WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 14:10:29 // 21226
Volt nekem is keleti verdám XDD Azt szét kellett szedni, az egészet újra kitalálni, áttervezni, megépíteni és akkor lett jó :-)
carver2021-08-12 14:03:46 // 21225
az előbb két Giuliát is láttam az Apor Vilmoson mindkettő Monte Carlo kék volt (és lakik még egy a Németvölgyin is). Szóval nehezen hihető hogy ne vitték volna ezt a színt és ezért szűnik meg...
Piritu - 1.000.0002021-08-12 11:53:45 // 21224
bolt = volt
Piritu - 1.000.0002021-08-12 11:47:02 // 21223
" sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott." - anno meg a MERKUR telephely mellé költöztek akik a zsírúj kocsit atomjaira szedték és újra összerakták. Azoknak a kocsiknak bolt "értéke". :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 11:34:10 // 21222
a passiót meg kell hagyni azoknak, akik azt választják...
Nasuto2021-08-12 11:22:24 // 21221
Magam sem írhattam volna le jobban. Leo, egy V6 Brera-t (bár nem Busso, de azért nagyon szépen szól) vagy akár egy 1.8TBi-t (ha találsz,,,) szerintem simán ki tudnál hozni a mostani eladásából, a full fény és egyéb rengeteg ráfordított időd árából.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 10:38:18 // 21220
Biztos ráér a srác, eszembe nem jutna ennyit felújításra költeni. :-) Ha ilyen autót szeretnék, simán vennék egy gyárias állapotú, keveset futottat. Lehetőleg különleges darabot. Egy ilyen ha sokáig megtartom sokkal értékesebb is lesz mint egy összefújkált darab. A veteránosok közt is egyre többen állnak hozzá úgy, hogy jobb egy kicsit használtas, kicsit patinás, de sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott. Nyilván minél öregebb szerkezet, erre annál kisebb az esély.
A helyedben elgondolkoznék egy cserén. Most úgy gondolod, hogy örökre megtartod a 2.2-t, aztán ez majd egyszer megváltozik. Rengeteg pénzért lefényezteted, s ennek az összegnek búcsút mondhatsz. Ha majd egyszer eladnád, még hátrány is lehet. Ha csinálsz egy cserét, és bevásárolsz egy olyan darabot ami ritka, jól felszerelt, és még v6-os is, igencsak jó értéktartásra számíthatsz. Ha egyszer úgy gondolod, hogy kipróbálnál valami mást, egy értékes autód lenne, amiből biztosan jól tudsz kiszállni. Eladod a 2.2-t, hozzáteszed amit a fújkálásra szántál, és van egy komolyabb, értéktartóbb és különlegesebb Brerád. :-)
A helyedben elgondolkoznék egy cserén. Most úgy gondolod, hogy örökre megtartod a 2.2-t, aztán ez majd egyszer megváltozik. Rengeteg pénzért lefényezteted, s ennek az összegnek búcsút mondhatsz. Ha majd egyszer eladnád, még hátrány is lehet. Ha csinálsz egy cserét, és bevásárolsz egy olyan darabot ami ritka, jól felszerelt, és még v6-os is, igencsak jó értéktartásra számíthatsz. Ha egyszer úgy gondolod, hogy kipróbálnál valami mást, egy értékes autód lenne, amiből biztosan jól tudsz kiszállni. Eladod a 2.2-t, hozzáteszed amit a fújkálásra szántál, és van egy komolyabb, értéktartóbb és különlegesebb Brerád. :-)
leopop32021-08-11 23:28:38 // 21218
Hát igen ezt rudom de ilyen a szerelem 😅🤣🤣✌
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
leopop32021-08-11 23:18:52 // 21217
Azon kívül hogy körbe karcos mindenhol mert az olasz idős tulaj gépi mosó a vitte mindig, az első lököst komplett fújni kell, géptetőt is lakk hiba miatt, hátsó lököst is illetve a két hátsó sárvédőívet is ahol a keréknél a védő matrica van mert az egyik oldalt nem tették vissza mikor az előző tulaj fújta. Valamint a két első sárvédő elemet szintén lakkhiba, valamint a 2 ajtóéleket is. És a két visszapillantót is.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
RomeoOne2021-08-11 23:15:47 // 21216
És ráköltenél több 10ezer eurót? Lehet hamar meglenne a Giuliàd, ha inkább arra raknád félre🙃
leopop32021-08-11 23:10:36 // 21215
Amúgy azt nem is értem pedig élőben látszik, úgy néz ki képek ennyire nem adják vissza.
Hidd el kell sajnos.
Tudtam mivel olasz volt ugye de cserébe mindenhol rozsdamentes.
De az a gond nagyon maximalista vagyok az autómmal szóval ha nem kéne is ezzel foglalkozom állandóan 🤣🤣🍀
Hidd el kell sajnos.
Tudtam mivel olasz volt ugye de cserébe mindenhol rozsdamentes.
De az a gond nagyon maximalista vagyok az autómmal szóval ha nem kéne is ezzel foglalkozom állandóan 🤣🤣🍀
leopop32021-08-11 23:07:14 // 21214
Igen lassan 2 éve ezen gondolkodom.
Egy holland Brerás srác 3.2 automatával csinálta meg sőt ő teljes felújítást csinált. 30-40 ezer euróért...
Képekkel dokumentálta az egészet illetve 2 éve beszélgetek vele erről, pont ezért hogy mikkel jár a folyamat ugyhogy tudom mire kell számítani. Viszont jól esik hogy figyelmeztetsz rá!
Illetve szerencsére olyan emberhez kerül akire rá merem bízni, illetve sok dolgot magam fogok csinálni majd a kiszereléssel.
Egy holland Brerás srác 3.2 automatával csinálta meg sőt ő teljes felújítást csinált. 30-40 ezer euróért...
Képekkel dokumentálta az egészet illetve 2 éve beszélgetek vele erről, pont ezért hogy mikkel jár a folyamat ugyhogy tudom mire kell számítani. Viszont jól esik hogy figyelmeztetsz rá!
Illetve szerencsére olyan emberhez kerül akire rá merem bízni, illetve sok dolgot magam fogok csinálni majd a kiszereléssel.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 22:19:14 // 21213
Nekem megy.
DrB2021-08-11 21:30:32 // 21212
így próbáltam, ez nem működik, pedig azt írja: "Sikeres adatmódosítás"
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 21:16:33 // 21211
A turbó Garrett Gt2056KSZ.
RomeoOne2021-08-11 20:56:25 // 21210
Adataim -> Bemutatkozás:
Aztán "Mentés", működnie kéne, nekem működött.
Aztán "Mentés", működnie kéne, nekem működött.
DrB2021-08-11 20:28:41 // 21209
Hogy lehet a bemutatkozó sorokat a `Saját oldalam` alatt megváltoztatni (ideje lenne)? Ha beadom az új szöveget, annak ellenére, hogy "Sikeres adatmódosítás" üzenetet ír, mégis a régi szöveg marad. Több böngészővel is kipróbáltam...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 20:10:28 // 21208
Ezen van mindkettő. :-)
G-MANN🍀2021-08-11 20:07:59 // 21207
zümi1662021-08-11 19:56:33 // 21206
Ezt én is megjátszhatnám, már nem lehet rendelni pasztell lakk feketét, meg világos alu színű Performance felókat se.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 19:18:01 // 21205
A korábbi modellekhez képest a my21-nek változott a légmennyiség mérője. Egy fura szerkezet került fel. A helye a korábbi verziókon is meg volt a szívócsövön.
Szerintem a gpf-től is jönnek bele csövek, valami kombinált szenzor lehet?
A turbó méretén sem tértem még napirendre. Hatalmasnak tűnik. És simán behallatszik alacsonyabb fordulaton D-ben amikor elkezd betölteni.
Szerintem a gpf-től is jönnek bele csövek, valami kombinált szenzor lehet?
A turbó méretén sem tértem még napirendre. Hatalmasnak tűnik. És simán behallatszik alacsonyabb fordulaton D-ben amikor elkezd betölteni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 17:39:22 // 21204
Szerintem úgy általában ez a jó megoldás. A 159-en nekem volt kormányon lévő, próbálj meg azzal kormány átfogás közben váltani. Nem tuti XD Szerintem jobban kézre esik a kormányoszlopon lévő. Aki összekeveri a kezeit, az végezzen koordinációs gyakorlatokat :-) Nyilván ergonómiailag egy utcai autón szinte indokolatlan, utcán az index és az ablaktörlő fontosabbak. Kivéve egy rendes olasz autóban, ahol a fentiek másodlagosak, és a vezetési élmény számít.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 17:25:20 // 21203
Várkonyi Gábor mai képe :-) Szintén Gandini.
A rendszáma alapján ez az én céges autóm XDD
A rendszáma alapján ez az én céges autóm XDD
Giuntini2021-08-11 16:08:42 // 21201
Valószínűleg a Giulián ez volt a jó megoldás. Végül is a Ferrarik is utcára tervezett autók, nem versenypályára. Viszont a 4C-nél szerintem a kormánynak olyan az áttételezése, hogy ott ez volt a kézenfekvőbb. Szervo nélkül, és szerintem egy kitekerésnél már el is fordult az autó.
RomeoOne2021-08-11 15:41:06 // 21200
Igen, de még mindig ott van az, hogy van, hogy át kell fognod a kormányon. És akkor hamar belezavarodsz, hogy hol-melyik váltófül van. Megszokás kérdése, mindkettővel lehet élni. Nekem jobban tetszik így :)
aranytl2021-08-11 15:11:29 // 21199
Réges-régen is kanyarodtak gyorsan, akkor alakult ki ez a séma. Manuális váltóval kanyarban nem váltasz, különben oda az egész. Tempót és időt veszítesz, rosszabb esetben kisodródsz, mert egy kézzel fogod csak a kormányt, vagy a nyomatékváltozás megtréfál :)
Ezzel az automatával lehetne kanyarban is váltani, mert egyszerű és gyors. Talán nem dobja el a farát. Viszont ha jól vezetsz nem érdemes.
Ezzel az automatával lehetne kanyarban is váltani, mert egyszerű és gyors. Talán nem dobja el a farát. Viszont ha jól vezetsz nem érdemes.
aranytl2021-08-11 15:03:02 // 21198
Én a különálló kézifék nyereg magyarázatát nem értem. Alap, hogy a forró féket visszahűtöd és utána állsz meg. A forró tárcsának se a meleg se a hideg betét szorítása nem jó.
Simán azért van külön nyereg, mert a 4 dugattyús brembo csak hidraulikus, és nem alkalmaztak dobféket mint a többi gyártó.
Simán azért van külön nyereg, mert a 4 dugattyús brembo csak hidraulikus, és nem alkalmaztak dobféket mint a többi gyártó.
RomeoOne2021-08-11 14:36:45 // 21197
Figyelj, erre van tervezve a kocsi. A lényeg, hogy ha nem tudsz úgy váltani, akkor nem a váltókar a hibás. Ezt kéne megtanulnia az újságírónak :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-11 14:27:58 // 21196
szeretem ezeket az elméleti kanyarvételeket :DDD
RomeoOne2021-08-11 14:25:55 // 21195
Giuntini2021-08-11 14:19:58 // 21194
+ a fixen álló váltófülek téma, mikor már ezerszer el lett magyarázva, hogy miért így ideális! Az összes Ferrarinál így van! Sohasem kell keresni kanyarban, hogy hol van a váltófül!
Halesz2021-08-11 14:17:18 // 21193
Nagyon jó teszt!
Már már azt érzem, hogy az "anyaghasználat és a kidolgozás" csak azért került az ellenérvek közé, mert nem volt mit odaírni...
Már már azt érzem, hogy az "anyaghasználat és a kidolgozás" csak azért került az ellenérvek közé, mert nem volt mit odaírni...
Giuntini2021-08-11 14:05:04 // 21192
De miért? Nem tenném! A gyári fényezést semmi sem pótolhatja! Ha nem vagy elégedett a fényével, vagy karcos, miért nem viszed el egy normális és szakszerű gépi polírra?
Nasuto2021-08-11 13:46:30 // 21191
Nasuto2021-08-11 13:45:13 // 21190
Hát a helyedben én nem tenném. Képek alapján teljesen rendben van tiéd. Szerintem aludj rá még. ;)
Liquid2021-08-11 13:31:26 // 21189
Pontosan így van. Az ilyen mutatvány után csak akkor lesz jó újra ha magad csinálod ahogy leírtad, vagy az Isten pénze is kevés megfizetni az embert aki megcsinálja.
Én is csak akkor vágnék bele ha tényleg nagyon muszáj.
Én is csak akkor vágnék bele ha tényleg nagyon muszáj.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 11:54:54 // 21188
... pont ezek miatt gondokodom fóliázásban a Spidernél ugyan ilyen metál feketére.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 10:30:06 // 21187
Húú..ezt jól átgondoltad? Ennyire rossz állapotú már a fényezése? Remélem nagyon jó fényezőt és még annál is jobb és gondosabb embereket találtál a szétszedés/összerakásra. Tudnék mesélni, de gyárias zörgésmentes belteret nagyjából akkor várj összerakás után, ha te magad csináltad és te magad raktál vissza minden patentot csavart. És te magad cserélted ki a kicsit hajlott, kicsit törött darabokat újakra. Nagyon jelen kell lenni a folyamatban. Saját szememmel láttam ahogy jónevű műhelyben a saját munkájukat vágták haza. Egy gyönyörűen fényezett fekete autót még felpolíroztak, hogy szebb legyen. Olyan karcos lett, mintha gépi mosóba hordanák naponta. És szerintük szép lett.. Szintén láttam, hogy mi történik a műanyag elemekkel amikor sietnek a szakik és nem jön ki, nem megy a helyére.. szerinted? Azt a saját autómon tapasztaltam meg, hogy mennyire kéne szétszedni a belteret. Teljesen! Nekem bent maradtak az ülések, szőnyegek, csak az ajtók lettek kipakolva. Hogy mennyire lett minden koszos mire elkészült, arra szavak nincsenek. A belteret alig győztem kitisztítani, rendbetenni. Szóval vannak járulékos macerák, erre készülj fel, az autó pedig a gyárias érzetéből veszíteni fog. Nem vészmadárkodni akarok, csak tudj ezekről, úgy vágj bele.
leopop32021-08-11 09:10:00 // 21186
Köszi pont ezt akartam kérdezni mert augusztus végén megy telifényre Bella 😁
zgi5212021-08-11 07:07:07 // 21185
én is filóztam anno a Monte Carlón.. de külső -belső szín kombó nem teljesen opcionális volt akkor. pl. a Monte -n levő turbina felni egy liparin sem volt/lehetett. :(
RomeoOne2021-08-10 23:25:14 // 21184
Kavicsvédő fóliázás és kerámia bevonat - blog ;)
PBali2021-08-10 22:18:53 // 21183
Kiràly, remélem lesz róla videó is! :-)))
Meg azt is, hogy egyszer a közeljövőben eljutok én is Aresebe ;-)
Meg azt is, hogy egyszer a közeljövőben eljutok én is Aresebe ;-)
DrB2021-08-10 22:16:42 // 21182
Kösz a tippet! Hogy vmilyen szenzor problèma lehet, nekem is megfordult a fejemben.
DrB2021-08-10 22:08:58 // 21181
Kösz, ezt mèg kipróbálom!
Piritu - 1.000.0002021-08-10 22:03:08 // 21180
Lehet hogy ki kellene olvasni a vezérlőt, lehet hogy valamelyik hőmérője vagy a napfény érzékelő feladta a küzdelmet...
Még egy tipp, kapcsold át A-ba, ott valamit a klíma vezérlés is másképp csinál, lehet hogy segít.
Még egy tipp, kapcsold át A-ba, ott valamit a klíma vezérlés is másképp csinál, lehet hogy segít.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-10 21:25:13 // 21179
Sajnos a Stelvioba ugyan az a rendszer, mint a Giuliaba a légm3 meg ugye nagyobb... alul van méretezve ...
carver2021-08-10 21:20:26 // 21178
nekem egész jól működik az "okos" belső keringetés, pl büdös autó kipárolgását általában nem engedi be, de nem is álmosodtam el egyszer sem az oxigénhiánytól, akkor sem ha öten ültünk benne sokáig...
carver2021-08-10 21:13:33 // 21177
na nem mintha ezért vette volna itt bárki 🤣🤣🤣
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.