A kilépőfény javításakor sajnos sikerült úgy elröptetnem az egyik csavar takaró kupakot hogy azóta se találtam meg, a másikat meg már beszereléskor eltörtem, így rendeltem egy párat Csörtiől, AlfaCity-ben vettem át, ma kerültek a helyükre.
A computerben turkálva mindkét ajtónál a kilépő fény szakadás volt a hibatárolóban. Nem is tudtam hogy van ilyen benne :) No mindegy ha van akkor működnie kell. Megtaláltam, kipattintottam és az izzó a helyén van de nincs csatlakozó. Szétszedtem az ajtót, és mindkét oldalon ugyanaz volt a helyzet. A kábel elvágva, leszigetelve. Hogy ki, mikor és miért tette azt nem tudom. Mivel a gyári csatlakozó nincs meg, így egy másikat szereltem rá hogy szétszedhető legyen. Számítógépes tápcsatlakozóm van itthon kilóra így azt építettem bele. Most már szépen működik.
utángyártott Marelli teleszkópok voltak a csomagtérajtón, de sajnos csillapítás nélkül, így teljes erővel felvágódott az ajtó. Trencsikről szereztem be egy pár gyári bontott teleszkópot. Ezek ugyan jóval gyengébbek, de csillapítottak.
a bal köszüb a hátsó ajtó mögött erősen rozsdásodott, valamint még előző télen a győri rakparton parkoláskor, meghúzta valami okos a bal oldalt. Csak a fényezés sérült, vas nem látszott ki. Eljött az ideje a javításnak. Sajnos nem lehet belejavítani az Azurro Nuvola színbe, ezért a komplett bal oldalt le kellett fényezni. A lakatosmunkát is elintézte a fényező. Nem tudni miért rohadt, javítva nem volt. Bubernik Pál csinálta, Győr-Kismegyeren
1 héttel később a bal ajtó, alsó zsanérját is meghegesztették és lefestették ugyanott, az árba belefért ez is