Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2024-03-27 18:49:47 // 34986
A téligumiknál bejött hogy puhábban járok, de a nyárinál nem érzem hogy lenne jobb.
G-MANN🍀2024-03-27 18:38:30 // 34985
Sztm azért érzed rossznak (és valóban az), mert hidegben kint áll az autó. Garázs 16 fokból indulva nekem most a hidegben nem tapadó Pirelli jó már reggel is.
G-MANN🍀2024-03-27 18:35:02 // 34984
Nekem most lesz elől újra (2 hét múlva) betét csere... ma 42.644 km, viszont élvezem is a közlekedést😉
G-MANN🍀2024-03-27 18:33:17 // 34983
Viszont 10-8 fok alatt nagyon nem tapadós... 15 fölött már szuper 20 fölött nekem tökéletes!
SD2024-03-27 18:32:14 // 34982
Mintha nekem is jobban kopna amúgy az első fék:)
G-MANN🍀2024-03-27 18:31:03 // 34981
Nálam a 19" mindenhová 2.4 (Pirello PZero AR) nyáron 2.6-2.7 lesz. Több nem.
Shadin2024-03-27 18:06:34 // 34980
Placebooo. Ma egész sokat kocsikázgattam Pesten és hát ott van ez a rángatás úgyhogy holnap visszteszem a Tpye2-t kontrollpróbának.
Shadin2024-03-27 17:54:55 // 34979
Nade nem csak meleg aszfalton használunk nyári gumit, nagy átlagban meg jobb egy "PremiumContact" mint egy "SportContact" :-(

Azért az érdekes, hogy a hidegen 2.0-2.2 keréknyomás már így 20 fokban bemelegítve is tud lenni pályán 2.4-2.6 bar.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 15:09:28 // 34978
Neem. Ezek a nagyon tapadós nagyon szuper nyári gumik igazából hiába vannak felpontozva, agyon dicsérve, hidegen olajozott szappan módjára tapadnak XD
Én pl ezen az összehasonlításon igen csodálkoztam eleinte. Aztán rájöttem, hogy igen, jól kezelhető, sportos, jól tapadó gumi ez. Ha be van melegítve, de kegyetlenül. Nyáron, tényleg a hegyek közt hibátlanul tette a dolgát, akkorát fogott mint a ződfesték. Aztán jön az ősz, 16-17 fokok, és városban nem csak a falevelek szállingóznak, hanem a nyári gumis Giulia is XD
Shadin2024-03-27 14:45:48 // 34977
Azt hittem csak nekem vicceznek a PSS-ek :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 14:40:00 // 34976
Ha annyira akarnám, már kipróbáltam volna. :-) Majd egyszer csak kiváncsiságból..
SD2024-03-27 14:30:19 // 34975
Akku saru, és próbáld ki, rájössz semmi értelme:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 14:05:56 // 34974
Felkerült a nyári kerék. Jajj de elkapkodtam én ezt.. pedig már ismerem az Eagle F1-et mint a rossz pénzt. Most biztos nem lesz racse mód, 18 fok, tapadás nyista XD
Az első kereszteződés feladta a leckét, be is tiltott az asr. A második már szebb lett XD
Mindjárt a nyomásokat beállítom, mert gumisnál volt tárolva, ott meg túlfújják.
A 3 éves szervizig amúgy sem merek hozzányúlni, nehogy valami garivesztő legyen.
Shadin2024-03-27 13:49:15 // 34973
Akkor RACSE módot neki!
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 11:09:17 // 34972
Egy kicsit igen, de néha hagyhatna többet. A kormányszögtől függ szerintem, addig nem tudsz elmenni, hogy rendesen ellenkormányozni kelljen. Vagyis egyelőre én nem tudok :-) Jelenleg az az érzésem, hogy a körívet addig rajzolja, amíg a kanyarodás irányában húzod rá a kormányt. Tempón pont ezért nem érződik kevésnek, mert 100+ tempóról még a kanyarbejáraton is picit fékezve megindul a fara, lépsz a gázra, picit sodródik, de a kerék a kanyarodás irányában áll (ez a trail braking?). Ennél többet az elektronika nem enged.
Utcából kikanyarodáskor is, szinte helyben fordul amíg a kormányt a kikanyarodás irányában húzom rá. Ellenkormányozni nem igazán hagy.
Shadin2024-03-27 09:50:27 // 34971
Powerslide-ot enged D-ben?
Gabor F2024-03-26 19:57:38 // 34970
Ma reggel műszakira vittem az autót (2évre most le van a gond vele), ezért tegnap este fel kellett tennem a vonóhorgot. Tartottam tőle, mert a kereskedő anno megszenvedett vele. Ehhez képest 1 perc alatt felraktam. Amivel viszont megjártam, az a takaróelem. Legalább 10 percet szenvedtem vele, mire nagy nehezen le tudtam szedni. Egyszerűen nem engedett sehogy sem. A két gombot eltekertem és kész, onnan semerre sem lehetett lehúzni, elhúzni, pattintani. Aztán egyszer valahogy az egyik fele, mégis megmozdult. Utána némi erőhatásra le tudtam pattintani. Félek, visszafele se lesz egyszerű.
Egyébként esztétikus a kialakítása ennek a betétnek és örülök is, hogy van, mert biciklit tervezek majd szállítani rajta.
Úgy tudom a Veloce diffúzornál nincs levehető vonóhorog opció.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 18:03:49 // 34969
Nem is cél driftelni ezzel az autóval részemről. Látványos dolog, ültem drift autóban párszor utasként. Jó jó, de egyáltalán nem az én sportom. A powerslide viszont nem drift, ott egy kicsit hagyhatna még mozgásteret. Amúgy ez az esetek nagy részében városban érzem ezt, ahol meg nem feltétlenül baj ha megakadályozza a hirtelen indíttatásból jött dolgokat.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 17:50:39 // 34968
Látod, egy okod máris van hogy újra engedélyezd a Race módot :-)
Shadin2024-03-26 16:14:02 // 34967
Mentem vele megint és nem sikerült reprodukálni a rángatást.
Vagy az van, hogy a kapcsoló visszaállításával egyidőben törölt tanult értékek miatt egyébként sem rángatna, de ez akkor derülne ki ha visszaállítanám a RACE módot :-)
SD2024-03-26 14:59:47 // 34966
Én most úgy látom van benne beépített hülyeség mérőke, és ha egy határon belül baradsz akkor enged játszani, ha már láthatóan esetleges amit csinálsz akkor jön a tockos:D
Engem a kugliérintés után tiltott be azt lehet a giroszkóp is konstatálta, pedig tényleg csak súroltam:D Vagy csak egyszerűen ami már egy szögnél nagyobb kitérés az tiltot ennyi.

amúgy meg ja nem driftelni kell hanem jóízüeket kanyarogni, erre van :)))
SD2024-03-26 14:34:07 // 34965
Nem csak fiatalok jönnek szerencsére:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 14:13:28 // 34964
Haha :-) Ha nem megy a fiatalokkal, adok konzultációs időpontot XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 14:10:44 // 34963
Erre szerintem a válasz az hogy lehet is, meg nem is, mit a mesében XD
Álló helyből egy negyedet tudok vele fordulni, vagyis gyorsan utcából kifordulós szitukban szinte körülöttem fordul be a sávba. Ilyenkor nem tudom mit néz, de ráfelé kormányzom. Mintha addig hagyná, amíg az ellenkormányra nincs szükség.
A hétvégén városban egy balos íven annyira meg volt a feeling, hogy én kick-down-t nyomtam. Már szinte láttam a youtube videót ahogy rajzoljuk az ívet, elindult keresztbe, visszaváltott, a motor 5e környékén, aztán mire az ellenkormány jött volna, elvette a tüzet. Semmi esp beavatkozás, egyszerűen elvette a motorerőt.
Arra jutottam, hogy ha powerslide-ot próbálok, akkor a motorerőt veszi el. Ha driftesebb megoldást választok, vagyis eleve behajítom a kanyarba és úgy lépek oda, akkor pánik rohamot kap, elveszi a motorerőt, rájön hogy az lópikulát nem ér már, és álló kerékkel csúszunk keresztben, majd jön az esp és kerekenként fékezve egyenesíti ki. Ez nagyon kocka feeleing, ezt nem szeretem, ellenben még sem árkot, sem villanyoszlopot nem látogattunk.
Egy jóízű gyors kanyargásnál, vagy akár versenypályán, viszont a tudásomhoz mérten rendesen meghajtva egyáltalán nem szól bele. Akkor sem, ha játszok a súlypont áthelyezéssel, kicsit fékkel érkezek a kanyar elejére, mozdul a fara, és már tiprom a gázt. A Transalpinát, Transfogarast végignyomtam úgy, hogy egyszer sem avatkozott be észlelhetően az elektronika, és így az élmény sem csorbult. Pedig pár szakaszon tényleg megihlettek az arra kószáló Porschék, és egyszer élünk felkiáltással kapta ami a csövön kifért. Szóval felemás a dolog.
SD2024-03-26 13:56:30 // 34962
Akkor nagyon ügyes vagyok:D
RomeoOne2024-03-26 13:51:40 // 34961
Egy 5x98-as felnit túl angy ET-vel :)
Shadin2024-03-26 13:41:21 // 34959
Tettem be linket az albumra.
RomeoOne2024-03-26 13:19:59 // 34958
Sejtettem, hogy ilyesmi, csak azt a lépést nem látom, hogy miután bejelölted a maszkoláson a helyét, majd leszeded a maszkolást, hogy felhelyezed a rendszámot... akkor wut?
Shadin2024-03-26 13:17:20 // 34957
Azért maszkoltam, hogy ne karistoljam a lökhárítő fényezését, kb milliószor próbáltam a helyére, meg egyszerűbb volt erre rajzolgatni a pontos helyét is.
SD2024-03-26 13:04:14 // 34956
őőő hát le is szedtem:))) majd vásár és ünnepnapokon megy fel míg első számú autó:)
RomeoOne2024-03-26 12:29:07 // 34955
De szétcseszed :D Vagyis, biztos nagyobb mechanikai megterhelést jelent. De hát valamit valamiért :D
RomeoOne2024-03-26 12:28:07 // 34954
Grat, Shadin, ez a rendszámfelhelyezés nagyon profi! blog

Az a barna maszkolás miért kellett, mi volt itt a módszer?
SD2024-03-26 11:28:57 // 34953
Na jól van akkor:))) Nem szétcseszem hanem, racsemódban van a nagykerékkel:)
Amúgy azt is éreztem hogy sokkal agresszívaban tiltott az elektronika a nagykerékkel..
DE lehet csak azért mert mindenhol 20km/h-val gyorsabban mentem:D
Vagy mert hideg volt még a nyári malomkeréknek, és érezte: hogy ezüllye veddelagázttőle:D
SD2024-03-26 11:11:59 // 34952
és igan azott a traffipax:)
SD2024-03-26 09:31:24 // 34951
Off:

Gyertek a BME Állásbörzére, gépészmérnököt is keresünk ;)
adaptiverecognition.com
karrier@arh.hu

RomeoOne2024-03-26 08:59:56 // 34950
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.

Tolatva pattan igazán nagyokat. It identifies as a race car :D
Shadin2024-03-26 08:52:44 // 34949
Nekem most, hogy nincs hiányzik, annak ellenére, hogy soha nem próbáltam ki "élesben" :-)

Egyébként lehet ECS beavatkozás előtti határon sodorni a hátulját?
Full béna vagyok, mindig odáig sikerül eldobni a fenekét,
hogy amikor az elektronika beavatkozik, akkor úgy teszi egyenesbe,
hogy közben a kocsi lelassul és talán fel is vált magasabb fokozatba a váltó
és onnan meg torpanás és bénázás van :-)

Nézem még ezt a placepo hatást egy darabig,
mert szerintem (újra)tanul a váltó és a motor is.
Shadin2024-03-26 08:44:37 // 34948
Én a 18-asnál is amikor feltettem a PSS-t.
159-nél is volt ilyen és jelentősen csökkent amikor új nyárigumik mentek rá.
Szóval 3h-s az (öreg) sportgumi a hasonló futóműveknél.
SD2024-03-26 04:51:47 // 34947
Nagykerék kérdés: tovább elemzem magamban a hétvégi tapasztalatokat.
Az várható volt hogy a ackermann szög követleztében a parkolóban alászedett kerékkel lépkedés erősebb lesz.
Leszedés után sem láttam hogy bárhol hozzáért volna a gumi, ugye elől 255/35 +5 +5 mm kb. 15mm-t tapagattam ki minden iránban álló helyzetben, kézzel.

Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.

Tapasztaltál ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 21:19:16 // 34946
Neem, az semmivel nem jobb, mint ha átírom a DNA selector típust. Illetve a legegyszerűbb nyílván így kipróbálni.. Majd megláptom :-)
G-MANN🍀2024-03-25 20:32:38 // 34945
Sajnos valóban sok minden több sebből vérzik🫣
SD2024-03-25 19:45:53 // 34944
Lehúzod az akku sarut és race:) legkózelebbi kikapcsolásig, akormányt meg fogod tekergetni úgyis:D egybenmaradni!
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 19:04:33 // 34943
Köszi! :-) Közben kiderült hogy az én sw verzióm Dynamicban használja a váltót, az is jó lesz..A placebo hatásodat még megvárom, hogy mire jut, de lassan csak annyira fúr a kíváncsiság, hogy ki kell próbálnom a Race módot.
Én is úgy érzem, hogy idő kellett, hogy eljussak az igényig, hogy egyáltalán kipróbálnám. Már nem ijeszt meg, soha sehogy, talán már nem tenném fel a fára 😅
Shadin2024-03-25 18:50:43 // 34942
Mindenesetre a RACE mód, a '18-as PSS-ek és én nem vagyunk még kompatibilisek ;-)
Shadin2024-03-25 18:49:09 // 34941
Ilyenem van gyorsban, a lényeg sztem rajta van.

Shadin2024-03-25 18:38:28 // 34940
Pont kikapcsoltam hétvégén, mert zavart, hogy automata üzemmódban alacsony fordulaton tojásgázon közlekeve, ha elveszem a gázt akkor ránt egyet. Konzekvensen. Kézi módban nem. Gondoltam hogy a MES majd megoldja, van egy váltó kalibráció, ami egyébként az AlfaOBD-ben nincs, de nem bírtam futtatni, mert a DNA kapcsoló átprogramozása csinált egy kis bibit, miszerint Type2 vagy Type3 módban a MES mindig P állásban látta a váltót, akárhova kapcsoltad. Olvastam valahol erről a RACE kapcsán, így visszatértem a gyári konfighoz ahol működik a MES-ben az aktuális sebesség fokozat jelzés rendesen.
Persze ez után sem ment a váltó tanítás ezért írtam Yaninak a MES-nél, hogy mifene van, erre azt írta, hogy bocsi az a funkció csak a 9 sebességes ZF váltóhoz jó (?). Mondom az nincs a Giuliaban tudtommal, így majd jól kiveszi azt a kalibrálós izét.

És ugye most jön a placebo hatás, mióta visszaálltam gyárira, nem rángat az autó, úgy viselkedik mint minden normális jószág, ha leveszem a lábam a gázpedálról, akkor ő csak fokozatosan veszi el ténylegesen a gézt, így most ben érzem azt a rángatást ami ha így marad, akkor fontosabb mint a RACE, de ez később még változhat, ha a placebo elmúlik :-)

WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 18:20:22 // 34939
Ha majd megint meglaptopozod valamiért, küldd már el légyszi a váltód szoftver kódját, kiváncsi vagyok.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 18:17:33 // 34938
Zoli, az van, hogy egy piszok mázlista vagy! XD
A Squadra-val leveleztem, nagyon segítőkészek. Stephan írt vissza, konkrétan azt, hogy kb az esetek kb 5%-ában van a váltónak race módja. A többség semmi olyat nem csinál mint a te autód :-) Szoftver verzióktól függ, van ahol volt, van ahol nem. Ugyanígy autóról autóra változik, hogy a fékkel való nyomatékvektorozást csinálja e, és hogy és mint. Szóval hogy kinek hogy indul meg, kanyarodik, és mit csinál az autója, az kb szoftver verzió kérdése. Mármint a hihetetlen jó alap hardveren túl.
Shadin2024-03-25 18:08:22 // 34937
A legjobb a lemezhajtogatás és a Homasita-s fekete kültéri kétoldalas ragacs :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.