Mutasd

>> Egyéb2017-09-11

A történet ott kezdődik, hogy a tisztelt NKH-s emberke elírta a műszaki vizsga érvényességét. A német forgalmi 10/2018-as bejegyzését 2017-re értelmezte. A hibát a forgalmiban vettem észre, nem láttam értelmét a reklamációnak, inkább bejelentkeztem.
Reggel hétre vártak minket.
Beálltunk a sorra és minden rendben volt, pár apróságot leszámítva:
- a rendszerbe gyakorlatilag csak az alvázszám volt benne, semmi más. Egy csomó idő telt el az adatok feltöltésével.
- az ODB csati fedelét le kellett szedni, ami nem egyszerű, mert az egyik gyári csavar helyett 6-os csavar van,

A vizsgabiztos megjegyezte hogy a szükséges pedálerő kicsivel a maximum alatt van, lehet hogy nincsenek rendesen összekopva a betétek a tárcsával. Fogni, fognak rendesen és szinte egyforma a két oldal.
Végül is nem ügy, a télen úgyis kap újakat.

Fél 9-kor már újra róttuk az utakat. Két évig érvényesek vagyunk :-)

 
>> Egyéb2017-09-10

Még csütörtökön sikerült egy bontott rendszámtábla tartót vennem Phon-nál.
Felraktam, pontosan passzol.
A rendszámot csak ideiglenesen ragasztottam fel rá, mert nem volt jó kétoldalas ragasztóm.
Holnap reggel megyünk műszaki vizsgára, nem árt ha fenn van.

 
>> Egyéb2017-09-02

...a többi Spiderrel.
Egy jót kocsikáztunk Veszprémbe, majd gyml-el megvártuk a pesti későn kelőket :-)
Régen találkoztunk, volt miről beszélgetni, gyorsan telt az idő.
Tapolcára mentünk, ahol a totót töltötték ki a többiek. Bevallom jobb eredményekre számítottam. A 13+1-ből 10 lett a legjobb, 5 a legrosszabb. Volt akinek a rendszámát se sikerült "eltalálnia" :-DD
A legközelebb újra megpróbáljuk :-)
Az Ötvös Csöpi ponton ismét megálltunk pár kép erejéig.
A közös végcél Csopak volt, ahol jót ettünk.
Tele hassal gurultunk haza.

 
>> Esemény2017-09-01

Felkerült a rendszám.
Immáron magyar autóként róhatja az utakat.

A tisztelt vizsgáztatók elírták a műszaki érvényességét.
2018 október helyett 2017 októbert írtak, így majd vihetem műszakira. Nem nagy ügy, majd két hét múlva átugrok vele a Topihoz.

A név Erhard242 ötlete.

 
>> Esemény2017-08-31

18:05 - bejövő hívás: "Nálam van a rendszám."
"Megyek"

PHB-574
:-)

 
>> Egyéb2017-08-30

1. Kéziféket behúz
2. Ablakokat kicsit lehúz (vagy ajtókat kinyit)
3. Reteszeket a szélvédő tetején nyit.
4. Gyújtást ráad.
5. A vezetőülés mögötti gombokkal hátsó részt old, fedelet kinyit. (A belső gomb egy motoros zárást nyit, pár másodpercig nyomni kell. A külső csak egy mágnest nyit, elég egy pillanatra megnyomni.)
6. Gyújtást levesz, ezzel a hidraulika rendszerben megszűnik a nyomás.
7. Tető hátsó részét felemel.
8. Fedelet felhajt.
9. Tetőt a helyére behajt.
10. Fedelet visszahajt.
11. Gyújtást ráad.
12. Fedelet lenyomva tart, közben a küszöb felőli gomb alsó szélét nyomva a fedelet lezár.

 
>> Esemény2017-08-30

Meglátogattuk az NKH-t - vagy hogy is hívjákot. Lajstromba vettek minket.
Hazafelé elértük az 57e km-t.
Az átadás óta 1.500 km-t tettünk meg. (A próbaúton még 22-t.)
Ja, megkötöttük a biztosítást is.
Hatalmas léptekkel haladunk a rendszám felé...

 
>> Esemény2017-08-28

Ma hívtak, hogy szerdán mehetek a vizsgabázisra.
Utána már csak némi papírmunka van hátra...

 
>> Egyéb2017-08-23

Km óra állás: 56.915 km
Együtt megtett út: 1.415 km
Együtt töltött idő: 12 nap
Tankolt üzemanyag: 164,95 liter - ebből 57,36 az első teletankolás
Tankolt üzemanyag ára: 64.543 Ft - ebből 23.783 Ft az első teletank
Átlagfogyasztás: 7,6 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 28,81 Ft/km
Napi átlagos futás: 117,92 km/nap

 
>> Autóápolás2017-08-22

Szombaton beszereztem pár dolgot.
Ma nekiálltam a bőnek. Mint a szivacs úgy itta be. A fejtámlákat 4x kentem be, az üléseket csak 2x.
Pár nap múlva kiderül, hogy kell-e még kenegetni.
Nagyságrenddel javult az optika :-)

update - 2017.08.23.
Megszáradt, nagyon szép lett. Azért még egy kenés ráfér.