Hardy - főkép
>> AutóápolásAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2012-10-09

Sajnos az olaszok nem vitték túlzásba az alvázvédelmet, vagy hétfő, vagy péntek volt, vagy csak ilyen volt a kedvük. A közepén teljesen el volt hagyva. Le lett csiszolva fémig, aztán rozsdamaró, meg rozsdásodásgátló, és végül alvázvédő. Az üregeket is kifújtuk biztos ami biztos. Jöhet a tél!

 
>> EgyébAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2012-10-09

Tegnap sikeresen kizárt a riasztó, illetve a kulcs nem működött. Ki meg hiába nyitottam mivel a riasztó letiltott mindent. Néztem mindent és nem jutottam dűlőre. A baj ott kezdődött, hogy kulccsal zártam be, nem gombbal, mivel a tetőablak nyitva maradt, hogy az ultrahangos érzékelő ne riasszon be a szélre. Aztán igen rossz sorrendbe csináltam a dolgokat mint kiderült. Volt egy használati utasítás, de annyira összevissza, és zagyva, hogy nem jutottam dőlőre. Aztán ma felhívtam a forgalmazót. Küldött egy másikat, ami teljesen jó és átlátható, és ez világossá tette, hogy saját magamat szívattam meg. A sorrend amit csináltam, pont az volt amivel a rablásgátlást manuálisan aktiváltam, ezáltal a kulcs is letiltásra került. Ezért nem engedett be. Inaktíválni meg nem tudtam, hogyan kell. De már képben vagyok. Sőt azt is tudom, hogy kell ideiglenesen a mozgásérzékelőt kikapcsolni, ha a teteje nyitva marad, vagy ha gyereket hagyok a kocsiba.

 
>> EseményAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2012-10-08

Ma voltunk eredetvizsgán. Meg Csörinél is. Szerdán megy szervizbe. Aztán utána az autó nem engedett be, mert nem működött a kulcs. Kézzel meg hiába nyitottam ki a riasztó nem kapcsolt ki mivel a távirányítóra van kötve. Inaktíválni meg nem tudom, hogyan kell, de sajnos a volt tulaj se. A riasztó meg lett mozgatva aztán egyszer csak magára talált. Ki lesz dobva. Mert bármi baj van nem tudom kikapcsolni kézzel. Ki lett cserélve egy izzó az órába mert nem világított, meg kapott két ledet ami megvilágítja a váltó előtti tárolórekeszt. A másikba is volt ilyen. Így sötétbe nem kell matatnom ha keresek ott valamit, meg szépen megvilágítja azt a környéket. Sajnos a képek nem adják igazán vissza milyen lett valójában. Ja köszönet GTPetinek!

 
>> EseményAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2012-10-07

Hát ismét meg kell állapítanom, hogy a Magyarországi Alfa Romeó felhozatal siralmas, ráadásul hülyének nézik az embert sok helyen. De hála ég ystuc -köszönet érte- hívta fel a figyelmemet Attie autójára. Megnéztem, aztán még egyszer, és ez mellett döntöttem. Remélem jó döntés volt idáig, úgy néz ki igen. Kopp,kopp,kopp. Helyre került a poroltó, meg lett csinálva a féklámpa. A fóliásnak eltörném a kezét, hogy nem vágta ki a féklámpa helyét, de ha ráérek orvosolva lesz. Hétfőn megy Csörihez átnézzük, aztán amit kell cseréljük. Az olajat meg szűrőket biztos, meg a kormány kicsit balra áll, meg féket.
Kap egy kis polírt is, meg egy automatát ami felhúzza az ablakokat, meg bezárja a tetejét. Meg van még pár ötletem de meglátjuk.
A fogyasztás tetszik. Még ha nem is pontos és hozzá adunk 1 litert akkor is :))))))) A TS nem tudott ilyent!
Ja annak is gratulálok aki a regisztrációs matricát felrakta. Még jó hogy nem a szélvédő közepén van!
Sajnos a parkolóba belém jöttek és lesett az első rendszám, mivel nincs nálam csavar nem tudtam visszatenni, vagy iszonyatos csúnyán néz ki az autón ez a rendszám ebbe a formába, és elrontja ezt a szép autót, ezért leszedtem. :-)))))))

 
>> EseményAlfa 156 1.6 16V // 2012-09-30

Elváltunk. Nehéz volt, mert nagyon hozzám nőt. Remélem továbbra is gondos kezekbe kerül, és vigyáznak rá!

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2012-06-28

Ismét eljött. Okulva a múltkori esetből mikor tönkretették az olajleeresztő csavaromat, és Csöriéknek kellett helyrehozni most hozzájuk vittem cserére. Váltottam Racingre. Már régen akartam, mert a sima Selénia olyan 6-7000 körül elfárad, azt mondják. Illetve egy olyan embertől hallottam akinek fel kellett újítani a motort, és utána beszerelt egy olajnyomás mérőt, és ő mesélte, hogy 0,5-1 barral esett melegen a nyomás. A Racinggel nem volt ilyen probléma. Meg kicsit csipegeti, mármint a nullához képest. Bár sokan örülnének ha annyi olajat fogyasztana az autójuk mint az enyém :-). Kíváncsi leszek ehhez mit fog szólni. Mivel írtam hova vittem, gondolom a munka milyenségére nem kell külön kitérnem.

 
>> EseményAlfa 156 1.6 16V // 2012-06-28

Mindig mondtam a Fiaimnak hogy kapcsolják be az övet, főleg ha légzsákos autóba ülnek, mert nagyot üt. De mindenki a saját szemének hisz. Mivel vettem egy kormánykereket Sityu cartárstól, amit be szeretnék bőröztetni, ha lesz időm, és kaptam hozzá egy légzsákot gondoltam tartok egy kis bemutatót.
Azt hiszem eredményes volt. Iszonyatosat robbant! Hát szerintem ha eldurran 4,5,6 vagy több lufi ott biztos a halláskárosodás. Olyan 20 méter magasra felrepült, és onnan esett vissza. Még szerencse, hogy jó messze történt a kocsitól, mert volt jó sok vezetékem, mivel az akkumulátorról kapta az indítást...

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2012-06-12

Igazából régóta gondolkodtam rajta, hogy kéne egy kábel meg valami program, hogy néha ránézzek az autó agyára, mert kiváncsi vagyok meg néha nincs időm Csörihez lemenni. GTPeti blogjában minden le van írva, még én is megértettem :-). Ha már lúd akkor legyen kapcsolható hisz csak 2000 Ft a különbség. 8000 Ft volt a kábel. Kiderült kevesebb Km van az autóban mint az órában...:-)

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2012-06-05

Volt pár dolog amit meg kellett csinálni, mert nem szeretem ha valami nem tökéletes. A lengéscsillapítóm kicsit "izzadt", így azok cserélve lettek, aztán ha már szét van szedve, és ha már a jobb tengelycsonk szilent ki lett cserélve, akkor a bal is megújul. Aztán a szelepfedél tömítése se az igazi, az is cserélve lett. Végül az injektor lámpám neki állt világítani, még a múltkor, aztán nem, aztán igen. Aztán világítva maradt.
Drága barátom mondott egy olcsó megoldást: Vegyed ki az izzót!. Igazából én nem egészen erre gondoltam.
Csöri, mert ki más, ránézett és az LMM -30 fokot jelzett folyamatosan. Kaptam tőle egy próba darabot ami elvileg rendesen működött. BOSCH volt. És láss csodát! Olyan dolog történt amire soha nem gondoltam, hogy lehetséges, csak álmaimban. Az én vezetési stílusomba Budapest, és vidék felváltva 30 literrel elmentem 410 kilométert. Hozzá tartozik, hogy ami benne volt az egy Pierburg volt. Most kíváncsi leszek, hogy az újjal mit mutat.
Természetesen mint mindig a Csörgő Autószerviz végezte a beavatkozásokat a megszokott minőségben, és hozzáértéssel.

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 16V // 2012-04-29

A jobb oldali legzsaktakarom mint sok masnak elegge elallt. Mindig nyomkodtam aminek a vege hogy eltort a kis bolha az aljan. Meg a masik is mikor kivettem. Ha mar kint van megmelegitettem holegfuvoval, es visszahajtogattam. Most jol all vegre.A két bolhát meg Erhardnal rendeltem meg, az AlbaAutónál.