Tagok >> gyml >> 156 SportWagon >> Blog
- Típus:156 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:ezüst
Megjöttek az 50 mm-es ragasztható felniközép jelek. A képeken már bele is van ragasztva a tartóba.
A hűtőfolyadék cserénél észrevettem hogy a jobb oldali féltengely belső gumiharangjánál lecsúszott a bilincs. Kb 20-30 kmt mehettem így vele. Vettem hozzá új bilincset és zsírt.
A szervószivattyú felső csövénél a csavarnál olajfolyást találtam. A csavart mégjobban meghúzva eltűnt.
Télen nem fogom használni az autót de a garázs fűtetlen ezért fel kell a hidegre készíteni.
Az első indítás elött csak vízzel, fagyálló nélkül töltöttem fel a hűtőrendszert mert át akartam mosni. Most itt az idő a hűtővíz cserére.
A felújított felnik közepébe egy kedves barátom gyártott nekem 4 új jeltartót saválló anyagból.
Korábban vettem ebből a tipusból 2db 215/45 R17-es használtat 18-as DOT számmal. Megpróbáltam most venni 2 db újat hozzá, de nem lehetett rendelni sehol. Az ebay-kleinanzeigenen találtam 4 db használt 225/45 R17-et és egyik kolléga elhozta nekem. Ezek kerülnek a felújított 8 col széles felnikre.
Elkészült a felni felújítás. Az eredmény nem hibátlan, de nekem tetszik.
Én a Prisma Tech termékeket használtam. Mindenből maradt egy kicsi Emelett a hibák javításához kellett az aluminium filler, csiszolópapír és szilikon lemosó (ezt egy kollégától kaptam).
Filler 1950 HUF/doboz
Rim 1950 HUF/doboz
Acryl 1450 HUF/doboz
Elkezdtem színre fújni a felniket. 2 doboz sprayvel terveztem, de kevés lett. Mivel a hátsó felét is megfújom és a 8 col miatt elég sok kell rá, ezért 1 felni 1 dobozzal igényel.
A két képen ugyanaz a felni van, csak más a megvilágítás.
A hibákat kijavítottam, majd megkapták csiszolás után a kitöltő alapozót. 2.5 dobozzal fújtam a 4 felnire.
Ahogy korábban is írtam már a felnik kb 12 kg súlyúak. Ez pályanapra nem túl optimális a nagy rugózatlan tömeg miatt, de mivel 8 col szélesek és elég masszívnak tűnnek ezért megérdemelnek egy kis amatőr felújítást.
Korábban már fel voltak újítva, majd az előző gazdája lefújta arany színűre mindenféle lakkozás nélkül. Ez a réteg pikkelyes rajta és kopik le. Sajnos emiatt az egész felületet át kellett csiszolni és nem elég csak a hibákat.