Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Kiszedtem a gólyalábakat és az első lengőkarokat.
Nagyon jó állapotban vannak.
Holnap letisztítom őket a kerékagyakkal együtt és jöhet a festés.
Kutyacsontokból viszont új kell.
Az ezüst Hammerite kiesett, mert 09.07.07 dátum van rajta.Akárhogy is olvasom, már régen lejárt a szavatossága.
Még nem döntöttem el, hogy milyen színt vegyek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083189t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083190t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083191t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083192t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083193t.jpg)
Lekaptam a fékeket. Jobb a helyzet, mint gondoltam.
Betétek gyakorlatilag újak.A tárcsákat lehetne még szabályozni (20,9 mm vastagok), de a rozsdára való tekintettel lesznek újak, ahogy a fékcsövek is újak lesznek. A féknyergek szinte újnak tűnnek, nem lesz velük gond. Két kutyacsont kell még, mert azok oda vannak. A kerékcsapágyak és a teleszkópok is rendben vannak.
Amúgy csak tisztogatás és festés.
Egyszer már bevált a Póknál, itt is Hammerite lesz. Találtam itthon ezüst színűt.
Elgondolkodtam, érdekes lenne ezüst futóművel...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083158t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083159t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083160t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083161t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083162t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083163t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083164t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083165t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083166t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083167t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083168t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083169t.jpg)
Durva visszanézni a két Spider közti különbséget.
Az első képen lévő - itt még eredeti állapotú - fémcsavar, a Pókban már meg sem volt.
PHuBi 4 évvel idősebb, mint anno volt a Pók. Ja, meg 80e km-el kevesebb is van benne.
Ennyit jelent a nyári használat...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083144t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083145t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083146t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083147t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083148t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083149t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083150t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083151t.jpg)
A motor alja kicsit olajos, több gond is lesz. Folyik a váltó felől és a vezérlés oldal felől is. Tuti szimering csere lesz belőle.
A féktárcsa 20,9 mm, még jó lenne, de nem tetszik a belsejében a rozsda. Ha jól mérem 280 mm az átmérője. Bosch fékek vannak rajta Textar betétekkel.
Úgyhogy tárcsacsere és kellenek még hozzá friss fékcsövek.
A többi már csak szépészet lesz.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083136t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083137t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083138t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083139t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083140t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083141t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083142t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083143t.jpg)
Felbakoltam az elejét, kerék le.
Semmi különös. A legtöbb dolog remek állapotban.
A kutyacsont lesz cserés, mert a gumija deformált.
Valamikor valaki szépészeti céllal egy vékony fekete réteget fújt az egész futóműre. Alatta persze nem lett letisztítva, így pereg a festék. Mondjuk ezt észrevettem amikor a kereskedőnél alánéztem.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083127t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083128t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083129t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083130t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083131t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083132t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083133t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083134t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083135t.jpg)
Mint mindig, az idén is az akku kiszerelésével kezdődik az igazi leállás.
Ablakokat leeresztettem, aztán kiugrott.
Arktis márkájú, még sose hallottam róla. A neten körülnéztem és nem sok jót találtam róla. Ráadásul 207-es teszteredmények is vannak, tehát nem új.
Jobban megszemlélve egy "10 09" címkét találtam rajta. A német dátum szerint ez 2009.10 hónapot jelöl meg.
Tavasszal tuti új kell...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083119t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083120t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083121t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083122t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083123t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083124t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083125t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083126t.jpg)
A szép idő engedett még egy nyitott tetős kört.
Fürdés, teletankolás és elvonulás a téli álomra.
58.318 km (a tankolás után még hazajöttünk)
Kor: 86 nap
Vétel óraállás: 55.500 km
Óraállás: 58.316 km
Megtett út: 2.816 km
Átlagos futás: 32,70 km/nap
Összes tankolt üzemanyag: 277,18 liter
Összes átlagfogyasztás: 7,82 liter/100km
Összes benzinköltség: 28,57 Ft/km
1 liter üzemanyag átlagára: 375,75 Ft/liter
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082991t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082992t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082993t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082994t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082995t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082996t.jpg)
PHuBi kigurult a garázsból, a többi cucc pedig kipakolás áldozata lett.
A betonaljazatot 2x átkentük betonfestékkel, hogy ne porozzon.
Jól néz ki, de még maradt festék. Holnap kap még egy réteget.
2017.10.20. update
Felkerült a harmadik réteg, vége a betonpornak a garázsban :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082758t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082759t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082760t.jpg)
A próba után ma rendesen beraktam. tettem biztosítékot a tápba (20A), forrasztottam egy RCA vezetéket a mini ISO végére és már szól is.
Nem is rossz.
Még a vezetékeket kell elrejteni és a gyári mélyet visszatenni, de majd télen...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082719t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082720t.jpg)