Hardy - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-02-09

A gyári vég nem volt nagyon szép, így le lett cserélve. Nem akartam hivalkodót, vagy extra valamit, csak egy kicsit szebbet.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-20

Nehezen melegedett, meg pályán ha nem siettem visszahűlt, városba szintén. Így csere mellett döntöttem. Olvastam, hogy nem egyszerű mert nem lehet hozzáférni, meg hasonlók, mert útban van az EGR melegítő.
Nekem nem volt útban semmi sem, simán 40 perc alatt kicseréltem. Na jó, kicsit nehezebb volt, mint a TS-be de nem vészes, meg hát nem villáskulcsokkal kell nekiállni.
A márkán gondolkodtam. Volt aki a Behr-t javasolta, és volt aki a Facetet. Aztán mivel nekem Behr volt és 5 évet bírt, a Facet meg, épp panaszkodott valaki, hogy 1 évet, és Erhard azt mondta sok a baj velük, és csak külön kérésre hoz mert csak nyűg van vele, így Behr lett.
Most egész hamar meleg, és tartja a 80 fokot óra szerint, 85-öt FES szerint.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-16

Egy kicsit kopott volt a valtogomb nem latszott a H sík, gondoltam kicserelem. Termeszetesen gyarira. Csöri hozta meg. Sikeresen föl is rakta. De meg futunk egy kort hatha letezik piros varrassal is. Akkor megint csere.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-14

Mikor nekiláttam az első lökhárító alakításának már láttam, hogy a pajzsot nem teszem vissza mert kicsit kopott, sokáig jártam nélküle, de végre megjött Erhardnak köszönhetően.
Még Csörihez kéne lejutnom mert ott meg vár egy új gyári váltógomb, és nem igazán akarom sokáig várakoztatni! Ja meg közbe átmentem hóekébe! Nem nagyon örülök ennek a hónak, főleg ha meg fog fagyni!

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-11

Sokan mondták, hogy használ neki ha ledugózzuk. Csak az enyémnél ki is kell írni sajnos. Viszont korábban megoldotta ezt a problémát magának, mert teljesen el volt dugulva, de én sajnos kitakarítottam, mert még nem voltam képbe a dieseles dolgokkal. Viszont akkor se reklamált. Gondoltam próba képen megcsinálom.
Megcsináltam mind a két helyre a dugókat, viszont csak az EGR előtt lett berakva, hátha egyszer valaki vissza akarja állítani valami okból, és ha utána dugózom le akkor ugye tele lesz korommal, és be is állhat a szelep. Így már bele se tud menni és tiszta marad.
Összeraktam mentem vele próbálgatom, idáig semmi hibajelzés. "PRÜFUNK OK" Nem igazán értem miért nem reklamál. Na nem mintha baj lenne :-)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-08

A gyári mű volt nem illett az igazi bőr belsőhöz, így csináltattam másikat szép bordó varrással.

 
>> AutóápolásAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-08

Kicsit elfáradt a vezetőülés oldalsó része. A bőr megereszkedett rajta, mivel a szivacs elfáradt alatta. Most olyan feszes megint mint egy húszon éves feneke :-) Még festéket kell szereznem és a kopást kijavítani. De ez is úton van.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-06

Kicseréltem őket mert kezdtek nagyon elkopni. Textar került bele. Remélem jó lesz és nem nyekereg. Meg meg lett forrasztva a kopásjelző vezetéke, mert el volt szakadva.

 
>> SzervizAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-06

Kicseréltem őket mert kezdtek nagyon elkopni. Textar került bele. Remélem jó lesz és nem nyekereg. Meg meg lett forrasztva a kopásjelző vezetéke, mert el volt szakadva.

 
>> EgyébAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2012-12-30

Elmentem megmosni és mivel kicsit jobb idő volt felraktam a hátsó feliratot, illetve kicseréltem. Az "1"-en még kicsit kell állítani lefelé.
Utána meg méricskéltem kicsit, hogy hogyan is működik a hátsó belső utastér világítás. Hát nem egyszerű, de nem ez a lényeg. Az ajtók csukva voltak én meg bent. Be látni nem lehet. Egyszer csak látom jön egy család, apuka visszafordul a járdán oda áll mellé nézegeti és motyog hangosan: Hű de szép hű de nagyon szép. Körbejárja nézegeti, és mondogatja folyamatosan. Aztán továbbmentek, de még párszor visszanézett rá...