Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

admirális2005-05-16 20:04:02 // 5182
Szerencsére igen
Gábor1662005-05-16 19:53:37 // 5181
Pontosan! És el van?
admirális2005-05-16 19:47:39 // 5180
Aha, ilyesmi, csak egy kicsit gömbölyűbb:). De a lényeg gondolom úgyis csak az, hogy el legyen vágva egye részen.
TáDé2005-05-16 18:57:54 // 5179
Bár, ha Bati taktikáját vesszük alapul, a légtömegmérőt kell lehúzni ... :)))
TáDé2005-05-16 18:56:45 // 5178
:) Légtömegmérő nem szól bele az alpjáratba ...
Cacho2005-05-16 18:33:17 // 5177
Ezen a kettőn kívül még ugye a légtömegmérő jöhet szóba :) Csak gondoltam, hátha valaki már találkozott ugyanezzel a jelenséggel.
TáDé2005-05-16 18:18:47 // 5176
Esetleg lambda szonda ...
TáDé2005-05-16 18:18:21 // 5175
Alapjárati motor?
Cacho2005-05-16 18:05:02 // 5174
Sziasztok! Újabban a hidegindítás utáni fordulatszámom a szokásos 1300-ról fölment 1500-1600-ra (olykor fölszalad 2000-re is). Kinek van ötlete?
Paco2005-05-16 10:55:21 // 5173
Már kommunikáltam vele telefonon :) De azért köszi.
granturismo2005-05-16 10:34:47 // 5172
Szabi Paconak van ilyen szerintem.
Don Gombóc2005-05-16 09:58:04 // 5171
Gábor 166!! Hazaértünk rendben. Végig olvastam ezt a topicot, és azt csinálom asszem amit beszéltünk illetve ajánlottál a BG-nek.
Gábor1662005-05-16 09:56:40 // 5170
admirális:
Ha a szilent hasított, valahogy így:



akkkor belebághatsz, de csavarlazító nem árt.
admirális2005-05-15 20:10:08 // 5169
Amúgy a két hátsó stab. szilent nekem már megvan, és ahogy elnézem, nem lehet nagy kunszt kicserélni. Még préselni sem kell, csak két csavar szorít rá egy kengyelt. (ugye?). Érdemes belevágni itthon házi technikával? Legalább ennyit meg akarok spórolni a szerelégi díjból... na?
Szabi1552005-05-15 19:59:11 // 5168
Sziasztok! 155-höz keresek digit klímáshoz, hűtő-fűtő-szellőztető egységet. A műszerfal alatt a klímavezérlő, rádió és kesztyűtartó mögött található egységre gondolok, a zsaluvezérlő motor a klímaradiátor és a fűtőradiátor nem kellene csak a műanyag ház. Ha valakinek van ilyene vagy tud bontót ahol van 155-ös kérem érteítsen. 06309297649 Köszi
bb182005-05-15 19:39:44 // 5167
pedig nem jellemző hogy hátra is elsőt tegyenek. drágább is meg miegymás ( főleg miegymás ! )
Gábor1662005-05-15 14:20:55 // 5166
Nem is komolyan mondtam! A smiley ott volt a végén!
bb182005-05-15 09:27:34 // 5165
nem lépek semmit, egy kérdés volt, hogy tisztán lássak, mert ilyennel még nam találkoztam.
admirális2005-05-14 22:05:24 // 5164
Igen, mostmár vili minden, csak akkor nem figyeltem Szamosiéknál eléggé. Amúgy jobban értem, amit most írtatok, mint amennyire konyítok hozzá, úgyhogy tényleg 1000 köszönet nektek:). Amúgy már a kitámasztó szilentek és a csonkszilent megvan, csak sajna a boltban az eladó ugyanannyira nem értett hozzá, mint én, szóval képzelhetitek mi folyt ott. Kézzel lábbal mutogattam el neki, hogy mit akarok:).
Gábor1662005-05-14 21:57:40 // 5163
Erre én rosálok. (15 perc offline)
Wickey2005-05-14 21:53:17 // 5162
Huszár D5 E3 :-))
Gábor1662005-05-14 21:51:41 // 5161
Crosswagon agy! :-))) Na erre mit lépsz? :-)
Gábor1662005-05-14 21:50:44 // 5160
Bg: Mint 5105 alatt írtam, a döntést Neked kell meghozni. A meló nekem is ingyen van, szóval ez befolyásolhatja a gondolkodásomat.
bb182005-05-14 21:50:23 // 5159
akkor most miért is van benne ?
Wickey2005-05-14 21:49:42 // 5158
Jaja :-) lepedő guriga rongy, megatöbbi. De valóban, a kilo mint mennyiségmódosító, ezret jelent. Roppant jól lehet k-nak rövidíteni. Az tény hogy régen valami abszolút irreális felfoghatatlan okból a kiló 100-at jelentett a nagy magyar argóban, nem is volt divatban az én korosztályomban már.
bb182005-05-14 21:49:16 // 5157
rupo 1 ft bélás 2 ft mallér 5 ft kilo 100 ft rongy 1000 ft lepedő 10000 ft
Gábor1662005-05-14 21:48:16 // 5156
Mondom, hogy szombat van! Agyat írsz, én csonktengelyre gondolok!
Bg.2005-05-14 21:46:27 // 5155
"mallér2 - t nem ismerem
bb182005-05-14 21:45:40 // 5154
oké ! csak az volt furcsa hogy a hátsó agyban benne van az első féltengely borda helye.: ))))))
Wickey2005-05-14 21:45:26 // 5153
Jogos, lefelejtettem a munkadíjat. Az ember magának ugye ingyé dolgozik :-)))
bb182005-05-14 21:44:34 // 5152
jó ez világos. valószinű mostanság ez fut. minden változik. bélás, mallér rémlik ?
Gábor1662005-05-14 21:42:47 // 5151
bb18:
Ez az első:


A hátsó a térbeli felfüggesztés miatt ilyen. Ezen szívtam hétfön.
Olvass vissza.
Bg.2005-05-14 21:42:19 // 5150
nekem most ezret jelent (fizikából:)).
bb182005-05-14 21:39:36 // 5149
már régen akartam kérdezni: a 40k-ban a kilo jel honnan jött, mert ugye a fizikában valóban ezer, de az argóban százat jelent ( bélás, mallér, kiló, rongy, lepedő stb )
Bg.2005-05-14 21:39:36 // 5148
Gyáriban nem is létetzik (ezért nem bontja a gyári CD, nincs is gyári cikkszáma), csak utángyártottban.
Bg.2005-05-14 21:36:09 // 5147
Akkor én is saccolok egy kicsit: egy felső tömítés szett (szszárszim+szelepfedél+hengerfejtöm+ apróságok) 40k, Egy gyűrű garnitúra legyen mondjuk 10K. Szíjak cseréje 10+8k. Egy-egy görgő ... anyagban ~100k + kb. 2napi munkadíj.
Wickey2005-05-14 21:36:02 // 5146
Ehe. Szegény. Majd amikor a frissen szerzett tudásával megpróbálja magát eladni. :-)
tzoli1462005-05-14 21:36:01 // 5145
Ez így van! Veszel egy alfát és kapsz hozzá egy ilyen közösséget, amihez fogható nem hiszem, hogy létezik!!!!!!! Alfa Amore!!!!!!!! :))))))))))))
Gábor1662005-05-14 21:35:01 // 5144
Szegény admirálisnak annyian és annyira próbálunk segíteni, hogy csak győzze kapkodni a fejét. :-))) Ezért szeretem ezt a csapatot!
bb182005-05-14 21:33:52 // 5143
néztétek ? első kerékagyat rajzol hátulra. vagy tényleg ilyen ?
bb182005-05-14 21:31:18 // 5142
sajna megint nem talált. a stabiszilent rá van füzve a rudra nincs külön számozva. 1. stabilizátor pálca gömbfejekkel ( nem szétszedhető ) 2. alátét 3. anya 4. stabirud 5. felfogocsavar
Gábor1662005-05-14 21:31:04 // 5141
Az egy alátét.
Wickey2005-05-14 21:30:15 // 5140
Viszont ha már megbontod, a "filléres" dolgokat illik kicserélni. A gyűrűk a TSnél sem hiszem hogy horror árba kerülnek. 200,000 km elég sok, megbontásos motorvizsgálat nem valami megbotránkoztató dolog ekkormár. Ki se kell szedni asszem. Alulról főtengely, hajtókarok, felülről dugattyú, hüvely és gyűrűk szemrevételezhetők. Legalább egy gyűrűcsere, ha már úgyis össze kell fűzni. Szelepszárszimmering csere, mert mér ne, szelepszárvezetők, szelepek vizsgálata. Összes tömítés csere, előírt módon összeépítés, és gyűrűzés utáni óvatos járatás. Az egész szvsz megvan 100ezer forintból, nekem protekcióval mindennel ennyi volt a két használt de jó hengerfej a kocsimra, meg mindenféle tömítéscsere, friss olajjal, szűrővel, új vezműszíjjal, felújított szíjfeszítővel stbstb. Egyből szétborítottam a motort, ahogy megvettem a kocsit. Végeredmény: parádés hangon duruzsol a V6 :-)
Gábor1662005-05-14 21:29:30 // 5139
admirális:
Szerintem következő a megoldás:

Hátsó stabilizátor szilent, a bekarikázott alkatrész


Hátsó kerék kitámasztó szilentek: (oldalanként 4 db)


Csonktengely állvány szilent az 5-ös alkatrész:
bb182005-05-14 21:25:47 // 5138
igen. persze annak is amikor egy kupac vas életre kel.
admirális2005-05-14 21:23:29 // 5137
Szerintem amikor csonkszilentre gondoltak, akkor a 6-osra gondoltak. Ez lehet?
Bg.2005-05-14 21:22:36 // 5136
A bontatlan motornak, gyári fényezésnek... van egy varázsa - persze, csak ha jól működik...
admirális2005-05-14 21:21:15 // 5135
Ok, asszem értem, de pontosítsunk:)!
Szóval itt van egy másik rajz. Jól értem, hogy a stabilizátor szilent az ezen a 2-es számú alkatrész?
bb182005-05-14 21:12:34 // 5134
kezdő koromban többször megjártam hogy nem gondolkodtam előre kellőképp. akikkel jol együtt tudtam dolgozni azok is csak ilyenek lehettek.
Bg.2005-05-14 21:09:39 // 5133
Szvsz: nincs rosszabb egy feleslegesen szétszedett főtengelycsapágynál, vagy gyűrűnél:))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak