Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
bala0792015-01-18 19:41:47 // 49836
Sziasztok. Szeretett alfám (146 1,4 ts) egy ideje rendetlenkedik.Ráadom a gyújtást és égve marad egy piros injektor lámpa.Motor hajt viszont nem indul.Aksi saru le pár perc várás és minden ok.Lámpa elalszik és indul a gép.Megy nem rángat úgy működik ahogy kell,viszont egyre gyakrabban csinálja a baromságot.Merre induljak a hibakereséssel?
[k i z z o]2015-01-17 18:17:16 // 49835
+ a 6-os henger nem ment sokáig, ahogy leírtad, így kopott rendesen, mosta a benzin folyamatosan, nem valószínű, hogy csak gyűrű, de szétszedés nélkül nem tudni. Hordja fel az olajat szépen, veszteségmérés mit mutat rá?
Fisher2015-01-17 12:35:41 // 49834
A turbó sem 100% -os, de sajnos biztos, hogy nem... Kikaptam a gyertyákat (csak a 6 -osba cseréltem) és ez az eredmény 110 km után:
Balra a 110 km -t ment 6 -os henger, jobbra a nem cserélt 4-5. Ez nem turbó, de már szinte biztos, hogy nem is szelepszár szimering... Ennyi olaj 110 km alatt szerintem minimum gyűrű... Ez van, majd kitalálok valamit.
Balra a 110 km -t ment 6 -os henger, jobbra a nem cserélt 4-5. Ez nem turbó, de már szinte biztos, hogy nem is szelepszár szimering... Ennyi olaj 110 km alatt szerintem minimum gyűrű... Ez van, majd kitalálok valamit.
Alfa GT-Csaba2015-01-16 22:48:49 // 49833
Nem én jöttem rá hanem egy autó villamosságis,végig nézett mindent és végül megtalálta ,szaga is volt és el is olvadt az a kütyü ,de másnak is volt már hasonló és ugyan ott volt a hiba
forrasr2015-01-16 22:44:31 // 49832
És hogy jöttél rá erre az összefüggésre?
Alfa GT-Csaba2015-01-16 21:00:06 // 49831
Nekem anno a hátsó lámpám világitott folyamatosan,csak az izzó kivételével lehetett lekapcsolni.A fordulatszám mérőbe füstölt el egy ellenállás.Fordulatszám mérő csere megoldotta.
forrasr2015-01-16 20:01:53 // 49830
Sziasztok!
Adódott sajnos némi anomália ma a 166-al. Felakasztottam az utánfutót álló autónál, nem volt gyújtáson sem, ahogy szoktam, és az elektromos csatlakoztatását követően folyamatosan világít a jobb hátsó féklámpa az autón. Álló helyzetben is, gyújtástól függetlenül. Minden más rendeltetésszerűen működik. Végignéztem a bal lámpa mögötti és a kormány alatti biztosítékokat, de ott nem találtam egyet se ami hibás lenne.
Kérem a segítségeteket, merre induljak a hiba keresésében?
Sajnos nagyon utálom ha valami nem rendeltetésszerűen működik, nem hagy nyugodni a dolog. Éjszakára levettem az akkusarut is nehogy valami gond legyen ha valahol melegszik.
Adódott sajnos némi anomália ma a 166-al. Felakasztottam az utánfutót álló autónál, nem volt gyújtáson sem, ahogy szoktam, és az elektromos csatlakoztatását követően folyamatosan világít a jobb hátsó féklámpa az autón. Álló helyzetben is, gyújtástól függetlenül. Minden más rendeltetésszerűen működik. Végignéztem a bal lámpa mögötti és a kormány alatti biztosítékokat, de ott nem találtam egyet se ami hibás lenne.
Kérem a segítségeteket, merre induljak a hiba keresésében?
Sajnos nagyon utálom ha valami nem rendeltetésszerűen működik, nem hagy nyugodni a dolog. Éjszakára levettem az akkusarut is nehogy valami gond legyen ha valahol melegszik.
TIbor2015-01-16 19:02:16 // 49829
Elég sokat nézelődtem a témŕban, lehet az én bajom, de gyertyŕból csak NGK-t szeretek hasznŕlni. Végül a CR7EIX és BKR6EIX pŕrosnŕl maradtam, sajnos ez sem olcsóbb nagysŕgrendekkel. Semmilyen negatěv hatŕst nem észlelek, a motor szebben jŕr pl alapjŕraton és talŕn kicsit könnyebben is forog, de valszěnű ez a legtöbb ÚJ gyertyŕval ěgy lenne.
nagyferi812015-01-16 16:33:24 // 49827
Sziasztok!
A BKR6EKPA NGK gyertya helyett van más vagy szigorúan az? Köszi
A BKR6EKPA NGK gyertya helyett van más vagy szigorúan az? Köszi
Peta742015-01-15 16:55:19 // 49826
Sziasztok! Segítség kellene érdeklődnék,hogy egy ismerősöm vett egy motor hibás 2.0 TS 147-est és e motor helyébe beépíthető-e a 166-os 2.0 TS motor?
Zozo852015-01-14 23:59:45 // 49825
Sziasztok
Mi a véleményetek a LUK kettőstömegüről? (46823855)
Mi a véleményetek a LUK kettőstömegüről? (46823855)
MiszöszFőnök2015-01-14 13:22:36 // 49824
Zozo1232015-01-14 11:21:28 // 49823
Szia! Ez nálam is jelentkezik, de ne ijedj meg! Ha visszaállsz "normál" üzemmódra, elmúlik. Úgy látszik, ez ilyen!
karika1552015-01-14 09:34:01 // 49822
Összejött,
Köszi :-)
Köszi :-)
LeonSilver2015-01-14 06:22:04 // 49821
Így van! Nekem mostanában valaki kicsit meghúzta az autóm jobb oldalát.
Annyira nem vészes ráadásul a tavasszal vagy a nyár elején megy úgyis a festőhöz, szóval nem ez idegesít (kicsit igen azért), hanem az, hogy az illető annyira nem volt képes, hogy egy cetlit hagyjon, hogy bocsánat.
Annyira nem vészes ráadásul a tavasszal vagy a nyár elején megy úgyis a festőhöz, szóval nem ez idegesít (kicsit igen azért), hanem az, hogy az illető annyira nem volt képes, hogy egy cetlit hagyjon, hogy bocsánat.
Kristyon2015-01-13 23:15:57 // 49820
Mondjuki a légtelenítésen, valóban sok múlik ilyen esetben, de akkor csak összejön ;)
Fisher2015-01-13 19:21:36 // 49819
Ez így van! Plusz ugye az adás-vételin ott a km óra állása is... Igazából a hozzáállás és a sumák cseszi az agyam... Nem szeretnék perelni csak ha muszály, és a visszavásárlást sem kérem mert sajnálom szegény autót és nagyon meg is szerettem! Beérem a vételár korrigálásával is, csak hogy ne lehessen mindent megtenni ebben az országban mindenkivel, mert mindenki csak nyel! Nem adom vissza szegényt azokba a kezekbe! Én igazi Alfásként beleszerettem, és azért mert most nagyon beteg nem mondok le róla!!! De, ha senki nem tesz soha semmit akkor büntetlenül megteszik legközelebb is bárkivel!
LeonSilver2015-01-13 17:43:02 // 49818
A perköltséget a vesztes csengeti!
Ha az autó szar volt, amikor meg lett véve, azt a szaGértő nagyon egyszerűen be fogja bizonyítani. Egy anyag kopása nem úgy történik, hogy ma tökéletes és hipp & hopp holnap meg nem. A kopás mértékéből, jellemzőiből, törésből nagyon-nagyon sok minden megállapítható.
Ha az autó szar volt, amikor meg lett véve, azt a szaGértő nagyon egyszerűen be fogja bizonyítani. Egy anyag kopása nem úgy történik, hogy ma tökéletes és hipp & hopp holnap meg nem. A kopás mértékéből, jellemzőiből, törésből nagyon-nagyon sok minden megállapítható.
karika1552015-01-13 17:26:47 // 49817
Hello,az a gondom vele hogy előtte tökéletes volt csak kicsit szivárgott.ahogy nézem a youtube videókat lehet hogy a légtelenítés nem jó :( .még küzdök majd vele este
Köszi
Köszi
DieselManiaco(NagyVad)2015-01-13 17:21:32 // 49816
nem is a futómű lesz ami tönkre megy,hanem sanszos hogy a kerékdőles lesz kinnt az értékből...mondjuk nekem is kinnt volt több mint egy fokkal aztán ami meglepett hogy gyári futóművel is ugyanúgy maradt:D
Kristyon2015-01-13 15:19:15 // 49815
Hali!
Lehet, hogy csak annyira kikopott már a munkahenger háza, hogy az új karmantyúk már nem tudják felvenni az ovális formáját és emiatt nem tudja megtartani a nyomást...
Lehet, hogy csak annyira kikopott már a munkahenger háza, hogy az új karmantyúk már nem tudják felvenni az ovális formáját és emiatt nem tudja megtartani a nyomást...
Stringwalker2015-01-13 13:30:28 // 49814
Köszönöm a korrekt és tapasztalaton alapuló hozzászólást :) Remélem sikerül normálisan beállítani, ha már minden új lesz a futóműbe ne menjen tönkre :)
karika1552015-01-13 13:17:12 // 49813
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Mindkét kuplung munkahengert felújítottam készlettel,a karmantyúkat úgy raktam bele ahogy a régiek voltak,légtelenítettem is de mégsem emel ki rendesen.
Mit raktam össze rosszul?
Van e esetleg valakinek ábra ezekhez?
5 évvel ezelőtt csak a főhengert újítottam fel,de akkor elsőre jó lett és csak most kezdett szivárogni.
Mit bénáztam el,mert már 2szer szét-össze és kezdem tépni azt a maradék kis hajam :-)
köszi,üdv
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Mindkét kuplung munkahengert felújítottam készlettel,a karmantyúkat úgy raktam bele ahogy a régiek voltak,légtelenítettem is de mégsem emel ki rendesen.
Mit raktam össze rosszul?
Van e esetleg valakinek ábra ezekhez?
5 évvel ezelőtt csak a főhengert újítottam fel,de akkor elsőre jó lett és csak most kezdett szivárogni.
Mit bénáztam el,mert már 2szer szét-össze és kezdem tépni azt a maradék kis hajam :-)
köszi,üdv
DieselManiaco(NagyVad)2015-01-13 08:33:14 // 49812
ne ilyedj meg toljad neki...:D
mex862015-01-13 08:04:32 // 49811
szintén nem védeni akarom az eladót mert egy gerinctelen féreg volt ha igy van midnen ahogy leirod.
de a vége ugyis az lesz h egy rakat pénzed meg idöd kimegy az ablakon szakértöre perköltségre ha belemerülsz, egy 150e ft-os 20onéves autóval kapcsolatban (valami ilyesmi árra emlékszem) aztán vagy tudsz valamit bizonyitani vagy nem, mint egy szerencsejáték kb.
gondold meg van-e ennyi fölös energiäd meg pénzed futni a köröket.
de a vége ugyis az lesz h egy rakat pénzed meg idöd kimegy az ablakon szakértöre perköltségre ha belemerülsz, egy 150e ft-os 20onéves autóval kapcsolatban (valami ilyesmi árra emlékszem) aztán vagy tudsz valamit bizonyitani vagy nem, mint egy szerencsejáték kb.
gondold meg van-e ennyi fölös energiäd meg pénzed futni a köröket.
Csekesz2015-01-12 22:33:49 // 49810
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, találokztatok e olyannal (2.4JTD 10V 150LE+Manky) megyek normál tempóval, letiprom, padlógáz, és olyan 4000-res fordulat körül, pontosan nem tudom, mert az utat nézem, kidobja a piros motorhibát, megilyedek, elveszem, rögtön kialszik a visszajelzö is.
Ötletek?
Egy olyan kérdésem lenne, találokztatok e olyannal (2.4JTD 10V 150LE+Manky) megyek normál tempóval, letiprom, padlógáz, és olyan 4000-res fordulat körül, pontosan nem tudom, mert az utat nézem, kidobja a piros motorhibát, megilyedek, elveszem, rögtön kialszik a visszajelzö is.
Ötletek?
DieselManiaco(NagyVad)2015-01-12 20:59:14 // 49809
hát ezt nem tudom nekem a 45 nullára volt állítva 5cm hez közeli ültetéssel...56 -ot nem tudom...
Stringwalker2015-01-12 20:29:19 // 49808
Ott a pont. Ez bizony megnyerhető, ha a szakértő is azt állapítja meg, hogy nem hirtelen, azon az általad megtett 140 km-en következett be a károsodás.
Stringwalker2015-01-12 20:27:47 // 49807
Köszi. Szerintem kicsit kevesebb kell, hogy legyen az összetartás.
csokagm2015-01-12 20:01:55 // 49806
Sok sikert kívánok Neked! Nagyon elítélem ha valaki összespórol egy autóra, majd ezek után kiderülnek a turpisságok... Persze mindenki trükközik apróságokkal sajnos, de amiket Te elmondasz az már egészen más. Kitartást hozzá!
DieselManiaco(NagyVad)2015-01-12 19:55:28 // 49805
mit akarsz rajta állítani? összetartást tudsz csak rajta,a többit majd meghatározza a lengőkarok és egyebek állása,ott semmi nem tekerhető,ha a gyárit ülteted. az összetartásnak meg ugyanannyinak kell lenni mint eddig.
vm2015-01-12 19:49:19 // 49804
A szavatosság fogalmát nem érdekli hogy "simán nem tudta...). Az a lényeg hogy az eladás pillanatában fennált-e a probléma, illetve a probléma okozója.
Mr. Z2015-01-12 19:30:08 // 49803
nem vagyok végzett jogás, de hogy bizonyítod, hogy direkt megpróbálta a kocsi valódi állapotát elkendőzni, vagy csak simán nem tudta, hogy ilyen állapotban van, nem kell a tulajnak értenie hozzá ahhoz hogy eladja. Amúgy nem védem meg semmi, azt se tudom ki az, csak szerintem ezt lehetetlen bizonyítani , talán egy néhány éves kocsinál.
Inter156 (il mascalzone)2015-01-12 19:25:55 // 49802
Köszi a választ és jogos ...el kéne gondolkodnom egy új antennán!
Viszont lehet szerelővel csináltatom,mert úgy is kell vinnem futómű beállításra,elnyalta a nyári gumit és a télit nem akarom tönkre tenni,na meg a másik verdát is szerelőhöz kéne vinnem,szóval összegyűlt pár dolog :-)
Ciao és köszi még egyszer :-)
Viszont lehet szerelővel csináltatom,mert úgy is kell vinnem futómű beállításra,elnyalta a nyári gumit és a télit nem akarom tönkre tenni,na meg a másik verdát is szerelőhöz kéne vinnem,szóval összegyűlt pár dolog :-)
Ciao és köszi még egyszer :-)
Arno1662015-01-12 18:20:44 // 49801
Sziasztok!
GTV v6 turbo temaban kepben van valaki?
Kuplung kellene, nem valeo, jó árban.
Tovabbá a lökőrúd végére csésze.
Tippetek van merre érdemes indulni, vagy bevált megoldás a fenti, és egyéb "szokasos" v6 turbo gondokra?
Köszönet!!!
GTV v6 turbo temaban kepben van valaki?
Kuplung kellene, nem valeo, jó árban.
Tovabbá a lökőrúd végére csésze.
Tippetek van merre érdemes indulni, vagy bevált megoldás a fenti, és egyéb "szokasos" v6 turbo gondokra?
Köszönet!!!
Fisher2015-01-12 17:20:16 // 49800
Elég sok jel arra utal, hogy 100km erejéig lett összedobva! De nem ezért, hanem mert a szavatossági törvény érvényesítéséhez kell. Aztán látjuk... Ha per lesz akkor úgyis lesz bírósági szakértő is, aki majd eldönti mi a szitu! Ha peren kívüli egyezség lesz (a hozzáállásból kiindulva nem hiszem) akkor elég a szakvélemény.
csokagm2015-01-12 17:07:11 // 49799
Már ennek érdekében szakértőhöz fordultál hogy kiderüljön történt-e valami turpisság az autóval kapcsolatban?
Fisher2015-01-12 16:58:21 // 49798
Nem néztem, de majd hétvégén! Bár szerintem komoly gond van a motorban! Ahogy írta Stringwalker is, szerintem az a szitu van! Amikor elhoztam a kocsit akkor tett bele új gyertyákat, jó is volt... De egyből vidékre mentem vele, aztán hazafelé (140km után) állt le a henger és a turbó is! Szerintem az a szitu esélyesebb, hogy ez is annyit fog elmenni! Gondolom azért kapta az új gyertyát akkor is, hogy menjen amég elhozom... De majd a szakértő kideríti! 😉
TDI752015-01-12 16:24:35 // 49797
Szia! A többi gyertya hogy néz ki?
Csak egy tipp.
Ha mindegyik ennyire genyás akkor még a turbó is belenyomhatja a szívósoron keresztül az olajat.
Csak egy tipp.
Ha mindegyik ennyire genyás akkor még a turbó is belenyomhatja a szívósoron keresztül az olajat.
Stringwalker2015-01-12 16:22:23 // 49796
Tud e valaki (156 2.,0 Ts 2000-es évjárat) gyári futómű beállítási adatokat? A konkrét kérdés az, hogy a 4 cm-es ültetés után milyen beállításokat kell alkalmazni?
Stringwalker2015-01-12 16:19:05 // 49795
Mi ezen 156 2.0Ts-nél most estünk át. Ette az olajat 1,2 l/1000 Km. kísérletezgettünk szelepszár szimeringezés, sűrűbb olaj( ennek már úgy is mindegy címszóval). A gyertyák úgy néztek ki mint a tiéd. Amíg a gyertya tele nem rakódott ment az is mint a nyíl, de ez csak pár száz kilométerig volt így. A vége az lett, hogy most épp motorcserénél tartunk. A hibás motor még nincs szétkapva, így konkrétumot csak két hét mulva trudok mondani, akkor szedem szét a régi motort. A lényeg az, hogy a szelepszár szimeringezés nem oldotta meg a problémát.
Fisher2015-01-12 14:43:11 // 49794
Sziasztok!
Ide is bemásolom, hátha valakinek van valami ötlete...
Nos, ma eljutottam oda, hogy volt időm ránézni a 6-os hengerre ami nem megy... Hát valószínű ez volt az oka:
Kicseréltem és láss csodát, megy minden henger, tölt a turbó (most, hogy mindhárom henger tölti), megy mint a szélvész! De nem hiszem, hogy hosszú életű lesz, mert a kivett gyertyán annyi friss olaj volt, és gyönyörűen füstöl kéken mint az állat az új gyertyával! Gondolom igen jelentős olajmennyiség jut a hengerbe, ami ezt a gyertyát is kinyírja hamarosan... Ötlet? Kuka az egész motor? Gyűrű vagy szelepszár szimeringen is kaphat ennyi olajat?
Ide is bemásolom, hátha valakinek van valami ötlete...
Nos, ma eljutottam oda, hogy volt időm ránézni a 6-os hengerre ami nem megy... Hát valószínű ez volt az oka:
Kicseréltem és láss csodát, megy minden henger, tölt a turbó (most, hogy mindhárom henger tölti), megy mint a szélvész! De nem hiszem, hogy hosszú életű lesz, mert a kivett gyertyán annyi friss olaj volt, és gyönyörűen füstöl kéken mint az állat az új gyertyával! Gondolom igen jelentős olajmennyiség jut a hengerbe, ami ezt a gyertyát is kinyírja hamarosan... Ötlet? Kuka az egész motor? Gyűrű vagy szelepszár szimeringen is kaphat ennyi olajat?
redlbalazs2015-01-12 07:21:47 // 49793
Hello. Én Ugyanitt tartok...de ha melegebb idő van nekem elindul...olvasd vissza a forumbejegyzésem,leirtam hosszan miket is csinál és milyen hibákat dobott ki
Coyote2015-01-12 07:16:43 // 49792
szépjoreggelt mindenkinek. ma reggel nem akart elindulni a kocsi. 5-6 inditozás után gel adtam mert az akksi is kezdett gyengélkedni. tegnap egész nap jöttem mentem vele hiba nélkül, de reggelre semmi. akksi jó, mafta is van benne. van valami ötlet? járt így már valaki?
LeonSilver2015-01-12 06:16:29 // 49791
Segítsetek nekem drága cartársak!
A 166-os drágámban mindig megpusztul az ülésfűtés kapcsoló.
Egyrészt mitől lehet ez? Szét ég vagy mi a fene leli.
A másik, hogy hiába keresek nem találok sehol. Kettő darab kéne. Hol, melyik üzletben próbáljam meg?
Esetleg van valami jobb, ami bírja az ampereket? :)
A 166-os drágámban mindig megpusztul az ülésfűtés kapcsoló.
Egyrészt mitől lehet ez? Szét ég vagy mi a fene leli.
A másik, hogy hiába keresek nem találok sehol. Kettő darab kéne. Hol, melyik üzletben próbáljam meg?
Esetleg van valami jobb, ami bírja az ampereket? :)
HaNGyA2015-01-11 18:50:03 // 49790
Üdv Inter156!
Sajnos kívülről nem fogsz tudni új tömítést alávarázsolni, mert talpból lefelé menő rőgzítőcsavar miatt nem tudod alátolni. Ha ravasz módon kettévágod a tömítést és úgy próbálod, akkor meg nem fog jól tömíteni és nem fogod tudni stabilra megszorítani az antenna talpát a kasztnihoz.
A megoldás:
1. Autóba beül.
2. Vékony csavarhúzóval a belső világítás lámpán, a kapcsolók előtti fedőlapka finoman kipattint.
3. Az alatta lévő két csavar (kereszthornyú) kiteker.
4. Így már az egész belsőlámpa kivehető, úgyhogy kivesz.
5. És HEPP! Már látszik is a tetőantenna rögzítőcsavarja! :-) Ha jól emlékszem, 10-es csőkulcs az üdvözítő megoldás.
Mivel ezek az antennák idővel tutin elpillednek, az antennapálca belerohad, az egész antenna leesik a tetőre vagy éppen ellenkezőleg, megszorul, és még kontaktosak is szoktak lenni, ezért ajánlom az új antenna beszerzését, ha már úgy is szétkaptad. Pl. a Homasitában valami 2900 pénzért vettem ilyen FIAT stílusú antennát kompletten, tömítéssel együtt. Dettó úgy néz ki, mint a gyári! :-)
Béke és bütykölést! :-)
Sajnos kívülről nem fogsz tudni új tömítést alávarázsolni, mert talpból lefelé menő rőgzítőcsavar miatt nem tudod alátolni. Ha ravasz módon kettévágod a tömítést és úgy próbálod, akkor meg nem fog jól tömíteni és nem fogod tudni stabilra megszorítani az antenna talpát a kasztnihoz.
A megoldás:
1. Autóba beül.
2. Vékony csavarhúzóval a belső világítás lámpán, a kapcsolók előtti fedőlapka finoman kipattint.
3. Az alatta lévő két csavar (kereszthornyú) kiteker.
4. Így már az egész belsőlámpa kivehető, úgyhogy kivesz.
5. És HEPP! Már látszik is a tetőantenna rögzítőcsavarja! :-) Ha jól emlékszem, 10-es csőkulcs az üdvözítő megoldás.
Mivel ezek az antennák idővel tutin elpillednek, az antennapálca belerohad, az egész antenna leesik a tetőre vagy éppen ellenkezőleg, megszorul, és még kontaktosak is szoktak lenni, ezért ajánlom az új antenna beszerzését, ha már úgy is szétkaptad. Pl. a Homasitában valami 2900 pénzért vettem ilyen FIAT stílusú antennát kompletten, tömítéssel együtt. Dettó úgy néz ki, mint a gyári! :-)
Béke és bütykölést! :-)
Fisher2015-01-11 13:16:18 // 49789
Sziasztok!
Az mitől lehet, ha üresben alapjáratról hirtelen lepadlózom a gázpedált, "gondolkodik" picit és "dadogva" pörög fel? Ugyan ez a helyzet fordulatról is, ha hirtelen "nyomogaom" a gázpedált! És "puffog" is amikor hirtelen elveszem üresben 3-5e fordulatról! Gyújtás? (rotor, fedél, kábel vagy gyertya az esélyesebb?)
(164 2.0 V6TB)
Az mitől lehet, ha üresben alapjáratról hirtelen lepadlózom a gázpedált, "gondolkodik" picit és "dadogva" pörög fel? Ugyan ez a helyzet fordulatról is, ha hirtelen "nyomogaom" a gázpedált! És "puffog" is amikor hirtelen elveszem üresben 3-5e fordulatról! Gyújtás? (rotor, fedél, kábel vagy gyertya az esélyesebb?)
(164 2.0 V6TB)
Inter156 (il mascalzone)2015-01-11 13:10:39 // 49788
Tegnap meglepődve láttam,hogy 145-ösünkön a kis tető antenna lóg a szélvédőn lefelé! Mi a fene,gondoltam valaki piszkálta,de aztán láttam,hogy hiányzik az a vastag tömítés alóla és ezért lötyög. Nem tudom hogy hagyhattuk el,talán az autó mosóban tűnt el? Kiszedni nem szeretném,mert érintené a belső kárpitot,kiviről kéne trükköznöm valamit. Járt már így valaki és sikerült megoldani? Nem szívesen ragasztgatnám a tetőt ez miatt :-)
Alfa GT-Csaba2015-01-11 12:35:39 // 49787
Ne húzd rá a tanksapkát ,gázolaj nem párolog el!