Ma megvolt a műszaki az NKH-ban (Nem akartam extra költséget fizetni, mivel minden tökéletes). Teljesen korrektek voltak! A vizsgáztató annyit kérdezett van-e papírom a felniről. Mondtam, hogy csak tüv papírom van, erre azt kérdezte, hogy rajta van-e milyen autótípushoz jó a felni. Mondtam, hogy persze! Megerősítette amit eddig is tudtam, tökéletes állapotban van az autó, a futómű és a lengéscsillapító is!
Műszaki: 2013.04.27
km: 63.847
Ma kicseréltettem az lengőkarokat és a stabilizátorokat. Én eddig is meg voltam elégedve a stabilitással, de amikor beültem mintha egy másik autó lett volna, egyszerűen hihetetlen!!! Kibaszott stabil lett!!! Ja és persze megszűnt a kopogás, nyiszogás! Köszönet az alkatrészekért Erhard-nak!
Első alsó lengőkarok (Német)
Első felső lengőkarok (TRW)
Stabilizátorok
A párom a legutóbbi poker versenyen nyert egy autoglym-es autóápoló csomagot, aminek hála csodálatos lett a kocsi! Lőttem is egy rakat fényképet, ebből egy pár jobban sikerült:
Megjött a jó idő ezért felkerültek a vadonatúj Continental Sport Contact gumik (205/55 R16) a vadonatúj 16" Dezent felnikre, kerékőrrel, rejtett szeleppel!
A gumi kicsit hangosabb a télinél, nem vészes viszont sokkal jobban tapad!
km: 63.285
Születésnapomra kaptam a páromtól egy pedálszettet és egy váltógombot! A váltógomb gyönyörű, a többiről nem beszélhetek, mert ajándék lónak.... :)
Komolyra fordítva, a lábpihentetőt nem lehetett jobban felszerelni, de így teljes a készlet!
Ha felkerült akkor már nem szedem le :)
Sikerült szereznem egy bontott tempomat kart jó áron, ami beszerelésre került.
Tökéletesen működik. A beszerelésnél csak ki kellett vágni az alsó kormányborítást. Jobban sikerült, mint a gyári :)
íme:
Leszedtem a kormányborítást, hogy megnézzem be van-e kábelezve a tempomat.
Találtam egy szabad csatit:
Sikerült beszerezni minden szükséges alkatrészt így hát irány a szervíz!
A csere során sajnos kiderült, hogy van egy apró hajszálvékony repedés a vezérműtengely jeladón (holtpont jeladó, gyujtás jeladó, vezérműtengely érzékelő), hogy mitől repedt meg azt sajna már nem fogom megtudni (lehet a szerelő repesztette meg). Így nem akartam összerakatni, ezért gyorsan próbáltam felhajtani megfelelő alkatrészt, ebben Erhard volt nagy segítségemre (mint ahogy a többi alkatrész beszerzésben is), utólag is köszönöm neki!
Ami cserélve lett:
Vezérműszíj+görgők
Vezérlésmódosító
Vízpumpa
Hosszbordásszíj+feszítő- és vezető- görgő
Szelepfedéltömítés
Selenia 20K AR olaj + szűrő
vezérműtengely jeladó
Első-hátsó ablaktörlő
rendszámtábla izzó
km: 61.041
Miután sikerült végre a bankkal dűlőre jutni a hitel ügyében, hazahozhattuk az autót.
Első utunk a szervízbe vezetett: Bosch Car Service a Gyömrői u. 132.
Egyrészt, azért mert eddig jókat hallottam róluk, másrészt meg van 10% kedvezményem.
Kértem tőlük egy teljes átvizsgálást (motor diagnosztikával) és a kötelező olaj- és szűrőcseréket.
olaj Selenia K 5W40 5L 15000
olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő 5000 HUF
munkadíj 15000 HUF