Hardy - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-02-03

Megjött a motortakaró. Mivel az első, meg a másodig, sőt a harmadik ami 1 hónapot bírt a hátsó felfogatási pontoknál adta meg magát elsőre, így kapott egy kis megerősítést 4-es saválló lemezből. Remélem ez már tovább fogja bírni.

 
>> EseményAlfa 156 1.6 16V // 2011-02-02

Hát eddig bírta. 1 hónap, mivel 01.02-én raktam fel. Rámentem egy jégdarabra ami egy teherautóról esett le. Hátul tört el a felfogatási pontoknál. Hát nem őszinte a mosolyom! Vehetek másikat. Már megrendeltem, de most meg fogom erősíteni valahogy hátul a felfogatási pontokat.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-30

Mivel a cica tönkretette, lásd korábbi bejegyzés, így kellett egyet vennem. Gondoltam nézek egyet bontottan hátha van valakinek jó áron. De vagy nem volt vagy drágábban adták mint az újat, bár azt nem mondtam kinek jó áron. Én úgy gondoltam nekem, ők meg hogy nekik. Mivel a kettő érdek nem találkozott, így új került az autóra. Ricambi originali. Két okból. Az egyik hogy szeretem a gyári alkatrészeket, de a másik ami nyomósabb, hogy míg az újabb elejühöz létezik utángyártott, addig ehhez nem.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-22

Jó lett volna ha különböző hanghordozókat rá tudnék kötni a rádiómra, és átnéztem a menüjét hátha. Valamikor régen kikapcsolhattam, de volt aux bemenetem. Vettem egy kábelt hozzá, de mivel nem szeretem ha mindenféle vezetékek lógnak az autómba, ezért a 3.5 jack véget levágtam róla, és kapott egy fix aljzatot, amit beépítettem a két ülés közé. Most minden 3.5-ös hanghordozót tudok csatlakoztatni.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-13

Elmúlt 60.000 Km. Nem volt mit tenni, vezérléscsere, meg természetesen vízpumpa. Kellett is, annyira csendes lett, hogy el se hiszem. Meg ha már szervízben voltam, hátsó tengelycsonkszilent, mert az is elfáradt, meg a jobb első fékbetét kopást jelző vezetékem elszakadt. Az is orvosolva lett. Hogy hol azt gondolom nem kell mondani, de mivel vannak új tagok, így nekik: Csörgő autószervíz. Gyors pontos és nagyon szakszerű. Hogy milyen alkatrészeket kapott, beszéljenek a képek:

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-10

Múltkor nézegettem és meg volt repedve a hőpajzs a kipufogócsonk tetején. Aztán lassan teljesen ki esett az alátét ami a pajzsot fogja. Rendeltem egyet grande bandi cartárstól, meg küldött egy kuplungpedál visszanyomó szerkezetet, mert az is elfáradt. Köszönet érte! Tudom hogy felesleges, meg nélküle is működik, de így gyári, és zavart a hiánya. Hiába vannak bogaraim...

 
>> EseményAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-09

Tegnap este miközben nyugodtan autóztam, hirtelen láttam hogy jobb oldalról egy nagy kövér macska rohan az úton az autóm elé. Hirtelen felötlött bennem, hogy az első lökös toldatát nem szeretném elhagyni, meg a macskát se kivasalni, padlóig nyomtam a féket és kormányt balra. Sikerült elkerülnöm, és nagyon büszke voltam magamra, micsoda reflexeim vannak. Ez kb. 2 másodpercig tartott, mert a macska dobott egy kézifékes fordulást megkerülte az út szélén álló autót, és vissza elém. Na ezt már nem sikerült elkerülni. Puff, de a macska se elöttem se mögöttem, kiszálltam, hogy megnézzem mit tört rommá, de már sirattam a toldatot előre. Aztán meglepődtem, mert a kövér jószág beépült a kocsi elejébe a két ködlámpa közé. Egy kicsit segítettem neki kiszabadulni, így meguszta. Én is viszonylag kevés kárral. Egy rácsra lesz csak szükségem.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2011-01-02

Pár hete kicseréltem jobb oldalon a kutyacsontot, most bal oldalon is kellett. Bár most elég volt 2 db kulcs hozzá, ellentétben a múltkorihoz amihez összesen 5. Igaz ez Lemfölder márkájú volt. A motortakaróm ami az autó alatt van szintén cserére szorult, mert elfogyott a vége és így állandóan leért. Bár a hasmagasságom most se valami nagy, 7 cm lett. Nem tudom ez meddig bírja, főleg így télen. Ilyenkor azért elgondolkozom, nem biztos, hogy az év ötlete volt leültetni az autót, vagy télre vissza kéne emelni. Még hátra van a vezérlés csere, meg a jobb hátsó tengelycsonkszilent. Igazából az utóbbin elgondolkodtam, hisz ha a teherautó futóművével, fék, és egyéb alkatrészek cseréjével megbirkózom, akkor ez se lehet akadály, ráadásul ez jóval könnyebb és kisebb, de mivel a vezérlést Csöri cseréli, akivel holnap kell egyeztetnem, akkor ezt is rá fogom bízni. Olyan jó nézni ahogy nem én szerelek, hanem más, és ráadásul ért is hozzá ;-)

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2010-11-06

Mikor voltam Csörinél, hogy a futóművemet beállítsa diagnosztizált egy kutyacsont cserét elől. Meg is rendelte az alkatrészt, de 1 hónap alatt nem volt annyi időm, hogy lemenjek kicseréltetni. Több próbálkozásom volt de sajnos egyik se jött össze, így megkértem egy ismerőst hogy hozza el, talán két fuvar, vagy a teherautó szervízelése alatt kicserélem. Ez még további 2 hetembe került mire volt egy kis időm mikor bent volt az Iveco és várni kellett a megrendelt alkatrészre, így gyorsan megejtettem a cserét.
Hát mit ne mondjak elég érdekes alkatrész, biztosan csuklott aki tervezte. Összesen 4 csavar található rajta. Ahhoz, hogy berakjam 4 különböző kulcsra volt szükségem. Ezt miért kellett ennyire túlbonyolítani nem értem. Viszont egy kis felüdülés volt, mivel előtte, és utána a teherautón cseréltük ki a komplett fékeket és a futómű alkatrészeket. Így kicsit furcsa volt a nagysága, és a súlya.

 
>> EgyébAlfa 156 1.6 16V // 2010-10-24

Ha mar nalunk van gondoltam megmerem a foliat mert neha mas is hasznalja az autot rajtam kivul, es sajnos a megyenkbe az NKH meg a rendorseg is erre utazik meg a xenora, es azonnal mind a kettoert elveszik a forgalmit meg soron kivul muszaki vizsga, es akkor a birsagrol nem is beszeltem, ami jo par 10000 forintosba kerul. Az elso nem igazan tokeletes pedig 3 arnyalattal van a legsotetebb felett. Lehet le fog kerulni...