Vettem pár ledes szofitát, mert megtetszett, meg jobb a fénye.
Csomagtérbe, meg a napellenzőknél óriási a változás, úgy is mondhatom hogy fényévnyi. Főleg a csomagtartóba.
Elöl a belsőtér világításnál már nem akkora. Ennek az oka, hogy az izzónak lefelé, és felfelé is kéne világítania, mivel tükröződnie kéne a foglalat belső felső részén. De hát ugye ez vagy lefelé, vagy felfelé világít. Megoldás vagy egy ledpanel, vagy egy körbe ledes szofita lenne.
Hátul a beltérnél szintén óriási lenne a változás, viszont ott az ajtónyitás illetve a felkapcsoláskor valahogy megfordul a polaritás. Így vagy fel tudom kapcsolni, vagy ajtónyitásra működik csak. Ennek még utána járok, hátha át lehet kötni valahogy.
Kaptam pár ajándékot innen:Alfa Romeo ajándékshop
Kicsit eresztett az olajcsövem az amelyik az olajhűtőhöz megy, ezért gondoltam kicserélem. Felhívtam Csörit nézze meg legyen szíves mennyibe kerülne. Még jó hogy vezettem, így ülve voltam. 36.000+Áfa. Gondoltam akkor ereszteni fog, aztán eszembe jutott hogy megkérdezem a hidraulika szervizeseket. 4000 forintért megcsinálták.
Kicsit kopott volt a felirat hátul így rendeltem egyet helyette. Illetve a bal oldaláról hiányzott a Design Giugiaro felirat. Nem tudtam miért nem vettek rá. Aztán mikor kifizettem megtudtam. Ennyi pénzért akár aranyból is lehetne :-)
Lassan készülget, még a pajzs hiányzik mert az is egy kicsit kopott. Lejött róla a króm, ezért csak nem rakom vissza ehhez a szép lökhárítóhoz. Radar is működik csak még a kikapcsolását kell megoldanom.
Elkészült a Novitec toldat. Házasítva lett a lökhárítóval, már csak a fényezés van hátra. Mire meglesz remélem a pajzs is megérkezik, mert az is elég csúnya volt. Le jött róla a króm. Meg eléggé megszerettem a hátsó tolatóradart, így kapott előre is. Bár nem szabad csak rá hagyatkozni, de jó szolgálatot tesz, főleg ha olyan valaki vezeti az autót aki nem nagyon érzi az elejét, meg a végét, és néha van ilyen :-). Meg így sajnos nincsen elegendő hely az "A" típusú rendszám felhelyezésére, meg kell hogy adják az engedélyt a "B" típusúra. Remélem most már nem kekeckednek.
Még valami relé kell ami bizonyos idő után kikapcsolja az elejét, vagy a gyújtásra vagy a tolatólámpára kötöm rá. Szerintem ebbe ismét Szakember :-) segítségét kérem.
Ha már le van véve az első lökös gondoltam leápolom az Alfák gyenge pontját. Levettem az intercooler hűtőt, csiszolás, alapozás....ahogy kell! Meg még találtam pár üreget amit kifújtam.
Miután felkerült a küszöb, és az első toldat amit vásároltam itt hevert a polcon rá kellett vennem magam, hogy az is a helyére kerüljön. Sajnos elég összetett a folyamat, mert mivel, hogy finoman fogalmazzak, aki gyártotta a toldatot nem állt a helyzet magaslatán, és van még hova fejlődnie, le kell venni a lökhárítót is hozzá. Ez tartott vissza nagyon.
Aztán nekiálltam, és nem is veszélyes. 20 perc alatt leszedtem. Elvittem a toldattal együtt, egy tuning műhelybe ahol azt mondták megpróbálják kihozni belőle amit lehet. Sajnos eláll mindenhol, meg kicsit hiányos. Illetve a lököst is le akarom festetni, mert kicsit karcos az eleje, meg a motorháztető is javításra szorul, mert van rajta egy kis sérülés. Másikat szerettem volna ilyen színbe, de nincsen sehol.Ha elkészül a toldat, megy minden a fényezőhöz.
Végre rászántam magam, és felraktam a küszöböt amit András bácsitól vásároltam. Előtte még egy kicsit kezelésbe vette a műanyagos, aztán le lett fényezve. Azt hittem egyszerűbb lesz feltenni, mivel gyári. Hát nem volt az. A másikon a Novitec sokkal könnyebb volt. Ráadásul az végigérte a küszöböt. Ez miért nem nem tudom, de kíváncsi lennék a tervezőjének a gondolatmenetére. Mielőtt a helyére került volna ki lett fújva üregvédővel a belseje. Mármint nem a műanyag, hanem a fém belseje :-)
2
460
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Erőforrás alternativák
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...