Tagok >> Ferke >> Alfasud Sprint narancssárga :) >> Blog
- Típus:Alfasud Sprint narancssárga :)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1985
- Színe:pirosso
Szépen ki voltak égve az NGK-k is, dde most biztos, ami biztos a gyári GL25HL-ek kerültek bele...
Sikertelen küldetés...egyenlőre...valamiért sehogyansem akar felmenni a gyári hűtőmaszk a gyári lámpasorral. Valamiért nem illeszkedik.
Try again later....:))
És ííígen! ...másnap sikerült...:)))
A műszerfal+gombsor visszaalakítása. Még csak felületi tünetkezelés, mert a megbontás után iszonyat látvány fogadott. Félig újra kell vezetékezni belül.:(
+egy kép az ús Sebring durrogóról.:)
Ma szétesett a váltó-kuplung. De nagyon. Alig értem be dolgozni....hétvégén váltó le, aztán majd meglátjuk...
Valószínű, hogy a katasztrofális szinkrongyűrűk állapota hatványozottan romlott a szétszakadó kuplung miatt...
Eddig sem volt bíztató, úgyhogy semmi meglepő nincs abban, hogy hirtelen lehetetlen lett váltani...1-es sebességet nagyon nehezen veszi, kettest egyáltalán nem. Hármasban talán eljutok a műhelyig...:((
Tetézi a bajt a féltengelyek állapota...nagyon durván szólnak, remélem legalább azok kibírnak még 1-2 napot...:(
No, a szervíz megvolt.
Elment egy jó húzós nap, mire járóképes lett a vas megint.
Kiderült, hogy:
- a kuplung szett úgy, ahogy van kukás (tárcsa, szerkezet, és a csapágy is)
- az összes kuplung munkahenger kukás;
- a kipufogó rendszer a leömlőtől hátrafelé kukás;
- mindkét oldalon a külső, és a belső féltengelyek is kukásak;
Amik cserélve lettek:
- komplett kuplung szett;
- komplett váltó;
- komplett kipufogó rendszer;
- kuplung alsó munkahenger (felsőt is lassan cserélni kell);
- komplett jobb- és bal féltengely (külsők-belsők)
+ kapott a vas egy Sebring króm hátsó dobot + véget...gyönyörű hangja lett, és most nagyon szééép!!:)))
Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)
Az eredeti állapotra való törekvés mindenekelőtt:
- gyári lökhárítók felrakása
- gyári hátsó lámpák felrakása
- gyári műszerfal+egyéb műszerek visszaszerelése
Párszáz km utáni tapasztalat alapján csereérettek:
- mindkét oldali külső féltengelycsukló
- váltó úgy, ahogy van (1-2-3 fokozatok szinkronjai leköszönőben)
- szelepek nem cserések, viszont beállításra szorulnak
- jobb oldali fagydugó (lsd: kép)
0
665