RomeoOne2024-08-28 18:59:08 // 36442
Na de én pont azt mondom, hogy nekem a nappali módon belül is állitgatja ezeken a fokozatokon
SD2024-08-28 18:54:40 // 36441
Ja igen a fényszórót azt fényérzékelővel kell hogy kapcsolja de ugyan úgy mint a GPS-t átrakja esti módba akkor teszi át a másik fényerőre a műszerfalt ha átállítottad.
RomeoOne2024-08-28 17:32:50 // 36440
Ezen a vidin van külön éjszakai és nappali fényerő is. Csak a nappalit választja ki, az 10 fokozatú, de feltételezem az éjszakai is annyi akkor. Nem egyértelmű, hogy ez a műszerfalra is vonatkozik-e, de nekem határozottan együtt, szinkronban változtatja a fényerőt. Ez alapján akkor mégis csak azt mondanám, amit először, hogy ez magától, dinamikusan változtatja nálam.
RomeoOne2024-08-28 17:13:55 // 36439
De, állítgatja. Nálam olasz módban van a fényszóró, mindig megy. Csak azon gondolkoztam, hogy ez a nappali/éjszakai mód-e. De nem, mert nappal is állítgatja erősebb megvilágítás különbség esetén. Nyilván akkor feltűnő, ha beérek valami erősen árnyékos helyre vagy kiérek onnan.
Persze lehet, hogy ez 2 beállított érték, amit a fényérzékelővel kapcsolgat...
Persze lehet, hogy ez 2 beállított érték, amit a fényérzékelővel kapcsolgat...
SD2024-08-28 16:58:18 // 36438
Akkor elkérjük, RomeoOne és Gmann számát:) priv:)
SD2024-08-28 16:57:16 // 36437
Szerintem nem állít utánna két beállított érték van, ha megy a tompított és ha nem, szerintem.
De olyan telefon féle állítgatósra nem is lenne igény szerintem.
A fényérzékelő a klímát segíti, az is valójában hő érzékelő a szélvédőnél középen, mert ha süt a nap máshogy kalkulál a benti/kinti hővel.
De olyan telefon féle állítgatósra nem is lenne igény szerintem.
A fényérzékelő a klímát segíti, az is valójában hő érzékelő a szélvédőnél középen, mert ha süt a nap máshogy kalkulál a benti/kinti hővel.
RomeoOne2024-08-28 15:18:34 // 36436
Most elbizonytalanodtam. Ha világosból valami sötétebb helyre érek, akkor látom, hogy leveszi a fényerőt a műszerfalról meg a középkonzoli képernyőről is szinkronban. Nyilván azt nem veszem észre, ha alig változik a fényerő, akkor ahhoz utánállít-e.
Shadin2024-08-28 15:16:54 // 36435
Csak VIN alapján tudom megmondani, nincs olyan ePer jellegű funkciója, hogy leszűrjem típusra. Vagy minden és bogarássz a széljegyzetekben, vagy pedig egzakt autó és akkor csak azt dobja ami benne van.
Shadin2024-08-28 15:14:22 // 36433
Nem csattan ugyan, de idegesítően ránt, olyan Zsigulis olcsóautófíling :-(
Shadin2024-08-28 15:12:04 // 36432
Furcsa lenne, de hát Giuseppe csodákra képes.
Neked van feltehetőleg a műszerfal környékén lévő fotódióda alapján fokozatmentesen változó műszerfal fényerő?
Neked van feltehetőleg a műszerfal környékén lévő fotódióda alapján fokozatmentesen változó műszerfal fényerő?
SD2024-08-28 14:47:47 // 36431
Meg tudnán nézni hogy a QV fék a Veloce fék és a Super fék ugyan azon központi egységgel megy-e?:)
A QV 360, Veloce 330, Super 300 első.
A QV-hez hátul kell másik felfüggesztés elem a két nyereg miatt az tuti.
De pl: a 300-as és 330-asra ugyan azt az ABS pumpa vagy master cylinder egységet hozza? Esetleg a QV-ra?:)
A QV 360, Veloce 330, Super 300 első.
A QV-hez hátul kell másik felfüggesztés elem a két nyereg miatt az tuti.
De pl: a 300-as és 330-asra ugyan azt az ABS pumpa vagy master cylinder egységet hozza? Esetleg a QV-ra?:)
SD2024-08-28 14:45:53 // 36430
Ilyen part katalógusod honnan van?
SD2024-08-28 14:22:27 // 36429
Az ilyen hajtás összefeszülés lehet.. ha nem csattan szerintem nincs vele gondod.. ha csattan akkor kettőstömegű kezd halódni.
SD2024-08-28 14:21:42 // 36428
Ehez nem kell érzékelő, csak már feényerőt ad a háttérvilágításnak ha felkapcsol az automata lámpa és mást ha el van kapcsolva.
Szerintem tudja a külön értéket, próbáld ki hogy vedd maxra nappali, 0 állásban és vedd le valamennyire estiben elvileg azt menti.. de most 100%-ra nem vagyok biztos.
Én azért nem állítgatom nagyon mert ha veszem vissza fényerőt fakulnak az olcsó monitorok és az elég bénán néz ki:D
Szerintem tudja a külön értéket, próbáld ki hogy vedd maxra nappali, 0 állásban és vedd le valamennyire estiben elvileg azt menti.. de most 100%-ra nem vagyok biztos.
Én azért nem állítgatom nagyon mert ha veszem vissza fényerőt fakulnak az olcsó monitorok és az elég bénán néz ki:D
SD2024-08-28 14:19:34 // 36427
hát nekem 2000 alatt csak elindulásnál és esetleg ha csurgok és én beleváltok akkor jár:D
Shadin2024-08-28 14:13:25 // 36426
Az én bajom a nagyon alacsony fordulaton üzemelő motor esetén történő gázelvételnél fellépő "csuklás" per rántás. Akkor ez más rángatás lehet.
Csak sík úton csinálja, enyhe emelkedőn vagy lejtőn soha. :-(
Csak sík úton csinálja, enyhe emelkedőn vagy lejtőn soha. :-(
RomeoOne2024-08-28 14:11:11 // 36425
Műszerfalvilágítás téma, jól gondolom, hogy környezeti fénynek megfelelő automatikus fényerőszabályozás nincs?
Lehet, hogy felszereltség függő, nekem van.
Lehet, hogy felszereltség függő, nekem van.
SD2024-08-28 14:09:28 // 36424
Az ia lehet hogy MA -tól a hátsó difi ig van egy ilyen lógás ami összeadódik és a kettőstömegű kap ilyenkor egyet amiből csak ennyit vesünk észre..
Az az érzésa hogy "na mi lesz már most megyünk vagy gurulunk"
Nem torpan csak ránt egyet, de most erőseben érzékeltem.
Az az érzésa hogy "na mi lesz már most megyünk vagy gurulunk"
Nem torpan csak ránt egyet, de most erőseben érzékeltem.
Shadin2024-08-28 14:09:04 // 36423
Műszerfalvilágítás téma, jól gondolom, hogy környezeti fénynek megfelelő automatikus fényerőszabályozás nincs? Ami a 159-ben pl. volt.
Ill. a nappali/éjszakai kézzel állítható fényerő egymástól független beállítást enged?
Kikapcsolt fényszórónál ugye mindig nappal van neki, állítható egy nappali fényerő a műszerfalon, ha meg fixen felkapcsolom a fényszórót, akkor a külső szenzora alapján váltogatja azt amit egyszer a nappalinál, másszor meg az éjjelinél állítottam be neki?
Hogy mia faxért nem fért bele a költségekbe egy prosztó fényérzékelő azt nem tudom :-(
Bár sokkal olcsóbb lett volna szerintem, egy beállítható alapjelhez képest a műszerfalban lévő érzékelő állítgatná fel le a fényerőt :-( Ahogy azt a 159-ben is tette :-) Ja meg ahogy minden más autó is teszi kb...
Ill. a nappali/éjszakai kézzel állítható fényerő egymástól független beállítást enged?
Kikapcsolt fényszórónál ugye mindig nappal van neki, állítható egy nappali fényerő a műszerfalon, ha meg fixen felkapcsolom a fényszórót, akkor a külső szenzora alapján váltogatja azt amit egyszer a nappalinál, másszor meg az éjjelinél állítottam be neki?
Hogy mia faxért nem fért bele a költségekbe egy prosztó fényérzékelő azt nem tudom :-(
Bár sokkal olcsóbb lett volna szerintem, egy beállítható alapjelhez képest a műszerfalban lévő érzékelő állítgatná fel le a fényerőt :-( Ahogy azt a 159-ben is tette :-) Ja meg ahogy minden más autó is teszi kb...
SD2024-08-28 14:07:25 // 36422
Az az üzemállapot mikor elérsz egy fordulatot majd nem növeled a gázpedál állást inkább kicsit visszább veszed, de nem szándékosan, kb. olyan mint mikor téved egy potméter, vagy reccsen a hifi hnagerőszabályzó. Ehez tudom hasonlítani.
De simán lehet hogy a motor ilyen részterhelésen nem tudja mennyit kéne épp befecskendezni, mert nincs levéve a teljesítmény, de nincs eleresztve a gáz, csak minimálisan visszább.
Onnan vagyok kihegyezve erre hogy a 155-ön volt vagy 10k km-em amikor a 8V olajnyomással működő vezérlés módosítója lötyögött a helyén, és eltájolta néha magát. Akkor csinálta ezt csak erősebben, teljesen mindegy mikor ha épp a vezérlánc rántott rajta egyet akkor a lötyögés miatt elfokolta a vezérélést.
Simán lehet hogy a multiair-ban is van ilyen állapot mikor nem megfelelő a keverék egy pillanatra valamilyen átmeneti görbe vagy tuggyatököm mi miatt:D
Erre tippelek.
De simán lehet hogy a motor ilyen részterhelésen nem tudja mennyit kéne épp befecskendezni, mert nincs levéve a teljesítmény, de nincs eleresztve a gáz, csak minimálisan visszább.
Onnan vagyok kihegyezve erre hogy a 155-ön volt vagy 10k km-em amikor a 8V olajnyomással működő vezérlés módosítója lötyögött a helyén, és eltájolta néha magát. Akkor csinálta ezt csak erősebben, teljesen mindegy mikor ha épp a vezérlánc rántott rajta egyet akkor a lötyögés miatt elfokolta a vezérélést.
Simán lehet hogy a multiair-ban is van ilyen állapot mikor nem megfelelő a keverék egy pillanatra valamilyen átmeneti görbe vagy tuggyatököm mi miatt:D
Erre tippelek.
Shadin2024-08-28 13:29:30 // 36421
Erről beszéljünk, milyen típusú rángatásról van szó?
Shadin2024-08-28 13:27:49 // 36419
SD2024-08-28 13:27:10 // 36418
Hogy tudjad mikor leaking a rendszer:D
RomeoOne2024-08-28 13:07:51 // 36417
Lehet, hogy az csak a nagy xenonhoz jár, meg a lámpamosóhoz?
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 12:28:55 // 36416
Nemár.. kiírja, hogy washer liqid low, vagy hasonló.Ha jól emlékszem még narancssárga figyelmeztető ízé is van.
VKG231!!! (156+75)2024-08-28 11:37:34 // 36415
Szerintem ez nem lepuhulás (hiszen az ember minek kockáztatná az életét), de ha a te egódnak így jobban esik... :)
Ettől függetlenül hidd el, hogy nagyobb élmény eltötymörögni a kanyarokban az adrián a 8-as úton a tengerparton egy motorral a kellemes 25 fokban 90-nel, mint mindenkit lenyomni mert attól vagyok a kemény :)
Sajnos aki nem ült még soha motoron, az nem nagyon érti, hogy ez nem "vagánykodás az egyenesben", hanem teljesen természetes hogy gyorsítasz, lassítasz, ilyesmik. Huszonhatezerszer intenzívebb élménnyel, mint az autóban átélhető. Az autósok meg méregetik a kukijukat, teljesen feleslegesen...
Egymással is felesleges, de egy motorossal még veszélyes is. Utána meg megy a pingvinezés a bíróságon a közúti veszélyeztetés miatt :)))
Ettől függetlenül hidd el, hogy nagyobb élmény eltötymörögni a kanyarokban az adrián a 8-as úton a tengerparton egy motorral a kellemes 25 fokban 90-nel, mint mindenkit lenyomni mert attól vagyok a kemény :)
Sajnos aki nem ült még soha motoron, az nem nagyon érti, hogy ez nem "vagánykodás az egyenesben", hanem teljesen természetes hogy gyorsítasz, lassítasz, ilyesmik. Huszonhatezerszer intenzívebb élménnyel, mint az autóban átélhető. Az autósok meg méregetik a kukijukat, teljesen feleslegesen...
Egymással is felesleges, de egy motorossal még veszélyes is. Utána meg megy a pingvinezés a bíróságon a közúti veszélyeztetés miatt :)))
Shadin2024-08-28 11:11:54 // 36413
Mindegyikben van ablakmosó-folyadék kifogyást jelző jelzés? Csak mert én vártam volna, de egyszercsak kifogyott minden nyafi nélkül :-(
SD2024-08-28 11:10:43 // 36412
Én azt látom igen a motoros nem kockáztathat, mert nem megcsúszik hanem eltaknyol:) De szerintem ez így fer, egyenesben janni, aztán kanyarodni meg lepuhul:)))
Sokáig volt olyna alfám ami szinétn csak egyenesben volt menő:)))
Na ez most nem ilyen:)))
Sokáig volt olyna alfám ami szinétn csak egyenesben volt menő:)))
Na ez most nem ilyen:)))
SD2024-08-28 11:05:24 // 36411
aha lehet:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 10:51:54 // 36410
GPF állapottól, benzin minőségtől. Szerintem az olaj állapothoz van legkevesebb köze.
Nálam semmi különbség indításkor. Inkább azt hallom, hogy az eltelt km-ek alatt kicsit ércesebb, hangosabb lett.
Nálam semmi különbség indításkor. Inkább azt hallom, hogy az eltelt km-ek alatt kicsit ércesebb, hangosabb lett.
VKG231!!! (156+75)2024-08-28 10:50:58 // 36409
Ahhoz sajnos kellene tudni motorozni :) Részemről ez az állapot valószínűleg sosem fog bekövetkezni, hiába teszek érte ;) Motoron nem az van, hogy felvillan az ESP ledje, ha sok, hanem esel. Nagyot.
Te vállalnád ezt a kockázatot azért, hogy egy seggfej autós egóját lenyomd? Kit érdekel, hát örüljön magának :) Aztán ácsorogjon a dugóban...
Ettől függetlenül jókat röhögök a vergődő autósokon, akik sokszor TÉNYLEG azt hiszik, hogy van keresnivalójuk egy lámpánál... És még ha 400+ lovas az autójuk (kb annyi kell azért egy 4-essel kezdődő gyorsuláshoz), akkor is el fogok gurulni mellettük a következő pirosnál... :)))
Te vállalnád ezt a kockázatot azért, hogy egy seggfej autós egóját lenyomd? Kit érdekel, hát örüljön magának :) Aztán ácsorogjon a dugóban...
Ettől függetlenül jókat röhögök a vergődő autósokon, akik sokszor TÉNYLEG azt hiszik, hogy van keresnivalójuk egy lámpánál... És még ha 400+ lovas az autójuk (kb annyi kell azért egy 4-essel kezdődő gyorsuláshoz), akkor is el fogok gurulni mellettük a következő pirosnál... :)))
SD2024-08-28 10:46:32 // 36408
ráadásul most tényleg autópálya üzemben ment vagy 5000-et a hatból:)
Igaz ilyen kotla tempóval:P
Igaz ilyen kotla tempóval:P
SD2024-08-28 10:45:49 // 36407
Mindig megvárom míg állóhelyben visszaejti a fordulatot, ez hőmérséklettől is függ és olaj állapottól. Hogy milyen gyorsan megy végbe.
4000 körül van hogy már nem olyan vidáman purrog hanem inkább olyan teszem a dolgom porszívó hangon nyűnnyög.
De aztán több stáció nincs gondolom ha megvárnám a 15-öt még lenne:D
Szóval 4-5k után jobban meg kell hergelni hogy elérd a gépontot, előtte ugrik mint a csikó:D
Feri nehogy megképregényesítsd:D
4000 körül van hogy már nem olyan vidáman purrog hanem inkább olyan teszem a dolgom porszívó hangon nyűnnyög.
De aztán több stáció nincs gondolom ha megvárnám a 15-öt még lenne:D
Szóval 4-5k után jobban meg kell hergelni hogy elérd a gépontot, előtte ugrik mint a csikó:D
Feri nehogy megképregényesítsd:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-28 10:26:41 // 36406
Honnan látod ezt az olaj dolgot? A Giuliettánál látom, 7k-nál még kb okés az olaj városi üzemben, de jöhet a csere lassan. Egy nem városban húzott nyúzott autó olajának semmi baja 4e-nél. Csinálja a dolgát. Részemről 10-enként csere.
SD2024-08-28 10:16:19 // 36405
Ez nem volt kérdés:D és kanyarban?;)
VKG231!!! (156+75)2024-08-28 09:08:24 // 36404
Motorosként abszolút alá tudom támasztani :DDD
Egy 5 ezerig leforgatott 1-2-3 negyed gázon már bőven a 7 mp-n belüli tartomány 100-ig, és még csak meg se erőlteted a motort... :) Magadat se :)
Egy 5 ezerig leforgatott 1-2-3 negyed gázon már bőven a 7 mp-n belüli tartomány 100-ig, és még csak meg se erőlteted a motort... :) Magadat se :)
SD2024-08-28 03:18:45 // 36403
Hát most 6000km van az olajban, 30 a gépben., 24k-nál nyaralás előtt kapott szervízt..
Csak egyet rántott, és réshterhelésen, szóval még dadogásnak sem mondanám.
Lehet meg kéne már hajtani kicsit pályán, mindig ez a 80-120 amit amagyar utak engednek:D
Amúgy van egy ilyen érzés bennem hogy az olaj olyan 4 ezer kórül megtórik, utána úgy valahogy mihúzza még 10k-ig:D
Csak egyet rántott, és réshterhelésen, szóval még dadogásnak sem mondanám.
Lehet meg kéne már hajtani kicsit pályán, mindig ez a 80-120 amit amagyar utak engednek:D
Amúgy van egy ilyen érzés bennem hogy az olaj olyan 4 ezer kórül megtórik, utána úgy valahogy mihúzza még 10k-ig:D
Piritu - 1.000.0002024-08-27 22:17:41 // 36402
:-DD
Máskor is kérünk aktuális rajzot! :-)
Máskor is kérünk aktuális rajzot! :-)
Piritu - 1.000.0002024-08-27 22:16:45 // 36401
olajat mikor cseréltél?
Néha akkor szokott berántani ha már a végét járja az olaj vagy a gyertya ..... vagy MA modul.
Néha akkor szokott berántani ha már a végét járja az olaj vagy a gyertya ..... vagy MA modul.
Piritu - 1.000.0002024-08-27 22:15:17 // 36400
3 autóról beszélek, ebből a másik kettő lassan oldtimer, nincs is benne érzékelő...
Liquid2024-08-27 16:00:28 // 36399
ez nagy volt :D
SD2024-08-27 15:32:55 // 36398
Én abban bíztam hogy a pattintott gumira fogod, hogy a motoros felmérte hogy nem akar alám esni a kanyarban:D Tehát én voltam a ricer:D
RomeoOne2024-08-27 14:18:41 // 36396
SD2024-08-27 11:54:55 // 36395
2x 3x éreztem hogy erősebbet ránt a moci, részleges gázpedáll álláson.. lehet ki kéne olvasni:) :P Épp csak erősebb mint a szokásos megyünk-e már vagy mi lesz de érezhető volt.
SD2024-08-27 11:53:20 // 36394
Lehet melege volt a mérőkének?
Akkor mutat zöldséget ha lemerül, nekem most van egy ilyen szett szlepem, amiből az egyik nem mutat rendesen.
Amúgy beszereztem egy kézi mérőkét azzal lahet checkolni pluszban.
tizedre pontosan nem fogja megmutatni, de azt igen hogy van-e levegő a kerékben.
Akkor mutat zöldséget ha lemerül, nekem most van egy ilyen szett szlepem, amiből az egyik nem mutat rendesen.
Amúgy beszereztem egy kézi mérőkét azzal lahet checkolni pluszban.
tizedre pontosan nem fogja megmutatni, de azt igen hogy van-e levegő a kerékben.
SD2024-08-27 11:50:12 // 36393
Tegnap egy intelingens motorossal racingoltam illetve nem:D
6-os út kifele északai versenyek ideális helyszíne:)))
Piros lámpa pont a motoros mellé állok, el is rúgja neki, tudom hogy esélyem nincs de azért tartottam vele a tempót hogy érezze a törődést.
90-körül abbahagyta a gyorsítást és én sem mentem rá:)))) Minek:D
Így slattyogtunk végig Budafokig lámpáról lámpára mindenhol zöld volt:D
És látom hát pont a kedvenc körforgómba indexel megkapja a pirosat, mellé állok megint:D
Na ekkor már jobban megnézett:D
Volt rajta rendes motoros ruha, meg tuning kipu nem ricer volt, de ezt már eddig is lehetett látni mert nem verette 200-al a hatoson, nem is mentem volna utána:D
De a kanyar bejáratnál a pirosban kiment a vér belőle, ránézett a kerekemre:D
19" QV szett feszített gumikkal nagyon büntet:D Az autóban bármi is lehet:D:D:D
Indulni még együtt indultunk majd halk nyikorgással tudattam vele hogy hol tartok a kanyarban amíg ő biciklizik mögöttem, messze:D
Na itt nem vette fel a kesztyűt, a körforgalmakat már meg sem kellett tolnom:D
Na az ilyen inteligens fajta embereket szeretm ilyennel szemben kikapni sem lenne gond:)))
A másik fajtával meg nem állok le:)
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00422/00422383t.jpg)
Hát hogy áll az a hátsó kerék gyárilag óriási:D
17"-es kerékkel lehet megpróbálta volna:D
6-os út kifele északai versenyek ideális helyszíne:)))
Piros lámpa pont a motoros mellé állok, el is rúgja neki, tudom hogy esélyem nincs de azért tartottam vele a tempót hogy érezze a törődést.
90-körül abbahagyta a gyorsítást és én sem mentem rá:)))) Minek:D
Így slattyogtunk végig Budafokig lámpáról lámpára mindenhol zöld volt:D
És látom hát pont a kedvenc körforgómba indexel megkapja a pirosat, mellé állok megint:D
Na ekkor már jobban megnézett:D
Volt rajta rendes motoros ruha, meg tuning kipu nem ricer volt, de ezt már eddig is lehetett látni mert nem verette 200-al a hatoson, nem is mentem volna utána:D
De a kanyar bejáratnál a pirosban kiment a vér belőle, ránézett a kerekemre:D
19" QV szett feszített gumikkal nagyon büntet:D Az autóban bármi is lehet:D:D:D
Indulni még együtt indultunk majd halk nyikorgással tudattam vele hogy hol tartok a kanyarban amíg ő biciklizik mögöttem, messze:D
Na itt nem vette fel a kesztyűt, a körforgalmakat már meg sem kellett tolnom:D
Na az ilyen inteligens fajta embereket szeretm ilyennel szemben kikapni sem lenne gond:)))
A másik fajtával meg nem állok le:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00422/00422383t.jpg)
Hát hogy áll az a hátsó kerék gyárilag óriási:D
17"-es kerékkel lehet megpróbálta volna:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
610