Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Martika832013-12-29 16:42:58 // 47036
Bocs elfelejtettem, hogy ez a szelepfedél tömítés a GTV-be kell, ami JTS mocit rejt. :-) Tudom, hogy gyér a Unix, de a Victor Reinz, az Victor Reinz.
Bgabor2013-12-29 15:50:34 // 47035
Mi a baj a JTS motorral ??
swan2013-12-29 15:31:24 // 47034
Amennyiben Ferke válasza ellenére Unixba szeretnél beszerezni ismerek egy srácot akinek van kedvezménye. Írj az oldlamara és küldöm a számát.
Ferke2013-12-29 13:46:02 // 47032
Unix egyébként nagyon mezei alkatrészforrás, kedvezménnyel sem túl olcsó, és elég gyér a választék...
Ferke2013-12-29 13:43:55 // 47031
Én tudok segíteni, de totál felesleges ezzel szenvedned, mert a hidrotőkés boxi hengerfejnél effektíve nincs is szelepfedél, hiszen veztengely-ház van csak, ami közvetlen kapcsolódik a hengerfej szelepházra. A kettő között gyárilag az a vékony fóliaszerű izé van, amit pedig pasztázni illik, mert sosem lesz jó semmilyen utángyártott cuccal, hacsak nem azt is pasztával rakod fel, innentől viszont már totál értelmetlen maga a fólaizé... (ez konkrétan nem 1 és nem 2 hegerfej összeszerelés általi tapasztalat)
Martika832013-12-29 13:10:09 // 47030
Sziasztok! Szelepfedél tömítést kellene cserélnem sürgősen és csakis Victor Reinz tömítést akarok beszerelni, viszont az egyetlen probléma, hogy csak Unix-ban van, nekem meg ott nincsen kedvezményem (unixnr.: 864279). Tudna valaki segíteni listaár alatt beszerezni (Budapesten)..?
Köszi.
Köszi.
Benz2013-12-29 12:16:04 // 47029
Üdv !
Szerintetek egy 2.0 TS 156 kopogásérzékelője jo az 1.6 os 145 höz? ugyan olyan csatija van.
Szerintetek egy 2.0 TS 156 kopogásérzékelője jo az 1.6 os 145 höz? ugyan olyan csatija van.
Piritu - 1.000.0002013-12-28 15:28:18 // 47028
A MES oldalán megtalálod, hogy mi kompatibilis a kocsikkal.
Axl Trans2013-12-28 14:27:11 // 47027
1.9 sima TD. Nem tudja valaki véletlenül, hogy a turbóhoz menő olajnak mekkora nyomása kéne, hogy legyen? A motor rendben, ott minden oké, de a turbóhoz vezető olajjárat eltömődött. Most sikerült kitisztítani, csak jó lenne tudni mekkorának kéne lenni az olajnyomásnak?
PistaFR2013-12-28 13:45:18 // 47026
Drótos, bluetoothos. Nekem ezek vannak, 2004-es 156-al hibátlan mindkettő, utóbbi asszem 2001-es Corsával is tesztelve.
Hari2013-12-28 13:36:09 // 47025
:) ... lehet kicsit csuklani fogok?! ... de én az OBD Key interfacest ajálom + a 3 szines kábel! (de ha lehet ne az 5e/3db !!!)
Bati2013-12-28 13:14:20 // 47024
csá
az lenne a kérdésem, hogy milyen kábelt vagy bluethooth-os kütyüt érdemes venni ahoz hogy alaposan körülnézhessek az elektronika lelki világában
pontos típús vagy leírás kéne mert már 1x rendeltem olyat ami semmire sem jó (vagy csak én bénázok )
2007-es GT
2002-es 156
ezekhez kéne
az lenne a kérdésem, hogy milyen kábelt vagy bluethooth-os kütyüt érdemes venni ahoz hogy alaposan körülnézhessek az elektronika lelki világában
pontos típús vagy leírás kéne mert már 1x rendeltem olyat ami semmire sem jó (vagy csak én bénázok )
2007-es GT
2002-es 156
ezekhez kéne
GTPeti2013-12-26 23:02:08 // 47023
A 156-nál nem ritka amit írtam.
G-Burt2013-12-26 22:39:25 // 47022
a féknyereg lesz berohadva, nem a kézifékkötél
GTPeti2013-12-26 22:33:10 // 47021
Pontosan erre írtam, hogy ez nem a beállítástól van, hanem a szoruló hátsó kézifékkötelektől a két oldalon.
Bilux2013-12-26 22:03:28 // 47020
Sípolnak a hátsó tárcsáim, attól tartok nem tud visszahúzódni teljesen a fékpofa.
GTPeti2013-12-26 19:22:09 // 47019
Cartárs, a főtengely jeladó cseréje meglehetősen egyszerű. Már sokszor leírtam, hogy akár egy magasabb járda is elég hozzá. (Vagy ami még jobb, egy útszéli árok.)
szeda2013-12-26 19:06:13 // 47018
HELP!!!!
Keresnék sürgősen a két ünnep között dolgozó olaszautós szervizt Biatorbágyhoz minél közelebb.Főtengely vagy fordulatszám jeladót kéne cserélni.Hibakódot nem lehet rajta olvasni! A pótalkatrészt vélhetőleg be tudom szerezni ha kell csak meg kéne csinálni.
Keresnék sürgősen a két ünnep között dolgozó olaszautós szervizt Biatorbágyhoz minél közelebb.Főtengely vagy fordulatszám jeladót kéne cserélni.Hibakódot nem lehet rajta olvasni! A pótalkatrészt vélhetőleg be tudom szerezni ha kell csak meg kéne csinálni.
GTPeti2013-12-26 16:53:48 // 47017
Bár általában nem azzal van a gond, hanem a szoruló oldalsó kötelekkel. (Berakáskor láncspray sokat segít.)
GTPeti2013-12-26 16:52:50 // 47016
A kar alatt, az alváz felől, a középső kötél menetes részén (ha jól emlékszem).
Bilux2013-12-26 15:59:22 // 47015
156-ban hol állítom a kézifék feszességét?
dev1662013-12-26 15:57:58 // 47014
Érdekelne a pontos meghatározása ezeknek az értékeknek, ami a motorvezérlő ECU tárol:
km számláló: ez a szervizintervallum számlálója vagy valami más? egyeznie kéne a km óraállással?
utolsó íráskori km állás: vagyis szabadon írható a fenti érték és ez a beírást megelőző vagy az az utáni érték?
utolsó programozás dátuma: utolsó firmware frissítés ideje vagy vonatkozhat a km számláló írására is?
Előre is kösz.
km számláló: ez a szervizintervallum számlálója vagy valami más? egyeznie kéne a km óraállással?
utolsó íráskori km állás: vagyis szabadon írható a fenti érték és ez a beírást megelőző vagy az az utáni érték?
utolsó programozás dátuma: utolsó firmware frissítés ideje vagy vonatkozhat a km számláló írására is?
Előre is kösz.
Azzurro2013-12-26 13:23:23 // 47013
Mar meg van. 2 fajta kijelzot csinaltak. Onnan lehet megismerni, hogy ay egyik vekonyabb mint a masik. Ennyi a kulonbseg. Az egyik kisebb mint a masik. :-))))
GTPeti2013-12-26 12:48:30 // 47012
De rajta van, csak meg kell találni.
Azzurro2013-12-26 11:11:05 // 47011
Nagyon tetszik az oldal, csak az a gondom, hogy nincs rajta a kijelzo. :-((((
GTPeti2013-12-26 10:54:13 // 47010
Ez baj. :)
Az ePER az Fiat konszern gyári alkatrészkatalógusa. Ott kikeresheted mindkét típust és a cikkszámok alapján meglátod, hogy különböznek-e.
(Ha esetleg cikksz. alapján igen, az még nem 100%, hogy tényleg mások.)
Link1
Link2
(Kieg.: Beírva a szokásos helyre, az "eper" és "fiat" kulcsszavakat, szintén első helyen jelennek meg ezek a linkek.)
Az ePER az Fiat konszern gyári alkatrészkatalógusa. Ott kikeresheted mindkét típust és a cikkszámok alapján meglátod, hogy különböznek-e.
(Ha esetleg cikksz. alapján igen, az még nem 100%, hogy tényleg mások.)
Link1
Link2
(Kieg.: Beírva a szokásos helyre, az "eper" és "fiat" kulcsszavakat, szintén első helyen jelennek meg ezek a linkek.)
Azzurro2013-12-26 10:44:16 // 47009
Ne hari, ezt nem ertem!!! :-)))
Bugrincs2013-12-26 10:20:57 // 47008
Sziasztok! A kovetkezo problemaval fordulnek hozzatok! A valtom gondolt egyet es azota nem veszi az egyest a mettes meg nehezen. Minden tobbi fokozat hibatlan, nem bug nem zorog. Valakinek van otlete, hogy mi lehet a baj? Koszi elore is.
GTPeti2013-12-26 10:20:43 // 47007
Szerintem az ePER-ben megtalálnád a választ.
Azzurro2013-12-26 09:32:59 // 47006
Sziasztok! Olyan kerdesem volna' hogy a 156 jts es a jtd lcd kijelzoje megegyezik? Vagy is be lehet epiteni az egyiket a masikba?
kispeterz2013-12-25 13:39:34 // 47005
Sziasztok!
Ezt most találtam:
http://docky.netexpert.hu/alfa.html
Bocsi, ha csak nekem újdonság! :)
Kellemes ünnepeket!
Ezt most találtam:
http://docky.netexpert.hu/alfa.html
Bocsi, ha csak nekem újdonság! :)
Kellemes ünnepeket!
Azzurro2013-12-25 09:54:26 // 47004
Sziasztok! Olyan kerdesem volna' hogy a 156 jts es a jtd lcd kijelzoje megegyezik? Vagy is be lehet epiteni az egyiket a masikba?
szeda2013-12-25 03:23:22 // 47003
Sziasztok,
98-as 1.6TS-nél tudna valaki felrakni képet hogy hol találom az RPM szenzort és a főtengely jeladót? Menet közben egyszer csak lebiggyedt a fordulatszámméróm és megállt a motor.15 perc után újra indult de csak percekig megy vagy alapjáraton bármeddig.Esetleg ha van még ötletetek.. Hibakódot olvasni senki nem tudott még ezen a kocsin sajnos.Nincs kapcsolat az ECU-vel.
98-as 1.6TS-nél tudna valaki felrakni képet hogy hol találom az RPM szenzort és a főtengely jeladót? Menet közben egyszer csak lebiggyedt a fordulatszámméróm és megállt a motor.15 perc után újra indult de csak percekig megy vagy alapjáraton bármeddig.Esetleg ha van még ötletetek.. Hibakódot olvasni senki nem tudott még ezen a kocsin sajnos.Nincs kapcsolat az ECU-vel.
b.dani2013-12-22 20:45:39 // 47002
Hali mindenki, a 147-nél gyújtás ráadása után a légzsák visszajelzője és a mellete lévő kis sárga ikon nem villan fel, és ezután sem világít, mindemellett a km számláló kijelzője viszont pár másodperc elteltével elkezd villogni. A többi check lámpa teszi a dolgát rendesen.. Mi lehet a baj, illetve mi a teendő ilyenkor? Diagnosztikára legelőbb már csak januárba tudom vinni :( Várom a segítő válaszokat!
Köszi!
Köszi!
Ferke2013-12-21 21:41:15 // 47001
Hehe:) Remélhetőleg nem szívsz vele olyan orbitálisat, mint én legutóbb, amikor is a műszerfal mögötti kábelköteg cseréjével szűnt meg ugyanez a para:)
Persze szerintem nekem extra pechem volt csak, ott simán lehet, hogy csak egy jeladó (úgy emlékszem, hogy a tiednél is a kmóra a jelet az abs felől kapja).
Ki kell olvasni.
Persze szerintem nekem extra pechem volt csak, ott simán lehet, hogy csak egy jeladó (úgy emlékszem, hogy a tiednél is a kmóra a jelet az abs felől kapja).
Ki kell olvasni.
Ferke2013-12-21 21:38:53 // 47000
Légbuborékot szív a pumpa, és ettől csapágyas lesz a motor? Ne mondj már ilyeneket, mert még valaki ezt komolyan veszi.
Rendszeresen ütik le a ts-ek olajteknőjét, és még mennek vele x métert. Akkor az a pumpa mennyi légbuborékot szív?:) ....és mégsem lesz csapágyas.
Nem a légbuboréktól lesz csapágyas egy motor, én ezt tapasztaltam cca 20 év alatt...
Rendszeresen ütik le a ts-ek olajteknőjét, és még mennek vele x métert. Akkor az a pumpa mennyi légbuborékot szív?:) ....és mégsem lesz csapágyas.
Nem a légbuboréktól lesz csapágyas egy motor, én ezt tapasztaltam cca 20 év alatt...
Kispaksi2013-12-21 21:33:03 // 46999
Cartársak tudnátok egy picit segíteni? 156 osomnak elkezdett világítani az ABS és a kézifék ikonja és ezzel egyidőben megállt a kilométerórám is. A jeladók működnek, hibakód nincs. Nem tudom hol és mivel kezdjem a helyreállítását, meg kp-se nagyon van most szervízre :(
Ferke2013-12-21 21:30:33 // 46998
Én ilyen hidegben nem megyek ki:) Ráadásul akkor ki viszi az irodát?:)
atis_166jtd2013-12-21 21:07:18 // 46997
Nem az idénnel van baj, hanem a gépműhellyel. Azok általában nem dolgoznak a két ünnep között. Már jártam én is így hogy az autó nálam töltötte a karácsonyt és persze a szilvesztert is mert a srácnak azt mondta a szerelője hogy csak víz folyt a hengerbe huzzák meg. Persze a motor nem fordúlt át, sőt azt mondta álló kerékkel húzták körbe a háztömbön.
8-ból 6 szelep görbe, szelepvezetők megnyomva, 2 dugattyú elrepedve. Hajtókar nem görbűlt szerencsére.
8-ból 6 szelep görbe, szelepvezetők megnyomva, 2 dugattyú elrepedve. Hajtókar nem görbűlt szerencsére.
G-Burt2013-12-21 21:05:57 // 46996
van már segéded is?
atis_166jtd2013-12-21 20:57:45 // 46995
"csapágyas meg nem 2mp alatt lesz egy főtengely"
Ebben tévedsz. Nem biztos hogy van hangja és az sem igaz hogy nem cserélsz olajat. Elég egy kis légbuborék amit szív a pumpa és már meg is történt. Lehet hogy nem is veszed észre a visszajelző lámpán csak meghallod a hangját és már lehet is bontani.
Ebben tévedsz. Nem biztos hogy van hangja és az sem igaz hogy nem cserélsz olajat. Elég egy kis légbuborék amit szív a pumpa és már meg is történt. Lehet hogy nem is veszed észre a visszajelző lámpán csak meghallod a hangját és már lehet is bontani.
Tuningman2013-12-21 19:53:09 // 46994
Pont ezért kérdeztem, hogy nem volt-e fura hang.
Laikusoknál sosem lehet tudni, nem mindig kötik össze a dolgokat.
Nálam legutóbb 2.0 TS volt benn szíjszakadással. Ott a városban piros lámpánál szakadt az embernek a szíj. Motor megállt, ő pedig indítózott volna de ugye nem ment neki, nem forgott át a motor.
Szerencséje volt, hengerfej és vezérlés cserével megúszta de így is 150-be fájt neki a buli:)
"az viszont tény, hogy soha nem tologatjuk/húzzuk-vonjuk az autót, ha ilyen gáz van...."
Abszolút egyetértek.
Laikusoknál sosem lehet tudni, nem mindig kötik össze a dolgokat.
Nálam legutóbb 2.0 TS volt benn szíjszakadással. Ott a városban piros lámpánál szakadt az embernek a szíj. Motor megállt, ő pedig indítózott volna de ugye nem ment neki, nem forgott át a motor.
Szerencséje volt, hengerfej és vezérlés cserével megúszta de így is 150-be fájt neki a buli:)
"az viszont tény, hogy soha nem tologatjuk/húzzuk-vonjuk az autót, ha ilyen gáz van...."
Abszolút egyetértek.
Ferke2013-12-21 07:16:04 // 46993
Amit most csináltunk, ott a szelep leszakadt, beékelődött a dugó peremébe a hengerfalnál, és ezért nem forgott át.
Ha visszaolvasol, akkor nem volt szó fura hangról, csapágyas meg nem 2mp alatt lesz egy főtengely:)
Egyébként kb mindegy, ha a hengerfal megúszta, akkor kb tökmindegy mi van, egyformán nem olcsó a buli....az viszont tény, hogy soha nem tologatjuk/húzzuk-vonjuk az autót, ha ilyen gáz van....
Ha visszaolvasol, akkor nem volt szó fura hangról, csapágyas meg nem 2mp alatt lesz egy főtengely:)
Egyébként kb mindegy, ha a hengerfal megúszta, akkor kb tökmindegy mi van, egyformán nem olcsó a buli....az viszont tény, hogy soha nem tologatjuk/húzzuk-vonjuk az autót, ha ilyen gáz van....
Kristyon2013-12-20 16:18:49 // 46992
Köszönöm, akkor úgy lesz :)
süsnye2013-12-20 11:20:04 // 46991
a fékkörben és a kuplung körben is átnyomatod a DOT5.1-el, amíg a tiszta, új folyadék jön és kész, A DOT5 az, ami más bázisú és ezért szigorúan tilos keverni mással.
Csabesz2013-12-20 10:51:30 // 46990
Nos nemsokára kiderül csak épp találnom kell egy hozzáértő szerelőt aki még idén bevállalja.- ez a nagyobb feladat.- azért rakjátok meg a téteket meglátjuk mi lesz feltétlen megírom. Köszönöm a segítséget mindenkinek aki hozzászólt.
Kristyon2013-12-20 10:35:09 // 46989
Köszi, asszem beletöltöm :)
indi692013-12-20 09:07:45 // 46988
üdv. nekem a hajtókar csapágy szorult meg, az pont így csinált. előjel nuku :(
Goodboy2013-12-20 08:37:50 // 46987
cseréljünk! te adod a dot5-1 et én meg küldöm a dot 4-0 át shell.nos. és csak mert közel a karácsony nem kérek rá lovét .dddddddd