Miután megérkezett az utód (Stelvio) elvittük a Tibort apósékhoz, mert nálunk kevés a hely. Na az odafele úton még bosszút állt, és lebillent a jobb első ablak.
Kicseréltem, igaz nem volt egyszerű, mert változtattak a motor felfogatásán, de rajtam nem fogott ki :)
A Bardi-ban vettem alkatrészt. Semmi gond nem volt, simán összeszereltem.
Nagy nehezen végre megérkezett a jobb első külső kilincs és a megfelelő csomagtér burkolat. (A kilincsen megsérült a krómozás, a csomagtérből pedig el akartam távolítani a CD-tárat. Elsőre rossz burkolatot kaptam.) A kilincset nem egyszerű kicserélni, mert a háromból 2 csavar az üveg mögött van, a harmadik, pedig egy kívülről kivehető gumi burkolat mögött. Az ajtó belső burkolatát levéve, a két kör alakú dugó mögött elérhető az emelő mechanika, és a rögzítő csavarokat kitekerve az üveget felfele ki lehet emelni, majd levenni a fém burkolatot, és akkor a kilincs két belső csavarja is elérhető. A fészlift előtti és utáni kilincs különbözik. Fogalmam sincs mi indokolta a módosítást, mert csupán pár centivel van odébb a középső, alsó csavar. Viszont így csak 2 csavarral lehet összerakni, de végül is nem nagy gond mert stabilan a helyén van. Kicsit túltoltam és az ablakemelő mechanikát is szétszedtem, majd az összerakásnál nem voltam elég körültekintő és a próbánál megfeszült és eldeformálódott a bowden.
Hétfőn rendelnem kell egy újat.
A csomagtérnél nem volt semmi probléma. Levettem a burkolatot, kiszereltem a CD-tárat, majd be az új burkolatot, és beszereltem a poroltó tartóját is.
Pár napja elkezdett durva hangokat kiadni a bal első ablakemelő. Recsegett, ropogott, fémes súrlódó hangot adott. Tegnap szétszedtem. A bovden "szőrösödött ki" 2 helyen.
A Bárdinál tudtak délutánra prezentálni alkatrészt, így onnan szereztem be.
Tegnap eljátszottam vele egy bő órát, mire szét mertem annyira szedni, hogy látszódjon mi a baj. A mai szerelés már gyorsabban ment.
Mivel a zárólemezt is le kell venni, így az is új tömítést kapott, ezzel kiiktattam egy potenciális beázási pontot.