Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2021-08-05 10:31:46 // 21068
Ez is igaz, viszont visszafordulni nem egy tollvonás. Amikor egy valag pénz és pár év meló már benne van a villanyban, nem olyan egyszerű megcsinálni, hogy hopp, akkor mégis fejlesszünk benzinest. 1-2 év és ember sem lesz rá. Minél tovább tolják erővel a villanyt, annál nehezebb lesz visszacsinálni. Az egy dolog, hogy betolják egy zsákutcába az autóipart, nyilván tudják mi a cél vele, mert ennyire hülyék nem lehetnek.

Amíg nem tiltják, nyilván lesz valamilyen belsőégésű motoros autó is. Kérdés, hogy jó lesz e az nekünk. Már a mai benzinesek, dízelek is le vannak szedálva, nincs gázreakció, és még a Giulia is normál módban elég spórolósra veszi a figurát. A downsizing is egy marhaság volt, a dízelek kiirtása is és a suv őrület is. Amikor a középvezetőnek céges autónak a 2.0 tdi Passat helyett 1.5 tsi Skoda suvot vesznek Németországba mászkálni, akkor már nagy a baj. És az a durva, hogy a hatótáv botrányos. Az 50l-es tankkal nagyon jó esetben szalad el 400km-t autópályán. Ha kicsit sietsz, inkább a 300-hoz lesz közel. A zsákutcában benne vagyunk már nyakig.
Liquid2021-08-05 09:31:19 // 21067
Hát igen, még a következő választásig is nehéz politikusként nem nagyot mondani, de 10-20 éves távlatban bármit elbír papír meg az internet.
Én is szívesen jósolok bármit, maximum nem jön be :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 09:00:32 // 21066
várjuk ki a végét, én nehezen tudom elhinni, hogy 5 év múlva mindenki csak elektromosat fog gyártani vagy az a gyártó jár jól akinek lesz alternatívája, elnézve a hazai gépparkot az átlag 14 évével ... szájeszfiksőn ezek a kijelentések :DDD
leopop32021-08-05 07:37:07 // 21065
Sajnos pontosan így van! 😅
Giuntini2021-08-05 00:19:29 // 21064
Ez jelenleg a ki tud nagyobb faszságot mondani verseny!
Alfa Amore2021-08-04 23:47:03 // 21063
2023-2027. Nektek mi a tervetek erre az utolsó 5 jó évre?

Én még kivárok a Giuliámmal, de 2024 körül szeretném majd becserélni egy utolsó benzinesre... Persze jó lenne egy Q, de egyelőre álomnak látom (meg akkor már én inkább a 4C-t választanám)
leopop32021-08-04 23:09:27 // 21062
Cityn elmondta a főni hogy nem így lesz :DD
És remélem!
leopop32021-08-04 23:06:57 // 21061
Teljesen igazad van. Óriási plusz +1
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-04 17:21:28 // 21060
szerintem meg egy hangzatos kijelentés de amíg a falunkban a pizzérában bővítenénk az elektromos hálózatot és a 3x50A-ra húzza a száját a főúton az EON akkor a kis utcákban mi lesz, ha netán 2 embernél többnek lesz elektromosfosa?
engem nem nagyon érdekel az egész az uccsó szériából veszek egyet aztán tőlem gyárthatnak csak elektromost...
Kazes☻2021-08-04 16:57:17 // 21059
Most sírjunk, vagy nevessünk?! 🤔🤨
😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-04 16:18:18 // 21058
Az iparban nem látszik mozgástér a dolgok visszafordítására. Nem valószínű hogy meggondolják magukat, mert nincs más lehetőség. Szerintem a valószínű forgatókönyv:

2022 nyara, jön a Tonale. Még benzines és hibrid hajtáslánccal, illetve év végére akár elektromosan. Talán lesz sportkivitel ami nem csak 1.3-mas, hanem 2.0 GME, de az egy vagyon lesz, nehogy sok fogyjon.
2023, kihozzák a Brennero-t. Esetleg meglepetésként egy Giuliettát, ami a Tonale technikáját kapja.
2023 végén kifuttatják a Giulia/Stelvio párost és már mutogatják az utódot. Megidézzük 2011-et, amikor a 159 kifutott, és Giulietta-Mito modellválasztékkal kápráztatott minket el az Alfa Romeo.
2024 során megérkezik a Giulia utódja a közös villanyos STLA platformon, amiről ezerszer elmondják majd, hogy a Giorgo génjei benne vannak, de korlátozottan lesz hihető. Nehéz, közös platform, mese habbal.
2026 környékén érkeznek a villanyos kistesók. Könnyen skálázható a villany technika, így több modell is jöhet, Tonale utód, Giulietta, MiTo és Brennero utód, év végére lehet hogy 5-6 modellje is lesz az Alfa Romeonak. Ezek nagy része hangolásban és kinézetben fog eltérni a Peugeot hasonló modelljeitől.
2027-re kivezetik a régi Tonale-t és ezzel az utolsó belsőégésű motoros Alfákat.
tdemeter2021-08-04 15:35:16 // 21057
"az elkövetkező 5-6 évben" Addig még sok víz folyik majd le a dunán, meg is gondolhatják magukat.
Másfelől meg ideje volt már, minden nagy gyártó ezt nyilatkozza, ők sem maradhattak le.
Tulajdonképpen régen lennie kéne már 1-2 ilyen modellnek, az lenne a normális - szerintem.
esvé2021-08-04 15:27:19 // 21056
...nem tudom mennyire megbízható a forrás, de érdekes a
hír:(
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-04 10:43:57 // 21055
tervben a Toszkán körút csak a gyerekek nélkül vagy ha öregszenek őket még rohadtul nem érdekli...
tdemeter2021-08-04 10:34:47 // 21054
Az egy igazi hardcore szakasz:) Én is mentem már ott, amikor még nem volt meg az alagút.
Háát, bevallom nem volt időm nézelődni, folyamatosan arra kellett koncentrálni, hogy ne nyírjon ki valaki az úton...
Giuntini2021-08-04 00:46:59 // 21053
Appenineken keresztül, a régi két sávos autópályán Bologna és Firenze között ennél még nagyobb csodák is voltak!
leopop32021-08-03 23:31:35 // 21052
*gondom
Csak telefon telefon kijavit....
leopop32021-08-03 23:29:52 // 21051
Az a gond egyre jobban fogalmazaod meg mik azok a a dolgoka amiket nem szeretek a Brerában de gondolom már nem lenne velük a Giuliával :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-03 22:50:54 // 21050
Az a fura, hogy nem sokkal magasabb mint a 159 volt, de épp eléggel. Sokkal rövidebb az orra, sokkal puhábban mozog ki bármit, és tényleg érezni lehet hogy hol megy. Betévedtünk véletlenül a töltésen futó útra. Egy sáv, autó alig, viszont biciklis az volt sok. Az, hogy a kerék fele lógott le az aszfaltról, úgy húzódok félre, az egyszer oké. Kétszer oké. De a Giuliával bármennyiszer megcsináltam. Sosem döccentem mellé. Egyetlen autómmal sem volt ennyire, hogy hol futnak a kerekek. Érződik valamiért :-)
leopop32021-08-03 22:41:57 // 21049
Ez kéne nekem is
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-03 20:47:52 // 21048
Na, mi csak a szomszédba autóztunk el, csináltunk egy Hortobágy, Tiszató napot. Végre végre. Mindenhova simán be tudtam menni, szépen puhán még kisebb gödröket, ezt azt is átlép a Giulia, meredek töltésről levezető úton feltolatni, szűk töltés szélén miliméterre gurulni, mindent tud. Aztán lassítás nélkül tempomat 118-al úgy jött haza a 33-ason, mint az álom. Végre szabadon oda megyek ahova akarok, nincs hasmagasság para, nincs vesekő rázó hánykódás. Nagyon tuti :-)
leopop32021-08-03 09:56:28 // 21047
Jaaa 😆
RomeoOne2021-08-03 09:41:38 // 21046
Na, elmentek itt a világ végére, hogy 60-al kanyarodjatok autópályán :D Akkor inkább mentem volna repülővel, meg TGV-vel, szupergyors vonatot úgysem próbáltam még :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-03 08:29:52 // 21045
faxa kis út lehetett! Mi annak idején Genovát az A7-ről közelítettük meg az is 3 sávos és 60-nal lehetett a kanyarban menni :DDD
Kócosw2021-08-03 06:02:42 // 21044
ültetés elve : ültesd le annyira hogy ne tudd használni és használd... 😊
Giuntini2021-08-03 01:02:18 // 21043
Szerintem nincs azzal a pályával semmi gond! Vagány kis útszakasz, én mindig szerettem...
leopop32021-08-02 22:09:42 // 21042
Én ezért nem ültetem le
Több kínlódás mint öröm lenne vele sajna itthon...
Piritu - 1.000.0002021-08-02 21:56:00 // 21041
Jó kis túra lehetett :-)
Kócosw2021-08-02 21:45:57 // 21040
en parkolokba csak tolatva allok be.a flexibilis toldat is elllett nyirva mélygarázsbol feljovet.egyszer nem jo szögben erkeztem a felhajtora es leért.A duplex parkoloba tojasokon tolattam le mert majdnem leért a küszöb.nemtudom milyen autokra szabják ezeket,max lada niva kategóriára.
carver2021-08-02 21:43:47 // 21039
az volt most a különbség az eddigiekhez képest, hogy a kisebbik lányomnak már elég az ülésmagasító ráadásul az utazás idejére cseréltem a barátainkkal, az övék kevésbé széles és azt most beraktam középre. Így a két szélső ülés teljesértékű üléssé vált és hátul is mindenki kényelmesen utazott...
RomeoOne2021-08-02 21:37:37 // 21038
Hát, ha valami bukkanót látok, fekvőrendőrt, nyomvályút, már szorítom a fogaim. Kb az összes Giulia Q-nak le van horzsolva a karbon front splitterének az alja, sok képet láttam, amin meg vannak emelve. Na, nekem így 1300+ km után még karcmentes, lekopogom.

Viszont a hátsó diffúzor egyik uszonyát sikerült odasimítanom egy mélygarázsból feljövet, pedig arra nem is nagyon számítottam. A kijárat meg az út szintje között volt egy szintkülönbség, az orrával simán átmentem rajta óvatosan, aztán ahogy a hátsó kerekek lehuppantak, hallottam, hogy ott bizony még más is leért hátul. A két jobb oldali diffúzor uszonynak aztán alánéztem, láttam, hogy azoknak az alja ért le. Mondjuk funkcionális kár nem esett, látszani meg nem látszik, csak ha aláfekszik az ember. Meg ez nem is karbon, csak műanyag. Ennyivel még kiegyezek :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-02 19:31:20 // 21037
Ez nagyon jó lehetett4:-) Nekünk még jópár év hogy ilyen nagyobb utakat bírjanak a gyerekek, de eljön az is. Legalább tudom, hogy hárommal sem probléma. Ebben nekem referencia vagy :-)
carver2021-08-02 18:29:52 // 21036
ja és a Nizza-Genova közötti hullámvasútról nehogy megfeledkezzek, amikor az ember azon gondolkodik a 3 sávos autópályán, hogy a kanyarban a 85 nem lesz-e túl sok a családnak... Szerencsére lekötötte őket a több száz méterrel alattunk hullámzó tenger :D

(Már amikor a rossz minőségű autópálya meg az alagutak látni engedik - azért ha a franciák olyan javulást hoznak az Alfának amennyivel jobbak az utaik akkor nem kell aggódnunk :)
carver2021-08-02 18:25:16 // 21035
Kicsit Auxerre közelében a barátainknál, kis hajókázás a Loire menti csatornákon, pár nap fürdés a Pireneusok lábánál (Narbonne-Perpignan között). És közte rengeteg élménymegálló, némelyik tervezetten (Salzburg, Colmar, Millaui viadukt, Nizza, Ljubljana), némelyik véletlenül a dugóknak és a Waze-nak köszönhetően.

Így fedeztünk fel pl egy csodálatos utat, aki Salzburg-München között jár és ráér annak NAGYON ajánlom hogy térjen le az autópályáról (vagy fel sem menjen egy Salzburgi fagyizás után) és Bad Reichenhallból a 2101-esen majd a 305-ösön keresztül menjen át Inzellbe, és csak utána vissza az autópályára. Ezek azok az utak mikor nem tudja az ember melyik okoz nagyobb örömöt az őt körülvevő elképesztő szépségű táj vagy az hogy az Alfa mennyire elemében van (megpakolva is) a szerpentinen :D
Piritu - 1.000.0002021-08-02 17:33:55 // 21034
Gratula!

Merre jártatok?
Piritu - 1.000.0002021-08-02 17:27:56 // 21033
Tegnap mentem egy OFF után. Négy (azaz 4db) kipufogó volt rajta, ebből 3 volt kamu :-DD
Kazes☻2021-08-02 17:26:19 // 21032
Hehehe... hát ez hatalmas... „Mutatós műszerrel, hátul lyukas kipufogóval.”! XDDD
Kazes☻2021-08-02 17:23:28 // 21031
Megkellet volna tanulni vezetni és ezzel együtt érezni az autót! :P
;)
XDDD
carver2021-08-02 17:06:19 // 21030
Sajnos lemaradtam az Alfacityről pedig nagyon készültem rá, szívesen találkoztam volna élőben a fórumos legendákkal :) Azóta sem vitt rá a lélek hogy megnézzem a Backstage-et meg egyéb élménybeszámolókat, hogy miről maradtam le :(

Cserébe - kizárólag Gyuri utazóautós posztja hatására ;) (na jó meg azért mert nem gyűltek a kilométerek a covid alatt) - belevágtunk az utolsó pillanatig lebegtetett Franciaországi körútba. Csatlakozok Gyurihoz: hogy jó utazóautó-e a Giulia? Nem jó. Zseniális.



5 ember (4 nagykorú, 1 kicsi) , tetőbox, alsó hangon 400kg plusz, klíma, 80% autópálya 140-150 között.

Alpokon át oda-vissza ezzel a csomaggal? Nem akadály, emelkedőn is lehet előzni :) Az egyetlen hely ahol rossz érzésem volt az a német autópálya, de nem az autó miatt, az bírta volna, csak a tetőbox miatt nem akartam tartani a tempót a gyorsabb autókkal... Nehéz volt megállni :D
Kócosw2021-08-02 16:29:03 // 21029
akko nem ajanlom münchent neked közlekedni,parkolni etc... 😁
Kócosw2021-08-02 16:27:48 // 21028
környezettudatosnak? 😁 a hibrid kocsinak nagyobb volt a fogyasztasa ugyanazon a szakaszon mint a dizelnek.Jah merh9gy cipelni kell az akkupakkot.. hat van ilyen bringa 😁
RomeoOne2021-08-02 16:26:00 // 21027
Hát inkább kiszállok és megnézem, mint hogy egyszer csak a recsegést hallgassam, hogy odaért valahol, mert úgy gondoltam, hogy elmegy az.
Mire ebben a színben kapok új elemet...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-02 16:23:40 // 21026
Ezt én sosem fogom átérezni, ez már teljesen biztos. Én a Brillante kedvezményből még a tolatókamerát is passzoltam. És az első radart is. Kell a fenének, nem is hiányzik. Lett helyette nagy fék, széles felni, váltófül, doppelauspuff XD

A mérlegen ez van. Ilyen technikát kapunk, de funkció arzenált nem, vagy fordítva. És a Stellantis létrejötte óta egészen nyilvánvaló, hogy ez meg fog fordulni. Sokkal kommerszebb techika lesz az Alfák alatt, up-to-date fedélzeti kütyükkel és funkciókkal. Akinek a műszaki tartalom számít, annak szűk a határidő. Akinek az egyebek, az engedje el és várjon a jövő Alfáira. Biztosan jók lesznek, Alfás jegyeik lesznek, szépek lesznek. Már a többségnek fognak szólni.

Én akárhányszor ránézek a Giuliára, megnyugtat. Nekem ennyi kellett most a boldogsághoz. Mutatós műszerrel, hátul lyukas kipufogóval. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-02 16:21:19 // 21025
ne már... baszki vegyél tankot, ha attól félsz nem férsz el vagy nem érzed az autót :DDD
RomeoOne2021-08-02 15:46:09 // 21024
Csak az a baj, hogy ez nem az a műszaki tartalom, amiért manapság pénzt adnak az emberek. Amiért meg igen, abban meg kimondottan le van maradva az Alfa. És nem csak olyan dolgokban, amik azoknak kellenek, akik nem a vezetéssel foglalkoznak. Én pl. a 360 fokos kamera hiányát nagyon érzem.

Gondold el milyen nekem parkolóházakban meg egyéb szűk, magas padkával rendelkező helyeken manőverezni. Úgy, hogy a kocsinak a küszöbe a legszélesebb része, ami még jó alacsonyan is van. Volt, hogy parkolóházba úgy tudtam bemenni, hogy tökig ki kellett tekerni a kormányt, szűk behajtó, ami 180 fokban visszafordít, széles padkával mindkét oldalon... Megálltam, kiszálltam, megnéztem, hogy elfér-e. Láttam necces. Visszaszálltam, gurultam 30 cm-t, megint kiszálltam, megnéztem, vissza, korrigáltam, megint 30 cm, megint kiszálltam, ezt így egy párszor eljátszottam.
Mögöttem meg állt a sor...
Persze egy ilyen autónak megvan az az előnye, hogy nem ugat be senki, hanem csendben vár a sorára, de azért kényelmetlen a dolog.

Most egy 360 fokos kamerával pont nem lenne szükség az ilyen szarakodásra. És még azt sem lehet mondani, hogy micsoda nagy kívánság az ilyen. Anyámék 2014-es Nissan Note-jában is van. Ez meg elvileg egy prémium autó lenne....
RomeoOne2021-08-02 15:37:58 // 21023
És tényleg :O Ezt nem is néztem, de most nem csak az alapárakat növelték, de az extrákat is.
A Trofeo fehér maradt 855k (az is gyöngyházfény), de a Montreal már 1,01M (tuti, hogy ennyi lesz akkor az Ocra is).
5-10 ezrekkel a néhány százezres extrákat is megtolták (100-500k között, ahogy néztem), de a Kermámia fékek 400k-val lettek drágábbak, most már majdnem 3 milla a felár.
Az Akra meg +100k-val msot már 2 milla.
De a Sparco ülések maradtak 1,4M meg a karbon tető is 800k továbbra is.
Érdekes
Liquid2021-08-02 15:37:28 // 21022
Ehhez nem elég szimplán környezettudatosnak lenni, jelentős mértékű sznobság és hülyeség is kell :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-02 15:03:59 // 21021
A debreceni Merci szalonban segítettek a papírozást egyszerűsíteni, volt alkalmam szétnézni. Amikor megláttam egy uni fehér B Mercit ezerhármas motorral (hibridesítve) MBUX és lópikula cintányér felszereltséggel 17M fölötti áron kirakva, hát én majdnem dobtam egy hátast. Azt az autót konkrétan nem nézem annyiba mint a Giuliettánkat.. Tudom, nem vagyok elég környezettudatos XD
aranytl2021-08-02 15:02:57 // 21020
A Montreal zöld már millió feletti felárral van és az Ocra még mindig nincs a konfigurátorban :(
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-02 14:53:42 // 21019
A konfigurátorban eddig is benne volt a Business, szerintem azt nyugodtan figyelmen kívül lehet hagyni. A műszaki tartalomhoz képest a teljes kínálat túl olcsó volt, és még most sem drága.

Egy G20-as 3-mas BMW-ben nem nagyon találsz kettős keresztlengőkart elöl, alumínium karosszéria elemeket, karbon kardánt, de szerintem vízhűtéses intercoolert sem. Vagy elég ránézni a váltófülekre. A 2019-ben kihozott 3-mas sincs egészen azon a műszaki szinten mint a 2016-os Giulia. Az árak pedig ott is mennek szépen... A Giulia első futóműve, anyaghasználata inkább a C Mercivel összevethető. Abból érdemes ránézni egy 2l-es C300 kezdő árára. 18.8. Persze ezerötös benzinessel már 14-ért is hazavihető.
Ehhez képest raktárról még most is simán hazatolható egy Giulia 12 alatt. És nem 1.4-es...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.