Hát nekem a 155 bele ami azért valljuk be nem egy műszaki remek inkább olyan pipa készvan kategória, és a Giulia is nagyságrendekkel felülmúlja a 159-est:)))
A 159-en tipikusan látszódnak a nem megmunkált arányok, és ki nem használt felületek, mindez design szempontból értem.
A megmunkálás minőségére nem tudok mit mondani, én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D
Meg is vettem a Giuliát szövetüléssel fapaddal, nekem így tökéletes, de a 159 ami kívülről iparművészeti műremek, az ülések is ok, de a műszerfal már megbocsáss... olyan mint a bangle 5-ös bmw, kívülről az is egy "gyönyör" belül meg mint egy kivénhedt corsa:D
Énkérek elnézést:)))
SD2023-03-03 10:47:36 // 29543
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 10:15:26 // 29542
A 159 beltere szerinem is egy külön szint, nem is hasonlítható máshoz. Alapvetően a műanyagjai szerintem közepesek, az óracsoport kialakítása talán kevésbé Alfás, de az összhatás az nagyon jó, szándékosan hagyományos. A turbónyomás óra a mai napig hiányzik :-) A bőrök pedig tényleg komoly minőséget adtak a beltérnek. Nálam minden bőrözött volt, fantasztikus élmény volt az a beltér. Az ajtópanelokon a barna bőrbetét, a harmonikus színösszeállítás, nekem az nagyon adta. A Giulia összeállításánál nagy fejvakarás volt ez nekem, magamtól nem is tudtam elrugaszkodni tőle.
A bőrök minősége is kiváló volt. Annyit hozzátennék, hogy a Giulia bőrök minőségén javítottak 2020-tól, láttad, érezted Te is. Az alap ülések is talán vastagabbak (vagy még nem ültem szét), de a Veloce üléseknek olyan kellemes "cipőbolt" illatuk van, amire előzőleg nem emlékszem a Giulia mustrákról.
A BMW-knek meg pont a 2004-től futó e90 -esek műszerfala nekem fura. Újkorában biztos ütött, de rémesen elavult. És nem műszakilag értem, hanem látványra, érzésre. Tudom, a szomszédnak ilyen is van XD Nekem annál jobban bejön az e46, az legalább még olyan BMW-s, sofőr felé fordulós.
A súllyal meg az a helyzet, hogy a többiek jobban leplezték, plusz az elvárás egy Alfától nem ez volt. Az autó hangolása kelti a mégnagyobb súly érzetét, ebben biztos vagyok. Egy Stelvio tuti könnyebbnek érződik, mert élénkebbek a reakciói, jobb a tömegeloszlás. Az összhatás adta ki a súly érzetet, mert meg akartak felelni egyszerre mindennek is. Igazából nem sikerült, nem lett egy sokoldalú hangolás. Egy dologra jó, arra nagyon, jó messzire menni menni menni.
A bőrök minősége is kiváló volt. Annyit hozzátennék, hogy a Giulia bőrök minőségén javítottak 2020-tól, láttad, érezted Te is. Az alap ülések is talán vastagabbak (vagy még nem ültem szét), de a Veloce üléseknek olyan kellemes "cipőbolt" illatuk van, amire előzőleg nem emlékszem a Giulia mustrákról.
A BMW-knek meg pont a 2004-től futó e90 -esek műszerfala nekem fura. Újkorában biztos ütött, de rémesen elavult. És nem műszakilag értem, hanem látványra, érzésre. Tudom, a szomszédnak ilyen is van XD Nekem annál jobban bejön az e46, az legalább még olyan BMW-s, sofőr felé fordulós.
A súllyal meg az a helyzet, hogy a többiek jobban leplezték, plusz az elvárás egy Alfától nem ez volt. Az autó hangolása kelti a mégnagyobb súly érzetét, ebben biztos vagyok. Egy Stelvio tuti könnyebbnek érződik, mert élénkebbek a reakciói, jobb a tömegeloszlás. Az összhatás adta ki a súly érzetet, mert meg akartak felelni egyszerre mindennek is. Igazából nem sikerült, nem lett egy sokoldalú hangolás. Egy dologra jó, arra nagyon, jó messzire menni menni menni.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 09:51:33 // 29541
Lehet ezeért? A semmiből is beleállsz.. csak minek XD
Giuntini2023-03-03 09:25:22 // 29540
Gondoltam hogy ezekre a megállapításaidra nem válaszolok, de nem bírtam megállni. Mondjatjátok, hogy miért nem fogom be a szám, hiszen nekem nincs Giuliám. Igen, én 159 imádó vagyok, de úgy hogy ismerem a hibáit és hátrányait.
Leírod hogy a súlytöbblet elriasztó. Ezt már ezerszer átbeszéltük, hogy minimális a súlytöbblet a konkurenciához viszonyítba. Az akkori BMW-k, Mercik, Audik (természetesen a középkategória) hasonló súllyal bírtak. Ezt az idióta "szak"újságírók találták ki. Hogy lehetett volna könnyebb, hiszen az akkori legmerevebb, legbiztonságosabb és legstabilabb karosszériával a 159 rendelkezett. A másik amit a motorokról írtál. Igazad van, a benzinmotorok magy része nem illett a 159 karakteréhez, kivéve a TBI-t illetve talán a V6-ot, bár a Busso kózelében nem volt.
Akkoriban a középkategória prémium szegmensének 80%-a dízelmotorokkal került forgalomba, a benzineseket nem igazán fejlesztették. Az autó fejlesztése hatalmas költség volt, egyszerűen leemelték a GM polcról átalakításokkal a meglévő blokkokat. Viszont a dízelek előremutatóbbak voltak, a részecske szűrőkkel már megfeleltek volna az Euro 5-nek is. Pont emiatt voltak azokkal a dízelekkel a problémák, amiket rövid távolra használtak.
De ami nálam kiverte a biztosítékot a minimál Bangle féle belső. Meg kell nézni a3-as Bangle BMW-t! Arra jó ez a megállapítás. A 159 belseje szerintem gyönyörű! A műszerek szépsége, a középkonzol körműszerei, a valódi alu dekorelemek, mind izlésesek, szépek, és magyon retro, visszatekintés a régi Alfákra. A kör szellőző rostélyokat aztán a Mercedes is lemásolta. Ami pedig a bőrt illeti, abban mindent felülmúl, el kell ismerni, sokkal minőségibb a Giuliánál, főleg az FL előttiek. A legminőségibb Poltrona Frau, 16 év után is érződik az eredeti bőr illat mikor beülsz. Én megtapogattam a Giulia bőr üléseit, sajnos már nem az a minőség, lejet hogy már nem is Poltrona Frau ülések.
Én nagyon szeretem a Giuliát, fantasztikus autó, modernebb sokkal mint a 159, de annak bája, szépsége enteriőrje szerintem megismételhetetlen.
Nem akartam veled egyáltalán vitatkozni, csak egy kicsit helyre akartam tenni a dolgokat.
Leírod hogy a súlytöbblet elriasztó. Ezt már ezerszer átbeszéltük, hogy minimális a súlytöbblet a konkurenciához viszonyítba. Az akkori BMW-k, Mercik, Audik (természetesen a középkategória) hasonló súllyal bírtak. Ezt az idióta "szak"újságírók találták ki. Hogy lehetett volna könnyebb, hiszen az akkori legmerevebb, legbiztonságosabb és legstabilabb karosszériával a 159 rendelkezett. A másik amit a motorokról írtál. Igazad van, a benzinmotorok magy része nem illett a 159 karakteréhez, kivéve a TBI-t illetve talán a V6-ot, bár a Busso kózelében nem volt.
Akkoriban a középkategória prémium szegmensének 80%-a dízelmotorokkal került forgalomba, a benzineseket nem igazán fejlesztették. Az autó fejlesztése hatalmas költség volt, egyszerűen leemelték a GM polcról átalakításokkal a meglévő blokkokat. Viszont a dízelek előremutatóbbak voltak, a részecske szűrőkkel már megfeleltek volna az Euro 5-nek is. Pont emiatt voltak azokkal a dízelekkel a problémák, amiket rövid távolra használtak.
De ami nálam kiverte a biztosítékot a minimál Bangle féle belső. Meg kell nézni a3-as Bangle BMW-t! Arra jó ez a megállapítás. A 159 belseje szerintem gyönyörű! A műszerek szépsége, a középkonzol körműszerei, a valódi alu dekorelemek, mind izlésesek, szépek, és magyon retro, visszatekintés a régi Alfákra. A kör szellőző rostélyokat aztán a Mercedes is lemásolta. Ami pedig a bőrt illeti, abban mindent felülmúl, el kell ismerni, sokkal minőségibb a Giuliánál, főleg az FL előttiek. A legminőségibb Poltrona Frau, 16 év után is érződik az eredeti bőr illat mikor beülsz. Én megtapogattam a Giulia bőr üléseit, sajnos már nem az a minőség, lejet hogy már nem is Poltrona Frau ülések.
Én nagyon szeretem a Giuliát, fantasztikus autó, modernebb sokkal mint a 159, de annak bája, szépsége enteriőrje szerintem megismételhetetlen.
Nem akartam veled egyáltalán vitatkozni, csak egy kicsit helyre akartam tenni a dolgokat.
Zselé2023-03-02 20:02:02 // 29539
Én igen, vettem. És nem is kényszerhelyzetben. A Multiplát XDDD
leopop32023-03-02 19:55:47 // 29538
Erre nagyon sok példát tudnék én is írni (Velem is volt ilyen bármit mondtam rossz volt 😅)
SD2023-03-02 13:17:53 // 29536
SD2023-03-02 12:46:44 // 29535

na megtaláltam a probléma innen indult, aztán ráharapott a piac mert könnyű gyártani, és a gazdák meg vakok:D
SD2023-03-02 11:06:56 // 29534
Annyi igazság van benne hogy a küszöb előtt képes összeszedni a szutykot, meg még letépni a dobbetétet is, egy nagyobb tócsa... de van olyan ami nem lóg ki azon én is gondolkozom... de már nem találni csak ilyen VFTS lefetyeket:D:D:D
lehet módosítottak is ezen mert látam lejött dobbetétet, na majd megnézem, opció B. nem kell tócsába menni:D 200-al:)
lehet módosítottak is ezen mert látam lejött dobbetétet, na majd megnézem, opció B. nem kell tócsába menni:D 200-al:)
SD2023-03-02 10:57:33 // 29533
de minek óvni a fényezést egy műanyag elemen... leverte majd visszafényezi, és?
első héten felakadtam a járdaszigeten, aztán úgyhagytam... :P splash guard persze:D
Lada VFTS?:D
első héten felakadtam a járdaszigeten, aztán úgyhagytam... :P splash guard persze:D
Lada VFTS?:D
SD2023-03-02 10:52:37 // 29532
az alibabás GTAm kit is sokat rontott a helyzeten, olyan ez hogy nem mindenki tudja megkülönböztetni hogy most az Sauber Engineering, vagy purhabból készült felemás sárvédő szélesítés:D de mindenki akar pimpelni:D
És hát miközben az új Giulia már lassan a 20-30 felé kandikál, a lefutott nem közkedvelt verziók beesnek 6m köré és ugyan úgy néz ki, ebből még nem tudom mi lesz :D
És hát miközben az új Giulia már lassan a 20-30 felé kandikál, a lefutott nem közkedvelt verziók beesnek 6m köré és ugyan úgy néz ki, ebből még nem tudom mi lesz :D
RomeoOne2023-03-02 10:43:56 // 29531
Hát nem kell mindenkinek egyből beszólni meg folyton flame-elni (na tessék, erre én is beszólok :P :DDD )
AlfaOwner-en megy most nagyon, hogy ilyen karbonmintás sárvédőt raknak a Giuliákra, még a Q-kra is. Pontosabban kavics felverődés elleni fényezés védelem a cél szerintük, de gyakorlatilag olyan, mint egy sárvédő.
Bőszen rakosgatja fel mindenki a kocsira, közben dícsérgetik egymást, hogy milyen szép, miközben úgy néz ki, mint tehénen a gatya. Alig bírtam én is megállni, hogy ne jegyezzem meg, hogy traktoron meg teherautón szükséges, de ilyen kocsit miért csúnyítanak el?
Valahogy a légáramlás szempontjából sem tűnik egészségesnek, hogy odarakják azokat a merev lapátokat, ha meg tényleg a fényezést akarják óvni, akkor fóliázzák le a kerékjárat körüli felületeket. De hát ilyen ez a divathullám, ha megjelenik, akkor ragadós...
AlfaOwner-en megy most nagyon, hogy ilyen karbonmintás sárvédőt raknak a Giuliákra, még a Q-kra is. Pontosabban kavics felverődés elleni fényezés védelem a cél szerintük, de gyakorlatilag olyan, mint egy sárvédő.
Bőszen rakosgatja fel mindenki a kocsira, közben dícsérgetik egymást, hogy milyen szép, miközben úgy néz ki, mint tehénen a gatya. Alig bírtam én is megállni, hogy ne jegyezzem meg, hogy traktoron meg teherautón szükséges, de ilyen kocsit miért csúnyítanak el?
Valahogy a légáramlás szempontjából sem tűnik egészségesnek, hogy odarakják azokat a merev lapátokat, ha meg tényleg a fényezést akarják óvni, akkor fóliázzák le a kerékjárat körüli felületeket. De hát ilyen ez a divathullám, ha megjelenik, akkor ragadós...