Tagok >> Németh Lajos >> Blog
Vezérlés és vízpumpacsere.
A kilincsek és a "B" oszlop díszléce matt fekete fóliát kapott.



A fékerőelosztó rugóját és "bilincsét" most sikerült csak beszerezni. Remélem ezek is gyorsan a helyükre kerülnek.



Az ABS kockától hátrafelé az összes fém fékcső cseréje anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsőre.
Mindeközben még ezek történtek:
- féknyergek felújítása és szinterezése,
- a hátsó kissé megviselt - szériatartozék - Eibach rugók újra cserélése (ugyanilyen Eibach rugókra),
- fékerőalosztó cseréje,
- első és hátsó gumi fékcsövek cseréje,
- jobb hátsó kerékcsapágy cseréje (ez valamiért kb. évente elpusztul).
Ami még hátra van:
- szervódob csere,
- az első fém fékcsövek cseréje (anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsövekre).









Ma 24 éve, 1995. május 21-én gördült ki a gyárból.

Cserélve lett:
- kettőstömegű lendkerék,
- hidraulikus kinyomócsapágy,
- kuplungszett.
3
577
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV