A Superem 18-as kerekekkel:
A tied magasabbnak tűnik.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:49:34 // 33319
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:27:08 // 33318
automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:22:39 // 33317
B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
Shadin2024-01-01 14:02:42 // 33315
Shadin2024-01-01 13:36:10 // 33314
Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.
Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin2024-01-01 13:28:42 // 33313
Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-01 13:02:47 // 33312
RomeoOne2024-01-01 12:44:32 // 33311
BÚÉK mindenkinek!
Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
G-MANN🍀2024-01-01 12:41:41 // 33310
Semmi sem nem jó soha sem nem...😁🙈
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Shadin2024-01-01 10:19:01 // 33309
Amikor meg a Veloce-t futtatták, akkor meg az volt a bajuk, hogy kemény D-ben a futómű:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2
Azért ez szép:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2
Azért ez szép:
SD2023-12-31 21:36:10 // 33308
Alfázásban gazdag, boldog km-eket és BUÉK 2024!!!
SD2023-12-31 21:35:07 // 33307
Nekem meglepő volt a tudat hogy a hátsó futóművet szábdekosan hangolják puhábbra hogy kezelhetőbb legyen az autó.
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.
Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.
Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
RomeoOne2023-12-31 13:11:14 // 33306
Amikor volt laptiming-ben a Super, akkor is ezt a "kritikát" fogalmazták meg, hogy nagyon lágy a futóműve: Alfa Romeo Giulia 2.0T (LapTiming ep. 50)
RomeoOne2023-12-31 13:02:49 // 33305
A videó tanulsága: be kell pipálni a karbonféket az extralistán :D
RomeoOne2023-12-31 12:36:59 // 33304
Shadin2023-12-31 11:35:25 // 33303
Lassúnak tűnik a régi BT-s ELM327 adapterem,
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
Shadin2023-12-31 11:34:36 // 33302
Akkor ez ilyen :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-31 10:59:09 // 33301
RomeoOne2023-12-30 13:40:24 // 33298
RomeoOne2023-12-30 10:42:35 // 33297
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Lehet Shadinnak az lesz majd a Giulia, mint neked volt a 159 xDDD
Lehet Shadinnak az lesz majd a Giulia, mint neked volt a 159 xDDD
G-MANN🍀2023-12-30 10:27:33 // 33294
Keresem a fotókat, szerintem rajta lesz a cikkszám😊
G-MANN🍀2023-12-30 10:26:53 // 33293
Igen, az is bekerült 😁
Piritu - 1.000.0002023-12-30 08:25:23 // 33292
A gyári konfigban van egy lehajtható akasztó is a csomagtartó tetején. A szatyrokat fincsin rá lehet akasztani :-)
Shadin2023-12-29 23:49:40 // 33291
Patent az autó, szerkezeti baja nem nagyon lehet, de úgyis viszem szervizbe, majd ránéznek
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-29 23:41:42 // 33290
Hát... vagy nézesd át a futóművet és a gátlókat.
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-29 23:40:20 // 33289
A kaszni dőlés lehet hogy nagyobb mint amit megszoktál. Egy egyterű ha sportos akar lenni, nem dőlhet, mert fentebb van a súlypont. A Ti 159 szintén elég kicsit dőlt és kőkemény volt. A Giulia azért bedől a kanyarban, de tényleg ízlés kérdése ez.
Versenypályára tényleg puhának mondanám, de egyébként nagyon instant és jól reagál. Kinek mi. Nekem a 159 Ti volt irtó lassú reakciójú és fölöslegesen kemény, ez a puhább, de 'ideges' meg nagyon tetszik. Szép összehangoltan, könnyeden mozog. Szerintem rákapsz hamar.
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Versenypályára tényleg puhának mondanám, de egyébként nagyon instant és jól reagál. Kinek mi. Nekem a 159 Ti volt irtó lassú reakciójú és fölöslegesen kemény, ez a puhább, de 'ideges' meg nagyon tetszik. Szép összehangoltan, könnyeden mozog. Szerintem rákapsz hamar.
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Shadin2023-12-29 23:33:46 // 33288
Ahhoz tudnám hasonlítani mintha nem lenne benne hátsó keresztstabilizátor.
Shadin2023-12-29 23:06:41 // 33287
Hirtelen manőverre reagál sztem idegesen, ha szépen teszem ívre akkor nem,
dehát ez más autóra is jellemző. Kap 4 db Bilstein B6-ot. 🤣
dehát ez más autóra is jellemző. Kap 4 db Bilstein B6-ot. 🤣
Shadin2023-12-29 23:04:08 // 33286
USA - ban AGM-nek írják de nem egyértelmű.
MES-ben nincs definiálva esetleg?
Fordnál lehetett az IBS-t konfigurálni,
még a max. töltési %-ot is.
MES-ben nincs definiálva esetleg?
Fordnál lehetett az IBS-t konfigurálni,
még a max. töltési %-ot is.
Shadin2023-12-29 23:00:29 // 33285
Köszönöm, nem gyári akkuból van javaslat?
Liquid2023-12-29 22:59:29 // 33284
aksi, az S/S-t ne sajnáld :)
Hogy milyen van benne az jó kérdés, én nem tudtam egyértelműen kideríteni.
Hogy milyen van benne az jó kérdés, én nem tudtam egyértelműen kideríteni.
SD2023-12-29 22:35:00 // 33283
Akku lehet szar, de lehet kiiktató elektronika a SS kapcsoló mögött is.
Ha az ablakfűtés sem megy gyanúshogy akku.
De mivel 100k érdemes kiméretni.
Futómű:
Nekem elsőre izgágának tűnt, oldalszeles autópálya menetben. De mint kiderült csak óssze kellett szoknom a kózvetlen kormány áttétellel.
Billegés csúszós úton gáznál lehet mikor egyik másik oldal forog el.
Kanyarban nem jellemző hogy elbizonytalanodik, de erre is rá kell érezni hogy mert tud kelletlenül viselkedni ha béjembésen akarja az ember belevágni a kanyarba abból nem kér. De ha belesimítod aztán íven gáztadsz és betapad azt nagyon tudja:)
Vagy letilt a csába ha csúszik:D
Ha az ablakfűtés sem megy gyanúshogy akku.
De mivel 100k érdemes kiméretni.
Futómű:
Nekem elsőre izgágának tűnt, oldalszeles autópálya menetben. De mint kiderült csak óssze kellett szoknom a kózvetlen kormány áttétellel.
Billegés csúszós úton gáznál lehet mikor egyik másik oldal forog el.
Kanyarban nem jellemző hogy elbizonytalanodik, de erre is rá kell érezni hogy mert tud kelletlenül viselkedni ha béjembésen akarja az ember belevágni a kanyarba abból nem kér. De ha belesimítod aztán íven gáztadsz és betapad azt nagyon tudja:)
Vagy letilt a csába ha csúszik:D
Shadin2023-12-29 22:22:03 // 33282
Köszönöm, ennek utánajárok.
G-MANN🍀2023-12-29 22:18:46 // 33281
Én utólag megvettem a 4 gyári fület, akkor kb 12eFt volt összesen és beraktam. 😉
Shadin2023-12-29 22:05:35 // 33280
Kövi kérdés, akku full töltést követően fél órán belül 12,3 voltra sül, másnapra 12,1 volt. S/S nem működik, hiba nincs. Akku szar? A gyári akku AGM vagy EFB?
Shadin2023-12-29 22:03:03 // 33279
Inkább komfortos a futó mint sportos sztem.
Shadin2023-12-29 22:01:59 // 33278
Nincs rögzítőfül sehol.
Shadin2023-12-29 22:01:11 // 33277
A 159-hez és az S-maxhoz képest is nagyon hintázik, de előzőben Bilstein B12 volt utóbbiban meg mágneses gátlók. Ettől függetlenül a GT sem billeg ennyire egyenetlen aszfaltú kanyarban.
Shadin2023-12-29 21:55:37 // 33276
Van rekesz, nem tűnik elég mélynek, de megnézem majd.
Shadin2023-12-29 21:51:26 // 33275
Ebben is volt, az bolyhozta ki a kárpitot :-)
Shadin2023-12-29 21:50:30 // 33274
Nincs rekesz csak egy nem túl nagy vízszintes padlójú üreg :-)
Piritu - 1.000.0002023-12-29 20:48:20 // 33273
Ami viszont nagyon hasznos, a csomagtartóba a háló.
A Superben nem volt, állandóan ide-oda mászkált minden (a táskák persze kidőltek), a Veloce-ban van, probléma nincs.
A Superben nem volt, állandóan ide-oda mászkált minden (a táskák persze kidőltek), a Veloce-ban van, probléma nincs.
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-29 20:17:54 // 33272
A csapatszállító exedhez képest nem tudom, de a 159 Ti-hez képest puhább. Viszont ijesztő hintázásnak nem kéne lenni. Ami nagyon érezhető, hogy könnyű, és a kormányzás is könnyed, mintha nem lenne motor az orrában. A 18-as kétszéles kerekekkel viszont stabil érzést kéne hogy adjon. Vagy inkább olyan konzisztenset, hogy bármin átmész, kidolgozza a futómű. Viszont nem aktív futómű, tehát azt ne várd hogy betámaszt azon az oldalon ahol éppen a szenzorok úgy érzik hogy kéne.
SD2023-12-29 19:23:46 // 33271
A baloldali rekeszben nekem csak a tárca fér.
SD2023-12-29 19:23:13 // 33270
Napszemüge: pohártartók előtti részben, tokban.
Poroltó nincs, valami elsősegély, meg purhabcsomag van.
A futómű szerintem nagyon jó, (nem adaptív) teljeszerheléstől, egy személyig ugyan úgy viselkedik. Egyedül a hasmagasság kompromisszumos, és emiatt nem lehet tökön paszúlyon menni. Amúgy a csillapítás, dinamika jeles. 17” felnivel.
Néha az egyszéles hátsót kicsiz kevésnek érzem xe ez is relatív mert így mutatja milyen az autó, egyszer majd rakhatok rá malomkereket ha akarok:)
A kipu kicsit halk és nem durrog.
Szereintem az elejét nem szabad odaverdesni, mert lámpák, hűtők, lökös kapásból 3-4 milliónyi cucc tud ott elamortizálódni ha nem figyel a driver.
Poroltó nincs, valami elsősegély, meg purhabcsomag van.
A futómű szerintem nagyon jó, (nem adaptív) teljeszerheléstől, egy személyig ugyan úgy viselkedik. Egyedül a hasmagasság kompromisszumos, és emiatt nem lehet tökön paszúlyon menni. Amúgy a csillapítás, dinamika jeles. 17” felnivel.
Néha az egyszéles hátsót kicsiz kevésnek érzem xe ez is relatív mert így mutatja milyen az autó, egyszer majd rakhatok rá malomkereket ha akarok:)
A kipu kicsit halk és nem durrog.
Szereintem az elejét nem szabad odaverdesni, mert lámpák, hűtők, lökös kapásból 3-4 milliónyi cucc tud ott elamortizálódni ha nem figyel a driver.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.