Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A tetőmön egy tenyérnyi helyen megmarta a madárszar a lakkot. Elkezdett peregni, ezért csak az újrafényezés segíthetett rajta. Az első lökhárító és a hátsó szárny szintén új fényezést kapott.
Az autót Krisz33 mester vette kezelésbe. Nagyon szép munkát végzett.
Vezérlés és vízpumpacsere.
A kilincsek és a "B" oszlop díszléce matt fekete fóliát kapott.
A fékerőelosztó rugóját és "bilincsét" most sikerült csak beszerezni. Remélem ezek is gyorsan a helyükre kerülnek.
Az ABS kockától hátrafelé az összes fém fékcső cseréje anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsőre.
Mindeközben még ezek történtek:
- féknyergek felújítása és szinterezése,
- a hátsó kissé megviselt - szériatartozék - Eibach rugók újra cserélése (ugyanilyen Eibach rugókra),
- fékerőalosztó cseréje,
- első és hátsó gumi fékcsövek cseréje,
- jobb hátsó kerékcsapágy cseréje (ez valamiért kb. évente elpusztul).
Ami még hátra van:
- szervódob csere,
- az első fém fékcsövek cseréje (anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsövekre).
Ma 24 éve, 1995. május 21-én gördült ki a gyárból.