WarbiRunner (Gyuri)2023-10-11 10:38:42 // 32389
A 3 év érvényes rá gondolom, lesz benne addigra 30e. Napi városozással sem halna meg ennyi alatt.
RomeoOne2023-10-11 10:31:25 // 32388
Mondjuk a szomorú az lesz, ha ezzel épp annyival húzza majd tovább, hogy kifutsz a garanciaidőből és mehet zsebből a javítás :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-11 10:21:20 // 32387
Az enyém jó lesz majd referencia mérésnek, a leírt listád szerint elég ideálisan van üzemeltetve. Ha ebben is bekrepál, akkor nincs módszer, elromlik és kész :-)
A Giulietta olajcsere óta viszont tudom, hogy a 10e km városozós autónál sok! A kis piros napi mászkálós üzemben van, 9500km alatt gatya az olaj.
A Giulietta olajcsere óta viszont tudom, hogy a 10e km városozós autónál sok! A kis piros napi mászkálós üzemben van, 9500km alatt gatya az olaj.
SD2023-10-11 09:33:01 // 32386
Hát jó kérdés, azér nem kell rögtön rettegni:) De érdemes :P :D
Pár kérdés:
- olajcsere intervallumod? olaj fajtája?
- felhasználás módja? (rövid, v. hosszabb utak)
- használod a start-stop-ot?
- milyen benzint tankolsz?
- A-ban, N-ben hagyod 2000 RPM alatt röfögni?
- Átlafogyasztás általában?
Csak a pontos diagnózis felállításának érdekében:D
Én is felderítőben vagyok még, de van pár gondolatom ami vagy meghosszabbítja az életét vagy nem, majd meglátjuk.
De a leírod te hogy használod és mennyi km van most benne az mindenképp jó statisztikai adat.
Én abból indulok ki amit a chip-tuningosok változtatnak:
- kilövik a start-stop-ot
- valamit optimalizálnak a turbo utóhűtésen
- beteszik az N-re a D váltási térképét
ezek nem lehetnek véletlen dolgok..
Nekem az a feltevésem hogy melegen hajtva egy jó 1-2-3 percet kéne még járatni, hiába van utó keringetés benne, én így teszek.
Olajcsere szerintem a 10-es intervallum a reális egy ilyen motornak.
A 2000RPM alatt meg csak gurulni jó, ott nekem ne gyorsítson...
A startstop szintén egy motor gyilkos dolog...
MA halál esetén vagy rendellenes kopás lehet az ok, vagy nem megfelelő olajozás és ebből kopás (olaj hiány) vagy koksz...
A koksz, vagy olajlerakódás szerintem a magas hőmérsékleten leálított motorból tud oda kötni... de nyilván szerepe van ebben a benyának is.
De ezek csak feltételezések, nekem 15k-val egy két apró rántáson kívül más jelenség nem volt, a rántások is olyan esetben amikor a régi TS is rántott, ha félgázon elveszem araszolva stb.
Pár kérdés:
- olajcsere intervallumod? olaj fajtája?
- felhasználás módja? (rövid, v. hosszabb utak)
- használod a start-stop-ot?
- milyen benzint tankolsz?
- A-ban, N-ben hagyod 2000 RPM alatt röfögni?
- Átlafogyasztás általában?
Csak a pontos diagnózis felállításának érdekében:D
Én is felderítőben vagyok még, de van pár gondolatom ami vagy meghosszabbítja az életét vagy nem, majd meglátjuk.
De a leírod te hogy használod és mennyi km van most benne az mindenképp jó statisztikai adat.
Én abból indulok ki amit a chip-tuningosok változtatnak:
- kilövik a start-stop-ot
- valamit optimalizálnak a turbo utóhűtésen
- beteszik az N-re a D váltási térképét
ezek nem lehetnek véletlen dolgok..
Nekem az a feltevésem hogy melegen hajtva egy jó 1-2-3 percet kéne még járatni, hiába van utó keringetés benne, én így teszek.
Olajcsere szerintem a 10-es intervallum a reális egy ilyen motornak.
A 2000RPM alatt meg csak gurulni jó, ott nekem ne gyorsítson...
A startstop szintén egy motor gyilkos dolog...
MA halál esetén vagy rendellenes kopás lehet az ok, vagy nem megfelelő olajozás és ebből kopás (olaj hiány) vagy koksz...
A koksz, vagy olajlerakódás szerintem a magas hőmérsékleten leálított motorból tud oda kötni... de nyilván szerepe van ebben a benyának is.
De ezek csak feltételezések, nekem 15k-val egy két apró rántáson kívül más jelenség nem volt, a rántások is olyan esetben amikor a régi TS is rántott, ha félgázon elveszem araszolva stb.
Giuntini2023-10-11 09:05:00 // 32385
Meg kell nézni Vályi Pista utolsó Használtautó tesztjét a 35 éves Mercedes S Coupe-ról, aztám el lehet gondolkozni hogy mit csináltak az autógyártásból. Idegesítitek magatokat a sok felesleges sallangtól. 😊
Peti16V2023-10-10 21:09:19 // 32384
Más téma: annyit emlegetted mostanában a féknyikorgást, hogy pár napja az enyém is rákezdett, pedig soha korábban egy cicergést sem hallottam tőle 😀
Nálam a reggeli elindulás után csinálja hidegen, de néhány nagyobb pedálnyomás után abbahagyja, úgyhogy sztem csak vmi apró kavics vagy talán por gyűlt össze a betét mögött, majd kitisztul. Neked sem javaslom, hogy rendszeresen mosogasd, olyan helyre is bejuthat a víz a nagy nyomással, amire nincs tervezve a rendszer, illetve kimoshatsz vmi kenőanyagot, bár a Brembo rendszerű nyeregben nincsenek kent részek, mivel nincs csúszka v csúszóhüvely, de sztem a sok vízzel több kárt tudsz okozni, mint hasznot.
Amúgy ma reggel megint rám hozta a frászt a technika, nem tetszett neki a párás hideg levegő, úgy indult be, mint ha csak 3 henger ment volna. Vártam kicsit, hogy hátha beáll a sima alapjárat, de nem akart, így elindultam, hogy hátha úgy gyorsabban magára talál, de az első párszáz méteren dadogott, erőtlen volt, de mire kiértem a kis utcákból, helyreállt a rend. Ami fura, hogy csak a nincs SS ikont tette ki, check engine nem jött, és D-be is át tudtam tenni, nem úgy, mint amikor a Nox-szenzor hibánál szórakozott. Délután semmi hiba nem volt, uh remélem hogy csak pillanatnyi szeszély, és nem a MA kezdte el a haláltusáját… Mire számítsak?
Nálam a reggeli elindulás után csinálja hidegen, de néhány nagyobb pedálnyomás után abbahagyja, úgyhogy sztem csak vmi apró kavics vagy talán por gyűlt össze a betét mögött, majd kitisztul. Neked sem javaslom, hogy rendszeresen mosogasd, olyan helyre is bejuthat a víz a nagy nyomással, amire nincs tervezve a rendszer, illetve kimoshatsz vmi kenőanyagot, bár a Brembo rendszerű nyeregben nincsenek kent részek, mivel nincs csúszka v csúszóhüvely, de sztem a sok vízzel több kárt tudsz okozni, mint hasznot.
Amúgy ma reggel megint rám hozta a frászt a technika, nem tetszett neki a párás hideg levegő, úgy indult be, mint ha csak 3 henger ment volna. Vártam kicsit, hogy hátha beáll a sima alapjárat, de nem akart, így elindultam, hogy hátha úgy gyorsabban magára talál, de az első párszáz méteren dadogott, erőtlen volt, de mire kiértem a kis utcákból, helyreállt a rend. Ami fura, hogy csak a nincs SS ikont tette ki, check engine nem jött, és D-be is át tudtam tenni, nem úgy, mint amikor a Nox-szenzor hibánál szórakozott. Délután semmi hiba nem volt, uh remélem hogy csak pillanatnyi szeszély, és nem a MA kezdte el a haláltusáját… Mire számítsak?
SD2023-10-10 04:29:07 // 32383
azt az állapotot idézi vissza amit legutóbb hagytál:
- ha rádió akkor azt
- ha telefon zenelejátszás akkor azt
- ha bluetoot-on kapja el a telefonod mert nem dugtad rá akkor azt
ez valami kényelmi funkció, hogy ne kelljen vele vacakolni csak pl: nekem pont az kéne hogy ne vartyogjon csak ha kérem:D
viszont a beállításokban csak a teljes központi kijelző lehet off-ra állítani indítás utánra
és említenek valami auto-play funkciót amitől meg megbolondul a rendszer:D bug..
giuliaforums.com
van még pár ilyen:D
- ha feleségem száll ki csak az ő ajtaját unlockolja és a gyerekeket nem ereszti:))) csak ha én engedem:))) ez jeles:D
- ha lekapcsolom a gyújtást, vagy pl az anyósülésről kapcsolom ki csak akkor lövi le a központi egységet ha a vezető oldalon ajtót nyitok, de pl: ha megállok a mosóban családdal, meg szoktam kérni hogy csak akkor kapcsolja le feleségem a motort ha én már kiszálltam mert így marad nekik a zene, de amikor beszállok lelövi:D
- ha bent ülök, a középső panelen lévő hangerő gommbal be tudom kapcsolni, de a kormányon lévő csak akkor éled ha az autó is éled
itt valószínüleg a rádió és annak energiatakarékossága az alap probléma, mivel egy külön egység, a BCM vagy az az egység ami a ajtónyitást és a kormányt látja, az egy másik cucc és az nem éled vagy nem úgy..
- ha rádió akkor azt
- ha telefon zenelejátszás akkor azt
- ha bluetoot-on kapja el a telefonod mert nem dugtad rá akkor azt
ez valami kényelmi funkció, hogy ne kelljen vele vacakolni csak pl: nekem pont az kéne hogy ne vartyogjon csak ha kérem:D
viszont a beállításokban csak a teljes központi kijelző lehet off-ra állítani indítás utánra
és említenek valami auto-play funkciót amitől meg megbolondul a rendszer:D bug..
giuliaforums.com
van még pár ilyen:D
- ha feleségem száll ki csak az ő ajtaját unlockolja és a gyerekeket nem ereszti:))) csak ha én engedem:))) ez jeles:D
- ha lekapcsolom a gyújtást, vagy pl az anyósülésről kapcsolom ki csak akkor lövi le a központi egységet ha a vezető oldalon ajtót nyitok, de pl: ha megállok a mosóban családdal, meg szoktam kérni hogy csak akkor kapcsolja le feleségem a motort ha én már kiszálltam mert így marad nekik a zene, de amikor beszállok lelövi:D
- ha bent ülök, a középső panelen lévő hangerő gommbal be tudom kapcsolni, de a kormányon lévő csak akkor éled ha az autó is éled
itt valószínüleg a rádió és annak energiatakarékossága az alap probléma, mivel egy külön egység, a BCM vagy az az egység ami a ajtónyitást és a kormányt látja, az egy másik cucc és az nem éled vagy nem úgy..
Peti16V2023-10-09 22:22:45 // 32382
Telefonálással kell befejezni az autózást. Nálam legalábbis ilyenkor a következő indításnál nem indul el magától a rádió, helyette tök kuss van. 10-ből 10x így csinálja és engem rohadtul idegesít, mert minden alkalommal végig kell lépkedni a beállításon.. Én vagyok béna, és van erre vmi beállítás, vagy más is szenved vele?
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 17:16:58 // 32381
Na de várj. A kijelzőn választhatsz hogy rádiót kapcsoljon, vagy a média lejátszás menjen. Fel/le kell lapozni a rádió/media player csempét. Nem az android auto/ alma autó képernyőn, hanem ahol a csempék sorakoznak (házikó gomb). Ott a play/stop szerintem képes rá, hogy egyáltalán semmit ne játsszon. Egyébként meg vedd le nullára a hangerőt, aztán azt csinál amit akar XD
SD2023-10-09 17:15:36 // 32380
De amikor a radar neked rásatuzik akkor már nem igazán mondható biztonságosnak a szitu:P:D
Nekem is bevillan napi kétszer a jobbról kielőzöm, de mindig elhesegetem a gondolatot is:P:D
Bejelezni néha nekem is szokott lekanyarodó autóra de bele még nem szólt egyszer sem.
Nekem is bevillan napi kétszer a jobbról kielőzöm, de mindig elhesegetem a gondolatot is:P:D
Bejelezni néha nekem is szokott lekanyarodó autóra de bele még nem szólt egyszer sem.
SD2023-10-09 17:13:26 // 32379
Teljesen aláírom amit mondasz, D-ben van kitatalálva az autó, ahogy nekiindul 0-ról ahogy visszagangol, minden így ok.
Egy nem ok, hogy ezzel még nem tiporva is városban a dinamikus indulások miatt 13L a fogyasztás.
A N viszont használhatatlan a leejtett fordulatok miatt...
A manuálisan meg míg nem nyomom nem hallom egyszerűen a motort:D
Van ez a cspisztuning amikor átírják az N-re a D váltás térképét, de az N lágyságával, a városban a legtöbbször az elég lenne.
Egy nem ok, hogy ezzel még nem tiporva is városban a dinamikus indulások miatt 13L a fogyasztás.
A N viszont használhatatlan a leejtett fordulatok miatt...
A manuálisan meg míg nem nyomom nem hallom egyszerűen a motort:D
Van ez a cspisztuning amikor átírják az N-re a D váltás térképét, de az N lágyságával, a városban a legtöbbször az elég lenne.
SD2023-10-09 17:10:37 // 32378
Ha funkciót ki lehetne ütni a gépből én az automata lejátszás/rádió indítás irtanám ki...
Na szóval olyan funkciót találtam hogy ne kapcsolja be a monitort, de az meg kéne, világítson csak:D
De olyat hogy ne indítsa el a valamelyik zenét olyat nem, csak akkor történik így ha a telefon ki van lépve a zene app-ból és így tanácstalanul a rádiót felülbírálja, de nincs mit indítania:D
Nekem tökre megfelelne hogy ha alapból a rádió indulna ha bekapcsolom és ha elindítom a zene app-ot akkor meg az menne:)
Hogy keee?:D
Na szóval olyan funkciót találtam hogy ne kapcsolja be a monitort, de az meg kéne, világítson csak:D
De olyat hogy ne indítsa el a valamelyik zenét olyat nem, csak akkor történik így ha a telefon ki van lépve a zene app-ból és így tanácstalanul a rádiót felülbírálja, de nincs mit indítania:D
Nekem tökre megfelelne hogy ha alapból a rádió indulna ha bekapcsolom és ha elindítom a zene app-ot akkor meg az menne:)
Hogy keee?:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 15:49:24 // 32377
Ja, értem. Nem is vót, nem is lesz amíg van lábam. Majd a villanyautómban egyszer :-)
RomeoOne2023-10-09 15:39:29 // 32376
nekem miért nincsenek ilyen problémáim?
Gondolom, mert nem adaptív tempomatod van :D
Gondolom, mert nem adaptív tempomatod van :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 15:38:11 // 32375
Ezt meg már mióta mondom, első mozdulattal D-be kell tenni, és kerek a világ. :-) Én egyáltalán nem érzem túl izgágának, teljesen jó. A Giulietta D-ben.. na az városban idegesítően hiperaktív bír lenni. XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-09 15:27:54 // 32374
Kezdek zavarba jönni, hogy nekem miért nincsenek ilyen problémáim? XD Lassít? A tempomat azért tempomat, mert tartja a sebességet. Vagy valamit rosszul értek?
RomeoOne2023-10-09 13:27:51 // 32372
Na, örülök, hogy te is beláttad :D
De msot már vannak váltófüleid, szóval, ha átrakod N-be, akkor bedöntöd M-be és le vana gond a buta automatáról :D
De msot már vannak váltófüleid, szóval, ha átrakod N-be, akkor bedöntöd M-be és le vana gond a buta automatáról :D
RomeoOne2023-10-09 13:26:48 // 32371
Az említett szituációkban a gázpedál simogatása édeskevés, taposni kell rendesen ;)
SD2023-10-09 13:24:54 // 32370
ez a telefon helyesírás valami kriminális, olvasható egyáltalán?:D most nem látok vagy 3cm az ujjam, nem is tudom vagy is:D
SD2023-10-09 13:21:22 // 32369
Én most komolyan elgondolkoztam egy chiptuningon, mert a váltó N-ben használhatatalan, talán az eurocompulsion vagy melyiknél olvastam hogy a váltó vezérlőre N-ben is ráírják a D váltási határait és így nem ugrál a gép de nem 1300-on röfögteti a motort.
Ez a D-ben közlekedés városon kívül 7-8 literrel jó de városban 13 litert csináld:D
Ez a D-ben közlekedés városon kívül 7-8 literrel jó de városban 13 litert csináld:D
SD2023-10-09 13:18:35 // 32368
És legalább műértők voltak:)))
SD2023-10-09 13:18:05 // 32367
Nem tudom már kimondta de a tempomat mellett rásimítani a gázra hogy ne lassítson ez tökre működik, és tökről visszafele is:D
RomeoOne2023-10-09 12:38:31 // 32366
Segít valamennyit az index, de nem eleget xDDD
aranytl2023-10-09 12:10:29 // 32365
A kormányra kellene rakni.
Sokszor az irányjelző használata megengedőbbé teszi az FCW-t. Van hogy mozgó akadályok között szlalomozva sem szól közbe. Mesélték.
Sokszor az irányjelző használata megengedőbbé teszi az FCW-t. Van hogy mozgó akadályok között szlalomozva sem szól közbe. Mesélték.
RomeoOne2023-10-09 09:43:28 // 32364
Én arra jöttem rá, hogy ergonómiai hiányossága van az autónak. Az FCW kikapcsolására kéne egy dedikált gomb középre, nem a menüben kéne elrejteni. Vagyis hát van, az igaz, úgy hívják, hogy RACE, de az olyanokat is kikapcsol, amit nem feltétlenül akarok kikapcsolni :DDD
Amikor pl. a gyökér bent tanyázik a belső sávban miközben viszonylag szellősebben vannak a külsőben, akkor jó lenne egy gyors FCW off gomb. Mert amikor 5 autónyi helyen kell jobbról elmenni mellette, akkor nem segít, hogy az FCW még a fékre is képes rárúgni, mielőtt visszatérek a belsőbe. Idegesen reagál rá, ha egyre gyorsulva közeledek az előttem komótosan haladó felé.
RACE-be meg ehhez nem akarom áttenni, mert forgalomban jobb, ha ott a védőháló, ha megúszik a segge 180-nál.
Amikor pl. a gyökér bent tanyázik a belső sávban miközben viszonylag szellősebben vannak a külsőben, akkor jó lenne egy gyors FCW off gomb. Mert amikor 5 autónyi helyen kell jobbról elmenni mellette, akkor nem segít, hogy az FCW még a fékre is képes rárúgni, mielőtt visszatérek a belsőbe. Idegesen reagál rá, ha egyre gyorsulva közeledek az előttem komótosan haladó felé.
RACE-be meg ehhez nem akarom áttenni, mert forgalomban jobb, ha ott a védőháló, ha megúszik a segge 180-nál.
Kazes☻2023-10-09 09:18:13 // 32363
Egy bizonyos helyen... ez kimaradt. :D
Kazes☻2023-10-09 09:17:23 // 32362
Vasárnap jól megbámulták, egyszerre négyen is! ;)
SD2023-10-09 05:58:37 // 32361
Biztos van benne beképzelés is de csak tegnap legalább 3-4 majom biztos sasolta:D
Ketten gondolták újra a besorolástelém:D index ki, tükór ja bocs index vissza:D:D
Emlékszem erre még a 155-böl ez egy plusz figyelmet igányel mert nem csak kózlekedsz hanem folyamatoasn kontrollálni mell a környezetet, hogy na melyik ökörnek van bizonyításik kényszere:D és mivel rukkol elö:D pedig nekem van:D:D
Ez néha jópofa, néha kicsot fárasztó. A muris az volt mikor egy másik Giuliával egymás mellé érkezve a lámpánál, előttünk két pohos 20+ béjembé, azok kilőnek mi meg csak szépen előkelőén á hagyjad, 60-as táblánál, terelésnél streetfighterkedni:D
Egyszer elléptem azutcánkban a Vasat… mit látok másnap.. ugyan ott ilyen 150-es gumi burnout nyom:D vagy az autó kereskedő, vagy a szereleő hallhatta az esetet, és ott kellett hogy hagyja valami csetresszel a kézjegyét::D neeem szabad állatkodni:))) mindig mantrázom a Giu színháza nekem szól nem a népet kell okítani azok úgy is hülyék, nem
lesznek okosabbak, ami neke okés az rendben, de csak “majdénmegmutat” na ez tilos :D jó ritkán :D nem állandóan :D
Kétszéles: most hogy megint kevés a nyomás a kerekemben érzem ezt a kéne hátra egy kis plusz tartás dolgot:) jól van na.. igazatok lehet:) 2,3-2,4 kórül tóbbször old le a seggmentő relé is:D
Fogyasztás: monnyon le, most lassan sikerült miautózni városban 13L-es átlaggal egy tank benyát úgy hogy nem is vadultam csak ahol lehet:D inkább a város monnyon le!
Töltő: érdekes, mikor megérkezek, rárakom, mindig nagyáramú töltéssel kezdi, és vagy 1-2 órát de lehet többet is tölti, utána hamar átszalad full feltöltöttbe, tehát a Giu alapból 50km alatt nem tölti 100%-ra magát.
Versenytechnika: figyeltem a vizet ha városban tötyögök jóval magasabbra ereszti minthe nyomom neki.. ha nyomom megvan 90fok körül ha lötyögök fentebb ereszti.
Fék: a szűkölő kutyahangot 1 napra sikerült eltüntetni egy csapatós kórrel, örömmel konstatáltam hogy alfás közlekedés mellett kiszállhat a fékpor mert nem karistol..
1-nap család cipelés után, visszajött:D most nem tudom két naponta féket mossak, vagy két naponta el kell menni csapatni:D az drága lesz:D vagy kell vegyek valami magasnyomású fufukát féket kifújni és ez lesz a rutin hogy hazaérve féktisztítás:D nemá:D
Vagy csak szar a gyári betét:/ fogni fog… de ez a hang..
Minekírokennyit:D
Ketten gondolták újra a besorolástelém:D index ki, tükór ja bocs index vissza:D:D
Emlékszem erre még a 155-böl ez egy plusz figyelmet igányel mert nem csak kózlekedsz hanem folyamatoasn kontrollálni mell a környezetet, hogy na melyik ökörnek van bizonyításik kényszere:D és mivel rukkol elö:D pedig nekem van:D:D
Ez néha jópofa, néha kicsot fárasztó. A muris az volt mikor egy másik Giuliával egymás mellé érkezve a lámpánál, előttünk két pohos 20+ béjembé, azok kilőnek mi meg csak szépen előkelőén á hagyjad, 60-as táblánál, terelésnél streetfighterkedni:D
Egyszer elléptem azutcánkban a Vasat… mit látok másnap.. ugyan ott ilyen 150-es gumi burnout nyom:D vagy az autó kereskedő, vagy a szereleő hallhatta az esetet, és ott kellett hogy hagyja valami csetresszel a kézjegyét::D neeem szabad állatkodni:))) mindig mantrázom a Giu színháza nekem szól nem a népet kell okítani azok úgy is hülyék, nem
lesznek okosabbak, ami neke okés az rendben, de csak “majdénmegmutat” na ez tilos :D jó ritkán :D nem állandóan :D
Kétszéles: most hogy megint kevés a nyomás a kerekemben érzem ezt a kéne hátra egy kis plusz tartás dolgot:) jól van na.. igazatok lehet:) 2,3-2,4 kórül tóbbször old le a seggmentő relé is:D
Fogyasztás: monnyon le, most lassan sikerült miautózni városban 13L-es átlaggal egy tank benyát úgy hogy nem is vadultam csak ahol lehet:D inkább a város monnyon le!
Töltő: érdekes, mikor megérkezek, rárakom, mindig nagyáramú töltéssel kezdi, és vagy 1-2 órát de lehet többet is tölti, utána hamar átszalad full feltöltöttbe, tehát a Giu alapból 50km alatt nem tölti 100%-ra magát.
Versenytechnika: figyeltem a vizet ha városban tötyögök jóval magasabbra ereszti minthe nyomom neki.. ha nyomom megvan 90fok körül ha lötyögök fentebb ereszti.
Fék: a szűkölő kutyahangot 1 napra sikerült eltüntetni egy csapatós kórrel, örömmel konstatáltam hogy alfás közlekedés mellett kiszállhat a fékpor mert nem karistol..
1-nap család cipelés után, visszajött:D most nem tudom két naponta féket mossak, vagy két naponta el kell menni csapatni:D az drága lesz:D vagy kell vegyek valami magasnyomású fufukát féket kifújni és ez lesz a rutin hogy hazaérve féktisztítás:D nemá:D
Vagy csak szar a gyári betét:/ fogni fog… de ez a hang..
Minekírokennyit:D
aranytl2023-10-08 23:10:57 // 32360
Igazad lehet. Nem a tekinteteket figyelem, hanem az utat :)
Egyszer volt alkalmam tekinteteket látni a monacoi dugóban, még fotóztak is.
Jobb is hogy csúcsforgalom volt, mert ott rossz szemmel nézik a randalírozást. Kipörgő kerék, netán megcsúszó far és ugrik a kocsi pár napra.
Egyszer volt alkalmam tekinteteket látni a monacoi dugóban, még fotóztak is.
Jobb is hogy csúcsforgalom volt, mert ott rossz szemmel nézik a randalírozást. Kipörgő kerék, netán megcsúszó far és ugrik a kocsi pár napra.
RomeoOne2023-10-08 21:45:47 // 32359
Nekem az a benyomásom, hogy az enyémet nem nagyon veszik észre.
Ezt nem hiszem, az az arany (vagy te minek hívod? az olaszt direktben fordítva okkersárgát jelent :D ) is nagyon feltűnő szín, meg eleve a hangos is a Q, inkább csak nem erre van ráállva a szemed, hogy téged néznek-e :D
Mondjuk egy piros féknyereggel biztos még jobban vonzaná a tekintetet. Sztem az enyémben sem csak a zöldet veszik észre. Bár az is elég feltűnő magában, de az, hogy a kerékben ott van elöl és hátul is 1-1 nagy piros tömb, az még jobban vonzza a tekintetet.
Ezt nem hiszem, az az arany (vagy te minek hívod? az olaszt direktben fordítva okkersárgát jelent :D ) is nagyon feltűnő szín, meg eleve a hangos is a Q, inkább csak nem erre van ráállva a szemed, hogy téged néznek-e :D
Mondjuk egy piros féknyereggel biztos még jobban vonzaná a tekintetet. Sztem az enyémben sem csak a zöldet veszik észre. Bár az is elég feltűnő magában, de az, hogy a kerékben ott van elöl és hátul is 1-1 nagy piros tömb, az még jobban vonzza a tekintetet.
RomeoOne2023-10-08 21:21:56 // 32358
Uhh, az szar lett volna. Egyik csoportban láttam, új M3/M4 (G80/G82), már nem emlékszem pontosan, de ugyanez a Verde Montreal szín, mint az enyém (vagy Isle of Man green, ahogy a lopás után elnevezték a bajorok xd)
A srác vagy egy évet várt a rendelt új autójára. Még nem volt benne 1000 km, egy ilyen vaksi öregasszony nem adta meg az elsőbbséget, és oldalról telibeverte az első ajtó előtt az A oszlopnál. Ránézésre nem is volt annyira rossz, de a biztosító egyből TK-ra vette. 1 évet várt a kocsira, aztán egy balf.sz miatt gyorsan vége is lett.
Meg is találtam egy képet róla:
A srác vagy egy évet várt a rendelt új autójára. Még nem volt benne 1000 km, egy ilyen vaksi öregasszony nem adta meg az elsőbbséget, és oldalról telibeverte az első ajtó előtt az A oszlopnál. Ránézésre nem is volt annyira rossz, de a biztosító egyből TK-ra vette. 1 évet várt a kocsira, aztán egy balf.sz miatt gyorsan vége is lett.
Meg is találtam egy képet róla:
aranytl2023-10-08 18:02:48 // 32357
A csudába, az első mondatnál azt hittem Neked mentek.
Nekem az a benyomásom, hogy az enyémet nem nagyon veszik észre.
Egy meleg helyzet volt Bátonyterenyén. Körforgalom épül, lámpás terelés. Állok a sorban másodikként, balra egy utca. Érkezik egy néni a 30 éves puntoval, mossa a szerintem tiszta szélvédőt. Gondoltam ez vaksi. Vált a lámpa indulunk. Erre a nyanya gázt ad és fordul balra, mintha ott sem lennék. Ez tényleg vaksi bazdmeg. Nyomom a dudát és közben kilövök amennyire lehet, mert ez telibever. Megúsztam.
Nekem az a benyomásom, hogy az enyémet nem nagyon veszik észre.
Egy meleg helyzet volt Bátonyterenyén. Körforgalom épül, lámpás terelés. Állok a sorban másodikként, balra egy utca. Érkezik egy néni a 30 éves puntoval, mossa a szerintem tiszta szélvédőt. Gondoltam ez vaksi. Vált a lámpa indulunk. Erre a nyanya gázt ad és fordul balra, mintha ott sem lennék. Ez tényleg vaksi bazdmeg. Nyomom a dudát és közben kilövök amennyire lehet, mert ez telibever. Megúsztam.
farki2023-10-07 23:34:17 // 32356
denil12023-10-07 22:56:03 // 32355
Ez noi hasonlat egeszen jo:)
Valoban en is tapasztalom,h rendszeresen nezik az autot, akar a szembejovo akar aki mellettem all meg a lampanal vagy siman a gyalogos a jardan. Mondjuk az en egom ilyenkor furdik a boldogsagban, szoval nezzek nyugodtan :D
Egyebkent engem is amulatba ejt az auto sziluettje mai napig. Cseppnyi megszokottsag sincs bennem a vonalait illetoen.
Es a supersprint minden egyes beinditaskor es gazfroccsre gyonyoru hangot ad. Aldom az eszem,h megvettem.
Valoban en is tapasztalom,h rendszeresen nezik az autot, akar a szembejovo akar aki mellettem all meg a lampanal vagy siman a gyalogos a jardan. Mondjuk az en egom ilyenkor furdik a boldogsagban, szoval nezzek nyugodtan :D
Egyebkent engem is amulatba ejt az auto sziluettje mai napig. Cseppnyi megszokottsag sincs bennem a vonalait illetoen.
Es a supersprint minden egyes beinditaskor es gazfroccsre gyonyoru hangot ad. Aldom az eszem,h megvettem.
RomeoOne2023-10-07 21:08:23 // 32354
Attól félek, hogy ma szépséges Júliám tekintetet vonzó kinézete balesetet okozott Gödöllőn :/
Álltam elsőként a piros lámpánál a Dózsa György úton, vártam a zöldre váltást, amikor csattanást hallottam oldalról. Odanézek, akkor látom, hogy a szemből jövőknél, akiket engedett a lámpa, megállt a sor, de a kb. velem egy vonalban lévő ezt későn vehette észre és belerongyolt az előtte lévőbe. Amikor odanéztem, az utolérő autóban ülő kb. 50es fazon már az arcát fogta. (Inkább ilyen "de barom vagyok" arcfogásnak nézett ki, nem olyannak, mint ha a kormányt fejelte volna le). Nagy tragédia nem történt, max 15 km/h lehetett a sebesség különbség, de arra pont elég volt, hogy az autó tulajok hétvégéjét elrontsa.
Azon morfondíroztam, hogy hogy nézhette ezt be, és akkor esett le, hogy emberünk valószínűleg azért nem nézett előre, mert épp oldalra bámulva a Júliát vizslatta... Erre nincs bizonyítékom, mert nem oda néztem előtte, de gyakori tapasztalatom, hogy a szembejövők gyakran fordítják a fejüket a kocsi után... vagy legalábbis felé, amíg el nem haladnak mellettem, utána visszapillantó. Szóval nem biztos, hogy tényleg mi voltunk az elbambulás oka, de azért erős a gyanúm.
Sokrétű ez az autó, milliónyi tapasztalatot ad. Pl. átélhetem nemváltó műtét nélkül is, hogy milyen jó egy jó nőnek, aki után folyton megfordulnak a férfiak :DDD
Szóval SD, denil1, ezzel tudok hozzájárulni a lentebb kezdett, "bámulják az autót" sztorikhoz :'D
Álltam elsőként a piros lámpánál a Dózsa György úton, vártam a zöldre váltást, amikor csattanást hallottam oldalról. Odanézek, akkor látom, hogy a szemből jövőknél, akiket engedett a lámpa, megállt a sor, de a kb. velem egy vonalban lévő ezt későn vehette észre és belerongyolt az előtte lévőbe. Amikor odanéztem, az utolérő autóban ülő kb. 50es fazon már az arcát fogta. (Inkább ilyen "de barom vagyok" arcfogásnak nézett ki, nem olyannak, mint ha a kormányt fejelte volna le). Nagy tragédia nem történt, max 15 km/h lehetett a sebesség különbség, de arra pont elég volt, hogy az autó tulajok hétvégéjét elrontsa.
Azon morfondíroztam, hogy hogy nézhette ezt be, és akkor esett le, hogy emberünk valószínűleg azért nem nézett előre, mert épp oldalra bámulva a Júliát vizslatta... Erre nincs bizonyítékom, mert nem oda néztem előtte, de gyakori tapasztalatom, hogy a szembejövők gyakran fordítják a fejüket a kocsi után... vagy legalábbis felé, amíg el nem haladnak mellettem, utána visszapillantó. Szóval nem biztos, hogy tényleg mi voltunk az elbambulás oka, de azért erős a gyanúm.
Sokrétű ez az autó, milliónyi tapasztalatot ad. Pl. átélhetem nemváltó műtét nélkül is, hogy milyen jó egy jó nőnek, aki után folyton megfordulnak a férfiak :DDD
Szóval SD, denil1, ezzel tudok hozzájárulni a lentebb kezdett, "bámulják az autót" sztorikhoz :'D
zgi5212023-10-06 19:00:28 // 32353
1 hetnel?
en tenyleg nem ertem mit nyertek ezzel..
mindegy is, sztem sikerult ezt tuldemzionalni😀
en tenyleg nem ertem mit nyertek ezzel..
mindegy is, sztem sikerult ezt tuldemzionalni😀
Piritu - 1.000.0002023-10-06 13:46:40 // 32352
Holnap kiderül :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-06 11:27:05 // 32351
Az a kábelkivezetés 5 perc volt, és nyitva hagyom a fedelet, kit zavar? Kinek mi kényelmesebb :-) Mondjuk én napközben szoktam feltölteni, aztán nem lógatom rajta.
RomeoOne2023-10-06 10:12:30 // 32350
Én is felteszem a töltőre, ha egy hétnél többet áll vagy ha egy hétvégén csak nagyon keveset megyek vele. de én nem kínlódok csomagtér nyitogatással, az akku takaró filc leszedésével vagy valami kábelkivezetéssel. Motortérből töltöm. A motorháztetőt is kényelmesen le lehet egy kattanásig csukni.
A csomagtartót viszont: a) tátva kell tartani; b) valami nehezet rá kell tenni a csomagtér ajtóra, hogy lennt tartsa; c) oda kell csukni a kábelt, ami azt is nyomja, me a kédert is.
A csomagtartót viszont: a) tátva kell tartani; b) valami nehezet rá kell tenni a csomagtér ajtóra, hogy lennt tartsa; c) oda kell csukni a kábelt, ami azt is nyomja, me a kédert is.
RomeoOne2023-10-06 10:08:57 // 32349
Zámbó Tibinek, a Zámbó fóliás fazonnak előbb volt Giulia Q-ja és utána vette a Spidert :D
RomeoOne2023-10-06 10:07:12 // 32348
Ez jó hír, ezek szerint nem csak a gyorshajtásra utaznak. Sőt, abból még egy nagyobb mértékű is az ingerküszöb alatt maradhat, ha nem állatkodsz mellé. Én az M6-oson 2x húztam el rendőrautók mellett 160-al. Én is siettem és nem értem rá beállni mögéjük 130-cal. Úgy voltam vele, hogy szedjenek ki, ha akarnak.
Ott vonatozott mögöttük vagy 10 autó, szépen beállva 130-ra, én meg 160-al el az összes mellett az alig feltűnő és nagyon halk zölddel :DDD
Néztem a visszapillantót, de nem kapcsolták fel a villogót, mondom akkor erről ennyit :D Még aznap visszafelé ugyanúgy összetalálkoztam egy rendőrfurgonnal. Akor már nem siettem annyira, de mondom, 1 mérés nem mérés. Teszteljük le megint. 160-al uzsgyi, de a reakció ugyanúgy elmaradt :D
Ott vonatozott mögöttük vagy 10 autó, szépen beállva 130-ra, én meg 160-al el az összes mellett az alig feltűnő és nagyon halk zölddel :DDD
Néztem a visszapillantót, de nem kapcsolták fel a villogót, mondom akkor erről ennyit :D Még aznap visszafelé ugyanúgy összetalálkoztam egy rendőrfurgonnal. Akor már nem siettem annyira, de mondom, 1 mérés nem mérés. Teszteljük le megint. 160-al uzsgyi, de a reakció ugyanúgy elmaradt :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-06 09:26:12 // 32347
Nekem van a ctek gyorscsatlakozón visszajelző. Egyértelmű, hogy fullra töltés után akár álltában nagyon hamar a narancs led villan fel, aztán a piros. Lehet hagyni is békén, aztán bír amit bír. Nyilván megtervezték, hogy azt a három évet többnyire kihúzzák a lehető legolcsóbb gyárilag beépíthető akksival.
A Giuliettából tavaly vettem ki a 2011-es akksit. Az első tulajnak nyári autó volt, valószínűnek tartom, hogy télen töltőn volt. Nálam havonta, kéthavonta kapott egy töltést. Nem sokba kerül, nem egy nagy macera, szerintem ennyit megér. 11 évesen úgy köszönt el a gyári akksi a pirosban, hogy nem maradt ott az autó. Picit furán indult, ennyi volt a tünet. Én meg tudtam miért, mentem akksit venni.
Nekem ennyit megér, hogy kisebb eséllyel maradok ott egy kiránduláson az apartman előtt váratlanul meghalt akksival. Oké, nálam nem problémás nyitott csomagtartóval otthagyni egy napig is az autót töltőn. Megyek is a Giulia már megint pirosan villog, "kő tőteni" XD
A Giuliettából tavaly vettem ki a 2011-es akksit. Az első tulajnak nyári autó volt, valószínűnek tartom, hogy télen töltőn volt. Nálam havonta, kéthavonta kapott egy töltést. Nem sokba kerül, nem egy nagy macera, szerintem ennyit megér. 11 évesen úgy köszönt el a gyári akksi a pirosban, hogy nem maradt ott az autó. Picit furán indult, ennyi volt a tünet. Én meg tudtam miért, mentem akksit venni.
Nekem ennyit megér, hogy kisebb eséllyel maradok ott egy kiránduláson az apartman előtt váratlanul meghalt akksival. Oké, nálam nem problémás nyitott csomagtartóval otthagyni egy napig is az autót töltőn. Megyek is a Giulia már megint pirosan villog, "kő tőteni" XD
Zselé2023-10-06 09:15:18 // 32346
Nem is a legtöbbje, szerintem mindneki... Van, akinek előbb volt Giulia, mint Spider?
SD2023-10-06 07:01:57 // 32345
Giulia lámpa szetszedés:
https://www.youtube.com/watch?v=u4sn7KpYr0s
Javíthatónak tűnik ha túllépünk a burkolat szétfeszegetésén:D
https://www.youtube.com/watch?v=u4sn7KpYr0s
Javíthatónak tűnik ha túllépünk a burkolat szétfeszegetésén:D
SD2023-10-06 07:00:37 // 32344
Ahham akkor lemaradtam:D
Piritu - 1.000.0002023-10-06 06:42:00 // 32343
Forditva, A Spider mellé vett a legtöbb Giuliát :-)
SD2023-10-06 06:34:42 // 32342
Nekem is azt mondta Pappas hogy hónapok óta állta az autó, és pöcc röff indult, ez egy jó kezdet, utána elég intenzíven használtam, akkor vettem a töltőt mikor mondtam magamnak hogy mostmár kevesebb városban rohangálás kéne az autónak, hagyjuk itthon:)
Ez olyan dolog hogy ártani nem használ, azt sem mondták hogy ne tegyem sebességbe míg nem vette le az "automata szivatót" .. meg hogy Dinamic-ban használjam.
De így adja magát, ha olyan helyen parkolna, hogy nincs kábel, vagy fogyasztási rekordokat akarnék dönteni biztos nem nyomkodnám a start-stop gombot se ki.
Mivel a régebbi giuliák hibajelzéseinek 80% az akkuval függ össze, vettem egyet.
Nem tudom hogy használják az emberek vagy mit tesznek vele, egy biztos én így:D
Ez olyan dolog hogy ártani nem használ, azt sem mondták hogy ne tegyem sebességbe míg nem vette le az "automata szivatót" .. meg hogy Dinamic-ban használjam.
De így adja magát, ha olyan helyen parkolna, hogy nincs kábel, vagy fogyasztási rekordokat akarnék dönteni biztos nem nyomkodnám a start-stop gombot se ki.
Mivel a régebbi giuliák hibajelzéseinek 80% az akkuval függ össze, vettem egyet.
Nem tudom hogy használják az emberek vagy mit tesznek vele, egy biztos én így:D
SD2023-10-06 06:28:11 // 32341
Hogy Giulia mellé Spider-t kell venni másodiknak?:)) Már többeteknél látom:)
A fűnyíró traktoron még gondolkozom:D
A fűnyíró traktoron még gondolkozom:D
zgi5212023-10-05 22:20:46 // 32340
ott a pont!👍😀
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.