt jelenti, hogy annyira jó a kocsi, hogy nem akarják leváltani. Másrészt meg az Alfa elbaltázott modellciklus politikáját mutatja, hogy nincs már legalább egy facelift.
Giuntini2021-04-04 19:23:47 // 19679
Teljesen osztom! A BMW megcsinálta a sima 6 hengeres 340i-t. A Giuliába miért nem lehetett berakni a Maserati V6-osát, hogy ne csak sportmotort aruljanak? Be lehetett volna tömni a hiányzó lépcsőfokot a QV és a Veloce között!
Ami borzalom, hogy még a mai napig megvédik az elbaltázott döntést, az sw hiányát! Ha megcsinálták volna ezeket a dolgokat, akkir lett volna alap továbblépésre! Ferinek meg abban igaza van, hogy ha induláskor ezt az infotaiment rendszert berakják, sokkal jobban indultak volna!
Nem mindenki akar 510 lovas sportmotort! Ha a Maser V6-osát berakják, az egy baromi jó kompromisszum lett volna!
WarbiRunner (Gyuri)2021-04-04 16:51:03 // 19678
Az autoscouton 15e eladó 2017 utáni hármasból több mint 11e dízel. Látható része kombi, és sok a sima alap 136 lovas. Viszont Led lámpás, és bár nem bőrös, de jó tartású, combtámaszos üléses. Ezt a részét elkottázták. Halogén lámpával, ezekkel az alap ülésekkel fújhatják a sportos imázst, de még a prémiumot is. És kellett volna az sw. Plusz gondolom nem kevés múlik a jó lízing konstrukción, Németországban nagyon magas maradványértékkel dolgoznak, sok a lízing cég rizikója. Egy hazai bevált modellel, amit aztán tuti tovább tudnak értékesíteni, viszonylag kiszámítható értéken, kevésbé lehet mellé lőni. Gondolom ez erősen benne lehet.
A q más játékszer, az autogyár hasznát az alap flottás eladások adnák normál esetben.
Az áremelés pedig már inkább veszteség csökkentésről szólhat, mindegy mennyi fogy, sőt jelenleg jobb is ha kevesebb, kisebb a darabonkénti bukó.
Plusz tényező, hogy nálunk volt magasan a legolcsóbb az Alfa összes modellje, és ez nagyjából tovabbra is igaz. Aki erős árakat akar látni, csak konfiguráljon egyet az osztrák oldalon. :-)
RomeoOne2021-04-04 15:41:04 // 19677
Meg az M3 tavaly csak kb. decembertől volt elérhető. Azt úgy nem nehéz megverni :D Mondjuk tény, hogy a Giulia Q is csak kb az év második felében volt rendelhető Európában, szóval azért elég jó számot produkált.

A helyzet az, hogy 5 éves a modell. Innen már nem fog felfutni az eladása, ha nem csinálnak valamit. Aki akarta, az már megvette. Az, hogy a MY20-szal a full szar infotainmentből csináltak egy alsó-közép kategóriást, az még édes kevés. Főleg, hogy még mindig hiányzik belőle egy csomó minden, amit prémium autóként már alapként kéne adnia.

Ha jönne egy rendes facelift, akkor az lendíthetne a dolgon.
carver2021-04-04 14:54:40 // 19676
lehet hogy a Q eladásai agyonverik az M3-at de 2020-ban a Giuliából 7500-at adtak el Európában BMW 3-as sorozatból 118.000-et.... 2019 is hasonló. Nem egy liga.

Hallottam már olyat (pl Németországban a kedvenc építészet/belsőépítész magazinomnál), hogy felvitték valaminek az árát és elkezdtek többet venni belőle. De Magyarországon ez most nem fog megtörténni - szerintem.

Jogos, hogy nagy az olló, de a Giulia ezeknél a darabszámoknál biztos nem a reexportból élt. Kíváncsi lennék, hogy külföldön vajon emelnek-e, szerintem egyszerűen csak beáldozták a magyar piacot a nyereségesség oltárán, kiszámolták, hogy 200 darabnál tökmindegy, adjunk el inkább 100-at de keressünk is rajta rendesen.

Ha a kereskedők ebből visszakapnak valamit akkor ok ha nem akkor őket legalább annyira megszívatták mert még kevesebb szervízbevételük lesz.
RomeoOne2021-04-04 10:32:38 // 19675
Kb. erről lehet szó. Bár a forint gyengülés még mindig csak egy kisebb része a dolognak. átszámolva, itt egy QV-t 70e € alapáron vettél meg eddig, 360-as euróval számolva. De még 330-assal is csak 77e €. A németeknél 90e € az alapmodell, az olaszoknál 96,5e €. Óriási a különbség és ez kb. fent áll a kisebb modelleknél is. Túl nagyra nyílt az olló, kicsit összébb kell húzni az árakat egymáshoz.
leopop32021-04-04 08:48:12 // 19674
Szerintem is többet kéne hangoztatni a reklámokban hogy a sima verziók a QV-ból vannak eredeztetve!
esvé2021-04-04 08:13:47 // 19673
meg kellene nézni, hogy külföldön hogyan alakultak az árak. Itt Magyarországon nem lehet meglepődni az vastag áremelésen, 10%ot esett az eur/huf mostanában. Ha csak ennyit emelt a kereskedő, akkor a proftja még nem is változott, csak a beszerzési árat korrigálta.
Giuntini2021-04-04 00:29:59 // 19672
Azért jó lenne a másik oldalt is megnézni! A Giulia Quadrifoglio eladásai agyonverik a konkurenciát! Többet adtak el jóval a Mercedes C AMG-nél és a BMW M3-nál itt Európában! Azért ez már beszédes adat! Ezt az olasz Club Alfa közölte, számadatokkal alátámasztva! Tehát aki igazán szupersportautó kvalitású négyajtós szedán mellett dönt, az az Alfát választja! Ez azt jelenti, hogy még mindig megvan az Alfa vonzereje, természetesen ebben a szegmensben érzékenyebbek a vevők egy Ferrari eredetű motor hallatán. Ezt kellene kihasználni reklámban, hangoztatni a "mezei" típusok hasonló vezethetőségét, kvalitásait, kihangsúlyozni hogy ezek a modellek a Quadrifoglio-ból vannak eredetezve!
Másik kérdés, viszont jogos! Ha a Q ennyire vonzza a vevőket, akkor miért nem mennek jobban a "mezeiek" mondjuk a BMW-vel összehasonlítva? És itt jönnek az elhibázott döntések, a Sportwagon és a V6 dízel hiánya, a hibrid nélkülözése. A Ghibli megkapta az Alfa motort mild hibrid rendszerrel 305 pacival, a Giulia miért nem? A Maser megkapja az Alfa motort, ugyanakkor a V6 dízelről meg lemond az Alfa??? Lehet mondani hogy a dízel halott, de a BMW kínál ilyet, és eladják! Mert nem lehet minden embert hülyének nézni a környezetvédelmi blamával, aki nagy sebességgel és olcsón akar autózni autópályákon, az ilyet vesz!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.