Nagy nehezen végre megérkezett a jobb első külső kilincs és a megfelelő csomagtér burkolat. (A kilincsen megsérült a krómozás, a csomagtérből pedig el akartam távolítani a CD-tárat. Elsőre rossz burkolatot kaptam.) A kilincset nem egyszerű kicserélni, mert a háromból 2 csavar az üveg mögött van, a harmadik, pedig egy kívülről kivehető gumi burkolat mögött. Az ajtó belső burkolatát levéve, a két kör alakú dugó mögött elérhető az emelő mechanika, és a rögzítő csavarokat kitekerve az üveget felfele ki lehet emelni, majd levenni a fém burkolatot, és akkor a kilincs két belső csavarja is elérhető. A fészlift előtti és utáni kilincs különbözik. Fogalmam sincs mi indokolta a módosítást, mert csupán pár centivel van odébb a középső, alsó csavar. Viszont így csak 2 csavarral lehet összerakni, de végül is nem nagy gond mert stabilan a helyén van. Kicsit túltoltam és az ablakemelő mechanikát is szétszedtem, majd az összerakásnál nem voltam elég körültekintő és a próbánál megfeszült és eldeformálódott a bowden.
Hétfőn rendelnem kell egy újat.
A csomagtérnél nem volt semmi probléma. Levettem a burkolatot, kiszereltem a CD-tárat, majd be az új burkolatot, és beszereltem a poroltó tartóját is.
Az előző tulaj szereltetett a kalaptartóba egy jókora mélynyomót, kívülről kulturáltan megcsinálták, a hangzása is jó, de a csomagtér felől már igénytelenül nézett ki. Az még rendben van, hogy kivágták a kalaptartót, mert máshogy nem megy, de nem tették rendbe, ráadásul egy olyan rövid kábellel kötötték be az erősítőbe, hogy éppen csak le lehetett hajtani a hátsó ülést, de szépen elvezetni már nem lehetett. Nem értem mi visz rá embereket ilyen igénytelen kivitelezésre, ráadásul elmondása szerint egy hifis csinálta, no comment :( No, szereltem be hosszabb kábelt, így már szépen el lehetett vezetni/bújtatni. Illetve vettem filcszerű burkoló anyagot, amivel a mélyládákat szokták befedni. Utánakérdeztem, hogy nyitott vagy zárt a mélynyomó, kiderült hogy zárt, így alapvetően nem ártok neki ha elfedem. Ja és még egy darab gumival ki kellett ékelnem, mert a mélynyomó burkolata hozzáért rezgés közben a csomagtér-plafon kemény részéhez, így zörgött, na most már nem teszi. Lemértem pontosan mekkora anyaggal tudom befedni és leszabtam vékony léc darabokat merevítésnek. Ezután a merevítésre ráragasztottam a kárpitot, majd a helyére csavaroztam. Kénytelen voltam megfúrni a kereszttartót, de más megoldás nem nagyon volt.
utángyártott Marelli teleszkópok voltak a csomagtérajtón, de sajnos csillapítás nélkül, így teljes erővel felvágódott az ajtó. Trencsikről szereztem be egy pár gyári bontott teleszkópot. Ezek ugyan jóval gyengébbek, de csillapítottak.
Megcsinálták az elektromos csomagtér nyitást. A távirányító 3. gombja nyitja. Külön, a központizár kinyitása nélkül is működik.