Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A természet úgy gondolta, hogy néhány helyen elkezdi visszavenni tőlem az autót, úgyhogy gyorsan lépnem az ügyben :)
A műveletet Zé és csapata végezte.
- a jobb hátsó, teljes elem cseréje
- bal első sárvédő cseréje, küszöb első részének lakatolása
- jobb küszöb első részének lakatolása
- hátsó doblemezek lakatolása
- bal első ajtó cseréje
- csomagtérajtó cseréje
- új géptető
- fényezés: a tető kivételével, körbe
Ami még hátravan: a küszöbtakaró spoilerek felrakása (patent hiányában ez még pár napot várat magára), a motortér kitakarítása, a bal ajtó belső esővédő fóliájának visszarakása





Még mindig tart a Nafto kft. rombolásának helyrehozása. Az új jobb hátsó elem már részben a helyére került. Mivel az 5 évvel ezelőtti baleset után a Nafto kft. remek szakemberei nem húzták ki rendesen az autót, ezt most kell megtenni.
Néhány friss kép róla.










Ma 21 éves. 1995. május 21-én gördült le a gyártósorról. Még sok boldog km-t.
A remek munkát végző Nafto kft. tulajdonosával ma sikeresen megállapodtunk. Nem a kifogásokat, hanem a megoldást kereste. Az alkalmazottja által végzett rombolásért vállalta a felelősséget és 50.000 Ft kártérítést ajánlott fel. Az összeget méltányosnak találtam, elfogadtam.
A karosszéria munkához szükséges dolgokat Alexandrotól sikerült beszerezni. A szállítást Riki segítségével tudtam megoldani. Köszönöm mindkettőjüknek.
Az autó jelenleg Zé műhelyében várja az ujjáépítést.
