Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 14:00:08 // 29141
Áhh, most néztem vissza, rosszul emlékeztem, a GQV gyorsabb volt téli gumikon nálam. Viszont sokkal elmaradt a Michelin négyévszakossal szerelt 159-től, aki a csapatunkban a legjobb befutó időt hozta össze (52 km/h).
Nyárival 32-vel értem fel, ami legjobb nyárigumis idő volt a csoportunkban. És nem az én érdemem, hanem az elektronikáé. Ugyanis nem fogadam szót az instruktornak, nem is próbáltam megtalálni a tapadáshatárt. Lenyomtam a gázt aztán szevasz' :-) A nyomaték kontrol megoldotta.
SD2023-02-06 10:40:45 // 29140
Na jó a Q4 Giulia jeges emelkedőn 60km/h-ra gyorsult:D:D:D az más kávéház:D
SD2023-02-06 10:39:46 // 29139
Ez az emelkedőn felmenetel ez dúrva volt, nekünk simán ment hátsókerékkel is A-ban :D:D:D

De akik az utolsó időpontra maradtak 4-5 közöt, mikor nekünk a szlalom fagyott le, azokra várni kellett mert ott maradtak a lejtő alján:P

Szóval izgalmas volt a pálya, reggel sózni kellett a rántópadot hogy működjön:D
Délben napsütés hawaii este meg megjött a tél:))
SD2023-02-06 10:37:32 // 29138
Na nekem pont ez volt, a nap elején elsőnek mentem és megdícsért a bódéból hogy értékeli a vehemenciát, magyarul nem sokat mentem egyenesen:D:D:D És ha ezt a köridőt megtartom hiba nélkül esélyes is vagyok:))) hát a köridőn jívítottam is de hiba is lett:D:D:D
De ki lett próbálva hogy tud-e kattogni mindene és tud:D

Amúgy pl a köríven, egy széles kerékkel szépen 55km/h-val négykerékkel oldalra csúszva körözött, nagyon szépen viselkedik:)

30km/h fékezés betonon 5m jégen változó.. 17 körül..

Alapvetően kezes a dög, ha a határain belül autózol császár, ha kicsit elsokallod még mindig összeszedhető, ha túlvállalod akkor kődarab mint bármi mást:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 10:30:04 // 29137
Arról, hogy ez még a 159-cel volt. :-)
RomeoOne2023-02-06 10:26:22 // 29136
És akkor a hátsókerék hajtás hátránya is jól kijött, a Giulia QV a téliken lassabban ment fel, mint én nyárikon.

Miért, a tiéd nem hátsókerék hajtású? Lemaradtam valamiről? :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-06 09:55:52 // 29135
Ez olyan lassan járj, tovább érsz veseny :-) A legtöbbet talán a gumi számít. Ősszel voltam még a 159-cel, és vegyes volt a mezőny, téli, nyári, négyévszakos gumin. A csúszós kanyar+emelkedőn nagyon kijött a téligumi előnye, és döbbenetesen jól szerepelt a Michelin négyévszakos. És akkor a hátsókerék hajtás hátránya is jól kijött, a Giulia QV a téliken lassabban ment fel, mint én nyárikon.
A szlalommal ugyanígy jártam mint te, bólyát érintettem. A legelső felület váltással nem bírt Zen sehogy. A próba körökön és a mérten is ugyanott rontottam vele, nem bírtam normálisan befordítani. Igazából ugyanazt csinálta mint valós havas, jeges úton, eldobta magát és vitte a súly, lehetetlen korrigálni. Tök jó élmény és tanulság volt nekem is, biztos hogy a Giuliával is el kell mennem egyszer, pláne, hogy ez a dög ez szót fogad, sőt játszik.. de egyenesen na azt egy métert se megy XDDD Lehet rosszabb időt mennék vele, ledarálnám az összes bólyát IS, de baromira élvezném XD
SD2023-02-06 07:58:53 // 29134
Délelőtti szlalom verseny:))))
Hardy nyerte;) a négykerekű nyomatékgyárral.
Én egyet hibáztam de latványosan közlekedtem:D
SD2023-02-06 05:20:07 // 29133
Hát nekünk tartós teszt is volt egyben:P
Az ülést is kb 40x állítottuk át a nap folyamán:)
A fogyasztás az olyan 15+ mutatott leginkább.

De végül az akksi lehúzós trükköt amikor kikapcsol mindem elektronikát nem mertem megcsinálni, mert egyrészt délutánra úgy lefagyott a pálya hogy egyenesen már nem is lehetett menni:D másrészt számomra is meglepő módon nem adta át a volánt feleségem hanem minden gyakorlatban részt akart venni :D meghekkelve meg nem adom neki a gépet, és én is paráztam volna úgy.. na majd egyszer:)

Egyépként pont a palyán léptük át az 5000km-et:)

De simán lehet hogy rosszul volt lezárva a mocitető… de a helyén volt, csak akkor pattant ki, szóval azért meg kell nézzem, egy picit lehet feszesre lett állít va talán a gumibak.

De a fizikai erőhatas is elég dúrva volt, hogy pont úgy csúsztunk le a betonra a gyantáról hogy a futómű elkapott valami saját frekvenciás rezgést és berázta az egés kasznit.

Amúgy a Bridgestone gumival is elégedett voltam, nagyon jó féktávokat csinált, de jégén íven az is ugyan úgy csúszik mint bármi:D
Ott egyedül a visszaváltás és motor fék segített valamit, vagy előtte fék:D

Hallottam rendesen kattogni a reléket:D
G-MANN🍀2023-02-05 20:50:30 // 29131
Az nem jó, akkor nem volt jól lecsukva, egyébként nem pattanhat ki. (Ha feszesebbre állítod, de jobban lecsapod, bekattan és az nem nyílhat ki.👍)
carver2023-02-05 20:45:40 // 29130
Biztonsági öv cicergés nálam nincs (és semmilyen más sem) csak kopogás néha, de annak nagyon egyszerű a megoldása, feljebb kell húzni az övcsat akasztó csatot... Nálam legalábbis ennyi kellett.
SD2023-02-05 20:23:54 // 29129
Azért volt izgalom is, az egyik gyakorlatnál úgy fogtam betont hogy rettenetesen radírozott az elejével, és nagyon berázhatta, mert felpattant a motorhaztető egyik rögzítője.. lehet most talán kicsit passzentos. A masik fogta, köszi Hardy hogy szóltál;)
SD2023-02-05 20:04:22 // 29128
Megvolt a tréning! Óriássssiiii!

Felesben Asszonnyal toltuk, és a nap végére biztosan, egyenesbe tudta hozni, a rántópadon, ellenkormányzott jégen. Sőtt meg a szlalom versenypályán végig fűzte.

Ha nem lenne ilyen öreg el is venném, feleségül:D
De én meg undok vagyok megérdemlem:D:D:D

Egy giuliát vezetni nagy élmény! Mi a mégnagyobb, ha a csajod is tudja vezetni:D
Néha rá kellett már szólni mert sodrósan fordult betonon is:D

Illetve jellem építő néha bóját fogni, hogy lehet bármekkora a mellény a fizika nyer:D
Piritu - 1.000.0002023-02-05 09:49:52 // 29127
Valami tényleg mocorgott Giulia fronton.
Már nem találom a hirdetést :-)
Hardy2023-02-04 18:54:54 // 29126
Nem csak nekünk. Máshol is remeg. Mustang
Halesz2023-02-04 12:32:10 // 29125
A holnapi vezetéstechnikai tréningünk egy kicsit Giulia találkozó is lesz. :)

Délelőtt 6, délután 8 Giulia vesz részt a programon!
Ha van kedvetek csatlakozni, maradt még pár helyünk a délelőtti és a délutáni képzésre is.

7. Alfa Amore Vezetéstechnikai Tréning részletek itt.
Liquid2023-02-03 22:02:38 // 29124
mázlista, itt 20mm sózatlan eső van
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 20:19:31 // 29123
Nagyon! Derecskéről jöttünk haza a lányommal (30km). Oda nasütésben, mire jöttünk leszakadt a hó. Se kotrók, se sózás még. Az elején csak piszkálgattam D-ben automata módban. Egyenesen nem sokat megy, de fogja az esp. Laza 65-75-tel gurultunk a sötétben, mire utolértem pár autót. 45-tel mertek menni, nem mondom hogy alaptalanul, mert kanyarokban kellett korrigálnom, beleváltanom. XD Aztán mire Debrecenbe beértünk, rájöttem, hogy a k(r)ézi mód erre való! Sokkal könnyebben elindul, és tovább hagyja pörögni a kereket, és nekem legalábbis stabilabb érzet magasabb fordulaton autózni csúszós úton, némi motorfékkel. 2-es 3-mas felváltva városon belül. A kereszteződések egyre jobban sikerültek, az utolsó az gyönyörű lett XD 1-es, adjad neki, gáz elvesz, ellenkormány... áhhh.
Nagyon jó volt.
Hardy2023-02-03 19:32:40 // 29122
4,5 éves
G-MANN🍀2023-02-03 19:27:36 // 29121
Álom! Jó a kép 🙂 és gondolom kétszélessel is adja az élményt 🤩😉
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 19:23:09 // 29120
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 19:22:38 // 29119
Ó te jóságos ég...azta...nem tudom szavakba önteni. De a végén D manuálból ki se vettem.
[img1]
5 centi sózatlan HÓ!!!😄
SD2023-02-03 18:58:47 // 29118
Őőő, és ezt mennyi idősen?
Hardy2023-02-03 18:55:04 // 29117
Akksi cserélve lett azóta tökéletes.
SD2023-02-03 18:43:45 // 29116
Amúgy az én autóm hónapokat állt a Pappasban egy garázs félreeső szegletében, és nem merült le.. pöc röff indult:)

Az alul extrázottságnak lehet ilyen előnye:)
SD2023-02-03 18:41:28 // 29115
És akksi volt?:D

Azért azt minimum kellene kapjanak..
De igazából ez nem biztos hogy tudatlanság ha garis, és a gyárból ráokéznak… :D
Akkor egy kis mellékes… :P

Azért csak visszaírna ott valaki hogy töltsétek fel.. ha annyi lenne.
Hardy2023-02-03 18:25:58 // 29114
Azért azt ne felejtsük el hogy nekem compjutert akartak cserélni mert nem ment a tükörfűtés! Nekem csak akartak de jó pár autónál ki is cserélték! Ennyit a típus specifikus továbbképzésről.
SD2023-02-03 18:10:55 // 29113
Igen valójában barki megcsinálhatná aki pecsételni tud. De én azért nem vitatom el a márkaszervíz jelentősegét, kapnak típusspecifikus továbbképzést, szoftverfeissítés, hozzáertés. Ha nem elszállt az ár szerintem megéri!
SD2023-02-03 17:48:31 // 29112
Hátez hogy néz ki észre sem vettem:D
Nem fog ez leeseni?:D

SD2023-02-03 17:45:56 // 29111
Ez sanszos hogy valami illesztés, szoktak ilyen esetben kis filc tuningot betenni, vagy csak nincs a helyére pattintva..
SD2023-02-03 17:44:48 // 29110
Még jó hogy tüzet nem köp:D
SD2023-02-03 17:44:17 // 29109
Nekem is más nesz nincs:)
Egyszer nyekergett az ülés de az meggyógyult.
denil12023-02-03 16:00:04 // 29108
Na nálam a vezető oldali cicereg.
Az anyós kussban van :D
denil12023-02-03 15:58:56 // 29107
Nem.
Ez az óracsoport teteje környékéről jön, sima műanyag cicergés, anyagában cicereg, ezzel nem lehet semmit csinálni.

A videó meg szerintem abból a szempontból kamu,h így egy autó sem megy át a QA-n.
Bármi amihez hozzáért, már csak a szentlélek tartotta, így autót nem adnak ki.
Ezt vagy szándékosan meglazították a videó kedvéért vagy előtte valaki nagyon lelakta.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 15:55:56 // 29106
Érdekes, nekem ilyen zajok egyelőre nincsenek, sőt rezonancia sincs. Már visszavittem volna :-)
Liquid2023-02-03 15:48:49 // 29105
kélgyós autó, anyósülés... mit vársz? :D
SD2023-02-03 15:27:21 // 29104
Nekem az öv sziszeg mint a kélgyó az anyósülésről:D

Csináltak ár egy kis gurtni darabot hogy ne kopogjon a B oszlopon, és az meg sziszeg ahogy odaér:D

De hát kélgyós autó mit vártam van benne kélgyó:)
Zselé2023-02-03 14:35:35 // 29103
A márkaszervizes árak kapcsán viszont megkövetem magam - legalábbis jelen esetben:

Kaptam két ajánlatot nem-márkaszervízből az első fékbetétek cseréjére, és egyet a márkaszervízből: 100-102-130 ezer Ft bruttó.

Ezért a 30%-ért nem viszem máshova, maradok a márkaszervíznél ha eljön az idő.
Zselé2023-02-03 14:29:22 // 29102
Az anyós biztonsági öv ciripelés, amikor az üléshez ér, az a világból kikerget engem is!!! Bár az üres ülésen is jelentős a rezonancia nálam, ez is érdekes.

Még egy zaj: hidegben, rossz úton a belső visszapillantó tükör műanyag háza... ja, volt egy szélvédő cserém... :(((

Az autó értékéhez viszonyítva más a meglátásom: abban vannak idegesítő neszek, zajok - amibe alapesetben néma csend van :D

A JTD Multiplánál például nem tudom megállapítani, hogy az ülés zörög vagy a gömbfej a futóműbe... :DDD
RomeoOne2023-02-03 13:27:30 // 29101
De akkor ez most nem az a ventillátor ciripelés, amit gariban javítanak?

Amúgy ez van kb. mindenhol, minden márkánál. Még lényegesebben drágábbaknál is: video
denil12023-02-03 13:02:20 // 29100
Nálam ugyanez. Az óracsoport néha cicereg és néha az öv is, amikor hozzáér a bőrüléshez. A napfénytetőt is cicereg, de az megoldható.
Az óracsoport viszont szerintem nem.

Nem igazán illik egy ilyen értékű autóhoz, főleg nem ilyen kevés km-nél.
SD2023-02-03 12:44:25 // 29099
Drukkolunk, jó helyre kerüljön:)
SD2023-02-03 12:43:50 // 29098
Hmm ilyen elvállást nem tapasztaltam, na majd megnézem, ezek a taljánok:D
Talán ennyire nem áll el az a kasznitól, igaz nincs is hidegben:D
Ez az alkatrész szicíliai feljesztés lehet :D
Piritu - 1.000.0002023-02-03 12:18:26 // 29097
Valami mocorog Giulia fronton.
A elmúlt pár napban már ketten is megkerestek hogy az RSB után érdeklődjenek.
Lehet hogy hamarosan elkel? :-)
RomeoOne2023-02-03 11:44:47 // 29096
Enyém így nézett ki tavaly télen.

Meg is lepődtem ,hogy most még nem néz ki ilyen rosszul, de lehet, hogy csak azért, mert nem jöttek még a nagy hidegek. Majd jövő hétre :)

SD2023-02-03 11:35:51 // 29095
Garázsban is van:))))
Én meg tornacipőben jöttem a buszon erra havazik:D
SD2023-02-03 11:24:14 // 29094
Ja igen N-ben emelkedőn manuálba teszem:D:D:D
RomeoOne2023-02-03 11:12:59 // 29093
Majd nyáron jó lesz. Ez nem téli autó, ilyenkor garázsban a helye ;) :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-03 11:10:23 // 29092
Nekem meg egy olyan, hogy az N a hazárdjáték a főtengelycsapágyakkal a fecelift utániaknál. Satufékre meg satufékez, nincs trükk :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.