Anno mikor a Black Monstert vagyis a 2.4 Q4-et eladtuk, és megvettük a TBI-t, pár évre terveztünk. Gondoltam lesz majd jóáras Giulia. Hát nem lett mert közben pár dolog megkavarta az autópiacot. Közben végig nézegettem a hahu-t, mobile-t, jöttek időnként a hirdetések, egyre magasabbra kellett emeljem a limitet. Eleinte Giuliában gondolkodtunk, de lassan eltolódott a Stelvio felé. Ez utóbbi Mártinak jobban tetszik, nekem pedig az volt a lényeg hogy a Giulia/Stelvio párosból akartam egyet. Megkértem egy győri ismerősöm, hogy próbáljuk ki be tud-e jönni a kapun a Giulia. Ez azért érdekes, mert a járda magas és meredek feljáró van az útról. A TI is leért ha nem okosan mentem ki-be. Hát a Giulia is igen neccesen fért csak el. Ez viszont végleg eldöntötte a dolgot, Stelvio lesz, de az meg drágább :) Innentől már csak Stelvio hirdetéseket néztem. 11-12m-ig lehetőleg 2018 vagy újabb, 100e km alatt. Bp-en megnéztünk egy dán importot, ami piros volt, de gyöngyvászon üléses, csepegett a szilikon és gyanús volt hogy birizgálták a jobb hátsó ajtót. Szerintem törött volt. Szövet üléses gyakorlatilag nincs csak újban, az meg többe kerül mint amit szeretnénk autóra költeni. Aztán egyszer csak, egy szerdai napon szembe jött ez a piros 2017-es kevés km-es, 280 lovas Siófokról. A SioMobilnál volt bizományban. Elentünk megnézni, közelről is szép volt, őszintén koszos. Bár a tulaj kitakarította, de irgalmatlan kosz volt a kevésbé látható helyeken és a motortérben. Viszont a vezetőülés oldalsó burkolatának töröttségén és pár apró karcon kívül gyakorlatilag hibátlan, a bőrülés szép és a számomra egyik legszebb 20-as gyári felnik vannak rajta jó gumikkal. Kiderült hogy a volt siófoki polgármester felesége a tulaj. 10.5m volt a kikiáltási ár. Elvittük próbakörre, az értéklesírtő odaadta a kulcsot hogy menjünk. Csak kis utcákban mentünk egy kört ott nem éreztem azt a nagy erőt. Ajánlottunk 10-et, végül 10.1-ben megegyeztünk.
Lepapíroztuk, a tulajnál leültünk és intéztem biztosítást gyorsan illetve átutaltam, aztán haza indultunk. Az úton már kijött a póver. Nagyon jól mozog, megy ahogy kell, tetszik nagyon. Kissé fura a magas üléspozíció, de hamar megszoktam. Intézem az eredetvizsgát és az átírást.
Ma érkezett meg a sima fekete szelepsapka kínából. GT Cartárs alkotott hozzá matricákat.
Felkerülek a kötelező matricák, a bambinisből még volt készletem, a többi GT műve :)
Szombaton (2012.07.07) elmentünk Szomabthelyre megnézni. Már ahogy jött fel a garázsból megütött. Egy kis nézegetés, nem makulátlan, le kéne törni a kezét a hifisnek aki szerelte, de alapvetően szép. Hangja normális, nem füstöl alapjáraton. Elmentünk egy körre, megy mint állat, kényelmes, nem zörög, kanyarodik, fékez ahogy kell. DPF nincs benne. Visszaérve nézegetjük tovább, majd telefon George-nak, mi a véleménye a Q4-ről. Jóaz, nincs vele gond, ha alapvetően rendben van azzal se lesz gond, Oké. A srác 100e-et engedett, kaptam gyári 17-es felnin 225/50R17-es Vredestein WinTrac Xtreme téligumikat, a nyáriak is újak a gyári 19-es TI felnin, 235/40R19 Continental Sportcontact5.
Elhoztuk. Hamarosan kap egy olajcserét, meg egy átnézést aztán remélem hosszú és kellemes együttélés kezdetén vagyunk.