Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Barni1472006-02-08 20:26:51 // 10229
Az ablakbefúvóknál is vannak csavarok.
orange2006-02-08 20:22:22 // 10228
Sziasztok! Esetleg valaki nem tudja, hogy honnan lehetne NOVITEC spoiler cumokat szerezni?
martin-i2006-02-08 20:17:33 // 10227
nem értek hozzá de van egy képem, ha vmiben segít
martin-i2006-02-08 20:11:34 // 10226
Sziasztok! ma Bük-fürdőn jártam (reggel mentem-most jöttem)& majd 500km-t tettem meg, az autó nagyon jol ment, ahogyan szokott&hozta utazó 150 mellett a 8,5-ös fogyasztását is! DE: mikor már hazaértem volna, már csak pár km volt hátra Budán, amikor a multkor leírt alapjárati problémám egy kicsit kiéleződött: a lámpánál állva, üresben felpörög magától a motor kb3500-ig (persze mindenki nézett rám, azt hitték ki akarok majd lőnni a zöldnél :) majd zöld lett 1.es, elindulunk, elkezd rángatni a kocsi, 2.es szinte magától ment mert nem nyomtam egyáltalán a gázt és nem hogy lassult volna hanem gyorsult, mintha tempomat lett volna benne+még gyorsult is (vmi féle KIT-üzemmód :). a fékezésre reagált de ha nem nyomtam volna kiszaladunk a világbol. Ráadásul felvillant és folyamatosan égett a "piros kis fecskendő"+rángatás... na azonnal félreálltam a következő utcában. Megálltam járattam a motort & pár mp bőgés után vissza állt. Vártam egy kicsit & leállítottam. 1Missisippi, 2Missisippi...aztán ujra elindult& jó volt. Na gondoltam azért mégis csak haza megyek vele, de pár sarokkal arrébb ujra elkezdte... Szerintetek? köszi!
12006-02-08 19:57:56 // 10225
Hali! Segítsetek légyszi! A 145-ben hogyan lehet keszedni, kibontani a műszerfalat? A keretet tartó imbuszcsavarokat kivéve, a felső szélét ki lehet "billenteni", de itt megáll tudomány :-((( Hogyan tovább? Hol és mi tartja még? S.O.S. Please
gsx-r2006-02-08 17:18:13 // 10224
Kevesen értenek ezekhez a modern adagolókhoz,viszont az óradijakat azt tudják!
rofri2006-02-08 17:13:16 // 10223
Nekem is eza tippem, de majd talán holnap kiderül.
gsx-r2006-02-08 17:10:15 // 10222
azonnal vidd el egy adagolóshoz!De nagyon profit keress mert a többi csak találgat!!!!Nekem a 10.találta ki addig már mindent kiakartak rajta cserélni
rofri2006-02-08 17:05:38 // 10221
Az autót most vettem, és a kereskedő állja a cekket. Nekem mindegy mi a baja, csak gyógyuljon meg a kicsi, mert amúgy nagyon megszerettük.
Longman2006-02-08 17:03:21 // 10220
Szíjak nyiszogásához: nekem is nyiszog hidegindításkor, szintén nemrég voltak cserélve a feszítők, vezérműszíj. Meghallgatta a helyi mágus ezt a hangot, annyit mondott addig ne foglalkozzak vele amíg nem állandósul. Egyébként ha jól emlékszem a balanszszíj feszítőre gyanakodtak! Az meg hibát nem okozhat!
Ferke2006-02-08 17:02:22 // 10219
Bakker, sajnálom. Téged is azonnal betalált a nyavaja rögtön a vétel után! Vígasztaljon, hogy engem is!:( De azért ne add fel, autót csártani akkor is csak az olasz tud! :))
gsx-r2006-02-08 16:58:52 // 10218
Szia nekem a Passatom csinálta ugyanezt,sajna adagoló elektronika volt
rofri2006-02-08 16:54:43 // 10217
Holnap viszem a 3. helyre ahol gépen nézik, eddig semmi hiba. Intenzív gázadáskor azonnal abbahagyja.
Ferke2006-02-08 16:54:38 // 10216
Ja, bocs, most látom, hogy már írtad, hogy néha abbahagyja. Ha meg akarod nézetni vkivel, tudok jó szerelőt (sajna). Persze ott vannak Szamosiék is. Lehet, hogy a gép kidobna valamit.
Barni1472006-02-08 16:54:12 // 10215
Nem kell enyhén gázt adni :-)
Ferke2006-02-08 16:51:28 // 10214
Hát sajna így nincs tippem. Lehet, hogy butaság, de ha gépre rakatnád, talán kidobná a hibát. És van amikor abbahagyja?
rofri2006-02-08 16:48:42 // 10213
Sajna most cseréltem lég-, gázolaj-, olajszürőt és olajat és nem javult meg , semmi változás.:(
Ferke2006-02-08 16:40:06 // 10212
Nekem ugyanilyenem van. Gázolajszűrőt mikor cserélted?Elvileg minden olajcserénél írja a könyv, hogy az is csere. Én arra tippelnék.
rofri2006-02-08 16:37:05 // 10211
Mi lehet a baja? Van egy Alfa 156 1.9 JTD-m 2002.12 havi 75e km-el. 2000-től 3000-es fordulatig enyhe gázadáskor rángat az autóm, de nem mindíg. Hidegen melegen egyaránt. Tud v.ki segíteni, légyszí?!
Don Gombóc2006-02-08 09:22:32 // 10210
Igen a burkolat az kényes dolog, de ha nem mozgatta meg járó motornál a szerelő akkor kapja be.
kertecs2006-02-08 09:12:45 // 10209
Hát igen, az öreg nem egyszerű : DD De ismeri a dörgést, egy full felújított piros Sprintje volt vagy van még, nemtom mert fenn volt a hasznaltauto-n. Szoktam dumálni vele, mondta hogy van hozzá egy 1.7 moci váltóval, amit be kéne építeni : )) 40 pénz lett volna a szett.
Gordon2006-02-08 09:11:52 // 10208
Erre gondolok én is! Mert olyan "szerű" hangja van! Mintha a szíj nem enne a helyén vagy odaérne valahova!
András bácsi2006-02-08 09:00:13 // 10207
Nem lehet, hogy egyszerűen a szíj burkoltát rakták vissza rosszul, esetleg eltörték valamelyik fülét, és hozzáér a szíj?
Gordon2006-02-08 08:52:02 // 10206
És az új V és vezérmű szíjjal is kattog a kocsi! Nem nyiszog! Kattog!!!!
Kpeki2006-02-07 23:37:06 // 10205
Semmi gond ezzel hogy nyiszog, csak attól félek én a legjobban, hogy elszakad a vezérműszíj és szevasz tavasz...
Karakot2006-02-07 21:42:39 // 10204
Tekintse mindenki úgy, hogy beszél hozzá a kocsi :) Hiszen tudjátok, lelkük van :) Aki pedig nem tudja elfogadni, hogy néha itt nyiszog, ott csörög-zörög-zizeg valami, az jöjjön le Pécsre, és elviszem egy körre az imádott Kispókommal :) (ez az autó a másik szenvedélyem az Alfa mellett). A prőbakör után bizton állítom, hogy senki sem fog hangokat hallani az Alfájában. :)
Gordon2006-02-07 20:25:53 // 10203
Nekem minden vadi új, de valami nyiszogás, pattogás van!
Kpeki2006-02-07 20:12:46 // 10202
Nekem mostanában nyöszörögni szokott amikor beinditom hidegen. Remélem az előző gazdi a szíjfeszítőket is kicserélte, nemcsak a szíjakat...
tibcsi2006-02-07 19:51:00 // 10201
Nem -nem , nincs pattogás, csak sivitás van...
Tom122006-02-07 19:47:19 // 10200
Igaz, ami igaz, a telet nem "nagyon szeretik" az autók általában /akárcsak én :-)/, off-osoknál is szinte minden hiba akkor jött elő, legalább is nálam... Ilyen "nyikorgások" indítás után lehetnek a szíjakra lecsapódó párától is, persze nem csak attól.
Gordon2006-02-07 19:42:04 // 10199
Olyan nyikorgás/pattogás, mintha nem lenne valamelyik szíj a helyén! Ez már ki tudja hányadik szíj, amit feltesznek! Az Olaszoknál nincs tél? Vagy mi?
tibcsi2006-02-07 19:34:00 // 10198
De nekem előtte nem volt... fene tuggya mi lehet.Akár az önindito is.
Krisz1452006-02-07 19:30:39 // 10197
Nekem is ugyanez van. Még csak 1 hete van nálam az autó, már mondták az ékszíjat is, hogy cseréljem ki.
tibcsi2006-02-07 19:13:36 // 10196
Csak mikor reggel , hidegen beinditom. Többet nincs , csak , ha pár orát (5-6) áll.
Tom122006-02-07 19:11:11 // 10195
Azt hiszem, a 156-os topicban valaki részletesen leírta a cserét kb. 1 hónapja. Én mikor szervizben voltam, kérdeztem, ha már ott vagyok, nem cserélnék-e ki, de láttam, hogy a hátuk közepe sem kívánja, mert le kell "kapni" a műszerfalat. Nekem valamelyik "óra" nem világított. Kellett hozzá egy ököl, egy ütés /persze olyan, hogy azért egészben maradjon minden:-D/ és azóta rendesen működik...:-))
Majom2006-02-07 19:05:00 // 10194
A difibe a bolygótengely vagy micsoda törött el és az darálta az alkatrészeket. Komplett váltót nemsikerült szerezni de az Ipacsfa utcai bontós vállalta a javítását és a burkolat cseréjét, kb 60E.
Tom122006-02-07 18:59:08 // 10193
Nekem is az volt. Kérdeztem, hogy a másikat nem kellett volna-e cserélni, de azt mondták, hogy nem úgy nézett ki. /??/ Az egész "mutatvány" /új cső, olaj, munka/ 12400,- -ba jött, szerintem nem volt sok. Állítólag indításkor hirtelen nagy nyomást kap a cső és főleg ilyen hidegben minden kis anyaghiba /vagy oxidáció/ "végzetes lehet".
Krisz1452006-02-07 18:59:04 // 10192
Csak akkor van nyikorgás amikor beindítod, vagy utána is
tibcsi2006-02-07 18:54:25 // 10191
Nekem is van nyikorgás , miota vez.szij volt cserélve.És ugyancsak hideg inditáskor.
Pat2006-02-07 18:53:56 // 10190
Sziasztok, bocs, h eddig nem voltam, de... nem mentegetőzni akarok. Inkább feldobnék egy kérdést, igazából eddig még nem néztem meg, tehát most ebben a témában vakon vagyok. Igazából az érdekel, hogy csinált-e már valaki ilyent.... Szóval: a műszerfalamon a világítás elment a fűtést (hőfok) szabályzó kapcsoló "tekerőgomb" háttérvilágítása. Műszerfal: 156 régi típus Tehát hol kezdjem.....? Milyen izzó való oda? Ha már valaki csinálta a tapasztalatokat nagyon megköszönném!
colos-1562006-02-07 18:45:47 // 10189
Részvétem:(((Mibe fog fajni??
bb182006-02-07 18:43:46 // 10188
borzaszto. :-(( mi szabadult el tudod már ?
bb182006-02-07 18:41:04 // 10187
az van nekem is ha kell eredeti momo utángyártott alu öntvény. nekem bevált még a terepezéshez is amikor nyakig dzsuvával beszállsz és nem csuszik mégsem a lábad a pedálon.
Majom2006-02-07 17:53:40 // 10186
A váltóm :(


mszabika2006-02-07 16:26:15 // 10185
íjjjjjj az öreg eléggé szétvan csúszva :DDDDDDDDD felhívtam, azt mondta majd visszahív mert nincs képbe :)))))) komoly, azt hittem h elaludt miközben beszéltünk :DDDD
mszabika2006-02-07 16:10:10 // 10184
köszi! a jó ár mit jelent?! ;)
kertecs2006-02-07 15:56:23 // 10183
Ha gondolod kérdezd meg a pécsi ricambi-boltot is, nekem jó áron ajánlott tavaly borg&beck cuccot! 72/258-889
Karakot2006-02-07 15:54:51 // 10182
Szia sorstárs! Nálam két hete volt ugyanez. Van két alu szervócső, az egyik lukadt ki, és szintúgy elfolyt a szervóolaj, mint nálad. Miután kiszedtük, jól látszott egy nagyobbacska anyaghiány. Mikor megdrótkeféztük a luk környékét, olyan lett, mint egy szivacs. Teljes hosszában el volt rohadva az aluminium cső. Ki lett cserélve mind a kettő, biztos ami biztos.
mszabika2006-02-07 15:50:05 // 10181
kössz szépen! ha kell szólok! ;)
Gordon2006-02-07 15:42:28 // 10180
Ja és tegnap este 19:00 körül Szamosi egyik szerelőjét láttam a Csiki-ben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak