Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-04-11 15:33:23 // 30148
fékpedál?? merrt nem jól áll a kuplunghoz képest, vagy váltásnál gázfröccs nehezen megy?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-11 14:53:39 // 30147
Szétugrik? Az kéne még. Majd kéziben hajtsd meg egyszer jól, olyan szép kis éneklős motohang jön belőle fordulaton, hallatszik, hogy úgy kényelmes neki :-)
Tuning.. mindig csak a tuning :-) Az én listámon egyelőre két-három dolog van, amit érdemes lenne piszkálni, ha gari után hosszú távon marad.
1. a fékpedált beljebb hempeszkálni másfél centit
2. gpf ki, multiair meghekkel célirányosan a motorfékre
3. sperr. Bár nem tudom adna e bármi pluszt az én szintemen, de legalább a tudat miatt :-)
SD2023-04-11 14:20:10 // 30146
de ugyan ez volt, emelkedőn dhűből vált vissza:D Úgy megforgatta a mókuskereket aszettem szétugrik, és onnan tolta végig szekvenciálisban hogy már el kellett vennem.
Szerintem nézi ha emelkedő van nehogy szégyenben maradjon a gép:))

Újabb tuning potenciál, meghekkelni a giroszkóp jelét:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-11 14:13:31 // 30145
Én jópár év óta egyszer.. egy x5-öst azon a nyomorult emelkedőn XDDD 100-zal ment, nem húzódott ki, így megtettem én. Aztán szépen zárkóztam mellé, semmi durvaság, direkt..
Nyilván mire mellette voltam ec-pec-kimehetsz, csak megtalálta melyik a jobb lába. Ott jöttem rá, hogy Giulia tudja értelmezni az érzelmeket. Dühből letiportam a gázt, Giulia pedig dühből visszaváltott vagy ezret. Szerintem 5e volt a kezdőfordulat ahonnan megindult, nem is néztem meddig forog, igazából csak csodálkoztam az autómra, hogy "hülye ez"? Kb tolmácsolta a gondolataimat, utasom volt, nem mondtam ki :-)
A körforgalmak meg nem számítanak, mert ott a töbi autó parkol, nem megy. Parkoló autó mellett nyugodtan el lehet haladni, nem? XDD
SD2023-04-11 13:49:14 // 30144
jó én az utóbbi sok évben 1x előztem jobbról furgont pályán:P meg egy mercit a körforgalomban de az nem számít:D az város ott lehet:D
SD2023-04-11 13:47:29 // 30143
igen a kormányrángatós fajta a legrosszabb, életveszély:D
SD2023-04-11 13:46:16 // 30142
:D azt mondják erre "ha nincs rossz szomszédod, akkor te vagy a rossz szomszéd" :D
mííí bizonyításikényszeresek olyat nem ismerek:D:D:D
RomeoOne2023-04-11 13:45:40 // 30141
A jobbról elmenés sem mindig egyszerű. Eleve csak akkor próbálom meg, ha látom, hogy a külső sáv üres és van a bent haladó előtt hely, ahova vissza tudok jönni. Szóval nem egy konvoj végén megy, hanem ez a tipikusan bent felejtette magát a belsőben.

Viszont előfordul, hogy mikor lendületből utolérem és már húzom ki index-szel a külsőbe, akkor esik le neki, hogy rossz helyen van és izomból kirántja ő is, pont elém. Olyankor jön jól a Giulia kiváló futóműve, ami jól lekezeli a hirtelen terhelésváltásokat és néhány gyors kormánymozdulattal már tudom is folytatni a belsőben.

Ilyenkor egyébként jobb, ha már nem csinál semmit és elenged jobbról, észnél lennie hamarabb kellett volna. Én már megterveztem az ívet, amin elhaladok mellette, ezzel meg gyors rekalkulációra vagyok kényszerítve én is, ami kockázatosabb. Persze ezért hagyok megfelelő tartalékot, hogy ilyenkor se alakuljon ki az észszerűen elfogadhatónál magasabb kockázatú szituáció.
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-11 12:49:19 // 30140
Azt az emelkedőt nem szeretem, előkerülnek a bizonyítási kényszeresek, nem lehet csak úgy felmenni rá és kész. A belsőben tipikusan az akadályozók haladnak, sosem értettem miért.
SD2023-04-11 12:15:50 // 30139
A villogást én sem szeretem, én a bajor régebbi értékek szerinti közlekedést preferálom, követem de nem nyomulok rá, és ha észreveszi magát és kisorol akkor határozott sebességkülönbséggel elhaltok mellette:D

Opció B: ha végképp nem hajlandó kisorolni akkor nagyon hamar találok magam mögött egy dühöngőt akit eleresztek, én sorolok ki:D és az meg eltakarítja nekem:D És utána csak az ő sebességét kell felvenni:D hogy ne legyen ideje visszajönni:D

Most hogy tavaszodik vörös posztó lett a piros:D
Van hogy a jobbról menni a kevesebb kockázat ezt aláírom..
Amúgy elvileg városi tempó mellet a pályán is párhuzamos közlekedésnek számít talán?
Városban meg ki mennyivel megy:D
RomeoOne2023-04-11 11:24:51 // 30138
Versenyezni? Isten ments😅
Csak felveszem a saját tempóm, ha megnyílik az út 😄
Mivel nem szeretem a közlekedés résztvevőit vegzálni, ezért nem is villogok, ha nem mennek ki előlem, hanem megoldom magam a szituációt :)
Liquid2023-04-11 11:08:49 // 30137
510 lóval is ugyanúgy vonatozik a többiek mögött mint 75-tel :)
Meg kell ragadni minden alkalmat. Amúgy meg szabálykövetően kisorolt jobbra, csak a belsőbb sávokban lassúbbak voltak azért került eléjük :)
SD2023-04-11 10:07:34 // 30136
Igen a M3 Gödöllői emelkedő a nagy igaszságosztó:D
A kapaszkodó sávba mindenkinek büdös kimenni mert nemár hogy jajj..
Bent megy a menekülés, én a belsőt használom:P

Egyépként a duster is ott hirtelen kisolrolt mikor állvamaradt :)

Jobbról előzni nem szép:) Pedig van hogy egészségesebb mint bent tipródni :/ De akkor is nemár hogy 510 lóval a kapaszkodósávban versenyzel?:D
Ha megvárod míg kiürül van juice újra hergelni a tüzet, elindul az hegynek fel is nem?:D
De az alap indíttatást hogy az összetömörödött hülyéket lehagyni ezt ismerem, utána megint nyugi van jó ideig.

Nemtom nekem most a nagyon megy és a kedvetlenül tötyög közt billeg az élmény:D
Esetek 99,99% bőven elég az ereje sőtt.. de ahol meg nem ott miért is erőlködnék:D

Én olyanokon szoktam felkoppanni amikor tényleg valami bontószökevény egyéletem egyhalálom olyan sebességgel vesz egy kanyart hogy mondom na ezt menjen amerre lát:D Közelébe se kerüljek:D Ilyen féllámpa vágott rugó meg hasonlók, ezeket nem okítom.. az ilyen mit veszthet, szemben velem :D

De még mindig keresem az igazi személyiségét, mert ha tényleg úgy használom amit adna a gép az nekem túl sok veszélyes helyzetet jelent, ezeket épésszel minimalizálnám:P
Másrészről 120-al 8-asban meg szerintem gyilkos:D
Előre félek a nyári tetőboxozástól hogy most akkor toljam tetőboxxal kilóötvennel vagy rakjam manuál hetesbe?: 110-el?:D

Nehéz az élet:D
SD2023-04-11 09:53:48 // 30135
A connect nekem is volt azután szántam el magam a C-tek töltő vásárlásra:D
De épp a kúton tankoltam a retek 95/100 helyett rendes 100-as erre megdob egy üzivel:D

Másik én beanyáztam a google ügyfélszolgálatára mikor földútra terelt...
Azóta minha megbutult volna a google maps:D:D:D
Jó most az apple mapsot hasznáom de így kb. fapados lett a gugli is:P
Vagy vészmódba tették, mert mérgesen reagálok a Béta szarakikra:D
Bosszú?:D
RomeoOne2023-04-11 08:32:07 // 30134
Igaz, ezzel a lehetőséggel nem számoltam :D
Zselé2023-04-11 08:30:20 // 30133
Hacsak bele nem vágott 100k-t…
Zselé2023-04-11 08:29:32 // 30132
Néha újraindul nekem is és akkor szokta ezt írni. Egyszer voltam vele dealernél, szoftwert frissítettek: semmi változás. Azóta nem megyek dealerhez, nemet mondok a drogra :D
RomeoOne2023-04-11 08:28:52 // 30131
De amúgy meg miért ne lenne garis egy 2021-es autó? 5 év van rá.
RomeoOne2023-04-11 08:26:12 // 30130
Ki kell olvasni, hogy mi a hibakód. Nem hiszem, hogy ott hagyott volna, csak vészmódba tette magát. Én sokat jártam így a sajátommal az elején :D Valószínűleg valami szenzor szarakodik. Néha ad jelet, akkor megy a kocsi. Néha nem, akkor check engine és vészmód.

A Connect Box meg ilyen random üzenet, hogy valami akkor is legyen, ha semmi nincs, mert olasz autónál nincs olyan, hogy minden jó :D Egyszer vagy másfél éve én is kaptam ilyet, de nem vettem észre semmit, minden működött. Azóta sem tudom, mi lehetett akkor a gondja :D
Piritu - 1.000.0002023-04-11 06:58:51 // 30129
Ez utóbbi hibaüzenet a telefon miatt jön, ilyenkor nem tud csatlakozni. A következő indításnál lehet hogy működni fog.
Nálam az Android újraindítása megoldotta a problémát.
SD2023-04-11 06:55:44 // 30128
milyen benzin, hánykm, milyen használat, vezetési szokások stb?

(Tényleg csinálok már egy Google kérdőívet.. Kérdés hogy akarom-e tényleg tudni, hogy semmi esélyem mert ami jön az jön)
SD2023-04-11 06:54:33 // 30127
Azért bízom benne hogy mivel jó benyát kap, nem start-stoppolok, és nem hajtom hidegen, nem röfögtetem 1300-on melegen hajtás után:D

Látja ezt marika néni a központban aki a hibát küldi a zinternetről :D

És megesik a szíve rajtam és nekem majd nem dob:D
SD2023-04-11 06:51:47 // 30126
volt egy Facabook post hogy valakinek hámlott a kormányáról a bőr.. Afrikai Alfás csoprot asszem:)))

Beírtam hogy "Battery problem?":D

Páran vágták, és kaptam a röhögő fejeket...
SD2023-04-11 06:48:55 // 30125
Akku mikori? De most vitzen kívül..

Milért kell kivágni a belső sávba ez nem szép dolog:)

Vannak aggodalmaim hogy a simkártya miatt a központban meg lehet nyomni a piros gombot mi legyen az autó hibája...:D

A connection box akku-nak tűnik, a másik az kérdőjeles... de ott is lehet valami eltárolt szarság ami most hibaüzenetté állt össze.
Peti16V2023-04-11 00:32:06 // 30124
Ma én is jókat autóztam, kentem a téligumit D-ben a napsütésben, egészen addig, amíg hazafelé be nem dobta megint a check engine-t ☹. Akinek volt már az tudja, hogy ilyenkor az aggodalmon kívül a legrosszabb, hogy nem tudsz üzemmódot váltani, ami nem is a tempó miatt lett volna most fontos, hanem a mai kanyargós utakra túl billegős volt a normál futómű beállítás. Bírtam egy darabig, de aztán inkább félreálltam és 5x újraindítottam, hogy be tudjam tenni D-be, meg hogy megnyugodjak, ha nem írja vissza a hibát. Jó is volt egy darabig, de aztán rámentünk az autópályára és az egyik előzésnél pont amikor kivágtam a belsőbe, visszadobta a hibát, majd ami még eddig nem fordult elő, elment az ereje és nem akart tovább gyorsulni…. Uh szégyenszemre 120 körül visszahúzódtam az erejét vesztett autóval a külsőbe. Ezután nagyon fura volt egy pár percig az autó, néha elindult és ment mintha nem lenne semmi gond, aztán meg olyat csinált, mintha kitette volna üresbe, a fordulatszám változott, de csak a motor pörgött, az autó nem ment. Ekkor bedobott egy üzenetet, hogy vmi a kipuffrendszerrel nem ok (Exhaust system service required). Nagyon régen volt olyan autós élményem, amikor azon kellett aggódnom, hogy hazajutok -e az autóval.
Hazafelé bementünk anyukámhoz, ahonnan induláskor még kaptam egy ilyen üzit is:

Azért ez a két hiba egy napra rendesen elvette a kedvem a kocsitól…

Kíváncsi vagyok mit mondanak majd a szervizben. “Szerencsére” 1 hónapja már nem garis.
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-10 22:03:43 // 30123
Én még tavaly váltottam vele pár e-mailt, viszont ez jó hír amit írsz, így van értelme a D módnak.A monostabil kapcsolósnál állítólag még egyszerűbb a race mód előcsalogatása. Lehet a három évet legalább meg kéne várni, aztán átpiszkálom, hogy legyen R mód is :-)
A további tuningot majd meglátom. Egy valódi q2 difi jobban vonz mint a több lóerő, de lehet hagyom így gyárinak, mert igazából nekem elég.
RomeoOne2023-04-10 21:39:26 // 30122
Egyébként nem vészes, csak meg kell szokni, hogy a pedálútnak egyedül az alsó 50%-át használod :D A menetstabilizátor rendkívül agresszív D-ben is, ha ki akarna törni a fara egyenesben vagy kis kormányszögnél, azonnal beavatkozik.
RomeoOne2023-04-10 21:37:20 // 30121
Nyomni kell neki, nincs mese. Majd megszokják.

Ma Füzesabony után az M3-ason már megvolt a 15-16 fok, direkt napsütéssel az aszfaltra, ami már a Corsa-knak is a komfortzóna alja.

30 km-nyi araszolás után következett a gödöllői emelkedő, ahol nyílik egy kapaszkodósáv. Tudtam, hogy ez lesz az alkalom, amire várok. Mindenki igyekszik a belsőbe, mert nehogy már égesse magát, hogy a kapaszkodóba ki kell mennie... Tehát már az elején indexeltem kifele jobbra, meg is nyílt előttem üresen a sáv. Nagy gáz, felbőgő motor, gyorsan elkezdtek lemaradni a bal oldalamról az autók. Aztán valaki csak kijött a legkülsőbe.
Pont nyílt egy rés egész a belsőig, ahova közepes gázzal át is tudtam ugrani, majd onnan vissza a középsőbe, majd megint ki a legkülsőbe. Onnan pedig már tiszta volt az út, az egész szétszakadozó autósort le tudtam lépni. Hatalmas érzés volt, mint ha 2 perc víz alá nyomás után újra vehetnél levegőt.

Aztán M31-M0-M6 vonalon már nem volt gond, vagy kihúzódtak, vagy elmentem jobbról, volt tempó is és nem volt annyira tömött a pálya, hogy ne lehessen megtalálni a megfelelő íveket :)

Levillogó Tiguan meg Duster? Ezt az érzést nem ismerem :)
lieszko2023-04-10 21:30:48 // 30120
Nem tudom, hogy évjáratfüggő lenne, nekem MY19-em van, Race esetén kb. 400 RPM-mel fentebb vált el D-hez képest. Az persze lehetséges , hogy ez nem egyezik meg a Q valós Race mode-jának váltási pontjaival.
Squadra-t ismerem, Stephan nagyon jó fej, nekem is tőle van a tune-om a hybrid turbómhoz.
Egyébként tudják már a váltót is programozni, csak sajnos OBD-n keresztül nem megy, tehát el kell menni hozzájuk Hollandiába.
Átrakják a jelenlegi N váltási pontjait A-ba, a D-t N-be, a D-t pedig megemeli közel a Race-hez tartozó váltási pontokhoz
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-10 20:53:44 // 30119
Na mondjuk 510 lóhoz el tudom képzelni, hogy sok állandóan a D mód 😅 A programozás is agresszívabb biztos, az tud fárasztó lenni ha állandóan ugrana az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-10 20:50:31 // 30118
Hazafelé Debrecenből? Khm.. egy kávéra beugorhattál volna 😄
RomeoOne2023-04-10 20:39:10 // 30117
Fu, ennek a pillangószelep témának utána kell néznem. Ez mi is? olyasmi, mint a retarder a buszoknál?
RomeoOne2023-04-10 20:37:09 // 30116
Na ezen felbuzdulva én is elkezdtem most használgatni az A-t és az N-t manualban. Annyira nem vagyok híve az állandó manuálozásnak, hadd dolgozzon a gép, aztán belenyúlok, ha kell, de D-ben jól kapcsolgat, nem sokat kell belenyúlni.

Állóra fékezéses szituációkat nem szeretem manuálban, de egyéb helyzetekben, rendes haladásnál tényleg jó, hamar át lehet állni és nem igényel sokkal több figyelmet, hogy nekem kell váltani. Az a jó, hogy a használhatatlan váltóprogram kikerülésével így elérhetővé válik a sokkal jobban adagolható gázpedál.

Ma hazafelé Debrecenből még egész a Tisza-tóig esett az eső rendesen, de A-ban manuálban kényelmesen tudtam előzgetni a 90-el haladókat, míg én 110-120 közé jól be tudtam lőni a tempót. Használni fogom ezentúl
Liquid2023-04-10 20:17:27 // 30115
Itt nem volt 0 inkább csak 2-3 de az is éjjel.
SD2023-04-10 20:02:18 // 30114
Htvégén még hó esett, 0 fok volt:/ most már igen…

Én nem találtam meg azt a tempót ami fexik, mert vagy nagyon gyors, de azért visítanak… vagy tötyögés de akkor meg a majmok bepróbálnak:D
Liquid2023-04-10 19:47:32 // 30113
A téligumit most már azért lecserélhetnéd :) Bár nem úr aki nem herdál :D
Liquid2023-04-10 19:46:53 // 30112
70-80-nal töttyögött a pólós hülyegyerek, megelőztem erre nagyon sietős lett neki és falun belül visszaelőzött vagy 80-nal, falu után ugyanez újra, aztán köv. faluban megint megmutatta mit tud, aztán más felé ment. Másik meg audi a1 szintén ment vagy 70-nel a falu után, majd mikor megelőztem jött mögöttem 140-nel egy darabig. Tökhülyék.
SD2023-04-10 19:09:46 // 30111
Ráadásnak kaptam egy követ a dzélvédőre.. nem harapott ki belőle de látszik két kis pont…
SD2023-04-10 18:38:01 // 30110
Júj le kéne venni ezt a téligummát hát 17 fokban már a bálnamerga is emberkedik itt nekem a kedvenc körforgalom kombómban… utána megköszöntem hogy azért beengedett:P
De szerintem ő előzni akart:D ezért mutathatta a középsőt a vészvillogóra..

Ez a piros szín most nagyon adja, nem hagy békén senki:D régi szép idők:D

Nemvagyokállat, felnőttvagyok.. már vááá:P

De tényleg a TSI tiguán meg levillog?:D de miért mitt hitt?;D
Dacia duster?? Nómális:D

Óriási ez az állatkert… inkább elrakom az autót ez így veszélyes:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-10 11:42:41 // 30109
Nekem a Squadra tuningos srácok írták, hogy a váltó a gond. A morvezérlőt oda programozzák ahová akarják. Lehet hogy évjárat függő ez is?
lieszko2023-04-09 21:21:00 // 30108
Race mode esetén a váltó nem marad N-ben, a TCU azt szépen felismeri és az RDNA kapcsoló állásától függően váltogat, természetesen R esetén a négy közül a legmagasabb fordulaton vált el.
A motorvezérlő (PCM, vagy ECU) az, ami marad N-ben mind a 4 állásban. Emiatt a gázpedálérzékenység is mindegyik módban olyan, mint N-ben.
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-09 17:41:00 // 30107
D-ben a kickdown szerintem nem lassú, de nyilván megszokás kérdése. Ezt az 1s kimaradást én még nem figyeltem meg. N-ben viszont túl mű az egész, nem autószerű az érzés, nem pazarlok el egy métert sem arra a módra :-) N-ben hoztam haza, lényegében állandóan beleváltogattam, mert kellemetlenül hamar elvált, kínozza a motort. Szerencsére pont ezt kellett tenni a bejáratáshoz a kézikönyv szerint, szóval az első óvatos párezerig elvoltam vele. Értem én hogy 2000 alatt van a nyomatékcsúcs, de ezt sosem tudtam megszokni, a jtd-nél sem :-) Egy rendes motornak 2000 az alapjárata, nem a nyomatékcsúcs XDD
Kérdeztem a Squadra-t a race módról, és pont ez a baj vele, hogy a váltót N-módba rakja, és ezzel egyelőre senki semmit nem tud kezdeni. Úgy meg halvány értelme sincs...
És csúszós úton, pláne D, nagyon kellemetlenül elveszi a kontrollt a talpam alól az összes többi mód. Sőt, és manual ha rendesen havas, jeges a helyzet.
Hardy2023-04-08 20:14:02 // 30106
Valami hasonló van hozzá. Igaz nem olcsó. Meg nem a képernyőre teszi ki hanem a két óra köze.
SD2023-04-08 13:18:22 // 30105
Akkor ezért nem megy 300Nm fölé 4000 körmyékén?:D
Piritu - 1.000.0002023-04-08 13:03:14 // 30104
A 200 lovas a max nyomatékát 1750-es fordulaton adja le. Miért is ne használjuk ott?
(A 280 lovas meg 2250-en) Az olajnyomást meg ennyire tervezték, abból indulok ki ha több kellene több lenne…
Piritu - 1.000.0002023-04-08 12:55:43 // 30103
Egyetértek.
Az újban az N-et nagyon elqrták. A Superben nagyon nem hiányzott a váltófül mert tette a dolgát. A Veloce döglött nélküle N-ben.
A-ban meg szerintem a nyomaték limiter miatt pörgeti jobban a motort és ezért is kapcsol szívesebben vissza.
Motorfék meg egyáltalán nincs, ami főleg a Spider után feltűnő. Amikor a Grossglockneren jártunk nagyon féltettem a fékeket.
SD2023-04-08 10:05:23 // 30102
Amit én beletennék, az egy olyan app, ami android auto, vagy carplay kompatibilis és teszőleges mért értékeket kitesz a képernyőre és logolja is:)))
Megnézném mikor kezdi el fűteni a szűrőt, mikor mennyi a benya nyomás, mekkorát nyit a MA... stb. milyen módban van, ezt élném:)))
SD2023-04-08 09:42:00 // 30101
A DNA-t kezdem aktívan használni:)

Most autópályázva 8,5-ös fogyit jöttem 130-as átlagga, néha meg meg gurítottam, ez is belefért.
130-nál forog 2000-et 8ban, ahol 2,2bar az olajnyomás ez szerintem kicsit kevés, de guruláshoz ok.
150 körül 2200 ez már egészségesebb.

N-ben pl. Ha letaposom de nem kickdown-al nem vált vissza csak gyorsít.
D-ben szépen visszapakolgat, és azt is megfigyeltem hogy kb már visszaváltott és elterik még 1 sec amikor odateszi tényleg a tüzet, gondolom addig azt méri hogy van-e tapadás:) de akkor van egy pici rugás még és akkor indul el;)

A-módnak autópályán nincs érteme, ott legyen csak meg a nyomaték. Ugye tudtommal ott van egy nyomaték határolás, ami igazából csúszós útviszonyok közt hasznos, vagy dugóban araszolva tempomattal nem ugrándozik;)

Viszont amikor lejövök a pályáról már kizárólag D-ben használom mert nekem megmelegedett motorral pályázás után ne röfögtesse 2000-alatt:)

Szóval ingerszegény környezetben nekem OK az N is, a D meg frissen beváltva sokkal hatékonyabb, különben visszabutítja:)

A legnagyobb veszteség a faceliftnél szerintem az agresszív váltó programozás.. de ezt meg bármikor felül lehet bírálni. Ahohy beejti 2000-alá nyúlok is bele hagyorsítani akarok;)
SD2023-04-08 09:29:09 // 30100
De azt ne felejtsük el hogy a részleges pillangószelep nyitáshoz a nagy takarékoskodás közepedte benyát is adagol.. ezze fűti a részecskeszűrőt tehát ha motorféket szeretnél akkor a sorrend, downpipe, chip:) és lehet röfögtetni:)

Nekem is feltűnt hogy hidegen rendesen veszi a fordulatot és ejti is;) tehát a program ott
Is van benne csak a paramétereket kell változtatni;)
WarbiRunner (Gyuri)2023-04-08 00:01:51 // 30099
Ja, neked viszont multiair-ed nincs, úgyhogy valóban pillangószelep lesz. Még 5-6 év és ezeket is ügyesen átprogramozzák 😄
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.