Piritu - 1.000.0002023-09-30 17:58:26 // 32221
..bár kérdés hogy a boruláskapcsoló szakításánál nem küld-e automatikusan vészívást :-DD
Piritu - 1.000.0002023-09-30 17:25:48 // 32220
Nem is tudtam hogy van Giulia/Stelvi HRV :-DD
Piritu - 1.000.0002023-09-30 17:24:52 // 32219
A vasas megoldás tűnik e legegyszerűbbnek, csak le kell gyártani a vasat. Minta kellene hozzá…
Amúgy a régi szoci ötlet itt is működhet: megszakítod egy kapcsolóval az AC pumpa körét. Esetleg mint egy GTV-s cartársnak is volt a boruláskapcsoló áramkörét szakították meg és úgy érrzte a rendszer mintha felborult volna az autó….
Amúgy a régi szoci ötlet itt is működhet: megszakítod egy kapcsolóval az AC pumpa körét. Esetleg mint egy GTV-s cartársnak is volt a boruláskapcsoló áramkörét szakították meg és úgy érrzte a rendszer mintha felborult volna az autó….
SD2023-09-30 14:32:13 // 32218
Muterom 2017-es HRV-jében nincs:D
RomeoOne2023-09-30 14:10:41 // 32217
Ja és a radarosokat viszik így igen.
Vagyis mindet. Vagy van olyan, amiben nincs radar?
Vagyis mindet. Vagy van olyan, amiben nincs radar?
SD2023-09-30 14:03:16 // 32216
A radaron keresztül csatlakoznak az auto rendszeréhez és úgy nyitják és indítják ..
Ehhez lefeszegetik a radar kupakot és kitörik a radart a helyéről...
Láttam már olyat akinek csak széttörték de nem vitték el.. és olyat is akinek kétszer elvitték egymás után.
Az új faceliftesnél egyben van a ráccsl a kupak.
Az egyik védelmi verzió hogy kap az autó egy radar-shield vasat, ami körbeveszi a radart és így nem lehet hozzáférni a csatlakozjóához.
A másik ez az áramköri megoldás amikor leválasztja a radart leállítás után.
Az én sufni megoldásom, ha az autóban nincs áram akkor a radaron sincs, tehát ha olyan tré helyen kell megállni, akkor vedd le az akksit.. (és ne hagyd kint a mdzagot a csomagtartó nyitáshoz:D) Utána kulccsal kell nyitni és be kell mászni vagy esernyővel lehet felpattintani a hátulját belülről (az enyémben már nincs madzag) és oda a fogyasztási adatok is:) Meg pár hibakódot is törölni (ez a nyomkodós nem tetszik) kell, de az egy kormány jobbra balra után megvan.
De a lényeg ha nincs az autóban áram akkor ellopni sem lehet..:)
Más kérdés hogy itt a sorrend !kulcs! fontosságú, mert ha teli a csomi vagy nem lehajtható az ülés, akkor kintmaradrál, mert innen csak a hardver van, és ajtó kulcsos nyitás után, el kell érd a battery-t addig nincs hátsó ajtó nyitás csak bentről :D
Az aggassztó benne az hogy pár perc és huss elmentek a géppel.
Nem mintha bármelyik autó ellopása több idő lenne értő kezeknek...
De mégis látni ilyen videókat. UK és IT-ből.
Mielőtt rosszul éreznénk magunkat, BMW-t meg villámhárítóval lopnak:)
Ja és a radarosokat viszik így igen.
Ehhez lefeszegetik a radar kupakot és kitörik a radart a helyéről...
Láttam már olyat akinek csak széttörték de nem vitték el.. és olyat is akinek kétszer elvitték egymás után.
Az új faceliftesnél egyben van a ráccsl a kupak.
Az egyik védelmi verzió hogy kap az autó egy radar-shield vasat, ami körbeveszi a radart és így nem lehet hozzáférni a csatlakozjóához.
A másik ez az áramköri megoldás amikor leválasztja a radart leállítás után.
Az én sufni megoldásom, ha az autóban nincs áram akkor a radaron sincs, tehát ha olyan tré helyen kell megállni, akkor vedd le az akksit.. (és ne hagyd kint a mdzagot a csomagtartó nyitáshoz:D) Utána kulccsal kell nyitni és be kell mászni vagy esernyővel lehet felpattintani a hátulját belülről (az enyémben már nincs madzag) és oda a fogyasztási adatok is:) Meg pár hibakódot is törölni (ez a nyomkodós nem tetszik) kell, de az egy kormány jobbra balra után megvan.
De a lényeg ha nincs az autóban áram akkor ellopni sem lehet..:)
Más kérdés hogy itt a sorrend !kulcs! fontosságú, mert ha teli a csomi vagy nem lehajtható az ülés, akkor kintmaradrál, mert innen csak a hardver van, és ajtó kulcsos nyitás után, el kell érd a battery-t addig nincs hátsó ajtó nyitás csak bentről :D
Az aggassztó benne az hogy pár perc és huss elmentek a géppel.
Nem mintha bármelyik autó ellopása több idő lenne értő kezeknek...
De mégis látni ilyen videókat. UK és IT-ből.
Mielőtt rosszul éreznénk magunkat, BMW-t meg villámhárítóval lopnak:)
Ja és a radarosokat viszik így igen.
Liquid2023-09-30 13:55:28 // 32215
aha, köszi, akkor én is érintett vagyok :)
RomeoOne2023-09-30 13:50:20 // 32214
Mindben benne van. Nem csak az adaptív tempomat használja a radart, minden Giulia/Stelvio-ban ott van. Például a FCW-hez és a vészfék asszisztenshez is az kell.
Liquid2023-09-30 13:39:23 // 32213
Az egyik a know-how, a másik meg amit a fórumban is írt/írtak: ha kiadja nyilvánosan a működését, akkor azok is látják akiktől meg akarja védeni az autókat.
Ha jól értelmezem, akkor a radaros tempomattal szerelt gépek érintettek, vagy ez a radar mindben benne van?
Ha jól értelmezem, akkor a radaros tempomattal szerelt gépek érintettek, vagy ez a radar mindben benne van?
RomeoOne2023-09-30 10:58:33 // 32212
Hát ez ilyen, a know-how-t kell megfizetni. Ez a gazdasági hírekben olyan sokat hangoztatott "hozzáadott érték" :D
SD2023-09-30 08:58:38 // 32211
Azért ha nem kókány munka akkor kell hozzá pár automotive csati, valami áramkör, kábel.. meg van az 10-20 font is:)
De azért ne feledkezzünk el hogy ő ezzel foglokozott, próbálkozott, kockázatot vállal, gari stb.
De azér mégis ha a lemez "radar páncél" alkatrész ami tényleg meló ennél olcsóbb, azért na:)
De azért ne feledkezzünk el hogy ő ezzel foglokozott, próbálkozott, kockázatot vállal, gari stb.
De azér mégis ha a lemez "radar páncél" alkatrész ami tényleg meló ennél olcsóbb, azért na:)
TtK2023-09-29 22:31:30 // 32210
Az anyagköltség valószínűleg nem haladja meg jelentősen a 2.5 fontot.. ;)
lieszko2023-09-29 20:43:01 // 32209
Részletekbe nem mennék bele, lényeg, hogy az autó leállítása után rövid idő múlva nem tudsz a radar csatijáról rálépni az autó CAN hálózatára.
250 angol font.
250 angol font.
SD2023-09-28 22:15:18 // 32208
Na és mit kér érte? Hogy lehet megbizonyosodni hogy tényleg csinál valamit a kütyüje ami ennyire titkos (értem hogy a rabolók miatt is) de amit magyarázni kell ott a termék nekem nem teljesen ok.
Szóval ha megszakítja a radar, és valahonnan vesz hozzá jelet hogy mikor indítasz, addig ok. Gondolom így működhet.
Végül is egy Relé is elég lehet ha megfelelő szálat húzza meg ikor gyújtást kap az autó.
Szóval ha megszakítja a radar, és valahonnan vesz hozzá jelet hogy mikor indítasz, addig ok. Gondolom így működhet.
Végül is egy Relé is elég lehet ha megfelelő szálat húzza meg ikor gyújtást kap az autó.
lieszko2023-09-28 21:10:19 // 32207
Én behúztam, az ördög nem alszik, főleg ha külföldre is jársz, ki tudja hol kell éjszakára otthagynod az autódat.
A legrosszabb a helyzet Angliában, utána jön Olaszország, de vittek el így Hollandiában is autókat.
Amúgy tényleg egyszerű beszerelni.
A srác pedig nagyon korrekt és rendkívül alapos és óvatos, nem ad ki infót bárkinek, előtte bizonyítanod kell, hogy tényleg Giulia-d, vagy Stelvio-d van.
A legrosszabb a helyzet Angliában, utána jön Olaszország, de vittek el így Hollandiában is autókat.
Amúgy tényleg egyszerű beszerelni.
A srác pedig nagyon korrekt és rendkívül alapos és óvatos, nem ad ki infót bárkinek, előtte bizonyítanod kell, hogy tényleg Giulia-d, vagy Stelvio-d van.
SD2023-09-28 20:14:13 // 32206
Biztos azok vannak és leginkább külföldön (UK, IT) veszélyben akik utcán tartják.
Olvastam olyat akinek kétszer lopták el a Stelvioját.. végül is ha erre szakosodott banda, valószínüleg felszereléssel és rutinnal feltérképezik a környékben lévő autókat.
Minden esetre ha hozzáférhető a radar, onnan pár perc.. ami azért elég tré dolog.
Egyszerűbb mint a kulcsmásolás vagy egyéb trükk.
Másrészről amelyik autót el akarják vinni azt elviszik.
De valami amatőr balfék ha szétbombázza a radart meg a lököst.. az sem derűs tény... még ha nem is tudta elvinni..
Onnan lesz ez szerintem érdekes ha esetleg szálingóznak a külföldi sokat futott gépek, vagy törik őket és lesz igény bontott alkatrészre. Addig amíg ennyire réteg autó, és nagy része garis... és nem is romlanak el:))) addig nincs értelme ezzel foglalkozni.
Ha nem lesz népautó márpedig nem úgy néz ki:) Akkor itthon többet kell érte utazni mint amennyi pénzt lehet vele keresni hogy összeszedje ezeket valaki:D
Olvastam olyat akinek kétszer lopták el a Stelvioját.. végül is ha erre szakosodott banda, valószínüleg felszereléssel és rutinnal feltérképezik a környékben lévő autókat.
Minden esetre ha hozzáférhető a radar, onnan pár perc.. ami azért elég tré dolog.
Egyszerűbb mint a kulcsmásolás vagy egyéb trükk.
Másrészről amelyik autót el akarják vinni azt elviszik.
De valami amatőr balfék ha szétbombázza a radart meg a lököst.. az sem derűs tény... még ha nem is tudta elvinni..
Onnan lesz ez szerintem érdekes ha esetleg szálingóznak a külföldi sokat futott gépek, vagy törik őket és lesz igény bontott alkatrészre. Addig amíg ennyire réteg autó, és nagy része garis... és nem is romlanak el:))) addig nincs értelme ezzel foglalkozni.
Ha nem lesz népautó márpedig nem úgy néz ki:) Akkor itthon többet kell érte utazni mint amennyi pénzt lehet vele keresni hogy összeszedje ezeket valaki:D
RomeoOne2023-09-28 19:51:56 // 32205
Sztem ez nem úgy szokott történni, hogy meglátnak egyet random az utcán és akkor hirtelen odaszaladnak és viszik. Ha egy autó gyakran szokott egy tipikus helyen állni, akkor kifigyelik és egy alkalmas időpontban elviszik.
SD2023-09-28 15:44:27 // 32204
De ha szar a helyzet az akksi sarut még mindig lehúzhatod otthagyni, és ha az ajtót nyitod, az ülés felöl már be lehet mászni hátra:D Nem elegáns, de jobb mint hogy elvigyék..
Akkor hiába csatlakozik:P Bár még szétbarmolni szétbarmolhatja..
Akkor hiába csatlakozik:P Bár még szétbarmolni szétbarmolhatja..
SD2023-09-28 15:42:51 // 32203
Engem is ezért nem foglakoztatott, de pl: voltam Olaszországban ott már létezik ez az irányzat, vagy néha azért itt ott meg kell állni, és ez 2 perc...
jó ott a casco, de azzal meg mire megyek a mai árakkal..
Vehetek egy jó Dacia Lodgy-t:D:D
jó ott a casco, de azzal meg mire megyek a mai árakkal..
Vehetek egy jó Dacia Lodgy-t:D:D
RomeoOne2023-09-28 13:45:05 // 32202
Elég megnézned a vevői visszajelzéseket :) metalgod23-tól én meg merném venni. Csak nem az utcán áll az autó, alacsonynak látom a kockázatot ilyen lopásra.
SD2023-09-28 11:52:38 // 32201
Radar deaktiváló kütyü, lopás ellen
Ezt találtam egy eladó Giulia QV hitrdetésében és megadta a tulaj az elérhetőségét az infónak
Nagyon titokzatos mert semmit nem mond el róla a készítője, és ugye onnan tudod hogy működik vagy jó-e valamire, de állítólag magad is be tudod szerelni, semmibe nem szól bele:D
Árat sem árult el..
De érdekes.
Ezt találtam egy eladó Giulia QV hitrdetésében és megadta a tulaj az elérhetőségét az infónak
Nagyon titokzatos mert semmit nem mond el róla a készítője, és ugye onnan tudod hogy működik vagy jó-e valamire, de állítólag magad is be tudod szerelni, semmibe nem szól bele:D
Árat sem árult el..
De érdekes.
SD2023-09-28 10:49:12 // 32199
De tanulni jó a játékos, így nem bízom el magam:)
Ha jobban tapadna nagyobb sebességnél hagyná el magát:)
t.
Ha jobban tapadna nagyobb sebességnél hagyná el magát:)
t.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-28 09:07:32 // 32198
Szerintem ne azért cseréld, vagy ne cseréld mert mások mit szólnak hozzá :-))
A jobb tapadás, útfekvés jobb érv :-))
A jobb tapadás, útfekvés jobb érv :-))
RomeoOne2023-09-28 08:45:38 // 32197
SD2023-09-27 22:35:14 // 32196
Látom le kell majd cserélnem, ha csak nem addigra ez lesz a tuning, hogy ne nézzék ki:D:D:D a hibrid felni tuning:D:D:D Állruhában járok:))))
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 21:40:18 // 32194
Nem, külön szenzor. Valami ilyen.
G-MANN🍀2023-09-27 21:39:41 // 32193
Liquid2023-09-27 20:33:10 // 32189
Ehhez azért nagyon kell hunyorítani :)
Ez Ampera felni, semmi kétség :)
Ez Ampera felni, semmi kétség :)
SD2023-09-27 20:22:17 // 32188
SD2023-09-27 20:07:50 // 32187
Na most ez a multi-spectral sensor annyi, hogy nem vágja az IR-t és abban a tartományban az AI ráerőssít a színekre? A tesztképeken azt láttam hogy a tükröződések jobban kijönnek rajta, ebben van valami:)))Tehát egy IR maszkot használ a Visible tartomány RAW feldolgozásáháoz?:))
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 18:34:56 // 32186
A felirat legalábbis jól néz ki :-) Állítólag a szín kalibrációban, zajmentesítésben kooperáltak. Ilyet még nem láttam telefonban, hogy spektrál szenzor van benne. És 5 tengelyes OIS. Plusz egy dedikált NPU, ami realtime AI zajmentesít. Olyan ISO-kon használja a szenzort, hogy meglepő. Feltekert érzékenységen ugye megnő a zaj, így általában jobb az ISO-t lehető legalacsonyabban tartani a jó jel/zaj viszonyhoz. Na ez meg feltekeri a szenzor érzékenységet, aztán átküldi az NPU-n ami leszedi a zajt. Meggyőzően működik.
Amibe viszont nagyon belebuzultam, az a kerámia hátlap. Meg hogy féláron adták XD
Amibe viszont nagyon belebuzultam, az a kerámia hátlap. Meg hogy féláron adták XD
TtK2023-09-27 17:30:23 // 32185
Hasselblad kamera, azta! :)
SD2023-09-27 16:21:43 // 32184
Na erre gondolnék én is:)
De valószínüleg sokat tud anélkül is..
Tényleg el kell már vinni egy körre akksi levét után:)
Most már talán lenne merszem :D:D:D
Vagy ki tudja:D
De valószínüleg sokat tud anélkül is..
Tényleg el kell már vinni egy körre akksi levét után:)
Most már talán lenne merszem :D:D:D
Vagy ki tudja:D
SD2023-09-27 16:19:35 // 32183
Nagyon csecse:)
A mód?:D
A mód?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 14:37:03 // 32182
Szerintem a seggmegmentő esp akkor megy ha kattog a relé. Viszont az eLSD nem kattogtat relét, és tuti hogy állandóan nyomatékot oszt szoroz. Egy sima kanyarban is, ha közben gázt adsz. Én azt el nem hiszem, hogy anélkül lenne iyesmikre képes..
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 14:32:53 // 32181
SD2023-09-27 14:23:15 // 32180
De akkor nem csak olyankor avatkozik bele mikor kattanást hallok elölről?
Vagy az már az ESP, olyankor már a motortól vesz vissza?
Mert azt viszonylag ritkán hallom, ennek ellenére visszatlál egyenesbe, én meg nem lehetek ekkora király:D:D:D
Trükkös ez a julis:)
Vagy az már az ESP, olyankor már a motortól vesz vissza?
Mert azt viszonylag ritkán hallom, ennek ellenére visszatlál egyenesbe, én meg nem lehetek ekkora király:D:D:D
Trükkös ez a julis:)
SD2023-09-27 14:22:00 // 32179
Na megvan az új teló:))) Akkor nagy az öröm:)
Mondhatnekebármitazemberhátmértnemvettélszifont?:D
Máá mért ne menne vele az aa? De megy:)))
Mondhatnekebármitazemberhátmértnemvettélszifont?:D
Máá mért ne menne vele az aa? De megy:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 13:23:35 // 32178
Megy Oppoval simán az Adroid Auto, bár gondolom pont senkit nem érint a kérdés. XD
Kicsit féltem, hogy kezdhetek majd fórumozni hogy mit hova állítsak, de semmi komplikáció. Engem lenyűgöztek a kínaiak, ez nem vacak cucc :-)
Kicsit féltem, hogy kezdhetek majd fórumozni hogy mit hova állítsak, de semmi komplikáció. Engem lenyűgöztek a kínaiak, ez nem vacak cucc :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 10:57:30 // 32177
Sőt inkább azonos tapadás helyett azonos nyomaték.
WarbiRunner (Gyuri)2023-09-27 10:56:58 // 32176
A fék annál több terhelést kap, minél rosszabb a tapadásod. Felváltva dolgozik két "program" benne. Az elektronikus difzár és az esp. Alapból állandóan azon ügyködik, hogy a két hátsó keréken azonos tapadás legyen. Ezt olyan jól oldja meg, hogy bárhol, bármikor elindul a fara. Akkor aztán gyors váltással jön az esp. Szóval kb állandóan csinál valamit a fék, ha lendületeskedz vele. Jobb tapadás mellett elvileg a fék kevesebbet dolgozik.
Gyakorlatilag, igen, ez az autó nagyon állat XD
Gyakorlatilag, igen, ez az autó nagyon állat XD
SD2023-09-26 20:55:25 // 32175
És csak erőátvitel terhelés váltásra csinálja, egyéb behatásra nem.
SD2023-09-26 20:49:40 // 32174
Az eco most kicsit kevésnek tűnik épp:D
SD2023-09-26 20:44:07 // 32173
Az a tünet hogy ha rükibe rakom, és elindulok hátra akkor pattan egyet, de ha újra elindulok hátra akkor már nem. Ha viszont előre akkor megint és szintén amíg egy irányba éri erőhatás semmi hangha de ha irányt váltok akkor csinálja.
Eleinte csak nagy emelkedőn csinálta most már minden előre-hátra menésnél.
Jobb kintről lehet jelenleg hallani. Fémes mintha két villát összeütnél kb.
Eleinte csak nagy emelkedőn csinálta most már minden előre-hátra menésnél.
Jobb kintről lehet jelenleg hallani. Fémes mintha két villát összeütnél kb.
lieszko2023-09-26 20:08:11 // 32172
Erre van egy ellenpéldám.
Nekem gyárilag elég fapad volt az autóm.
Utólag építettem be a holttétfigyelőt, meg a gyári parkradart.
Ehhez a lökösbe én ragasztottam be a BSM radarok tartóit, illetve a kifúrtam a lököst, oda is beragasztgattam a 4 parkradar tartóját.
Tavaly belémjöttek hátulról, a hátsó lökös cserés lett, úgyhogy kötelező biztire ment, de én a gyári javítást választottam.
Elvittem a Kelet Pest-hez a Füredi utcába.
Elmondtam, hogy mi a gondom, megkérdeztem, hogy lehet-e arról szó, hogy ne az alvázszám alapján rendeljenek hozzá lököst.
Azt mondta az öreg, hogy semmi gond, kérhetem, hogy a baleset előtti állapotot állítsák vissza. Csak akkor adjak neki egy alvázszámot, amelyhez ez a lökös való. Kerestem egyet, az se volt gond, hogy egy USA autóé volt, elküldtem nekik, berendelték és így lett gyári BSM-es, parkradaros hátsó lökhárítóm.
Nem tudom, hogy ez a szervízeken múlik, vagy sem, a lényeg velem nagyon korrektek voltak.
Nekem gyárilag elég fapad volt az autóm.
Utólag építettem be a holttétfigyelőt, meg a gyári parkradart.
Ehhez a lökösbe én ragasztottam be a BSM radarok tartóit, illetve a kifúrtam a lököst, oda is beragasztgattam a 4 parkradar tartóját.
Tavaly belémjöttek hátulról, a hátsó lökös cserés lett, úgyhogy kötelező biztire ment, de én a gyári javítást választottam.
Elvittem a Kelet Pest-hez a Füredi utcába.
Elmondtam, hogy mi a gondom, megkérdeztem, hogy lehet-e arról szó, hogy ne az alvázszám alapján rendeljenek hozzá lököst.
Azt mondta az öreg, hogy semmi gond, kérhetem, hogy a baleset előtti állapotot állítsák vissza. Csak akkor adjak neki egy alvázszámot, amelyhez ez a lökös való. Kerestem egyet, az se volt gond, hogy egy USA autóé volt, elküldtem nekik, berendelték és így lett gyári BSM-es, parkradaros hátsó lökhárítóm.
Nem tudom, hogy ez a szervízeken múlik, vagy sem, a lényeg velem nagyon korrektek voltak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.