Tagok >> gyml >> 156 SportWagon >> Blog
- Típus:156 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:ezüst
Megrendeltem a gyári csapágyakat, mert így nagy valószínűséggel a gyári hézagoló is elég lesz, de majd meg kell mérni.
A győri KS Csapágy-ban tudtak volna alternatívként adni skf 20-as csapagyat darabonként 5 ezerért, de akkor biztosan kellett volna új hézagoló lapka. Egyébként meg bár a 0,12 mm különbség kicsinek tűnik, de biztos van jelentősége, ezért inkább megrendeltem. Kb 1 hetet kellett várni rá

Az autót a képen látható légszűrőbetéttel vettem. Mivel nem tűnt tisztának gyorsan tettem bele egy papír szűrőt ameddig ki nem tisztítom. Ma jött el az a nap. A tisztítót aputól kaptam kölcsön, ő a robogó légszűrőjét tisztítja vele.
Sokan nem szeretik ezeket a szűrőket. Az én véleményem az hogy ha gyakran van tisztítva és olajozva akkor biztosan szűr annyit mint a papír mert különben a Novitec biztos nem árulná. Ha jelentős többlet lóerőt nem is ad, de javítja a szívóhangot és esetleg a gázreakciót akkor már megérte. Főleg hogy kaptam a kocsihoz…



Mielőtt beépítem a Bilstein B14 -et előtte ki kellett cserélnem a hátsó toronyszilenteket, mert mindkettő el volt válva középen. Szerencsére az elsőket nem sokkal a kiszedés előtt cserélhették, mert szinte új állapotúak. Oda egyébként csak a gyári új lenne jó, az utángyártott nem, de ezt most megspóroltam. A hátsókat viszont kaptam az autóval, mert az előző gazdája már megvette. Akron Malo gyártmányúak.



Lefestettem a motort 4 rétegben Hammerite ezüsttel. Egy egész doboz spray ráment, de tényleg szép lett élőben. Az igazi nagy meló az előkészítés volt…



Egyik barátom ma ultrahangos mosóval megtisztította a befecskendezőket. A több éves állás és a sok kosz miatt 3 először nem is nyitott, de a művelet végére ismét mind használható lett.




A szakál metálban megrendeltem néhány dolgot, amit még cserélni szeretnék. Ezek olyan alkatrészek amik még nem rosszak az autóban, de mivel a motorkiépítésnél és a sperr beépítésnél könnyü cserélni, ezért cserélni szeretném. Az eredeti alkatrészek már 20 évesek többnyire.


Egy hétfői akciót kihasználva 41%os kedvezménnyel megrendeltem az autodocról a GTA kupplungszettet és a lambdaszondát. Az autóban levő szonda nem okozott hibát, de már lassu.




Megrendeltem a Race-shop -ból a szükséges dolgokat. A csatlakozókból szükség lesz még egy ilyen szettre az olajhűtőhöz, de mivel még sohasem használtam ilyet ezért ki akarom próbálni hogy hogyan működik. Ezek AN8-as fittingek. Az egyik pár aluminium csőhöz való roppantós csatlakozó, a másik pedig sima pushlock ha így hívják.
Az olajhőfokmérő elvileg szép sárgán fog világítani és az óra helyére a középkonzolban levő óracsoportba szeretném befaragni. 52mm-es.



2
526
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- 4C
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Spider
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki