Nem a 3-4 kW miatt;D
Hanem hogy ne forgassa 6000-en a klíma kompresszort:)
SD2024-01-14 10:38:45 // 33469
Liquid2024-01-14 10:18:22 // 33468
Nem hiszem hogy 200 lónál ennek sok jelentősége van :)
SD2024-01-14 04:07:02 // 33467
Még egy kérdés, ki tud valamit a klíma vezérlésről, amikor nyélen megy a gép akkor is rajta hagyja a kompresszort, vagy ökörködéshez ki kéne kapcsolni?
Van ugye eleve több féle klíma kompresszor:
- van ami mágnes kuplungos és nem is forog mikor nincs bekapcsolva
- van állandó hajtású ami forog max nem tölt ha nem kell
- és a csavaros digók Lancia-ban csináltak olyat hogy érzékelte ha padlózod és olynakor lekapcsolta a klímát.
Na most a Giu-ban vajh melyik van?
Van ugye eleve több féle klíma kompresszor:
- van ami mágnes kuplungos és nem is forog mikor nincs bekapcsolva
- van állandó hajtású ami forog max nem tölt ha nem kell
- és a csavaros digók Lancia-ban csináltak olyat hogy érzékelte ha padlózod és olynakor lekapcsolta a klímát.
Na most a Giu-ban vajh melyik van?
SD2024-01-14 04:01:38 // 33466
Majd érdekel a megérzésed a manual módról, nekem először az volt hogy jó 1-2k hiányzik a fordulat tartományból.
Pedig ha a nyomaték görbét nézed pont jó amit az automata csinál, és kézzel sem kell okvetel fölé hergelni.
Nekem 1 évig csak az automata diktált így megszoktam, hogy ne akarjam üvegelni, mert ugye ez turbo motor.
De ezzel kapcsolatban mik az első tapasztalataid?
Ferrari vs. Alfa
nagyon hozza ugyan azt a feelinget, igaz csalás mert a ferrari szívó V8 volt.. de azért ha 7-8k-ig elforogna úgy hogy ne hulljon szét:D
Pedig ha a nyomaték görbét nézed pont jó amit az automata csinál, és kézzel sem kell okvetel fölé hergelni.
Nekem 1 évig csak az automata diktált így megszoktam, hogy ne akarjam üvegelni, mert ugye ez turbo motor.
De ezzel kapcsolatban mik az első tapasztalataid?
Ferrari vs. Alfa
nagyon hozza ugyan azt a feelinget, igaz csalás mert a ferrari szívó V8 volt.. de azért ha 7-8k-ig elforogna úgy hogy ne hulljon szét:D
SD2024-01-14 03:14:16 // 33465
Én mostani tudásom szerint úgy vagyok vele hogy nem biztos hogy kell az az elektronika kikapcsolás. Amit tud azt így is tudja, amikor hülye vagyok akkor meg tiltson csak be:D
Pl: hazafele városi szüttyögés, -2 fok, kicsit megtoltam körforgóban, a kifényesedett aszfalton úgy tolta el az orrát. Ha nem meleg a kerék mint a jég...
Nagyon sok összetevős ez, és a kikapcsolt elektronikából annyi maradt meg hogy eltekeri az ív belsőt, gyorsabb nem lesz, de veszélyesebb igen:) Bohóckodni jó, arra meg tényleg ott a manuális módszer. De Sperr nélkül..
Az tényleg versenypályára való, ott meg hátra tudsz menni és lehúzni az akkut-t, és még ott is fejtetőre lehet tenni a gépe pikk-pakk, kell ez?:D
De ez csak a mostani véleményem:))) Összesen 1 éve hátsókerekesezek:)
Annyit már sikerült elfogadnom hogy a haladás eddig előre történt most sok dimenziós lett, és az hogy megcsúszik a gép az üzemszerű, de így ebben a felállásban FUN
Nem tudom szabad-e végletekig hegyezni:)
És azért azt ne felejtsük el a QV-n RACE módban is összezár a difi.
Pl: hazafele városi szüttyögés, -2 fok, kicsit megtoltam körforgóban, a kifényesedett aszfalton úgy tolta el az orrát. Ha nem meleg a kerék mint a jég...
Nagyon sok összetevős ez, és a kikapcsolt elektronikából annyi maradt meg hogy eltekeri az ív belsőt, gyorsabb nem lesz, de veszélyesebb igen:) Bohóckodni jó, arra meg tényleg ott a manuális módszer. De Sperr nélkül..
Az tényleg versenypályára való, ott meg hátra tudsz menni és lehúzni az akkut-t, és még ott is fejtetőre lehet tenni a gépe pikk-pakk, kell ez?:D
De ez csak a mostani véleményem:))) Összesen 1 éve hátsókerekesezek:)
Annyit már sikerült elfogadnom hogy a haladás eddig előre történt most sok dimenziós lett, és az hogy megcsúszik a gép az üzemszerű, de így ebben a felállásban FUN
Nem tudom szabad-e végletekig hegyezni:)
És azért azt ne felejtsük el a QV-n RACE módban is összezár a difi.
G-MANN🍀2024-01-13 21:50:55 // 33464
Shadin2024-01-13 19:43:30 // 33463
RACE / ESC Off moddal foglalkozott valaki?
Liquid2024-01-13 19:21:22 // 33462
Stelvio-t még nem próbáltam, de ami késik nem múlik :)
Liquid2024-01-13 19:18:58 // 33461
a 159TBI 237-re volt képes (GPS, sík út)
Piritu - 1.000.0002024-01-13 18:32:08 // 33460
anno a 159 2.0 mjet gyári állapotban is megfutotta GPS szerint a 236-ot...
carver2024-01-13 18:00:48 // 33459
csak egy tipp vagy akkor kell próbálkozni mikor már mindenki alszik és/vagy lassan fokozatosan emelni a tétet, akkor csak utólag fogják mondani hogy, ja tényleg, azt hittem csak erősebben fújt a szél :) mert mást nem nagyon veszel észre látszik hogy nagyobb igénybevételre lett kitalálva a konstrukció, nagy sebességnél is stabil és kezes.
carver2024-01-13 17:53:48 // 33458
A 200 lovas 242-t megy sebességmérő szerint lehet hogy az a valóságban 235.
Piritu - 1.000.0002024-01-13 17:31:38 // 33457
Apa kezdődik! :-DD
Shadin2024-01-13 17:17:20 // 33456
Éppen egy gyári hanggenerátor retrofit volt tervben, de Erhardnak megmaradt a strandkorlátkékből egy Remus dob hátra :-)
Shadin2024-01-13 17:16:07 // 33455
Sohaaaaa!
Ameddig nem kéri :-)
Ameddig nem kéri :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-13 17:01:38 // 33454
Már csak az a kérdés hogy a motort mikor bontod meg :-DD
SD2024-01-13 13:07:56 // 33450
Gratula, kormány alsó burkolat?
Shadin2024-01-13 10:23:40 // 33449
SD2024-01-11 18:00:38 // 33448
G-MANN🍀2024-01-11 14:40:26 // 33447
Persze csak Németországban, itthon soha nem mozog! 😁
G-MANN🍀2024-01-11 14:39:45 // 33446
200ig ok, nekem 200 fölött az állítás után is mozog még (jobb lett, de itt ekkor sem múlt el)
RomeoOne2024-01-11 13:47:52 // 33445
Mert neked egy transformer-ed van, nem kocsid. Kérdés, hogy autobot vagy álca? :D
SD2024-01-11 13:46:45 // 33444
Lehet a Q-nak erősebben van felszerelve a lökös hogy 300-nál se szakadjon le:D
Én megfigyeltem hogy az olasz tűző napon a lökös formája is változott:D
Én megfigyeltem hogy az olasz tűző napon a lökös formája is változott:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-11 13:37:38 // 33443
Én az első alkalommal amikor megláttam hogy hogy lobog, hazaérve beállítottam rendesen. A hézag is jobban néz ki, és nem is lobog ha egy hangyapénisznyivel a sík alá van állítva. Azóta nem figyeltem meg ilyen erős hullámzásokat. Az ablak felőli pereme kicsit rezeg, de már nem mozog ijesztően nagy tempón vagy erős szélben.
RomeoOne2024-01-11 13:30:30 // 33442
180-200 körül elkezd látszani rajta a hullámzás és azt úgy tartja is konstans. Nem erősödik. Mármint nincs az az érzés a növekvő sebességgel, hogy ez egyre jobban mozog és jajj, mindjárt leszakad.
Egyébként én tendenciaszerűen azt vettem észre, hogy magasabban van a nem-Q Giuliák motorházteteje, mint a Q-ké. Mármint, hogy nem csukódik olyan mélyre. Képeken is látványisan nagyobb a gap a motorháztető és a lökös között a 2.0-nál és a 2.9-nél. Az elején nekem is kicsit magasabban volt, akkor kicsit jobban is mozgott.
Sztem próbáljátok meg beállítani a motorháztetőt, hogy simulon jobban hozzá az orrához, az a lebegésen is sokat segít, meg jobban is néz ki.
Egyébként én tendenciaszerűen azt vettem észre, hogy magasabban van a nem-Q Giuliák motorházteteje, mint a Q-ké. Mármint, hogy nem csukódik olyan mélyre. Képeken is látványisan nagyobb a gap a motorháztető és a lökös között a 2.0-nál és a 2.9-nél. Az elején nekem is kicsit magasabban volt, akkor kicsit jobban is mozgott.
Sztem próbáljátok meg beállítani a motorháztetőt, hogy simulon jobban hozzá az orrához, az a lebegésen is sokat segít, meg jobban is néz ki.
SD2024-01-11 11:11:54 // 33440
és mit csinál a motorháztető 270 körül?:D
zümi1662024-01-11 10:57:44 // 33439
A világosabb jobban mutatna rajta, én biztos olyanra fújatnám.
RomeoOne2024-01-11 08:39:40 // 33438
Az enyém igen. A 7. elfogy olyan 270 körül :D
Szabba2024-01-11 08:04:45 // 33437
Egészségére! 😀 Én a két nyakba akasztónak és csak úgy a gesztusnak is megörültem. 🙂
Shadin2024-01-10 22:19:16 // 33436
Ezek a sötétebb felnik
Shadin2024-01-10 22:01:49 // 33435
Fel sem tűnt, csak a színösszeállítást néztem :-)
Zselé2024-01-10 20:08:45 // 33434
Azaz, bizony! Felszállás! :D
246-ot írt egyszer talán…
246-ot írt egyszer talán…
G-MANN🍀2024-01-10 19:53:51 // 33433
Én is így emlékszem, nem vált fel 8-ig 😁😉 és a vége maxolva van, ahogy néztem,
a motorháztető rezgése is maxolva már akkor 😁
a motorháztető rezgése is maxolva már akkor 😁
Zselé2024-01-10 19:43:34 // 33432
Emlékeim szerint ha padlózom D-ben, nem is váltja be a 8-ikat.
Piritu - 1.000.0002024-01-10 19:36:40 // 33431
Nekem így bejön, de miért van előrébb a hátsó kerék? Előtte kisebb a rés mint mögötte....
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-10 19:10:35 // 33430
Gyönyörűen meg lehetne írni 360Nm-re végig. Mindig ez volt a mániám, a dízeleimmel is ezt csináltam. 280 ló lenne ugyanúgy, csak egy nagy lapos nyomaték görbével. Mivel a mienk nem összkerekes, lehet elég is neki letenni ennyi nyomatékot az aszfaltra. Érzete biztos hogy nagyon jó lenne, olyan sose fogy el feeling az így megírt autó.
Shadin2024-01-10 18:46:59 // 33429
Shadin2024-01-10 17:37:45 // 33428
SD2024-01-10 17:11:12 // 33427
Lehet csoki is volt benne, csak azt valaki már megette?:D
SD2024-01-10 17:10:38 // 33426
szuperek ezek a szuperek, ez van:)))
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D
Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D
Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D
Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D
Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
SD2024-01-10 17:06:52 // 33425
Másrészről dinamic módban 120-130 körül kapcsol föl 8-asba. Tehát ha az 2000RPM akkor 4000-nél már 240-260-nál kéne járjon.. 6000-nél meg:P Lehet nem 8-asban futja a végsebességet?:D
nyomaték görbe 4000-től már kókad, tehát hiába prögeted, a lóerő valahogy a nyomaték x frodulat miatt növekszik már, 4k-körül a leg izmosabb?
nyomaték görbe 4000-től már kókad, tehát hiába prögeted, a lóerő valahogy a nyomaték x frodulat miatt növekszik már, 4k-körül a leg izmosabb?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-10 16:53:45 // 33424
Igen úgy tudom, hogy korlátozva van. A 200 lovas is, de valami varia lehet a szoftverben fl után, mert az enyém már kétszer ment gyorsabban mint a gyári adat. Elvileg meg kéne ott állnia.
Liquid2024-01-10 16:26:15 // 33423
ki kell időnként kapcsolni az akusztikus menetstabilizátort :)
SD2024-01-10 15:08:04 // 33422
Nem tudom nekem már 200-nál kúrvaanyáznak:D az enyém végsebesége 142:D de az megvan az autópályafelhajtón;D
Amúgy a karakterisztikát figyelv ez lgellenállás téma lesz mert ott már bazira útban lehet a levegő:) 110-120 után ugrik a fogyasztás
Lehet 200 fölött már a hang kúpot tolja:D
Másrészről meg
A QV megfutja a 330-at is pöckölve és látok simán 250-es fotókat szóval szerintem ez csak olyan adat:)
Amúgy a karakterisztikát figyelv ez lgellenállás téma lesz mert ott már bazira útban lehet a levegő:) 110-120 után ugrik a fogyasztás
Lehet 200 fölött már a hang kúpot tolja:D
Másrészről meg
A QV megfutja a 330-at is pöckölve és látok simán 250-es fotókat szóval szerintem ez csak olyan adat:)
Piritu - 1.000.0002024-01-10 14:26:13 // 33421
Meg tudja valaki mondani hogy a Veloce vége le van-e korlátozva?
Furi hogy a 200 LE-s Super katalógusadata 235, a 280 lovasé meg csak öttel több ….
Furi hogy a 200 LE-s Super katalógusadata 235, a 280 lovasé meg csak öttel több ….
Szabba2024-01-10 11:41:38 // 33420
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.