Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2024-04-23 08:39:58 // 35292
Ferrari sem annyival jobb egy Q-nál, mint amennyivel többet kér... De ez egy ilyen móka. A következő egységnyi jóságért mindig exponenciálisan többet kell fizetni. Kérdés az, hogy mennyit ér meg neked :D
RomeoOne2024-04-23 08:36:47 // 35291
Ja, mondta nekem más is előtte, hogy ő nem akarja rázókövön nyírni a kocsiját egy kicsit jobb időért. Aztán, mikor ott voltunk már a gumioszlopok elsodrását is kockáztattuk :DDD Én sejtettem előre, hogy ez lesz, ezért inkább nem is nyilatkoztam elhamarkodottan :D
Kazes☻2024-04-22 21:58:36 // 35289
Pedig az is jó vicc volt, hogy megdicsérted magad, hogy milyen rohadt jó viccet alkottál! XD
SD2024-04-22 20:53:27 // 35288
Továbbra is azt mondom hogy amit a super tud az nem annyival kevesebb mint amennyivel többet kér egy Q/QV.

És az is biztos így van hogy ahogy elkezdem chippelni, nagyfék, nagy kerék, viszont közelíteni fog a fenttartása egy QV-hez.

A 15 litert a pályanapon sikerült tartani:D De Ez nem is csoda, riszálta magát a kiscsaj:))))

Szóval továbbra is azt mondom ha marad ez a japán autós megbízhatóság, akkor reálisan amikor kikerül az első számú napi használatú autó pozícióból akkor lehet optimalizálgatni.

Ha még akkor is úgy érzem annyi tartalék van benne amit érdemes kiaknázni:)

Mert ugye a buli az így 200 lóval is 100%-os:)))
Zselé2024-04-22 20:32:35 // 35287
(Mármint nem a vicc, hanem a pénteki feeling volt rohadt jó)
Zselé2024-04-22 20:31:57 // 35286
Pár tized mindegy??!! Feri, SD, kövezzetek meg: szerintem mindenki vérre ment a századokért is pénteken! XDD Na jó, ez csak vicc, de rohadt jó volt.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-22 20:27:37 // 35285
De minek ha pályán az alap Giulia is tudja a dolgát. Egy kis pluszt büntetlenül tudsz adni neki chippel, a fenntartása pedig kevesebbe lesz. A helyedben rágyúrnék egy 18-as gyári szettre, aztán egy remapra. Igazából amúgy sem másodpercre autózol az esetek többségében, szóval ha az élmény okés, akkor tökmindegy ha pár tizeddel lassabb is vagy.
SD2024-04-22 04:45:46 // 35283
Továbbra is a racionális énem azt momdja amíg elsőszámú gépjármű, bolt, ovi, város nyeltetés is előfordul addig nem kéne QV alkatrészekkel drágítani:D

Amíg nem jár le a gari fel kell mérni az elhasználódás ütemét, és ezeknek a tapasztalatokbak megfelelően optimalizálni majd a saját igényeim szerint:)

Továbbra is azt mondom az autó így ahogy van nagyon harmonikus:)
Ha kap plusz lovat akkor kelleni fog a kerék és a fék.

De amíg családi és hobbijármű addig csak így jó:D

De még van is egy olyan érzésem a hibrid felni városban jó álca lesz a jövőben:)
Szóval az is lehet hogy marad ez a setup, kicsi optimalizálások, és a racsing equipment racsing napokra:)
Liquid2024-04-21 18:48:39 // 35282
Ilyen ez a popszakma :)
SD2024-04-21 18:12:25 // 35281
Ha eladnék mindent ott kezdődne hogy kéne venni egy QV-t:D

18” ok de csak replika felnik vannak ami abban a méretben tecc:D

Ez a 19 fasza csak felgumizni 6db gumi ára most már tudatosult:D
Liquid2024-04-21 17:41:14 // 35280
19" nem kérdés :) Esetleg eladsz mindent és 18" :)
Soha nem volt gumi sérülésem, kivéve egy esetet amikor én voltam hülye, de ott a szuperballonos is megsérült volna.
SD2024-04-21 17:09:02 // 35279
Szerintem az a 2sec különbség amivel gyorsabbat mentél nem a kanyarban keletkezett:D
Tehát a gimik nekem elmennek bármennyit… lehet de a pályanap az pályanap:D

Most 10k van ezekben 10 a nyáriban 10 a téliben kb.. olyan 15-it saccolok nekik max még 1-1 szezont:/

Aztán itt a kérdés majd:D
RomeoOne2024-04-21 11:33:11 // 35278
Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Ebben nem értek egyet. A PSS-ek erre lettek kitalálva, erre a hőterhelésre, meg használatra. A kicsike EcoContact-oknak a hőkapacitása sem akkora, másrészt nem is ekkora hőre tervezték őket.

Egyébként nem is a feltétlenül pályanap egésze a vészes, hanem egy-egy véletlenül vagy direkt elkottázott manőver tud hirtelen nagyot rontani a gumiállapoton. Mint pl. amikor időmérőn későn fékeztünk a célegyenesben, és alig bírtuk elfordítani a gépet a kanyarban. Az biztos nagyot kiharapott a bal elsőkből.

Az én elsőmről, mire hazaértem, részben le is jött ez az elégett réteg. A Corsa-k hasznos élettartama olyan 13-14k. Utána is használható, de azért már érezhető, hogy nem tökéletes. Ez most olyan 12k-nál tart és még pályanap után is maradt benne kicsi. Még 1-2k-t beleteszek, mire ledobom.

Neked egy ilyen Corsa, ha tényleg csak 1-2 pályanapra használnád, akkor örök élet lenne. Egy PSS is. 200 lovason a kisebb súly és kisebb teljesítmény miatt, saccra sztem +50% futásteljesítmény, szóval alsó hangon 20k. Nem is csak pályanapra raknám fel a helyedben, hanem mindig, amikor az autózás a cél. Amikor a családot otthon hagyod és elmész kanyart vadászgatni :D
berobbantam2024-04-21 08:45:27 // 35277
Vegyél 19-est.Én az 56-al ültetve 16-ossal járok.Egyesek szerint ezt már a gyár sem javasolja😀Nem tudom mért ne javasolná.Az összes felnim gyári volt és mind 16-os.Az 59-et 18-assal vettem,de nem tetszett.Most 19-es ti van rajta.Nem mondanám,hogy extrém módon eszi a futóművet,vagy komfortba bár mit is észre vettem volna.
SD2024-04-21 06:27:43 // 35276
Nekem az volt meglepő 60-70-nél tényleg hirtelen kormánymozdulatra már nem elég csak kikerülni az akadályt hanem után meg kell állítani az autó sodródását ugyan olyan hirtelen..

Ezt egyezer elmérve érezhetően az elektronika fogott meg.Jávorra már kevés a 17" hogy megfussam a 80-at..

Aztán a hosszú tempós kanyarban kigyorsításnál meg hallottam dolgozni a elektronikus diffi zárat:) Szóval így fogy a hátsó fék:)))

Szóval sok olyan részlet állt össze az autóról amit amúgy ha megtapasztalok akkor és ott már késő. Így viszont be is kerül az eszköztárba és kvázi veszély nélkül lehetett megtanulni.

Ugyan akkor viszont én most tartottam magam erre alkalmasnak, előző évben még nem éreztem hogy vadulni szeretnkl:D

What's next:D Lassan lehet gumit venni:D De most megint billegek még hogy igen a 19" az városban elég sok, és igen meg tud sérülni a gumi, a gondtalan autózás nem /30-nál kezdődik:D Ugyan akkor viszont hogy kezd használt lenni a 17" nyárim itt a döntés helyzet vegyek még egy szett kereket a 17" és mellette legyen játszós a 19"... de ha évi 1-2 tréningre elmegyek az meg is eszi úgy is amit arra felteszek.

Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Szóval most várom hogy kialakuljon a fejemben a tökéletes képlet megint:D Amit majd az élet persze átír..

De az oktatók kompetenciáját és odafigyelését kiemelném, és rendes autókkal, lehetett nekik hinni hogy igazából megvártak hogy beérjük őket:))):D
Kazes☻2024-04-20 18:53:26 // 35275
Aldis parkolás... :P
RomeoOne2024-04-20 17:51:57 // 35274
Nagyon jó volt ez a Kakucsozás. Nagyon sokat tanultam itt az autóról és a határain történő viselkedéséről. Megnyugtató (bár nem meglepő), hogy mennyire kontrollálható és reszponzív minden helyzetben.

Az összes tréningem közül itt éreztem először, hogy tényleg hasznos/használható információkkal lát el az elméleti felkészítés. Mindkét oktató nagyon képben volt a dolgokkal.

Volt ez a mondás, hogy "Ne oda nézz, amit el akarsz kerülni, oda nézz, ahova menni akarsz!"

Nem először hallottam már, sztem minden ilyen tréningen elmondják, de valahogy most ülepedett le igazán. Most volt meg hozzá a körítés, hogy az elmélet mögé odakerüljön a demonstrációja is.

A jávorszarvas tesztnél (scusi, "kettős elkerülés") nem azt néztem, hogy el ne csapjam a bójákat, hanem a következő sávot vizslattam és azt, hogy hogyan kerülök oda az arra kihagyott helyen. Az autó mozgását aszerint koordináltam, hogy előre néztem, hogy hova akarom odatenni a gépet és nem aszerint, hogy hova nem. Triviálisnak tűnhet, de más az elmélet és a gyakorlat. Nekem már csak ezért megérte elmenni. Pedig volt ott még sokkal több is (:

Eleinte vacilláltam, hogy ilyen kis pályára érdemes-e elmenni pl. egy BPC után, de utólag nagyon örülök, hogy úgy döntöttem igen, mert itt tanultam is sokat.

SD2024-04-20 14:00:45 // 35273
Erre a gumira mondjon nekem valaki olosat, nézessem meg? Bal első:P
SD2024-04-20 13:55:58 // 35272
A béjembék vesztettek:D
Zselé2024-04-20 10:52:17 // 35271
Én majdnem elkaptam a QV-kat, 51,92 volt az időm. 8 század híjja volt :) Ez az 5. helyre volt elég. Az kb a szarrá gyalult gumim meg a rajtnál a rajtautomatikával való próbálkozás (töketlenkedés) szummája…
SD2024-04-20 10:46:45 // 35270
Tegnap reggel 2 fokban indultam lefagyott autók álltak az utcában. 2.2 bar volt a kerekemben.

Ehhez képest egész nap napsütés, gumiszag, 2.9-nél kezdtem eresztegetni a kerékből:D
Idejem 52.41 :)
Dobogóra nem jó, de én voltam az egyetlen piros Alfás, és. Laptimingen is 52 volt a super ideje ha jól emlékszem. Tehát amit tudott azt elkértem:D sírt az Eco Contact, Amper szagú volt az ampera felni:D



És ezek után elmentünk postára meg bevásárolni begyűjtöttük a gyerekeket:D
Ovibajárós autó ja :D:D:D

Ez így van jól:))))
Zselé2024-04-19 19:54:45 // 35269


Jó kis nap volt! :) Az időjárás is velünk volt. 0.51,9-et mentem - ez annyi, mint tavalyelőtt téli gumin, csak akkor repülőrajt volt, most meg álló :)

Jól elkopott a P Zerom, az Inárcsi felhajtón is csúszkáltam még :))) Csütörtökig óvatosba, aztán akkor mennek fel a Bridgestone-ok…
SD2024-04-16 10:54:43 // 35268
Szerintem teljes pályára levenni nem lenne értelme csak veszélyt tesz hozzá.
Ha van olyan feladat ami ellenőrzött körülményeket biztosít, és van hely hova esni akkor szerintem mindenkinek ki kéne próbálnia.

Az ilyen körpálya jellegű a legjobb erre mert meg lehet indítani az autó farát és lehet érezni hogy megy el, és mit kell tenni az jó volt:) De egy kanyarba beesni seggel előre azt nem érzem funnak:D
SD2024-04-16 10:51:28 // 35267
Ha vizes inkább lemerném, mert akkor nem lesz akkora sebesség:D
RomeoOne2024-04-16 10:02:10 // 35266
Remélem nem, mert R-ben akarom tolni végig. Te le mered venni majd az akksi sarut ? :D
SD2024-04-16 08:23:06 // 35265

Na lesz eső kakucson? :)
SD2024-04-13 19:33:00 // 35264
Mehetek vissza a garázsba pakolni, hogy beálljak.. mielőtt megmássza a qvvva nyest a sáros talpával:D
SD2024-04-13 19:28:14 // 35263
Előtte
Kicsit meggyűlt a bajom a tanpálya vízközeteivel:)


Utána:
Rendas samponos subickolás vacsi új szivaccsal.


Élete második nem érintésmentes mosása:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-13 16:32:57 // 35262
Ja, hát tudjuk hogy szereti az AMG-jét, ha oda húz a szíve, valahol megértem. :-) Valahol meg irigylem, mert Alfásként én nagyon kipróbálnék egy csomó mindent, csak sose lesz annyi lehetőségem rá.
RomeoOne2024-04-12 20:40:44 // 35261
Attól függ, hogy definiáljuk a "fanatikot". Én úgy értem, hogy ahhoz húz a szíve. Amikor abban ül, akkor érzi azt, hogy megérkezett. Ez sztem Vályiról és Csikósról is elmondható. Ettől függetlenül nagyra tartják és elismerik a többit is, meg lelkesedhetnek értük. Én is kapkodok a levegőért, ha meglátnék egy V10-es E63 M6-ot vagy egy Dodge Viper-t, de ettől függetlenül nem az az én autóm.
Várkonyinak ez a megérkezés sztem egy Mercedesben van meg.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 20:34:08 // 35260
Szerintem aki ennyi féle autót vezet, az semmilyen fanatik. Csupán jó autó fanatik.
RomeoOne2024-04-12 20:26:59 // 35259
De ha 1-et választhatna, hogy mit tart meg, az nem olasz lenne. Talán még akkor sem, ha 3-at. Nem baj ez, segítette a márkát a saját lehetőségein belül, de ő nem olyan olasz fanatik, mint mi. Vályi már inkább.
SD2024-04-12 18:52:04 // 35258
Uborkás savanyúcukor színű autót vett:))) A feleség meg gondolom keresi a zs-t:)))
A Giulia ennél kúrvásabb és jól van ez így...:D
Majd még visszasírja:))
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 17:25:21 // 35257
És egy Lancia Kappa coupe is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 16:13:47 // 35256
Pl. nem szeret autót mosni? XD
Vagy éppen befektetésként is kezeli, tehát választott egy nagyon ritka kivitelt, színt.
Vagy csak simán tetszik neki :-) Nekem bejön, ezt bevállalnám én is. Mondjuk én sem szeretek autót mosni :-)
Liquid2024-04-12 15:01:28 // 35255
azért van egy Quattroporte is neki, ha minden igaz...
RomeoOne2024-04-12 14:37:30 // 35254
Várkonyi echte Merci-s/németes, nem olaszautós. Csak van pénze ahhoz, hogy mindent kipróbáljon.
Kazes☻2024-04-12 14:28:14 // 35253
👍
RomeoOne2024-04-12 12:55:51 // 35252
Számomra nem derült ki, hogy ez sima A110, A110S vagy valami egyéb, még drágább változat.
De színből meg a féknyereg színéből ítélve nagyon nem alapváltozat, mert ilyen színek a "ATELIER" személyre szabási csomagban vannak. Vagyis, sajnos, az pont nem látszik, hogy abban miket lehet kérni, de így még kevésbé értem, hogy miért nem mert bátrabb lenni a színválasztással, ha ő az, ai (egyébként jogosan) lízingszürkézik, meg posztolja ki a 30 évvel ezelőtti, sokkal színesebb autóparkot...
SD2024-04-12 12:17:43 // 35251
Vredestein pro

Felpukkantanám a hátsó felnire square setupban:)
És akkor csináltam is 100k veszteséget:D
SD2024-04-12 12:14:08 // 35250
C600-at kellett volna eladni:P:D ÉS a giu mellé a renyó:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 11:39:28 // 35249
Összkerék után rendes RWD XDD, mínusz 300kg ugyanannyi erőhöz, annyira nem lehet az borzasztó. És valószínűleg én is meglépném, ha nem kéne ennyi gyereket hurcolászni. Vett egy Giuliánál is könnyedebb kanyarvadász autót, aminek mellesleg nulla az értékvesztése, lehet hosszú távon tervezni vele akár befektetésként is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 11:34:00 // 35248
Veloce volt neki, nem tudta,hogy csak túlbonyolította rendeléskor XD
SD2024-04-12 11:30:53 // 35247
Hehe megvette a kétüléses giuliát:) Ennyi:)
Kazes☻2024-04-12 11:01:33 // 35246
👎
Persze ha neki így jó... csak fölös volt a blabla... 😀
SD2024-04-12 03:58:47 // 35244
Megint ott tartunk hogy a Q a racing machine. Q4 az all purpose, a Super az ultimate alfa:)))
Piritu - 1.000.0002024-04-11 20:58:02 // 35243
Nem, a Super a maga hátsókerekességével inkább volt felhívás keringőre mint a Q4 a végtelen stabilitásával.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.