RomeoOne2024-07-29 21:35:10 // 36193
Sosem találkoztam vele. A Q-ban G-force mérő van :DDD
Gabor F2024-07-29 21:32:31 // 36192
Olasz autó japán alkatrész! :) A repedések ellenére tökéletesen tette a dolgát…
Gabor F2024-07-29 21:29:20 // 36191
Gabor F2024-07-29 21:27:15 // 36190
Gabor F2024-07-29 21:18:41 // 36189
A múltkor panaszkodtam, hogy vibrációt érzek az autón. Elvittem centíróztatni, de nem lett jó. Felhívtam őket, hogy ilyenkor mi van? Átirányítottak egy másik telephelyükre. Ott csináltunk egy “terheléses” tesztet. Azt mondták, hogy a guminak semmi baja (Pirelli Powergy), de fordítva voltak fent a súlyok, nem csoda, hogy nem lett jó. Hát, az új centírózástól sem lett jó.
Ma hardy tárcsát cseréltünk. Futómű átnézve. Ismét kapufa! Ötlet? Javaslat?
Emlékeztetőül: 110 felett enyhe vibráció érezhető a kasztnin. Nagyobb sebességnél jobban. Fékre semmi. Egyenletes tempónál és friss aszfaltozásnál jön ki a legjobban. Havernak is átadtam a volánt, ő is érezte. Nem durva, szerinte 10-ből 8-nak fel sem tűnne.
Ma hardy tárcsát cseréltünk. Futómű átnézve. Ismét kapufa! Ötlet? Javaslat?
Emlékeztetőül: 110 felett enyhe vibráció érezhető a kasztnin. Nagyobb sebességnél jobban. Fékre semmi. Egyenletes tempónál és friss aszfaltozásnál jön ki a legjobban. Havernak is átadtam a volánt, ő is érezte. Nem durva, szerinte 10-ből 8-nak fel sem tűnne.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 21:00:03 // 36188
Jártál Debrecenben, szóval tudod, hogy a közelben kanyar, izgalmas szakasz, pláne visszafordító az nincs. Egy jó szakasz van, Létavértes felé. Sima aszfalt, néhány kanyar, erdősáv kétoldalt. Ezért járok Létavértesre okmányirodába :-) Sajnos ehhez is át kell vergődni a fossá lepusztult Panoráma úton. A régi kedvenc kerülőmön már sajnálom az autót, annyira gáz. Debrecen sajnos az élhetetlenség felé halad.. Innen Egerig vagy Miskolcig el kell mennem, ha normális úton autózni szeretnék egy kicsit csak úgy...
Egyébként mint elég sokaknál, érik a költözés innen valami élhetőbb városba. Jobb utakkal, kevesebb multikultival, élhetőbb környezettel. A Campus se hiányzik, puccparádé, nem fesztivál 😅😄
Egyébként mint elég sokaknál, érik a költözés innen valami élhetőbb városba. Jobb utakkal, kevesebb multikultival, élhetőbb környezettel. A Campus se hiányzik, puccparádé, nem fesztivál 😅😄
Piritu - 1.000.0002024-07-29 20:54:54 // 36187
A gugli navihoz kell, az mondja hogy indulj el északi irányba :-)
zümi1662024-07-29 20:46:05 // 36186
East(kelet). Mutatja hogy milyen égtáj felé megyek, na nem mintha annyira fontos infó lenne...
8 ezer megy bele évente kb., pár hét múlva lesz 4 éves, múlt héten volt kötelező szervizen, meg műszakin.
8 ezer megy bele évente kb., pár hét múlva lesz 4 éves, múlt héten volt kötelező szervizen, meg műszakin.
quash2024-07-29 20:14:22 // 36185
iránytű! :D
Q-ban nincsen?
Q-ban nincsen?
RomeoOne2024-07-29 20:00:02 // 36184
Aztán a 30 km-es kőrből így lesz 180 km :DDD
RomeoOne2024-07-29 19:59:27 // 36183
Én is.
-"Csak elmegyek a közelbe kanyarogni".
-"Ha már ott járok, akkor már az a másik izgalmas szakasz sincs olyan messze".
-"Oh, ha már eddig eljöttem, akkor már csak elgurulok még a település másik oldalára is a visszafordítókhoz".
-"Ha sietek még hazaérek az asszony előtt."
-"Na, de ha már idáig eljöttem, akkor már egy kört menni kell az erdős-kanyargós szakaszon is. Már úgysem érek haza időben, majd magyarázkodok..."
:DDD
-"Csak elmegyek a közelbe kanyarogni".
-"Ha már ott járok, akkor már az a másik izgalmas szakasz sincs olyan messze".
-"Oh, ha már eddig eljöttem, akkor már csak elgurulok még a település másik oldalára is a visszafordítókhoz".
-"Ha sietek még hazaérek az asszony előtt."
-"Na, de ha már idáig eljöttem, akkor már egy kört menni kell az erdős-kanyargós szakaszon is. Már úgysem érek haza időben, majd magyarázkodok..."
:DDD
RomeoOne2024-07-29 19:47:21 // 36182
Grat! Keveset mész vele :D
Mi az az "E" a jobb alsó sarokban?
Mi az az "E" a jobb alsó sarokban?
Shadin2024-07-29 19:41:18 // 36181
Rendszeresen bepattanok az autóba és céltalanul megyek egy pár kisebb nagyobb kört, küzben zenélek és elmélkedem az életen :-)
Shadin2024-07-29 19:17:15 // 36180
zümi1662024-07-29 18:22:52 // 36179
RomeoOne2024-07-29 15:55:52 // 36178
Hétvégén Debrecenben voltunk a Campus-on. Egy barátomnak van lakása a Füredi Kapu Társasházban és mivel nem volt otthon, odaadta nekünk a lakást. Nyilván, így az ahhoz tartozó parkolóhely is szabad volt a belső udvarban, ahova beálltam a zölddel. Vmelyik délelőtt, mikor indultunk be a faluba, nyitva hagytam az indításnál a kocsiajtót, mert pont odasütött előtte a nap és pokol volt bent.
Tudni kell, hogy egvébként úgy szoktam indítani, hogy már be vagyok kötve, ajtók bezárva, ablak felhúzva. Kellemes morgás, ahogy fellövi először 2500-ig a fordulatot és visszaejti 1500-ig.
Na, de most még engem is meglepett, hogy ez mennyire hangos! Eleve egy társasház belső udvarán, körülvéve magas épületekkel. Közvetlen mögöttem is volt egy garázs, ami visszaverte a hangot. Hát akkorát dörrent, mikor beindítottam a gépet, hogy összerezzentem. Még az ottlakók is kinéztek az ablakon, hogy ez meg mi? Amikor visszaejtette a fordulatot, még akkor is komoly zajszennyezés volt.
Így el is gondolkoztam, hogy ez a plusz hangszigetelés, amit a MY20-al raktak a kocsiba, tényleg mennyit elvesz a hangélményből... Meg egyébként a körülöttem levők, főleg, akiket megelőzők vagy eleve mögöttem vannak, milyen hangélményt kaphatnak? Mert én, még ha lehúzom az ablakot, akkor sem azt hallom, hisz a kipuff hátrafelé okádja a nyomáshullámokat... Waaaa. Egyszer valahogy magam mögött kéne haladnom. Megkérdezem Münchausen bárót, hogy lehet ezt megcsinálni? 😂
Hazafelé egyébként már épp itthon meglett a 30k is ;)
Tudni kell, hogy egvébként úgy szoktam indítani, hogy már be vagyok kötve, ajtók bezárva, ablak felhúzva. Kellemes morgás, ahogy fellövi először 2500-ig a fordulatot és visszaejti 1500-ig.
Na, de most még engem is meglepett, hogy ez mennyire hangos! Eleve egy társasház belső udvarán, körülvéve magas épületekkel. Közvetlen mögöttem is volt egy garázs, ami visszaverte a hangot. Hát akkorát dörrent, mikor beindítottam a gépet, hogy összerezzentem. Még az ottlakók is kinéztek az ablakon, hogy ez meg mi? Amikor visszaejtette a fordulatot, még akkor is komoly zajszennyezés volt.
Így el is gondolkoztam, hogy ez a plusz hangszigetelés, amit a MY20-al raktak a kocsiba, tényleg mennyit elvesz a hangélményből... Meg egyébként a körülöttem levők, főleg, akiket megelőzők vagy eleve mögöttem vannak, milyen hangélményt kaphatnak? Mert én, még ha lehúzom az ablakot, akkor sem azt hallom, hisz a kipuff hátrafelé okádja a nyomáshullámokat... Waaaa. Egyszer valahogy magam mögött kéne haladnom. Megkérdezem Münchausen bárót, hogy lehet ezt megcsinálni? 😂
Hazafelé egyébként már épp itthon meglett a 30k is ;)
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 12:03:30 // 36177
Igen, aki vezet nincs rosszul, volt is erre példa, hogy Kingának átadtam inkább a Lillafüred -Eger szakaszt pl. Nézelődni amúgy is jobb az anyósülésből :-)
Autófüggő is erősen. A 146-ok totál hányós autók voltak, a jtd-vel az élen. A Giulietta már nem hányós, de émelygős, jópárszor álltunk már meg vele rosszullét szünetre. A 159 ebben sokkal jobb volt már, sokkal ritkábban fordult elő rosszullét. A csúcs eddig a Giulia, ezt el sem hittem, egy Gyöngyös - Mátrafüred szakaszt végig bohóckodtak visítoztak a gyerekek hátul úgy, hogy senkinek semmi baja nem volt. A kicsi szokott hasfájásra panaszkodni autópálya tempón, de eddig a Giulia a csúcs, ezzel jutunk legmesszebbre gond nélkül.
Tuti hogy nálunk a rezgések, hangok fő rosszullét faktor. Emlékszem, hogy a 146-tal a végefelé egy munka körút, kb 550km mennyire kikészített. Hazaértem vacsira, már enni nem bírtam, elfeküdtem az ágyon és még másnap délelőtt is émelyegtem. A TD-vel is megcsináltam egyszer, igaz kicsit lassabban, azzal semmi bajom nem volt. A Giuliettában is el tudtam fáradni eléggé. Aztán kicseréltük a jobboldali motortartót, és hopp, elmúlt, Kicsit túl halk lett az autó, viszont soha többé nem fáradtam el benne. Após Mazdájában Miskolcig rosszul lettem utasként. 1 óra autópálya XD Magasan ültem, hülye hangja volt, ennyi.. A Giuliával pedig sokadszor csinálom meg, hogy egy bármilyen hosszú nap után még este 11 után indulok el haza Budapestről. Ellövöm neki, itthon beparkolok, kutya bajom. Úgyhogy a Giulia nagyon barátom emiatt is.
Autófüggő is erősen. A 146-ok totál hányós autók voltak, a jtd-vel az élen. A Giulietta már nem hányós, de émelygős, jópárszor álltunk már meg vele rosszullét szünetre. A 159 ebben sokkal jobb volt már, sokkal ritkábban fordult elő rosszullét. A csúcs eddig a Giulia, ezt el sem hittem, egy Gyöngyös - Mátrafüred szakaszt végig bohóckodtak visítoztak a gyerekek hátul úgy, hogy senkinek semmi baja nem volt. A kicsi szokott hasfájásra panaszkodni autópálya tempón, de eddig a Giulia a csúcs, ezzel jutunk legmesszebbre gond nélkül.
Tuti hogy nálunk a rezgések, hangok fő rosszullét faktor. Emlékszem, hogy a 146-tal a végefelé egy munka körút, kb 550km mennyire kikészített. Hazaértem vacsira, már enni nem bírtam, elfeküdtem az ágyon és még másnap délelőtt is émelyegtem. A TD-vel is megcsináltam egyszer, igaz kicsit lassabban, azzal semmi bajom nem volt. A Giuliettában is el tudtam fáradni eléggé. Aztán kicseréltük a jobboldali motortartót, és hopp, elmúlt, Kicsit túl halk lett az autó, viszont soha többé nem fáradtam el benne. Após Mazdájában Miskolcig rosszul lettem utasként. 1 óra autópálya XD Magasan ültem, hülye hangja volt, ennyi.. A Giuliával pedig sokadszor csinálom meg, hogy egy bármilyen hosszú nap után még este 11 után indulok el haza Budapestről. Ellövöm neki, itthon beparkolok, kutya bajom. Úgyhogy a Giulia nagyon barátom emiatt is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-29 11:42:16 // 36176
Nekem az. Konvojban, valami közös céllal menni valahova az jó, de egyedül, csak úgy autózni, az nekem nem megy. Próbáltam, alkalmatlan vagyok rá, nem élvezem. Végig rajtam van egy rossz érzés, amit nem tudnék jól megfogalmazni. Annyira rohadtul magányos.
Liquid2024-07-28 22:43:52 // 36175
Én már a 2. után mondtam volna hogy vagy pelenka, vagy busszal jönnek :)
SD2024-07-28 22:06:21 // 36174
Nálunk a pisilés a fő időrabló nappal, már egy fokkal jobb mint mikor 100km-kellett egyszer 7 alkalommal megállni. De csináltam is egy fotosorozatot svájcban röhögve, mert vittünk bilit a legkisebb miatt, erre a teljes nöi osztag meglátogatta:D
De ezt nem publikálhatom:P
A hányós sztori igen, van akit az autóban olvasás készít ki, de ha kifele néz akkor ok, aztán biztos vanak ennek fokozatai.
A lényeg hogy a volánnál nem jön!!
De ezt nem publikálhatom:P
A hányós sztori igen, van akit az autóban olvasás készít ki, de ha kifele néz akkor ok, aztán biztos vanak ennek fokozatai.
A lényeg hogy a volánnál nem jön!!
RomeoOne2024-07-28 21:01:27 // 36173
Miért lenne egyedül halál unalmas? Persze, van egy plusz faktor, ha megy veled valaki, aki élvezi és meg lehet osztani az élményt, de én egyedül is szeretek menni. Ami azt illeti sokkal jobb is egyedül, mint olyannal, aki csak szenved közben és folyton lassítana. meg lehet jobb is sokszor, ha nincsenek szemtanúk :DDD
RomeoOne2024-07-28 20:43:54 // 36172
Mi is Seeboden-ben szálltunk meg a 2 héttel ezelőtti túrán, csak mi végig ott voltunk, 3 éjszakát. Ha már arra mentek, akkor mindenképpen útba ejteném a Nockalmstrasse-t is, Unter-Winkl felől.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-28 11:34:00 // 36171
Ez nálunk nem ezen múlik, egy sima Debrecen-Csenger is tud problémás lenni. Az utazási betegség sajna van és kész. Ötből négyen rendelkezünk ezzel a csodával valamilyen fokon. Nálam is van, voltam már rosszul utasként többször. Autó függő. Vannak autók amik kikészítenek.
Shadin2024-07-28 10:06:34 // 36170
Tapasztalt hágóés világjáró kollégákkal megyünk, minden elágazás egy újabb élmény és egy plusz naphoz vezet azon a környéken :-) Egyszerűen képtelenség mindent IS megnézni, annyi hely van ahova el kellene jutni, de ami késik nem múlik.
Piritu - 1.000.0002024-07-27 20:21:54 // 36169
Livigno környéke jól el van eresztve magas hágókkal és jó utakkal. Tuti jó.
Tankolni is ott érdemes mert vámmentes terület.
Ha időtök engedi menjetek el a duzzasztógáthoz is. A gát közepén van a CH határ simán át lehet menni és a gát túlsó végén van parkoló. (Onnan visz egy egy nyomsávos alagút Svájcba, de az a múlt héten le volt zárva.
Tankolni is ott érdemes mert vámmentes terület.
Ha időtök engedi menjetek el a duzzasztógáthoz is. A gát közepén van a CH határ simán át lehet menni és a gát túlsó végén van parkoló. (Onnan visz egy egy nyomsávos alagút Svájcba, de az a múlt héten le volt zárva.
Piritu - 1.000.0002024-07-27 20:15:53 // 36168
Egy idő után rájön az ember hogy nem kell mindegyik kanyart úgy teljesíteni mintha nem lenne holnap, így könnyebb bírni is.
Meg nem is mindegyik út engedi meg. A forgalomról nem is beszélve.
pl. a múlt héten egy ilyen erdő és tájnézegető kirándulás volt az 1.140 m-es Passo di Agueglio
Meg nem is mindegyik út engedi meg. A forgalomról nem is beszélve.
pl. a múlt héten egy ilyen erdő és tájnézegető kirándulás volt az 1.140 m-es Passo di Agueglio
SD2024-07-27 18:30:33 // 36167
Nekem feleségem családja negy kalandor, így az autozás nem gond. Ha majd olyan helyre megyünk ami autoval nem opcio akkor nyilván repcsi.
De amíg garis a gép addig be kell járatni:D
De amíg garis a gép addig be kell járatni:D
Shadin2024-07-27 12:02:30 // 36166
A fék miatt aggódom kicsit, de ki fog derülni.
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-27 12:00:46 // 36165
Na az ilyen a jó! :-)
Miért ne bírná a gép? Erre való.
Miért ne bírná a gép? Erre való.
Shadin2024-07-27 11:46:33 // 36164
Ez a terv augusztus végére 3 autó / 5 fő társasággal 6 napra.
Oda 3 etapban két szállással:
Másfél nap Milánóban, majd vissza 2 etapban 1 szállással:
Alapvetően rugalmas, laza autós túra, remélem bírni fogja a vas.
Race mód visszakerült és megkapja a Remus dobot is addig,
pacik maradnak 200-on, talán a hátsó verbális tuning kárpótol (egy darabig) :-)
Oda 3 etapban két szállással:
Másfél nap Milánóban, majd vissza 2 etapban 1 szállással:
Alapvetően rugalmas, laza autós túra, remélem bírni fogja a vas.
Race mód visszakerült és megkapja a Remus dobot is addig,
pacik maradnak 200-on, talán a hátsó verbális tuning kárpótol (egy darabig) :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-27 11:06:06 // 36163
Ilyen, és jól van ez igy :-) Családdal jobban élvezem a vonat vagy repülő utakat. Akkor mindig történik valami és a telefonok max fotózáshoz kerülnek elő. Egyedül mehetnék autózni bátran, az viszont nekem nem megy, sose veszem rá magam. Egy jó montis zúzásra annál inkább, igazából intenzívebb móka :-)
SD2024-07-27 02:00:23 // 36162
Meg mell tartani a fizikumot;D
De ha mégis elkopik a giulia akor is megvan már;))))
Mert hát mire? :D
De ha mégis elkopik a giulia akor is megvan már;))))
Mert hát mire? :D
SD2024-07-27 01:45:18 // 36161
A család részint nevelés kérdése, itt az volt a bolt hogy megyünk tengerpartozni aztán átnézünk svájcba.
Nekem nem volt elvárásom hogy milyet akarok autozni, inkább egy logikai játék ez.
Legyen meg a családnak amit akar, de persze odafele el kellett szenvedniük már az alfamuzeumot:D
De pl odafele nem akartam Svájcon keresztül menni mert ha valami beüt ugrik a befizetett nyaralás.
Így hazafele kötetlenül mentünk már, de persze otthonról 1500km-re nem akarok bajbakerülni szóval eleve lighit lehet a móka:D
De így egyben a csomag brutál jó lett:D
Nekem eleve hogy ezzel az autóval megyek már öröm, a gyerekeknek van telefon ipad gameboy:D
Inkább rájuk kellett szólni hogy kifele nézzenek, csak az autópályán engedtem a digitális bambulást:D
Asszony teli videózta a telefonját.
Alfa tökéletesen teljesített, igazából, a vilag végéig el lehet így menni.
A svájci napon össz 200km-t tudtunk menni, Lugano-St. Moritz
Aztán meg haza 1000 szóval semmi kötelező, voltak fix pontok de sok bizonytalan is:))
Szóval olyan GT túra volt inkább, ha valahol le lehetne tenni öket 1-2 napra és úgy elmenni csapatni… :D ha engednék:) de ez csak magyarorszagon sikerült eddig:D
De room for improovment:)))
Nekem nem volt elvárásom hogy milyet akarok autozni, inkább egy logikai játék ez.
Legyen meg a családnak amit akar, de persze odafele el kellett szenvedniük már az alfamuzeumot:D
De pl odafele nem akartam Svájcon keresztül menni mert ha valami beüt ugrik a befizetett nyaralás.
Így hazafele kötetlenül mentünk már, de persze otthonról 1500km-re nem akarok bajbakerülni szóval eleve lighit lehet a móka:D
De így egyben a csomag brutál jó lett:D
Nekem eleve hogy ezzel az autóval megyek már öröm, a gyerekeknek van telefon ipad gameboy:D
Inkább rájuk kellett szólni hogy kifele nézzenek, csak az autópályán engedtem a digitális bambulást:D
Asszony teli videózta a telefonját.
Alfa tökéletesen teljesített, igazából, a vilag végéig el lehet így menni.
A svájci napon össz 200km-t tudtunk menni, Lugano-St. Moritz
Aztán meg haza 1000 szóval semmi kötelező, voltak fix pontok de sok bizonytalan is:))
Szóval olyan GT túra volt inkább, ha valahol le lehetne tenni öket 1-2 napra és úgy elmenni csapatni… :D ha engednék:) de ez csak magyarorszagon sikerült eddig:D
De room for improovment:)))
G-MANN🍀2024-07-26 22:21:31 // 36160
Ilyen a család a gyerekekkel nagyon sok helyen és ez így normális (gondolom). Nem könnyű egy jó autózást összehozni. Majd, ha kirepültek😉😊 járókerettel kibicegünk az autóig és reménykedhetünk, hogy még tudjuk, hogy mit kell csinálni és merre van az előre😅😊
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-25 22:10:51 // 36159
Ha van aki bírja melletted, jó buli. Ha arra kell figyelned hogy senki ne hányjon, kevésbé jó buli.. Szívás, de ilyen a családom, nem bírják az autózást. Eleve el sem jutunk ilyen helyekre mert annyit egyhuzamban nem képesek autóban ülni. Megállókkal sem. 4-5 óra a max. Egyedül meg halál unalmas..
Piritu - 1.000.0002024-07-25 21:53:56 // 36158
Ezzel nem tudok egyetérteni. 2011-óta "vadászunk" és nagyon jó buli.
Sokszor csak a táj miatt is megéri.
A heti meglepi volt a Splügenpass olasz oldalán a tábla: 51 visszafordítós kanyar jön :-)))
Sokszor csak a táj miatt is megéri.
A heti meglepi volt a Splügenpass olasz oldalán a tábla: 51 visszafordítós kanyar jön :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-25 17:44:54 // 36157
Ezzel a szerpentin vadászattal az a baj, hogy családosan unalmas, egyedül meg unalmas XDD
SD2024-07-25 11:45:09 // 36156
Én is látom már vissza kell menni még oda nem ennyire megpakolva:D
De demo útnak jó volt:)))))
De demo útnak jó volt:)))))
Piritu - 1.000.0002024-07-25 11:40:09 // 36155
Piritu - 1.000.0002024-07-25 11:39:04 // 36154
SD2024-07-25 11:10:30 // 36153
SD2024-07-23 18:43:49 // 36152
Azaz, hát milyen utal vannak arra, igaz 5 seméllyel és fullra pakolva mentünk de csak simán gurulni is életre szóló élmény!
Poló2024-07-23 18:08:34 // 36151
SD2024-07-23 13:30:07 // 36150
Cgo2024-07-23 11:57:25 // 36149
En arra gondoltam, h az utolso szeria mindig olcsobb es jobban felszerelt. De egyelore nincs hivatalos info, mikor jon az utolso Giulia
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-23 11:47:55 // 36148
Aztán szívhatsz a fékkel XD
Egy kicsit futott első tulajos sem rossz megoldás. Ár-értékben mindenképp.
Egy kicsit futott első tulajos sem rossz megoldás. Ár-értékben mindenképp.
Cgo2024-07-23 11:30:30 // 36147
egy utolso szerias Giuiara mindig erdemes lecsapni... en is azt tervezem
WarbiRunner (Gyuri)2024-07-23 11:15:32 // 36146
Esélyes, hogy ez a megoldás, csak b..ssza az agyam. Soha többet új autó.. úgysincs már mit XD
RomeoOne2024-07-23 08:44:21 // 36144
Sztem le kell gyalulni a Transzalpinán, aztán venni egy újat ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.