Ma eszembe jutott, hogy kéne mérni gumi nyomást, mert furcsálltam az első kerekeknek profilját, kb. 1.5 bar volt mind a 4 kerékben.
Pedig azt ígértek a kereskedésben, hogy mikorra komolyra fordul, hogy megakarom venni az autót addigra átnézik és ami olyan azt javítják, illetve cserélik, vagy csak az utolsó pillanatra akartak hagyni mindent, és ami közbejött fékprobléma az elvette az időt minden mástól...
Mikor indultunk haza felé a kereskedésből kapásból azzal nyitottam, hogy a lábam beszorult a kuplung pedál és a pedálok felett lévő szigetelés közé, de én már vissza nem mentem a kereskedésbe, örültem, hogy eljöhettem onnan, persze az anyós ülés előtt sem rögzítették vissza a szigetelést rendesen.
Tegnap vettem ideglenesen szőnyegeket a kocsiba, mert nem kaptam a kereskedéstől.
Illetve még kellett szélvédő mosó folyadék is, mert csont száraz volt a tartály...
Ma cseréltem az elsősegély dobozt, mert már tavaly júniusban cserélniük kellett volna a csomagban. Hát jól felkészítették, mielőtt elhoztam...
Illetve amit még észrevettem valószínűleg használtak tetőcsomagtartót az autón, amivel rendesen tönkre vágták az ajtók felett húzódó gumicsíkot...
Még egy kép arról amit a pótkerék alatt hagytak meglepit...
Sajnos...
Ez az utolsó bejegyzés, ma fájó szívvel eladtam az autót, szolgált 6 évet és 3 napot...
Ma reggel észrevettem, hogy a jobbos ködlámpám nem világít, most délután ki is cseréltem benne az izzót, és már jó is :)
Etanol elektronika kivéve...
Mély láda is kivéve...
3800Km bejáratás után olaj, olajszűrőcsere, az összerakás óta nem evett belőle, ugyan úgy a nívó felső jelénél állt az olajszint, na ilyen tiszta olaj se volt még leengedve az autóból mióta nálam van. A csere pedig apukám közreműködésével zajlott le.
Ma vettem kerékőrt, mert nem rég az egyiken sikerült gajra rakni a menetet...
Ma rá szántam magam, és nekiestem a hátsó lökhárítónak. Gondoltam hátrébb igazítom mert kerék csere óta kanyarban bele-bele ért a kerék. Igaz kicsit a kerék is túl méretes 185/65 R15. A manuálba megnézve azt írta, hogy a csomagtartóból 4 csavar, ill. a kerekektől az apraja. Na már most a csomagtartóból nem találtam a csavarok fejét. Mint kiderült, jó hogy az öt és fél év alatt el nem hagytam. Valami őrült szerelő kívülről hajtotta befele a csavarokat, persze a 4-ből csak 3-at. Ezért is lógott nekem annyira a lökös. Most sem lett sokkal nagyobb a hely a kerék és a lökös között, de talán így már nem fog bele érni, meg elhagyni sem fogom az biztos.
Tényleg nagy szívás kicserélni, rendesen rá ment az egész napom, de legalább jó a tudat, hogy az is rendben van :)
Nem kommentálom, mert kész regény lenne...