Ma végre megtörtént a hátsó futómű cseréje, minden probléma mentesen zajlott...
sajna csak a telefonnal tudtam képeket készíteni, így hát nem a legjobbak.


Ma körbefóliázták az autót, nem túl sötét, inkább az UV védelem a lényeg...



Ma a helyére raktam a szárnyt, az első képeken még a főpróba, de az utsó 2 képen már a végeredmény :)




Ma elhoztam a fényezőtől a szárnyat. Nagyon szép munkát végzett. Innen is köszönet érte :)



Vettem egy pár akksi sarut mert szórakozott a héten, pontosabban szerda reggel nem volt hajlandó elindulni, és indításnál elsötétedett minden, aztán szép lassan jöttek vissza a fények. Miután megmozgattam a sarukat már indult egyből, gond nélkül...
Mikor oda készültem, hogy kicseréljem a sarukat, kissé megtorpantam, mert úgy tűnik a kínaiaknál az akksi saruja nem kúpos. Mert mikor odapróbáltam igen csak billegett az akkun, ezért hát először lemondtam a cseréről és csak megtisztogattam, és megkentem egy kis réz alapú zsírral a régit. Ennek köszönhetően aztán végképp nem lehetett rögzíteni rendesen a sarukat. Így csak rávettem magam, hogy kicseréljem. Marófej segítségével vittem egy enyhe kúpos formát a saruba, de ez még nem volt elég, a 8mm-es furatokat még meg kellett süllyeszteni, hogy rendesen lehessen rögzíteni a kábeleket, és hogy teljes legyen az öröm, a rögzítő imbuszcsavarok hát persze, hogy a tűzfal irányába néznek, ne hogy egyszerűen meg lehessen húzni...
Na szóval szép, szép, de még egyszer nem állnék neki kicserélni...


Tegnap vásároltam, kissé macerás volt, mert ahova mentem boltba nem volt és csak 1órát tartózkodtam Pesten, de a tulaj felhajtott nekem egyet és egy megbeszélt helyre hozta el nekem, nagyon korrekt volt....
És úgy érzem nagyon megérte :)




Tegnap vettem Szatyi Kollégától a Zender Pótféklámpás szárnyat ami majd hamarosan fel is kerül az autóra. Innen is köszönet érte :) Egyenlőre csak letakarítottam. Terveim szerint először majd matt fekete színt kap, aztán majd meglátom, hogy színre fújatom-e.




Ma végre meg volt az olajcsere, már nagyon ráfért...
A szűrő 1200Ft került az olajat baráti szívességből meg kaptam, meg lecserélték ez egy üveg kólába került :)
óra. állás: 185715Km
A mély ládán kapott rácsot a hangszóró, többek között, hogy a neon is kapjon némi védelmet. mivel kapott egy kisebb ütést a csomiban és eltörött a külső burkolata. Így jól is jött mert a rács alapból nem fért a neon közé, ezért egy kicsit meg kellett faragni. Úgy érzem jól sikerült :)



Műszaki vizsga előtt voltam állapotfelvételen, egy bal alsó féltengely gumiharangot kellett cserélni 1600Ft(+600FT a bilincsek.) ez ki is lett cserélve. A hátsó fékre kellett még költeni, de már nem akartam fékdobot, így Ferke kollégától vettem egy komplett hátsó hidat kézifék kötéllel meg ami csak kelhetett az átalakításhoz (25e) innen is köszönet érte :) ezzel még nincs vége kellett még hozzá fékbetét ez JURID lett (10e) meg még 2db fékcsö 2100Ft. Átdrótkeféztem a féknyergeket, meg megjárattam a fékerő elosztót ez jól be volt állva, de azért magához tért :). mire végeztem vele kiderült, hogy mégsem tudják már bevállalni műszakiig a cserét, így a régi fékekkel ment át a vizsgán (végül is annyira még nem voltak rosszak, de amint lehet csere lesz). Ja és a hátsó lengéscsillapítóimnak semmi baja ugyan nem mondák %-ban, hogy milyen állapotban vannak, de még semmi szükség a cserére.(ennyit az ideglenesen kihelyezett mérőállomásokról....)







