Kristyon - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-05-26

Ma megkaptam Phon kollégától a lengéscsillapítókat. Innen is nagy köszönet érte :)) Mint kiderült sport lengéscsillapítók voltak alatta, a képen is elég jól látszik, hogy 3-4cm rövidebb mint a gyári, és sűrűbb a rugó is...
Még elszakadt a jobbos kézifékkötél is...
Illetve tegnap kaptam Balázs156SW kollégától egy szuper állapotú szerszámtartók a pótkerékhez, ez is bekerült.
Helyet kapott a szivargyújtó csatlakozó is, a csomagtér világítás vezetékét sajna nem találtam meg, így az még várat magára, és most csináltam képet is arról, hogy bekerült a xenon a ködlámpákba :)

>> Tuning és extraAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-05-23

Már az előző autómon is bejött a fólia hővédő hatása, így ma a mostanira is felkerültek a fóliák Zozofolia közreműködésének köszönhetően :))

>> Tuning és extraAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-05-04

Ma megérkezett András bácsitól a csomagtartóba a rekeszek, a lényeg a világítás és a szivargyújtó csatlakozó...
Innen is köszönet érte :)

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-23

Ma volt rá időm és kicseréltem a lengéscsillapítót a bal elején. Most csináltam ilyet először így cirka 3 órás mutatvány volt. Még hátsó rugók várnak cserére és végére is érek a műszaki rendberakásnak.
Pedig úgy vettem át az autót a hirdetés szerint, hogy "Frissen szervizelt" mikor az első képen jól látszik, hogy elszórta az összes olajat a lengéscsillapító, és nem hiszem, hogy az utóbbi 3e kilóméter alatt vált ilyenné...

>> Tuning és extraAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-23

Ma átvettem Cseko76 kollégától a régi autója szőnyegeit. Úgy gondolom jól mutat az én autómban is.
Ez úton is nagy köszönet érte :)))

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-21

Ma kicseréltem a stabilizátor kart a jobb elején, alulról az anyát könnyen lehajtottam, felül sajnos nem volt ilyen egyszerű mert rögzíteni csak imbusz kulccsal lehetett ami meg is forgott a csavarban, így maradt a fúrógép. Az összeszerelés már könnyen ment, főleg hogy a rögzítést villáskulccsal lehetett megoldani és krovával húztam meg az anyákat
Cserére került a váltó felől második izzító gyertya is. Mérésnél ott volt eltérés az ellenállásban. Amin meglepődtem, hogy 9-es kulcs kellett hozzá, ezt is krovával oldottam meg, de ha a váltótól a 4 gyertyát kellett volna cserélnem akkor már bajba lettem volna, mert nem fér oda a krova fej... Beru volt benne, és Febi-re lett cserélve.
Lengéscsillapító csere majd később.
Hazafele jövet pedig jó tapasztalatok, miszerint megszűnt a kopogó hang :))

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-20

Egy db izzító gyertya, mert már idegesített a visszajelző villogása,
egy darab stab.pálca jobb elején hallatja magát, ha lesz rá időm akkor holnap kicserélem őket.
Meg egy lengéscsillapító a bal elejére, mert vizsgálat után kiderült, hogy az bizony elég gyengén produkálja magát...

>> AutóápolásAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-07

Ma át lett ellenőrizve a klíma. Hűt rendesen, csak az egyik oldalon egy kicsit kisebb volt a nyomás, de majd később mikor már rendesen melegek lesznek, akkor egy újabb ellenőrzés lesz a rendszeren.
Illetve a fertőtlenítés is meg lett ejtve...

>> EgyébAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-04

Mára virradóan, megleptek azzal, nem minősíthető személy(ek), hogy lelopták mind a négy szelepsapkát az autóról... Azon kívül, hogy fémből voltak, de mivel feketék ezért nem is gondoltam, hogy annyira feltűnőek, hogy ilyen egyének érdeklődését felkelti....
Az egyik helyi gumis szerviztől kaptam ingyen műanyagokat, talán ezek nem kellenek majd senkinek...
Van két garnitúra alfás szelepsapkám is, az egyiket vettem a másikat ajándékba kaptam kulcstartó kíséretében, de ezeket biztos vétek lenne felrakni, pont az ilyen személyek miatt.

>> AutóápolásAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-03-25

Ma kicserélődött az embléma az autó orrán.
Vettem gumibakokat a hátsó rugókhoz, hogy ne üljön annyira az autó feneke, nem sokat emelt rajta, de mintha így már nem ért volna bele a kerék a sárvédőbe a komolyabb huppanóknál. Kicseréltem a gumikédereket az ajtóknál, így már sokkal barátságosabb ránézni. Felkerült a helyére a lámpa takaró műanyag elem is. Meg elkezdtem behúzni a fesz kábelt, a majdani mély ládának. Az akku sarutól a hátsó ülésig jutottam. Kicsit olyan érzésem volt, mintha direkt ennek a kábelnak már elő lett volna készítve a hely. Sajna valaki már megbontotta a küszöbrésznél a műanyagokat, és nem sok rögzítő bolhát hagytak épségben...